Caroline (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Caroline (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Met mijn vrijkaartje naar Villa Vertigo gereden. Ik was er even over 11-en. Na enige uitleg van de dame achter de balie en het omkleden tot ijsbeer ben ik een kopje koffie gaan drinken. Daarna naar het ontbijt gedeelte waar ik al snel met Caroline in gesprek kwam. Ze werkt pas 3 weken in de villa. Deze Roemeense woont nu in België en spreekt vloeiend vlaams (inclusief accent). Ze is zeer vriendelijk en gaat alleen na een goed gesprek met je naar boven. Ze vind dat het van beide kanten moet klikken. Ze werkt 3 dagen per week en alleen overdag. 's-Avonds vindt ze het publiek een stuk minder. Ze kent maar 2 tarieven. 100 euro voor 50 minuten en 150 voor 1,5 uur. Oftewel iets meer dan de andere meisjes, maar ze is het dubbel en dwars waard. Ik zal over de 1,5 uur dat ik met haar was niet te veel zeggen, maar het herhalingsgevaar is geen gevaar...het is een zekerheid. Een geweldige start van de dag als ijsbeer en.....prachtige echte borsten.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Caroline (uitstekend)

Tja wat kan ik nog over deze dame zeggen. Kwam haar buiten tegen, ze droeg een sexy jurkje. Mooi donker zwart halflang haar. Ik dacht eerst dat die zich nog moest omkleden of dat ze niet tot de groep dames behoort die naar de kamer gaat. Bleek wel het geval. Ik heb een hele tijd met haar gebabbeld. Eerst in mijn kwakkelduits totdat we ontdekten dat Nederlands ook prima ging. In haar hele doen en laten komt ze echt over als een “mevrouw”, dit benadrukt ze ook in woord en houding. Je moet absoluut iets samen hebben om het tot een spetterend einde te laten komen. Blijkbaar hadden wij dat.
    Vanaf het moment dat we op de kamer waren was het één grote vloeiend beweging over de wolken der betaalde liefde. Het is alsof je haar al een tijdje kent en sexueel precies weet wat je aan elkaar hebt. Het was vlammend, de spetters vlogen er van af. Ze heeft de perfecte feeling, wat je wel en niet lekker vindt. De perfecte mix van praten/sex/sex/zoenen/ etc.
    Haar lichaam is lekker, dit wakkert de hormonen aan en dwingt een man tot stomende sex.
    Zoals gezegd, deze dame is wat duurder dan de overige dames. Ook moet je wat tijd investeren om er achter te komen of het wat voor je is. De beoordelingen hier gaan maar tot maximaal “uitstekend”. Ik zou hoger beoordelen als dat kon. De reden is gelegen in het feit dat de vloeiende natuurlijkheid waarmee mijn ontmoeting met haar verliep iets is wat ik in mijn 25 jarige wandelloopbaan zelden ben tegengekomen. Ik hoop dat ze deze manier van omgaan met, kan vasthouden.

Commentaar

Mijn mede-recensenten hebben het voortreffelijk verwoord. Beide commentaren verraden een vaardig gebruik van het Nederlands. Zou Caroline intuitief zich richten op de wat betere opgeleide mannen? Waarschijnlijk voel ik me gevleid dat zij mij als prooi tot zich nam bij mijn eerste bezoek aan Vertigo. Je loopt wat verkennend rond, een rondje club. Ik kwam C tegen die een snack verorberde. Kort gesprekje. Eerst Engels daarna Nl. In de koffiebar een heerlijk kopje koffie gedronken. Na enige tijd kwam C aan en vroeg vriendelijk of ze naast me kon zitten. Verbaasde me enigszins daar ik aanvankelijk toch niet veel interesse had getoond. Ik houd van slanke vrouwen en dat kan je niet van C zeggen. Een gesprek vooraf is voor mij een absolute voorwaarde voor een verder vervolg. Meestal inhoudsloos en alle dames vertellen je voortdurend dat het "no problem" is, terwijl ik me altijd afvraag over welk problem het gaat. Bij C is alles anders. Wat een vrouw, spreekt voortreffelijk Nl, heeft een ruime belangstelling en kennis. Tegen mij vertelde ze dat ze Frans-talig is. Tijdens het gesprek verdween mijn aarzeling volledig. Hoe is het mogelijk zo'n vrouw in een club te ontmoeten. En dan moet de lezer bedenken dat er nog geen sexuele handeling had plaatsgevonden. Na een levendig gesprek vroeg ze of ik belangstelling had om met haar mee te gaan. Ze vroeg eerlijk of E100 in mijn budget paste. Ze verzekerde me dat ik geen spijt zou krijgen van dit hogere tarief. Op de kamer was het een feest. Na ons lange gesprek was ik nog nauwelijks sexueel opgewonden. We gingen gewoon naar bed met elkaar op een manier zoals dat in een langere relatie gaat. Achteraf verbaast het me hoe goed ze je aanvoelt na zo'n korte tijd. Natuurlijk was het al spoedig groot feest. Knuffelen, strelen, ze deed alles wat ik heerlijk vind, intens zoenen etc. En toch was het haar niet te doen om mij snel te laten klaarkomen. Integendeel ik had het gevoel dat dit nog eindeloos kon duren. Uiteindelijk leek het me toch beter om een condoom te vragen. Aan alles komt een eind. Grappig is dat ik achteraf geen idee had hoe lang we op de kamer waren. De zevende hemel? Ze stelde voor om samen te gaan douchen, ietwat prive in de douche tegenover de sauna. Zal ik je rug wassen; was al lang niet meer gebeurd. Ik ben nog steeds flabbergasted over haar. Natuurlijk vraag ik me deep down af in hoeverre het allemaal toneelspel is met als leiding een voortreffelijke rigisseuse. Ze vroeg me nog eens terugtekomen. Ik kan dan het beste bellen met de club. Ze werkt alleen middagen. Mij ziet ze zeker terug.

Commentaar

Nog een opmerking wil ik toevoegen aan bovenstaande. C vroeg me om de betaling op de kamer aftehandelen. Ze vond het zo vernederend om na afloop afwachtend bij de lockers te staan voor de betaling. En gelijk heeft ze. Caroline heeft alles en zeker ook stijl.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door recreation Bekijk bericht
          Natuurlijk vraag ik me deep down af in hoeverre het allemaal toneelspel is met als leiding een voortreffelijke rigisseuse. Ze vroeg me nog eens terugtekomen. Ik kan dan het beste bellen met de club. Ze werkt alleen middagen. Mij ziet ze zeker terug.

Als uitgangspunt ga ik er altijd van uit dat het toneelspel is, zo ook hier. Maar leuk te horen dat ze er nog is. Na mijn recensie heb ik haar niet meer gezien. Nou ben ik ook nog maar weinig in de Villa geweest. Wat ze mij wel vertelde toen, was dat ze een extra GSM wilde aanschaffen voor haar vaste klanten. Of ze dat inmiddels gedaan heeft, weet ik dus niet.

Commentaar

Aan het werk...
          X