Samira, Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Samira, Grefrath, Villa Vanilla

Anderhalve week geleden met three brothers in Crime de "Villa" Za & Zo (incl overnachting) bezocht. Wederom was het aanbod "Konijntjes" Mooi,Groot en Goed.Tijdens deze twee dagen diverse malen "Ein Zimmer" bezocht. (Hele) goede en opwindende ervaringen gehad.
    Mijn beste ontdekking (die week bij VV begonnen) wil ik jullie niet onthouden.
    Tijdens het "Rondspieden" na aankomst was Samira me al opgevallen. Precies het type waar ik op val. Juiste lengte, Licht getinte huid, Goed gevulde voorgevel en vooral Charisma. In de vooravond kennis gemaakt, een (hoop ik) wederzijdse click deden ons snel op Kamer 3 belanden. Heerlijk vrijen, Zoenen super. Natuurlijke overgang naar wederzijde orale pleziertjes en een heerlijk relaxed (alle twee op onze zijkant liggend) hoogtepunt. Lekker samen douchen en weer terug naar de dansvloer.
    Tijdens rest van de avond een paar keer met haar dansen, een paar drankjes, en haar zien dansen (wat zag dat er geil uit) ik bleef "Jeuk" voelen (nee Piet het was gezonde jeuk) Tijdens een drankje aan de bar bleek dat we beide die nacht in de "Villa" sliepen, samen bedacht dat dat ook in een ( heel groot) bed kon. Commercieel een wederzijds goede deal gemaakt en na sluitingstijd met z'n drieen (mede wandelaar) naar de grootste kamer met twee bedden.
    Extern nog wat te eten besteld,lekken zitten kletsen en daarna met Samira (met z'n tweeen) naar bed.
    Elkaar heerlijk liggen opgeilen en luidruchtig afgemaakt. Lepeltje,lepeltje in slaap gevallen. Volgende ochtend vertelde mijnmede wandelaar dat hij zowel van onze vrijpartij en mijn snurken NIET genoten had.
    s'Morgens heeft Samira nog een keer bewezen dat ze super goed haar tanden kan poetsen zonder tandenborstel. Tijdens dit "Kunstje" ontdekte ik pas dat ze een "Derde" tepel heeft die heeeeel erg gevoelig is. Heren zoek en ontdek.

Gr
    Pistoletje

PS bij kosten heb ik alleen onze kennismaking vermeld. Het samen slapen moeten jullie zelf uitzoeken

Re: Samira

Deze Samyra is dezelfde dame die ook onder deze naam vroeger in GoldenTime werkte. Het is wel onzeker hoe lang ze in de VV blijft. Uit welingelichte bron heb ik vernomen dat ze binnen een maand naar een andere saunaclub zou verkassen.

Commentaar

Aan het werk...
    X