Emilia (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Emilia (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Na al de nodige uren doorgebracht te hebben in de Villa wat oogcontact gemaakt met deze leuke dame. Door een mede-wandelaar was ik al getipt dat het niet verkeerd zou zijn en toen ze dan ook even alleen zat maar eens een praatje aangeknoopt. Al snel mondde dit uit in het bekende sleuteltje halen.

Op de kamer die gelukkig niet zo warm was als Pistoletje al had meegemaakt, lekker knuffelend op bed plaats genomen. Hier kroop Emilia al snel tussen de benen om een heerlijke Franse massage ten beste te geven. Na hier enige tijd van genoten te hebben, de rollen maar eens omgedraaid en haar heerlijke frisse poesje uitgebreid verkent. Ik kreeg een compliment dat ik het zo lekker rustig deed en dat ze er van genoten had. Na dit intermezzo nam zij haar plek weer in om mij weer op oorlogssterkte te brengen en daarna werd er een condoom omheen gepijpt. Haar in cowgirl laten beginnen wat ze niet onaardig deed om daarna in de aloude missionaris het eerste hoogtepunt van de dag te bereiken.

Later op de avond heeft ze me nog lief toegelacht en ook nog wat info over een andere dame gegeven. Al met al een leuke meid voor een leuke tijd.
    Dick31
    EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Emilia (Poolse) (uitstekend)

Deze fraaie dame had ik al eerder gespot maar vanwege een overvolle agenda niet eerder aangesproken. Daar zou ik eigenlijk spijt over moeten hebben want de dame is heel bizonder en super lekker. afgelopen woensdag was het dan zo ver, toen ik haar naar de locker zag lopen besloot ik maar om even bij de theke te wachten zodat ik bij haar terugweg haar meteen kon oppikken. De uren daarvoor had ik haar niet gezien maar dat kon ook aan mij (en Erika) liggen.

Na een kort gesprek twijfelde ik nog licht maar besloot toch te kameren, vanwege mijn twijfel eerst maar een half uurtje afgesproken, verlengen kon altijd nog. Al na enkele minuten viel mijn twijfel volledig weg. Emilia heeft een uitzonderlijk mooi strak lichaam. Zowel van voren als achteren, zeer fraai. Daarnaast is ze ontwapenend 'recht door zee'. En de sex? gewoon erg goed. Ze kust heerlijk en pijptechniek heeft ze prima onder de knie. Er zijn nog maar weinig dames die hierbij de handen niet of weinig gebruiken, Emilia weet dat de handen anders moeten worden ingezet bij het pijpen.

Het werd een supertijd, na enkele minuten had ik Emilia al gezegd niet op de tijd te letten...Na bijna anderhalf uur besloot ik de sessie te beindigen, het liep al tegen twaalven, time to go home. Emilia wou nog weten wanneer ik weer zou komen. Dit weekend maar niet, vanwege verwachte drukte (van minimaal 1 ijsbeer , hij weet wel wie ik bedoel). Emilia blijft zeker nog 3 weekjes in Villa Vertigo en zal dan weer voor langere tijd (definitief?) in Polen blijven. In de tussentijd is bij mij herhalingsgevaar levensgroot aanwezig.

Commentaar

Oops, nog ff een waardering...
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 20-07-09, 08:52. Reden: Beoordeling in formulier in overeenstemming met tekst gebracht.

Commentaar

Emielia, had ik al vaker gespot tijdens mijn aanwezigheden in de Villa. Echter ik wist niet goed wat ik aan haar had. Ook deze dag stond ze weer zoals heel vaak alleen een beetje aan de kant of zat in een van de banken dan wel stoelen. Ze kwam mij wat verlegen over. Iets wat ze later zeker ook bleek te zijn. Heel vaak die dag had ik al oogcontact gemaakt maar ze bleef maar op zichzelf. Op een gegeven moment was ik het echt zat en ben naar haar toegegaan en gevraagd wat er aan de hand was. Ze nodigde me uit naast haar te komen zitten en een zeer leuk gesprek volgde. Hieruit bleek inderdaad dat ze wat verlegen was. Maakte mij niet uit ze was leuke en het service pakket leek oke. Dus hup naar de kamer.

Daar aangekomen hebben we echt een heerlijk halfuurtje beleefd met alles dur op en dur aan. Lekker zoenen, goed pijpen, lekker balletjes likken. Kleine Ropert werd er echt vrolijk van en sproeide moeiteloos na een goede neukpartij het rubbertje vol.

Aftersales bij deze dame ook zeer goed. Ik heb haar nog wat handreikingen gedaan om wat meer op te vallen. Ik hoop dat ze er wat mee kan. Ze verdient het.

Commentaar

Aan het werk...
        X