Issa (Nl), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Issa (Nl), Grefrath, Villa Vanilla

Vandaag bij het verjaardagsfeessie van Caligula kennis mogen maken met een prachtig Nederlands meisje genaamd Issa.

18 Jaar, puur natuur, heel vriendelijk en vrolijk, bijzonder charmant. Ze werkt pas drie dagen bij VV en zegt het er al aardig naar de zin te hebben.

Op de kamer neemt ze makkelijk het initiatief en blijkt ze vooral graag te knuffelen en zelf ook verwend te worden.

Kortom: echt een type girl-next-door, maar wel een die de buurt aardig in beroering zou brengen met haar charmes.

Absolute aanrader voor de liefhebbers van het gevoelige werk.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Issa (uitstekend)

Twee nederlandse meiden Issa en Madeleine hebben afgelopen week VV op zijn kop gezet en in de tussentijd het hart van deze wandelaar gestolen. Tijd voor een gedegen terugblik. Donderdag had ik de dames al gespot en tijdens al mijn 'scan' rondjes waren de dames bezet, op de kamer of in de barruimte. Mijn belangstellende blik naar Issa werd toen al met een schalkse oogopslag beantwoord en ik voelde dat er meer, veel meer inzat. Dankzij de wat wijde bovenkleding van Issa kon ik niet goed hoogte krijgen van haar lichaamsvormen maar mijn ervaring zei me dat het goed zat. Omdat ook ik afgelopen donderdag druk bezig was met andere fraaie dames in VV(vooral met Wiam en Raluka) heb ik de twee nederlandse dames uit het oog verloren. Het was pas de volgende dag, vrijdag, dat het geluk mij toelachte, want ik was alweer in de Villa of hope and dreams voor sommigen (maar de villa of reality voor mij) aangekomen. Door de intensieve ervaringen van de laatste dagen ben ik de tijd waarop alles zich precies afspeelde enigzins kwijtgeraakt maar zeker is dat ergens halverwege de avond er plots 2 dames gillend naar een groepje nederlandse bezoekers waar ik ook bij was kwamen aangerend. Ze waren benaderd door een man die ze niet zagen zitten en zochten een ander heenkomen. Wij wisten er wel raad mee. Mogelijk omdat Issa en ik al enkele malen oogcontact hadden gehad en ik erg benieuwd was naar haar ging ik al snel naast haar zitten en begon een social talk. Heerlijk gewoon in het Nederlands. Ik kon de dames verleiden tot een duik in het zwembad. Voor mij was het makkelijk, mijn baemantel van me afwerpen en plons er in duiken. Voor de dames had het wat meer voorbereiding nodig totdat alle kledingsstukken uitgekleed waren. Het kostte nog wat extra tijd omdat er wel 100 ogen op hen / ons gericht waren. Ik hoorde Issa zeggen tegen Madeleine, kom we hebben er schijt aan, ik wil lekker zwemmen. Ze nam een duik in het frisse water en ik ving haar op. Mijn handen vonden direct haar zachte lichaam nadat mijn ogen even eerder goedkeurend haar fraaie body hadden bewonderd. Ik hoorde even daarvoor, toen we nog op het droge waren, een beer nog hoopvol zeggen, dit is toch geen dame voor jou, jij valt toch op heel dun. Nee hoor, deze dame valt voor 100 % in de categorie dames die ik graag zie. We lieten elkaar niet meer los en dat zou duren tot de volgende dag toen de dames weggingen. Na de zwemsessie gingen we lekker eten en daarna plonste ik met Issa in de whirlpool. Ondertussen had een andere nederlandse bezoker zich ontfermt over Madeleine. Hoorde ik hem eerder zeggen dat Issa niets voor mij was? Ik kan me vergissen maar degene die dat zei heeft zich zeker vergist. Wat een spetterende sessie volgde er na de whirlpool. Na ruim 1,5 uur kameren voegden we ons weer bij het groepje nederlanders. De aftersales die volgde duurde ook nog geruime tijd. Ik had Issa toen verteld dat ik wou slapen in de villa en dat ik dat graag met haar wou doen.... Omdat aftersales voor Issa niets opleveren besloot ik haar aan te moedigen naar de oude bar te gaan. Maar snel kwam ze terug buiten. Ze had haar vriendin nog niet gezien en ze wou bij mij wachten tot die terug was. Nou, laat ik daar nou net geen bezwaar tegen hebben. Na enige tijd kwam Madeleine er bij zitten evenals een aantal andere nederlanders. De afspraak om samen te slapen moest nog even met harde euromunt afgesloten worden, Issa en ik verlieten even de groep om de zware onderhandelingen af te ronden. In no time waren we er uit, ik zou slapen met Issa en Madeleine op kamer 6. Het was al ruim over twaalf en Issa was moe en bleef lekker bij mij zitten. Eindelijk was het half twee en renden alle dames naar het kantoortje, heel netjes kreeg ik als eerste de sleutel van kamer 6 uitgereikt. Wij konden als eerste naar boven en ik voelde heel veel ogen in mijn rug priemen. Gek, of niet maar ik vond dat niet onaangenaam.... Op de kamer aangekomen eerst heerlijk gedoucht met de dames en lekker op bed gekropen en ge...... En daarna ge..... (niet: gekletst) en toen geslapen. Ik voelde me als een koning te rijk, lepeltje lepeltje tussen twee dames. Na het ontbijt was het nog erg rustig in de villa en besloten we op een heerlijk overdekt bankje naast de pool te kruipen. Na een uurtje waren de dames even weg, toen ze terugkwamen was het plan gewijzigd. Ik had al besloten ook de tweede nacht met de dames door te willen brengen maar de gewijzigde plannen waren een streep door mijn rekening. En zo kon het gebeuren dat ik nog een uurtje later, zaterdag tegen een uur of drie de dames uitgeleide kon doen. Ons avontuur was ten einde. Gelukkig kwam kort daarna Wiam binnen die snel aan mijn 'verdriet' een einde wist te maken.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 03-08-09, 21:51. Reden: Naam dame aangepast

Commentaar

Aan het werk...
    X