Marietta (Let), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Marietta (Let), Grefrath, Villa Vanilla

Vrijdag mn werkzaamheden sochtends vroeg al afgerond voor die week en weer eens de tijd voor mezelf genomen. Toen ik die ochtend in mn mailbox keek, zag ik tot mijn vreugde ook nog een een voucher voor een massage, met dank aan mn eerdere recencie. Die moest natuurlijk gebruikt gaan worden!

Terwijl ik lekker croissantje aan het weghappen was kwam Marietta bij me zitten. Ik had ze al vanaf de bar zien gluren, maar wilde eerst even een hapje eten. Ik was eigenlijk aan het azen op 1 van de lekkere blondines, maar initiatief gaat voor! Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat ze in Letland standaard duits/engels/russisch als talenpakketten op school hanteren. Dus lekker verder in het duits onderhandeld en daarna een rustig kamertje opgezocht met deze heerlijke donkerharige (damn..leeftijd vergeten!) uit de letse hoofdstad Riga. Ze gaf zelf aan dat ze een paar kilootjes teveel op haar buikje had zitten, maar dat is te verwaarlozen! Dat kleine buikje bewoog ze als een tijger en van haar gespin werd ik nog verder opgewonden!

Na een heerlijke pijpbeurt en wisselende standjes weer voldaan teruggekeerd naar de lounge om even na te genieten. Al met al een bijna-gfe ervaring waar ik zeker nog een keertje terug voor ga komen!

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Marietta (Letse) (uitstekend)

Deze dame heb ik zaterdag vlak voor het eten ook uitgenodigd voor een kamerbezoek. Ik heb overigens de naam Margerita onthouden, maar kan door haar uitspraak komen.

Op de kamer ons eerst even opgefrist om daarna op het bed aan de gang te gaan. Hierbij verkende ze mijn boven- en onderlichaam met haar mond, maar kussen of beffen was helaas niet aan haar besteed. Nadat ze me lekker opgewarmd had genoten van een aangename pijpsessie waarna er een te ruim condoom om werd gedaan die ze heerlijk sensueel ompijpte. In verschillende posities bezig geweest, o.a. cowgirl, missio en doggy maar had moeite om de finish te halen. Dit is met gezamenlijk handwerk alsnog gelukt.

De volgende dag nog wat met haar gesproken voor het ontbijt waarbij ze allervriendelijkst was, maar door het niet bieden van een paar in mijn ogen niet onbelangrijke diensten verder geen kamerbezoek meer aan vast geknoopt.
    Dick31
    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Marietta (Letse) (uitstekend)

Dame is nog steeds werkzaam in VV, gisteren gespot.
      Dick31
      EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Aan het werk...
      X