Elina (Est), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Elina (Est), Grefrath, Villa Vanilla

Afgelopen week deze zeer elegante en charmante dame ontmoet aan de bar van de Villa. Na een tijdje "bankhangen" had ze mijn interesse gewekt om nader kennis te maken. Nadat ze haar jurkje van haar mooie lichaam liet glijden en haar stijlvolle lingerie tevoorschijn kwam werd ik er bijna even stil van. Deze dame wacht niet af, neemt lekker het initiatief. Haar russische massage is uitstekend, haar grote, zachte borsten omsloten mijn mannelijkheid en maakte rustige bewegingen. Haar mondje open en tong naar buiten waar ik bij iedere beweging tegen aankwam. Na enige tijd liet ze haar borsten met rust en begon aan een stevige franse massage. Ze hield dit lang vol, ik echter niet en vroeg haar om even rustig aan te doen. Lang duurde dit niet, Elina kwam over me heen staan en zakte rustig naar beneden. Wat een super gezicht, deze dame on-top waarbij haar grote borsten ritmisch meebewegen met iedere beweging van haar lichaam. Mijn ontlading kwam snel waardoor dit prachtige schouwspel te kort duurde

Uitstekende date gehad!

Yankee
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Elina (Estlandse) (uitstekend)

Weet iemand wanneer deze Estse schone aanwezig is?

Ik plan een 1e bezoek vandaar. Zij heeft mijn interesse gewekt.

Commentaar

Aan het werk...
    X