Grefrath - Villa Vanilla, Bahnstrasse 90, Fleur (NL)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Grefrath - Villa Vanilla, Bahnstrasse 90, Fleur (NL)

Fleur leerde ik kennen toen ik in sauna club YY was.

Zoals haar naam al doet vermoeden is ze nederlandse.
    Fleur is een hele leuke vrouw om te zien. Slank, blond, en gezegend met humor en intelligentie.
    Ze komt maar 2x per week, omdat ze ook nog een gewone baan heeft. Het is voor haar een bijverdienste.

Wie van ons tween nu de grootste lol in bed had is niet te zeggen. Fleur geniet er zelf ook heel erg van de sex.
    Dat straalt ze al uit aan de bar. Echt een dame die sex als hobby heeft. In tegenstelling tot ieder ander met een hobby, haalt zij er geld uit.

Ze heeft kleine borsten, met grote tepels. Ze houdt van knuffel sex. Ik ook! Dat kwam dus goed uit.

Toen ik haar klaar had gebeft vroeg ze lief of ze mijn tong mee naar huis
    mocht nemen. Ik kan goed beffen, zei ze me.

herhalings gevaar..........Zeer groot!
    Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Fleur (Ned) (goed)

Vandaag heerlijk uurtje gehad met haar, ze komt nog maar heel af en toe zei ze. spijtig wel want dit is echt een topper

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Fleur (Ned) (goed)

Afgelopen woensdag was ik in YY en zag daar door de dag heen een gezicht waarvan ik dacht, die wil ik leren kennen.
      Halverwege de avond zag ik haar eenzaam en alleen zitten aan de bar. Ik mikte me handdoek nonchalant over de rails van de bar en knikte haar een goedenavond toe. Zij glimlachte lief terug en op dat moment kregen we allebei iets van " jou ken ik "

Ik wil de lezer/lezeres nu verwijzen naar de 2e recensie over Fleur hier onder in dit topic.
      De reden waarom ik haar niet meteen had herkend, was omdat ze nu donkerhaar heeft.
      Onze emotionele reunie werd na enige tijd voorgezet op een kamer met een ruim bed.

Zij die Fleur kennen weten hoe ze vrijt, Passievol, met gevoel, en op een wijze dat je denkt............Ik lig met me vriendin in bed.
      Je kan met haar lachen, een serieus gesprek voeren, en ongelofelijk intiem zijn met haar, dat je denkt, Shit, waarom ben jij mijn partner niet.

Of kort gezegd:Fleur heeft er gewoon zin in om heren te verwennen, dat straalt ze uit, dat laat ze merken in woord en daad.

De vorige keer keek ze sip nadat ik haar klaar gebeft had, (dat had ze heerlijk gevonden) en wilde ze mijn tong mee nemen. De dame wist dat nog en - yes, ik word gelezen - ze had ook mijn recensie van toen gelezen, ze vond die zeer leuk.

Ook deze keer heb ik haar gebeft en meer. En ook deze keer genoot deze heerlijke dame van mijn tong.
      Ik heb op mijn beurt heerlijk van haar genoten. Boven het bed hangt een spiegel en op mijn rug liggend, kon ik alles zien wat Fleur tussen mijn benen deed.

Fleur, je bent een hele mooie en aantrekkelijke vrouw. Geen idee of je dit ook nog gaat lezen, maar, nogmaals, van harte gefeliciteerd, meid. XXX. Tot de volgende keer, waarneer dat ook moge zijn.
      Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Re: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Fleur (Ned)(uitstekend)

Jullie allerliefste Fleuropje doet het tegenwoordig (ook?) in de Villa.

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.

Commentaar

Aan het werk...
        X