Nicole (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nicole (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Donderdag 13 (!) aug naar de Villa gereden met een bepaald doel (lees dame) voor ogen. Het bleek dus echt de 13e! Het werd geen sessie met de dame waarmee ik had willen kameren. Helaas.
    In het verleden had ik al enkele keren met deze Nicole zitten praten, een aardige meid. Gewoon een girl next door type. Eigenlijk had ik op dat moment mijn zinnen op Maya gezet, maar die was opeens nergens meer te bekennen.

Dan maar met Nicole naar een van de hokken onder bij het zwembad. Dat was maar niets, bah! Zweetvoetenlucht bevordert mijn lust niet echt... Punt voor verbetering voor de Villa in ieder geval, maak daar betere ventilatie...

Goed, daar kon Nicole niets aan doen en begon rustig aan mijn lichaam te verkennen. Na 5 min legde ik haar eerst even op haar ruggetje omdat ik haar wilde proeven... Beffen leek ze wel lekker te vinden, maar na een paar minuten nam ze het iniatief weer zelf in de hand. Pijpen was ok, waarna ze het rubbertje aanbracht en ik tijdens het 3e standje (cowgirl) het jasje gevuld heb.

Aardige meid, niet opdringerig. Maar of er herhaling komt weet ik niet, zal van mijn stemming afhangen.
Aan het werk...
X