Justine (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Justine (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Deze brunette kwam met een blonde Marokkaanse vriendin in een vrolijk stijlvol zomerjurkje en pumps binnenlopen met de gastvrouw die ze een rondleding gaf. Dus nieuwe dames!

Justine viel op door haar sympathieke en naturel klassieke knappe gezicht. Iets meer vrouwelijkere rondingen, volle billen, maar wel aantrekkelijk.

Even later bleken ze aan het werk te gaan, echter Justine was direct populair en continue bezet, een Vlaamse wandelbroeder was inmiddels 2x met haar geweest, dus aan het einde van de avond rond 22 uur zag ik mijn kans schoon toen ze net weer van de kamer afkwam en zich gedoucht had. Ik vroeg of ze met me naar de kamer wilde, een glimlach met een ja kwam er snel uit, dus hup naar kamer 1 in de nok van de Villa.

Justine bleek vrij nieuw in het vak, pas 3 dagen elders gewerkt en nu haar 1e dag in de Villa en dat was ook helaas in de dienstverlening te merken.

Pijpen was wel ok, maar ongeinspireerd, haar ogen gingen de hele kamer door alsof die interessanter was dan ik, af en toe oogcontact met een glimlachje, verder geen iniatief tot strelen of zoenen...

en toen het condoom erom moest moest ik dat doen omdat het Justine niet lukt, dit bevorderde niet de geilheid en toen ik hem er eindelijk om had, moest ik weer zorgen dat ie hard werd, waarbij Justine een beetje het plafond bekeek

Penetreren ging ook nu lastig want nu ging ik teveel nadenken en ook bij gebrek aan geilheid leek ik nu een beginneling die niet meer wist hoe hij zijn mannelijkheid hard moest krijgen of een dame moest penetreren

Uiteindelijk lukt dat nog, waarop Justine heel nauw bleek, wat je niet verwacht bij een dame die juist net iets voller is qua lichaam, het neuken was helaas ook inspiratieloos, het leek nog even wat te worden toen Justine iets losser werd, maar niet genoeg om er voor te zorgen dat ik klaarkwam, wat dus ook niet gebeurde. Ik excuseerde mij en zei dat het misschien aan mijn moeheid lag en of omdat ik al veel gedaan had die dag. Justine lachte minzaam en ging zich douchen en had na 5 minuten buiten alweer beet

Lieve meid, maar heeft nog een hoop te leren... Hoe iemand daar 2x mee kan gaan op 1 dag is mij een volkomen raadsel
Aan het werk...
X