Annabelle (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Annabelle (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Bij mijn eerste bezoek aan de Villa had ik deze dame al eens benaderd voor een kamerbezoek. Daar was ze toen niet voor in de stemming. Afgelopen zaterdag zaten we net bij te komen van een gezellige rit toen Annabelle zich pontificaal en uitdagend op mijn schoot posteerde en duidelijk aangaf wat de bedoeling was. Dit was dus genoeg om met haar naar de kamer te gaan.
    Op de kamer bleek zij zich mij wel te herinneren maar niet de details meer te weten, we waren volgens haar al op de kamer geweest.
    Na het ontkleden begon Annabelle aan een redelijke pijpsessie. Van enig voorspel was echter helaas geen sprake. Ook werd er niet gezoend. Na het pijpen de rollen maar eens omgedraaid en zelf tussen haar benen gedoken. Hier trof ik een fris poesje aan die ik dan ook lekker gelikt hebt. Hierna was het tijd om te neuken wat wel lekker ging en al snel tot een eerste hoogtepunt van het tweedaagse bezoek leidde.

Al met al vond ik het echter niet voor herhaling vatbaar. Toen ze later op de avond een trio voorstelde en zelfs een overnachting ben ik daar verder niet op in gegaan.
    Dick31
    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Annabelle (Duitse) (goed)

Annabel al eens vaker gespot. Dame draagt altijd jurkjes/blouses, wel uitdagend maar heb haar nog niet gespot in lingerie. Iets wat waarschijnlijk te maken heeft met haar iets vollere postuur ten opzichte van de gemiddelde slanke den die je in dit soort gelegenheden wel ziet. Ze heeft wel iets. Vooral haar borsten, de grote aantrekkingskracht in deze. Verder is de wijze waarop ze dominerend rondloopt en kordaat mannen benaderd natuurlijk zo fout als wat.
    Ze kroop ook bij mij op schoot en ik had zoiets van , maakt het uit, we zien wel. Na het service niveau gecheckt te hebben maar besloten voor de bijl te gaan. Op de kamer stelt het allemaal niet veel voor. Niet zoenen in tegenstelling tot wat ze beneden noemde, spelen met haar tieten mocht ook maar beperkt. Geen voorspel, geen naspel. Het was allemaal gericht op efficiency. Haar manier van optreden in de bar is een perfecte afspiegeling van haar handelswijze.
    Dus rubbertje vol, aftikken en weer naar de bar. Waar ook de aftersales niet bestaat. Herhalingsgevaar --> nul.

Commentaar

Ik ben ook met deze dame naar de kamer gegaan. Ik had al oogcontact en kreeg van haar een leker stoute blik, ze was echter nog afscheid aan het nemen (aftersales?) en moest dus haar aandacht daar nog bij houden. Vervolgens kwam ze naar me toe, even knuffelen en mogelijkheden bespreken... cim, anaal.. alles kan, dat was wel duidelijk. Voor mij hoefde het niet, maar toch wel lekker om te weten dat het kan en ze daar geen problemen mee heeft. Lekkere vrouw, goed figuur, goede borsten en gewoon een geil gezicht (sommige zouden pijpbakkes zeggen ).

Op de kamer begon ze te zoenen, liet haar jurkje vallen. Mijn lul stond al recht overeind vanaf het moment dat ik haar beneden had gezien en ze was heel erg blij dat ok de kamer ook te zien. Na het zoenen ging ze door haar knieen om me te pijpen, een erg geil gezicht en aan de sessie leek geen eind te komen. Het neuken was ook goed, ze kwam op me zitten, deed haar hoge hakken weer aan toen ik dat vroeg, staand op zijn hondjes en missionaris met haar benen heeeeeeeeeel ver uit elkaar afgemaakt.

PS, ik kan de " informatie dame" niet wijzigen, maar volgens mij heeft ze wel iets meer dan een C cup... maar goed.

Ik vond het top!

Commentaar

Annabelle was zaterdagmiddag weer in VV aanwezig, in de avond niet meer gezien.
        Al bij binnenkomst probeerde ze me actief tot een kamersessie te verleiden, ook zelfs even in de kleedruimte. Pistoletje en Frankkinky verboden me echter om met haar de kamer te bezoeken, en ik heb daaraan gehoorzaamd
        Dick31
        EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Aan het werk...
        X