Erika (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Erika (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Eigenlijk had ik niet echt veel zin in een tweede ronde, maar gedurende de dag heeft Roemeense Erika steeds op een leuke manier aandacht getrokken. Dus zo kon het bestaan dat ik kort nadat ik tegen enkele medeijsberen had gezegd geen nieuwe ronde meer willen te maken ik ineens naar een van de overdekte terrasbankjes verhuisde. Met... Erika!

Ondanks dat ze geen Engels en amper Duits spreekt hebben we daar toch zo'n 3 kwartier veel lol gehad en behoorlijk gelachen. Met mijn beperkte kennis van de Roemeense taal en met behulp van wat Manele muziek hebben we in die 3 kwartier een goede basis gelegd voor een prima kamerbezoek. Soms moet je wat doen om het ijs te breken en toen we naar de kamer verhuisde ben ik maar met haar meegegaan als.... 'Caligulina'. Sommigen wilden meteen een trio met ons en in de bar ontstond meteen de nodige hilariteit. Ik kreeg de indruk dat Sonny ook wel meer wilde dan alleen kijken... Hij wenkte Caligulina meteen, maar Erika wilde dit niet echt afwachten en zo togen we naar de kamer 10 in de kelder. Onderweg had Caligulina nog de nodige bijkijks van de onderhoudsjongens

Op de kamer me toch maar eerst van mijn vermomming ontdaan en Erika verkend. In beginsel dacht ik dat ze wat schuchter zou zijn, maar waar is mijn mensenkennis toch gebleven... Het bleek een hele belevenis met haar. Voluit kussen, voluit alles. Een geweldig meisje waarvoor ik zeker nog terug zal gaan. Nadat we van de kamer waren hebben we elkaar nog opgezocht en hebben we nog vrij lange tijd samen doorgebracht. Prima aftersales en als beloning daarvoor heb ik haar om 00:30 nog even afgestaan aan een nieuwe medeijsbeer die niet veel overtuigingskracht nodig had om met haar mee te gaan. Ook hij kwam met glazige ogen terug

Ondanks dat het moeilijk ik met haar te communiceren heb ik een erg leuke tijd met dit meisje gehad. Ik denk dat ik maar gebruik ga maken van het aanbod van gratis entree van Villa Vertigo op zondag. Het is ten slotte maar 45 minuten rijden... Eigenlijk is het veel te dicht bij
    Caligula. Veni Vidi Futui!!!

Fuck me? Fuck you!

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Erika (Roemeense) (uitstekend)

Hmmm, het is maar goed dat ik wat verderaf woon dat collega Caligula, want anders......... pfffff.
    Nee had inderdaad weinig overtuiging nodig om met Erika nog een laatste ronde te doen, ondanks de hitte.
    Boven nog snel even een douche genomen, had steeds het geluk dat er een op de kamer aanwezig was, terwijl Erika al gevechtsklaar lag op bed. De cocktail die ze net gedronken had "sex on the beach" genaamd, was blijkbaar goed gevallen. Amper op bed liggende begon Erika met een heftige zoenpartij, die ze minutenlang volhield. Plotseling verbrak ze onze verstrengeling en begon aan een franse massage, een van het kaliber uitmuntend!!, mijn god, wat kan deze meid pijpen zeg.

Thanks Caligula voor de tip! was geweldig.

Yankee
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Afgelopen zondag was het redelijk mooi weer, dus waarom niet....
      Het was heerlijk toeven in de Villa. Niet te druk, niet te rustig.

Toen ik Erika uit Roemenië spotte was ik verkocht. Samen op een van de overdekte bankjes elk een broodje gegeten. Nog wat plezier gemaakt en naderhand naar de kamer vertrokken. Nou ja kamer..., het werd een van de tentjes met 'natuurlijke airco'. Het was er prima toeven met Erika.

Haar service was prima, haar body zag er lekker uit dus er kon niets misgaan. En er ging ook niets mis. Na een heerlijk uurtje inspannend relaxen () zijn we gaan douchen en hebben we nog wat samen gedronken en nog wat en nog wat... Erg leuk meisje, alleen jammer van haar zeer beperkte kennis van de Duitse en Engelse taal...

