Nadia (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nadia (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

net terug van mijn eerste bezoek aan VV, en ik moet zeggen met wisselend succes
    de eerste dame maakte er een potje van, naam niet onthouden., daarna viel mijn oog op Nadia, een 22 jarige roemeense, zoals bijna alle dames die er waren. Het was rustig met weinig keus. Maar er is een goede dame nodig en dat was een uur lang vuurwerk, wat een geweldige dame is dat. Ze was erg goed bezig, en wilde ook weten wat mijn voorkeuren waren voor een zeer prettige ontmoeting.
    heerlijk tongzoenen, dat is toch wel mijn ding, en ook lekker pijpen zonder, lekker stevig en niet na 2 min al zuchten en steuen, nee gewoon lekker doorgaan. Ze houd ervan om bovenop je te gaan zitten dan dan lekker hard met haar clitje tegen je pik aan te drukken. Heel speciaal. Het begon allemaal rustig maar gaandeweg werd het steeds heftiger. ik zei na 15 min dat ik wilde verlegen tot een uur en dat we rustig aan verder konden gaan, dat was oke. Ik heb haar in de tussentijd nog lekker klaar mogen beffeb en daar was ze erg tevreden over. Ze begon daarna meteen weer met een lange pijpsessie om ook mij aan mijn plezier te laten komen. daarna langdurig met haar geneukt, terwijl we ook diep en innig aan het tongzoenen waren. heel goed. uiteindelijk lekker klaargekomen. groot herhalingsgevaar.

na 2 uur haar nog een opgezocht en de sessie nog eens dunnetjes overgedaan
    Laatst gewijzigd door poekel92; 15-09-09, 22:42. Reden: Grefrath - Villa Vertigo - Nadia
Aan het werk...
X