Inez, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Inez, Villa Vanilla

tijdens mijn eerste bezoek aan de villa dit jaar, heb ik deze meid ook genomen, ze heeft me zelfs nog een uur laten wachten, omdat ze eerst met een andere klant ging, hoe ze me zo gek heeft gekregen weet ik ook niet, want dat doe ik normaal nooit...... op de kamer redelijk goed, waar

bij opvalt dat ze goed kan deepthroaten en een smal poesje heeft, ook voldoende energie.....omdat het al laat op de avond was en ik al een eerdere sessie er op had zitten heb ik haar het meeste werk laten doen, en dat deed ze zonder mopperen, ik kon bij haar echter niet tot een hoogtepunt komen....wat niet geheel aan haar lag......tijdsdruk...vermoeidheid en alcohol speelden ook een rol.......toch een uurtje met haar volgemaakt........de dag erna zag ik haar weer toen ik wat nuchterder was en in het daglicht en toen viel me op dat ze eigenlijk helemaal niet mijn type is.....in de bar zul je haar ook vaak zien dansen.....

ik zal er niet meer mee gaan.......maar al met al heeft ze wel een ruime voldoende verdiend

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Inez (Roemeense) (voldoende)

Met deze meid naar boven geweest. Kan inderdaad lekker diep(zc) pijpen met bij behorende geluidjes, wat mij wel bevield.
    Het neuken was ook voldoende, haar kutje moest even wennen aan de omvang maar ging prima daarna. Ik heb haar in diverse standjes genomen en het plastic volgespoten.

Commentaar

Aan het werk...
    X