Later op de avond dezelfde oefeningen nog eens met haar doorgenomen en haar na afloop getracteerd op een lekkere coctail: "SEX ON THE BEACH"

Op korte termijn wil ik haar zeker weer eens terugzien. Voor mij telt de taalbeperking niet zo, we amuseren ons prima 'non verbaal'.

Commentaar

Afgelopen donderdag weer naar de Villa afgereisd. Het bevalt me er prima op dit moment. Feitelijk was ik er tot vorige week sinds de opening maar een keer geweest. Nu al 3 keer in 7 dagen... Waar gaat dat heen in deze krisistijd.

Nog niet eens omgekleed en het klonk al 'Oh baby, oh baby'. Verwonderd keek ik rond op zoek naar een dame met barensweeën of zo. Maar nee, het was Erika die blij was mij weer te zien. Aardig te weten dat ten minste iemand het leuk vind mij weer te zien

We hebben een tijdje wat gebrabbeld (een mengeling van Roemeens, Duits, Engels, Frans (de taal) en met gebruik van handen en voeten. Daarna zijn we naar de kamer gegaan. Nu we elkaar beter leren kennen wordt het steeds gezelliger, ook op de kamer. Ik heb haar verteld dat ik cuminte (trouw) blijf, wat ik er niet bij verteld heb is dat dat alleen tijdens de kamerbezoekjes geldt.
        Ach, het clubleven is een zeepballon en zo moeten we het ook blijven zien.

Alles bij elkaar blijft Erika een erg leuke meid en ik zal haar over enkele dagen zeker weer gaan opzoeken. Zet het bier maar koud en het (Roemeense) vlees warm.

Fuck me? Fuck you!

Commentaar

De heren hiervoor waren mij voor met een recensie schrijven echter ik was die dag toch echt de 1e die verkocht was toen ik haar bij binnenkomst zag in de middag. Helaas was deze blonde schone vergezeld van een jongeman en moest ik geduld hebben, heel veel geduld want ze bleef maar bij die jongen plakken, uur in het restaurant, uur boven op de kamer, weer uur in restaurant, toen buiten eten van de bbq, en ik maar wachten en wachten, tussendoor dacht ik mijn kans schoon te hebben en sprak haar aan echter ze was alweer bezet nu door een 2e klant. Even later vroeg in de avond inmiddels was ze daar opeens, alleen aan de bar in het restaurant, ik sprak haar aan echter Erika sprak geen Engels, geen Duits, hooguit wat Italiaans en Roemeens, tsja laat ik dat nou net niet in mijn talenpakketje op school te hebben gehad...

Het gesprek leek op niets uit te lopen totdat ik het magische woord Zimmer sprak, nu dat deed wonderen! En ja hoor Erika kwam van haar kruk in haar zwarte netkouzen en paarse bodysetje en ging in haar parmantige houding de sleutel halen... pfff het was inmiddels een heel project geworden en zo verdwenen we naar een kamer in de kelder van de Villa.

Daar ontdeed Erika zich van haar lingerie, en een mooi verzorgd strak lichaam met B-cup borstje kwam tevoorschijn, haar tong zochten gelijk mijn tepels en even later viel ze al aan op mijn hard geworden lul en daar begon deze dame te pijpen dat was niet geloven! Echt heel lekker, gevarieerd en met heel veel gevoel en goed gebruik makend van haar lippen. Gelukkig ben ik geen snelle klaarkomer waardoor ik dit heel lang vol kon houden als moest ik wel moeite doen om niet te snel te komen, wat een orale kunsten had deze dame in haar pakket!

Ook zoenen bleek Erika te doen en ook lekker en met overgaaf, ik genoot echt van dit blonde wondertje. Neuken was de logische volgende stap waarbij ze ontop klom en heerlijk ritmisch heen en weer begon te rijden over mijn keiharde mannelijkheid.

Uiteindelijk maakte ik het in missionarisstandje al zoenend en neukend het af, wat een heerlijkem sessie. Omdat het met Erika verder moeilijk te praten was door de taalbarriere, heb ik niet verlengd, anders had ik dat zeker wel gedaan, maar terugkomen zal ik zeker bij haar!

