Juli (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Juli (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Ik hoop dat ze deze week weer naar de vila komt,haar opleiding is dan klaar en heeft vakantie
    Ik bn al vele malen met haar geweest dit jaar en heb andere haar ook aanbevolen.
    iedereen vind haar geweldig mooi en lekker op de kamer.
    PZC en NMC ze doet het zo lekker met een bef beurtje erbij kan het niet stuk.
    Kussen doet ze matig vanwge hygiene maar omdat ze de knapste dame uit de vila is is dat geen bezwaar voor deze wat oudere man.

Nu maar hopen dat ze snel weer komt omdat ik van haar al een stijve krijg voordat ze de sleutel heeft gehaald
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 06-07-09, 12:02. Reden: Tekst toevoeging.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Juli (Roemeense) (uitstekend)

Ik heb Juli gesproken en je wil deze maand toch nog even een paar weken naar de vila komen.Omdat ze na haar school al eerder had willen komen werd ze door familie omstandigheden tegen gehouden om op vakantie naar duitsland te gaan.

Commentaar

Julia (Roemeense)

Zondag eens naar Villa Vertigo afgezakt. Bij aankomst om 15.00hr vond ik niet echt mij gading tussen de aanwezige dames maar omstreeks 16.15hr kwamen er nog vele dames bij met daartussen een aantal potentiele kandidaten.
      Zo ook Julia, een roemeense van 23 jaar, mooi stijl haar, leuk snoetje, perfecte witte tanden en een body om U tegen te zeggen. Ze arriveerde samen met een andere leuk uitziende meid. Direct na haar aankomst zag ik verschillende mannen naar haar toestappen om haar te boeken. Ik dacht dat ik hier nooit een shot zou krijgen maar een uurtje later stond ze alleen aan de bar dus dacht ik bij mezelf nu of nooit. Na wat smalltalk zijn we naar de kamer getrokken. Direct na aankomst in de kamer begon ze voluit te tongzoenen en mij op te geilen. Daarna PZC op hoog niveau en lekker diep en vol overgave. Vervolgens op het bed haar even lekker gebeft en daarna haar geneukt in verschillende standjes, het ene al lekkerder dan het andere en uiteindelijk de job afgemaakt in doggy style voor de spiegel (die stond op wieltjes )
      Man, man, man, is dit een lekker ding. Zo verschrikkelijk mooi en zo een lekkere sex aanbieden, gewoonweg prachtig.

Groetjes
      Soze

Commentaar

Aan het werk...
      X