Bianca (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bianca (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Uit de chronicles van een wandelaar 28 juli 14:45
    De wandelaar had enig tijd geleden een prijs gewonnen. Gebeurt niet vaak maar nu had hij gratis toegang tot een Duitse club. Club Vertigo. Aangezien het geldig was tot eind julie begon de tijd te dringen. De wandelar had totaal geen ervaring met dit soort clubs dus hij besloot zich aan dit avontuur te wagen. Na wat problemen om gratis binnen te komen met de in het Nederlands opgestelde uitnodiging besloot hij een rondje te maken in zijn rode badjas. Wel erg unisex want er liepen vele rode badjassen rond en helaas maar weinig van de beloofde mooie dames. Een eerste telling stopte bij 10-12.
    Dan maar wat lezen en een drankje. Na een half uurtje nog eens rondlopen en vooral rondkijken. Na wat oogcontact met een erg slanke dame met lang zwart haar kwam die op de wandelaar af alsof hij wat weg te geven had.
    Ich heisse Bianca hoorde hij haar zeggen terwijl zijn ogen haar scande. Na wat gepraat te hebben besloot de wandelaar dat ze waarschijnlijk in bed beter zou zijn dan in conversatie. Op de kamer snel nog een douche en kort daarna stonden ze te zoenen. Ze gebruikte haar tong maar niet erg diep, iets dat de wandelaar toch wel erg op pris stelt.
    Het pijpen zc was ruim voldoende en de diverse posities die de wandelaar op prijs stelt bleken ook in Roemenie bekend te zijn. Op 1 na die ook bij vele andere dames onbekend is had hij onderhand ontdekt.
    Al met al de moeite waard maar geen erva
    Een puntje was hij wel verbaasd over. Ze gaf aan dat ze wel het sabel likte maar niet de dubbele versiering die er onder hangt, ook niet na wat aandringen.
    Al met al toch een goede ervaring maar geen een waar hij opnieuw de rit naar Duitsland voor zou maken.
    Na het betalen ging hij op zoek naar gebak en koffie, het was tenslotte na 15:00 en dan zou er gebak zijn had de gastvrouw aangegeven.
    de wandelaar die nog lang niet weg zou gaan (Zie ook de andere recenties van die dag)

Bianca gaf trouwens aan 25 te zijn.
    The best is yet to come, although a lot already came my way :=)

villa vertigo

Gisteren heeft Hansieboy maar weer eens een andere club uitgeprobeerd. Villa Vertigo tot gisteren voor mij onbekend terrein, maarrrrrrrrr dit blijft zeker niet zo.

Het is dan wellicht voor mij wat verder rijden maar de ervaringen van gisteren met de langharige Bianca die zo geil was als boter dreunt nog lang in mijn herinneringen na.

Het aantal dames in deze club is voldoende om een goede keus te kunnen maken, zo de dames zelf al niet hun voorkeur duidelijk maken zoals deze Bianca, die als een ware nymph tekeer ging en mijn jongeheer al pijpend en likkend gereed maakte voor het grote werk.

In doggystyle lekker afgemaakt en na een voldane middag, twee dames mogen behandelen, maar weer snel aan het "werk" gegaan.

Commentaar

Aan het werk...
    X