Adriana (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Adriana (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Vandaag een heerlijk relaxdagje VV genomen. Weer was super, pool lekker opgewarmd en tegen de tijd dat ik arriveerde de dames ook al in redelijke aantallen aanwezig.
    Ik was van plan lekker rustig aan te doen en eerst even een massage te nemen, maar ik spotte Adrian(n)a bij de gokautomaat en raakte aan de klets terwijl ik mn drankje bestelde.
    Door het warme weer gekozen voor 1 van de tentjes op het terrein en daar bleek dat mn keuze weer reuze was geweest, want dit was ook weer een heerlijke gfe ervaring. Eerst wat aftasten en pzc, waarna deze vriendelijk dienst uiteraard in gelijke of hogere mate terug gegeven moest worden. Daarna werd het allemaal heel erg heet en waren allebei we na een uurtje flink verzadigd rijp voor de pool!

Of ik heb gewoon geluk of er zitten er bij VV aardig wat genieters tussen de dames, die niet te beroerd zijn om een intense en tedere sessie te houden!

tot de volgende keer lekker ding! zeker een reden om weder te keren in Grefrath!

Adrianna Roemenie

Pas naar de tent geweest met Adrainne. Wat `n lekkere meid. Alleen jammer dat ze PMC doet. Verder `n zeer goede Tent bezoek gehad.
    Hier nog een link waar je ze kunt zien: http://blog.villavertigo.de/nggaller...-7/gallery-30/
    Is trouwens het meisje op de Blog-foto op de site.
    Ze is er helaas niet zo vaak. Ze komt om de zoveel tijd `n weekje. Hopenlijk is ze er binnenkort weer.

Commentaar

Re: Adrianna Roemenie

Gisteren mocht ik ook met haar op de kamer kennismaken. Ik had haar al wel wat vaker gezien, maar tot op heden was er nooit een kamerbezoek van gekomen.
      Het is idd een echt lief ding wat wat schuchter uit haar mooie oogjes kijkt, op de kamer een echte GFE. Helemaal niets mis mee. Ondanks dat ze niet Roemeens is heb ik heerlijk met haar genoten. Als ik weer eens in de Villa mocht komen zal het voor mij wat lastig zijn haar te weerstaan.
      Caligula. Veni Vidi Futui!!!

Fuck me? Fuck you!

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Adrianna (Poolse) (uitstekend)

Is zij nog in de Villa? Zou haar graag eens wat beter willen leren kennen

Bel even met de Villa en ze vertellen je meteen wanneer ze er doorgaans is. En laat het ons ook even weten? (A)
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 20-01-10, 21:07.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tigerhai
          Het schijnt dat ze er weer is. Op de blog van de villa staat het er iig wel. Of er is een 2e Adriana...
          Gisteren idd Adriana gespot en even mee gepraat in de Villa Ze is er morgen ook, dus ik denk dat ik met haar ga kameren.

Commentaar

villa vertigo, bahnstrasse 90 , adriana (goed)

de verhouding vrouwen mannen was prima een disco bar gedeelte waar je kon zuipen en dansen en een een lounge/ontspan gedeelte.

ik kwam daar een kleine blond /bruin roemeense tegen adriana die ubergeil was en lekker niet normaal.

ze is echt een beest duwt gewoon haar tong door je strot likt aan je lul net als een een ijsje.
            en is in voor meerdere spannende standjes.
            zeker een aanrader

mijn vriend had een lange brunette super mooi gezicht maar kreeg een bad beat pijpen met condoom en alleen maar janken zeker een afrader.

Commentaar

Topics samengevoegd.
              Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Adriana (Poolse)(uitstekend)

Volgens de website van VV is Adriana terug van weggeweest.

Niet dringen, heren!
                Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Adriana (Poolse)(uitstekend)

Ja klopt, deze wonderschone poolse is nu sinds afgelopen week voor 3 weken in de Villa, heb een persoonlijk sms je van d'r gehad......
                  Kijk nu al uit naar donderdag wanneer ik haar 3 uurtjes ga zien ! Wauw wat wordt dat weer een feest !

Commentaar

Aan het werk...
                  X