Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Romina (Hon)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Romina (Hon)

Ik zat met vrienden daar waar de muziek werd gedraaid en mijn oog viel plots op een dame die voorbij liep met een goddelijk lichaam.
    Mijn vrienden keken me aan en riepen samen dat is een jansen meisje Kuifje.
    Een goddelijke dame met grote siliconnnen maar een gezicht en lichaam waar ik het de rest van de avond wel mee zou kunnen.

Een dokus kwam aanlopen met een brilletje en draaide eerst om haar heen en sprak ze aan .vrij kort daarna ging ze met die geluksvogel naar de kamer.

Ik dacht chit dan Sonja maar even eerst,maar die bleek een vent te hebben die haar had afgehuurd en nog geen kamerzin had.
    Ik heb toen een massage genomen en daarna bleek de dame Romina terug te zijn.

Ik ben naar haar toegegaan en meteen gezegd doe maar een sleutel halen dan praten we daarna wel. ze lachte en liep aan.

Er was een wachttijd van 15 min. dusheb ik me toch nog voorgesteld.

Op de kamer bleek ze echt leker vol te zijn maar ook pas 20 jaar en een gezicht dat er wel als een 24 jarige uitzag.

Ze gaf me een PZC en befte ik haar tot het laken nat werd.
    Daarna hebben we wat standjes geoefend en op een doggy houding voor de spiegel klaar gekomen.

Ja herhaling zeker gewoon een lekker wijf zoals je een hooker kan voorstellen.

Re: Grefrath - Re: Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Romina (Hongaarse) (onbekend)

Mods-formulier online in dit topic aangezien formulier van kuifje_2 ontbreekt.
    Supermoderator – Ondersteuning van de hoofdmoderatoren

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Romina (Hongaarse) (onbekend)

Ja ben nog een keer terug met haar geweest omdat ze er zo geil uit ziet met haar poppen gezichtje en dat hele ****ige lichaam er onder.

Ik kon me niet beheersen en heb op de kamer voor ze zich had uitgekleed al gelikt en laten pijpen.
      Daarna langzaam uit laten kleden als een echte striptease
      Na wat pijp werk haar in diverse standjes genomen met de spiegel kort naast ons zodat ze zich zelf mee vingerde voor de spiegel.

Na haar tussen de borsten volgespoten te hebben zodat haar hals en gezicht ook nog wat vloken mee kreeg heb ik me terug getrokken.
      Samen een douche genomen en mijn harde bleef staan,toen heeft ze me met haar schaamlippen langs mijn paal weer opgehitst en me afgezogen onder de douche straal waarbij ik haar lekker vingerde.
      Ik spoot een tweede maal over haar borsten.

Een zalige ervaring.

Ze vertelde boven haar vriendin dat ze verder was gegaan dan normaal en zei tegen mij dat ze dit eigenlijk nog nooit had gedaan.

Weer een ervaring rijker met een echt geile dame.

Commentaar

Aan het werk...
      X