Later op de avond wist ze de rijpere heren Caligula en Yankee te verleiden....

Commentaar

Afgelopen zondag en woensdag in VV geweest en me uitstekend vermaakt. Dat was vooral met Erika, deze Roemeense schone heeft me dus 2 keer met al haar fraaie uitelijkheden verleidt tot een kamergang. De eerste keer was woensdag, bijna een week geleden. Ze liep in een sexy strak gouden setje rond en haar verschijning deed mijn adem al bijna verstokken. Een fraaie body, strak, kleine stevig borsten wet prangende nippels door het gouden topje heen. Een leuk pittig koppie die meteen mijn belangstelling opmerkte waarna een schalkse verleidelijk blik mij werd toegeworpen.

Ze had stevig beet , ik wist meteen dat ik de villa niet zou verlaten zonder sex met deze uiterst aantrekkelijke roemeense. Nu eens een keer niet de karakteristieke zwarte lange haren waar veel roemeense dames patent op lijken te hebben, nee gewoon donkerblond en naturel. En haar gezicht heel spontaan en niet iets van 'kijk ik ben de allermooiste', maar die look stoot mij juist af waardoor ik zelden voor dat type dame kies. Niets mis met de sonja's en Michelles van VV, mar ik kies toch meer voor de perfecte uitvoering van de 'girl next door' types dan voor de miss romania=types. Hiermee is zeker niet gezegd dat Erika niet mooi zou zijn, want dat is ze zeer beslist. Zondag had ze nog een spannendere outfit aan: een zwart stoffen setje, lange broek met topje waar je handen heerlijk onder en over heen kunnen glijden zoals zowel ik als een bekende forumbeer langdurig hebben gedaan aan de bar en in de tuin. En Erika? Erika genoot van alle aandacht. Ze straalde, teasde, knuffelde en lachtte.

Maar na alle pre-sales was het tijd voor het echte werk. Op de kamer ontpopte ze zich tot een supersexbom. Eerst heerlijk samen gedoucht. Uitstekende service, pijpen voelt zeer speciaal, onderwijl de handen gebruiken daar waar het hoort, op het lichaam en onder de eiertjes. Kussen, al even lekker. Gekozen voor een langdurige sessie van 1,5 uur die voor minstens 30 minuten gevuld was met kussen. Of beter: tongneuken...Wat weet deze meid haar tong te gebuiken. Haar tong was verstrengeld met de mijne diep in mijn mond. Haar frisse tuttifrutti kauwgom adem verhoogde het genot nog extra. Na deze lange inleiding nam Erika het initiatief weer in handen, ik bedoel mijn grote jongen in haar mond. Heerlijk genieten en het hoogtepunt lang uitstellen, nee genieten wou ik en dan is elke gedachte aan ejaculatie contraproductief. Daarna in verschillende standjes, zeg maar eeuwenoude kamasutra technieken toegepast. Tot slot in de klassieke missio mijn kruit verschoten. Hierna lagen we beiden minuten lang uitgeteld op bed. Mijn hand op haar boezem neergelegd voelde ik haar hart bonken, het had niet veel gescheeld of ze had zelf ook een orgasme gehad, of zou ze dat toch hebben gehad? Erika liet zich er niet over uit. Toen ze bijkwam sprong ze direct boven op me en begon weer minutenlang te tongen. Wat een supermeid. Ik trok de gevulde condoom van mijn grote jongen af en slingerde die de ruimte in. Al tongend besloot ik te masturberen hierbij geholpen door een enthousiaste Erika. Het duurde niet lang en een tweede lading miniatuurjohnnies spoten in de ruimte en daalden neder op het bovenbeen van Erika.

De tijd vloog om en het was weer tijd voor douchen, de derde keer. Nadat Erika zich had ingezeept en afgespoeld liep ik de kleine douchecabine in, ook ik werd op vele plekken ingezeept en onder handen genomen. En ook nu weer trad direct een erectie op. Deze dame is echt heel erg goed, ik heb supergenoten. Nu thuis, enkele dagen later de sessie overdenkend en herbelevend besef ik weer waarom de sessie zo goed was. Erika geeft zich volledig en lijkt zelf ook te genieten van de sex. Het is duidelijk fun 4 two.

