Celine (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Celine (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Afgelopen week weer eens de Villa bezocht en al bij binnenkomst viel deze dame in het oog. Grote dame, blond haar tot net boven haar schouders, iets voller lichaam, mooie borsten en een paar beste benen onder haar lichaam. Haar body heeft een mooie zongebruinde teint. Haar looks hebben wat weg van een arabische dame, later bleek dat haar roots liggen in Iran.
    Op de kamer samen onder de douche en ingezeept worden door deze dame is een belevenis. Gevraagd om een lekkere massage en dat kan ze goed, langzaam gaat ze over tot een franse massage welke teder begint doch steeds voller en steviger. Het intieme gedeelte begon on top en afgemaakt in de bekende missionaris. Zoenen was overigens zeer matig.

Leuke knappe meid waarmee je een heerlijke tijd kan hebben.

Yankee
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Celine (uitstekend)

Afgelopen weekend voor het eerst in deze villa geweest. Mooi hoor !! Maar zal niet over de villa gaan schrijven, al lopen er heel wat mooi vrouwelijk schoon rond. Een keertje terugkomen zit erin.

Deze dame heeft ook herhalingsgevaar; voldoet niet aan mijn ultieme droomvrouw uiterlijk, maar beetje brutaal, direct is ze wel. Daar hou ik wel van, in de bar had ze het al over "fantastico". En in de gang kwam ik haar tegen, een kamer was snel gevonden. Zoenen niet gedaan, maar het "zonder jasje aan de kleine jongen likken" is erg lekker. Na een tijdje komt ze lekker bovenop zitten, daarbij brutaal uitdagend aankijken. Lekker. Op zijn hondjes afgemaakt, en het hoesje zat vol.

Nog wat gebabbeld, kende wat nl-woordjes (heel beperkt). Een leuke dame, en prima tijd mee doorgebracht.

Commentaar

Aan het werk...
    X