De concurrentie in de Villa is erg groot, denk bijvoorbeeld maar eens aan Wiam, Andrea en Emilia om maar enkele spetters te noemen. Maar Erika heeft voor mij de eerste plek stevig in haar handen.
            Laatst gewijzigd door bobby vitale; 15-07-09, 10:02. Reden: Updrage dienstverlening / stond op slecht.

Commentaar

ja ze herkende me direct, lachte naar me, maar was nog in gezelschap van een klant, dezelfde als de vorige keer, dus ditmaal wist ik dat het wel even zou duren zodat ik me kon richten op andere dames of activiteiten zoals sauna, eten, gezellig met vrienden lullen en wat drinken

Later op de dag kwam dit lekkere ongeremde ding me opzoeken op het terras waar ik gezellig met Yankee wat zat te drinken. Ze ging bij me op schoot zitten en gaf me lekkere tongzoen, en zocht ook tussendoor mijn tepels, mmm en vragend mij aan kijkend en wrijvend met haar slipje over mijn kruis kwam de vraag, vicken?

Ja wat doe je dan?, inderdaad opstaan en volgen! Ditmaal de tuin in naar zo'n tentje waarin een prima bed stond en het goed toeven was, niet te heet en afgesloten maar toch het idee dat je lekker in de buitenlucht bezig bent.

Het was nog lekkerder dan de 1e keer, zoenen vol, en haar fraaie slanke verzorgde lichaam is om van te smullen wat ik dan ook eerst gedaan heb nadat ze mij weer eerst fantastisch had verwend met haar tong en ook een geweldige Franse massage gaf wat ze echt heel goed kan

Neuken was echt geil en stevig waarbij Erika zich ook helemaal overgaf, ze lijkt echt te genieten, en of dat zo is zullen we nooit weten Maar ik in ieder geval wel!!

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Andrea, Trio met Erika (uitstekend)

Het heeft even geduurd sinds de vorige keren, minstens een maand geleden. Maar haar kwaliteiten was ik niet vergeten. Omdat ze samen op een bankje zat met een andere favoriete dame Erika, begon mijn fantasie op hol te gaan. Hoe zou het zijn deze twee tegelijk te hebben? Erika kan een superteaser zijn, kijkt je aan met supergeile ogen en maakt je helemaal wild. Kleine andrea doet hier zeker niet voor onder. En wat een superbody heeft deze dame. En ook in voor SM? wat een kanjer.

En zo belanden we op een van de mooie kamers in Villa Vertigo. Erika kleedde zich als eerste uit waarbij ze mij lekker bleef aankijken en ondertussen, al stripteasend erotisch haar lichaam beroerde. Andrea deed mee en begon Erika vol op de mond te zoenen en te tongen. Mijn kleine jongen sprong omhoog. Vervolgens gaf Andrea een stripteaseshow ten beste. Wat een absolute superbody heeft die Andrea. Ik lag al met een keiharde paal half op bed. Andrea Wist er wel raad mee en begon met een superpijpsessie. Erika wist direct mijn mond te vinden en tongde heerlijk terwijl ik haar superlekkere tietjes bevoelde. Inmiddels moest ik noodmatregelen nemen, Andrea moest er af. Ik wou niet al knallen na 8 minuten...

Na een half minuutje gingen we verder. Vervolgens liet ik andrea boven mijn gezicht zitten. Een halve facesitting, zonder ademblok. Mijn tong drong diep haar grotje binnen. Erika had inmiddels een gummi aangebracht en begon mij te berijden. Andrea keek mij geil aan en zo gingen we een minuut of 10 door.
                Toen Andrea tegen mijn hoogtepunt als een waanzinnige begon te knijpen in mijn tepels, (en zei: ich weiss wass du willst, ze kon het zich nog herinneren van onze eerdere sessies ruim een maand eerder) kwam ik tot een zinderende ontlading. Tot slot wou ik nog met de dames de douche in maar die bleek net groot genoeg voor 1 dame tegelijk. Wel was het een erotisch gezicht hoe Andrea haar lijf tegen de glazen douchecabine aandrukt. En zo kwamen we na een klein half uurtje weer beneden, de dames vol energie en ik behoorlijk afgepeigerd...

Commentaar

Vandaag Villa Vertigo bezocht.
                  Na eerst twee matige contacten (2 dames (een Poolse en een Roemeense die onder aangeven zin te hebben, maar op de kamer bijna als een lijk op het bed liggen) had ik voor de derde en finale ronde (op basis van de goede recensies op dit formum) mijn zinnen gezet op Andrea of Erika. Het werd uiteindelijk Erika. Andrea had reeds een andere afspraak staan.
                  Ik heb het niet berouwd. In een van de tentjes in de tuin gekozen voor een uur. En dat maar goed ook. Net als wat de andere rode ijsberen hierboven aangeven is het een topklasse meid.
                  Voordat we de tent indoken eerst op een bankje wat opgegeild. Ze ging met haar handen mijn badjas in opzoek naar mijn jongen, die daarop direct reageerde.
                  In de tent eerst lekker getongd. Toen gebood ze me om te gaan liggen. Ze heeft me toen een pijpbeurt gegeven die ik nog nooit heb gehad. Gelukkig was het mijn derde ronde, zodat ik niet snel klaar kwam. Na een kwartier (met heel veel gevoel en variatie!) pijpen, draaide ze zich om en werd het 69 om na enkele minuten helemaal bovenop met haar sappig k.tj. te komen. Dit was echt te gek. Dit ook weer een kwartier volgehouden. Toen lekker in 3 standjes geneukt en bovenop klaar gekomen.
                  Dit was echt GFE.

Commentaar

Vorige week weer eens met deze Roemeense op herhaling. Tussen al het schoons is dit exemplaar voor mij in het algemeen de juiste keuze
                    Maar ja smaken verschillen zoals mensen verschillen.

De eerste keren waren heftiger dan de laatste keer. Misschien wat slordigheid omdat ze weet dat ik terugkom...
                    Daarom daarna Andreea ook eens getest, wow wat kan die meid Pijpen... Maar daarover meer in haar eigen draadje!

Erika heeft een zelfverzekerde verschijning en doet haar werk normaliter met overtuiging. Misschien waren haar gedachten deze keer elders. Desondanks toch een lekker uurtje met haar beleefd in kamer 1 op zolder.

Volgende keer maar weer een ander lekker ding proberen Er is nog zo veel te ontdekken daar in de Villa...

Commentaar

Wie heeft Erika ergens nog gespot? Volgens mij werkt ze al sinds vorig jaar ca september niet meer in de Villa...
                      Ik zou haar graag weer eens terugzien...

Fuck me? Fuck you!

Commentaar

Even bij Erika gekeken omdat ze genoemd werd bij 'Andrea'.
                        Andrea zit ondertussen in Acapulca, en ze trok daar de hele tijd op met een andere dame.
                        Als Erika blonde krulletjes -halflang- heeft (dus niet donkerblond; echt blond), ietwat mollig is (de meesten zullen haar echter slank noemen, maar ze heeft een heel klein buikje), dan zou het 'r kunnen zijn. Dan is ze dus samen met Andrea naar de Aca gegaan.
                        Leeftijd klopt, 'blond haar' klopt, lengte klopt.... Maar ik heb haar verder niet aangesproken omdat ik meteen weg was van Andrea.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door geilesack Bekijk bericht
                          Als Erika blonde krulletjes -halflang- heeft (dus niet donkerblond; echt blond), ietwat mollig is (de meesten zullen haar echter slank noemen, maar ze heeft een heel klein buikje), dan zou het 'r kunnen zijn.
                          Ik zou Erika eerder donkerblond noemen, maar dat kan natuurlijk veranderd zijn.

Erika is bovendien enkele weken geleden nog gespot in de Villa.
                          Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Aan het werk...
                          X