Sonya (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sonya (Roe), Grefrath, Villa Vanilla

Na lange tijd weer eens naar de Villa geweest. Ik heb deze club onterecht zo lang niet bezocht bleek nu.
    Na diverse rode ijsberen de hand geschud te hebben ben ik gaan nadenken over mijn eerste ronde. Er waren verschillende leuke 'Cali' meisjes aanwezig. Uiteindelijk gekozen voor Sonja. Communicatie verliep goed en na een kwartiertje hebben we een van de kamers (nr 20) bezocht. Sonja weet goed waar ze mee bezig is en weet hoe ze je moet behagen Naar mijn gevoel wat op de automatisch piloot, maar toch niets mis mee. Ik had maar weinig posities nodig en heb haar als cowgirl het werk laten doen. Op de kamer een prima meid, 'Aftersales" is wat minder dan ik gewend ben, maar daar dat gaf niet.
    Samengevat een prima kamersessie.
    Caligula. Veni Vidi Futui!!!

Fuck me? Fuck you!

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sonja (goed)

Sonja is een zwartharige Roemeense schoonheid. Op de kamer geeft zij een prima service. Maar, is inderdaad wat profesionneel. Sonja wil het echter wel dat je het maar naar je zin hebt. Heeft best humor, en zij wet erg goed waar zij mere bezig is. After sales stellen inderdaad weinig voor.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sonja (Roemeense) (goed)

Maar wel een erg lekkere meid. De mooiste bortsen van alle meiden heeft zij. Dat maakt veel goed. Kan ook lekker pijpen.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sonja (Roemeense) (goed)

Lekkere meid met een mooi lichaam.ik heb haar gezegd dat ze wel wat meer in de zon mag gaan liggen (ze was te wit maar wodt al beter)

PZC doet ze met overgave en soms lekker langzaam om heerlijk te likken tot aan de ballen.
        NMC vooral op zijn hondjes is ze lekker te nemen met haar billen lekker nar je toe heeft ze een perfect lichaam.

Beffen laat ze toe maar verzet zich om klaar te komen wat ik geen problem vind als ik zelf maar klaar kom tijdens de sex.

Commentaar

Grefrath Villa Vertigo Sonya

Afgelopen zaterdag voor het eerst de villa bezocht, en het is me erg goed bevallen. Hier gaan ze me nog veel vaker zien
          • Lekker ontspannen sfeer
            mooie ruimtes en terassen
            relaxte muziek
            mooie meiden
            en prachtig weer

Als eerst even de villa en de dames bekeken, de kat uit de boom.
          daarna mijn Duits Engels en Frans wat opgehaald door met diverse dames te kletsen.

Sonya (http://blog.villavertigo.de/nggaller...-7/gallery-84/)
          vroeg of ik met haar mee ging en zo geschiede.
          Ik liep achter haar de trap op en dit uitzicht zorgde voor een verschuiving onder de handdoek. Op de kamer mogen genieten van haar geile pijpsessie waarbij ze me regelmatig, ondeugend met haar mooie kijkers aankeek.
          Haar mooi gebruinde lichaam verkend en aldoende in 69 aanbeland.
          nog even 2 standjes en het knalde er weer eruit.

Na afloop en douch en in de bar met een koffie in de hand nog even staan flirten met Vanessa en Sandy? die even later voor mijn neus elkaar stonden te tongen. Als ik niet naar huis moest, had ik ze meegenomen voor een volgende sessie. Nu nemen we deze fantasie mee naar huis en realiseren deze wellicht de volgende keer.

Mijn eerste ervaring met Villa Vertigo en de dames smaakt naar meer
          ff kijken hoe we dit thuis weer kunnen organiseren

P.S. weet iemand het wachtwoord voor de site
          Laatst gewijzigd door smouse; 06-07-09, 22:47. Reden: locatie niet gevuld

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sonja (Roemeense) (uitstekend)

Ik hoorde in happy Garden gisteren dat sonja in de vila was,dus ben ik nog laat op de avond daar nar toe gereden ( 5 minuten terug rijden)
            Omdat mijn Vila maat net naar huis was heb ik toch nog even met Sonja een kamer bezocht.

Ja ze is iets bruiner geworden van de laatste goede weken en we hebben dan ook lekker diverse posities en PZC gedaan met als afsluiting doggy wat bij haar lekker is vanwege haar mooie ronde billen.

Ben na een uur kamer bezoek weer de vila gaan verlaten omdat ik schrok van de tijd en nog ruim 1.5 uur terug moest rijden.

Commentaar

Sonja heeft een bijzonder mooi lichaam. Prachtige borsten en een perfect kontje. Echt zandloper figuurtje. Ze spreekt voornamelijk engels, maar dat doet ze zeer goed. Je kunt altijd wel lachen met haar. Ze is een beetje prettig gestoord.
              Alle keren met Sonja op de kamer is een feestje. Haar service is uitstekend. Haar orale kunsten zijn zeker haar beste kant. Waar haar tong allemaal komt, doet mijn tenen krullen.
              Tongzoenen is niet Sonja's ding, maar zoentjes geven in overvloed.
              Ook kan Sonja geweldig lekker masseren.

Aftersales doet ze beperkt. Ze is er om geld te verdienen, dus snel op zoek naar een nieuw slachtoffer om te verleiden.

Sonja werkt meestal niet op maandag. Ze is alleen nog deze week aanwezig en gaat dan van een wel verdiende vakantie genieten.

Commentaar

In tegenstelling tot mijn eerdere reactie op de matige handelingen van Isabella (Roemeense) is Sonja een verademing!!

Man o man wat een heerlijk meid is dit. Een fantastische boezem met een superlijf. Vandaag een heerlijke tijd met haar gehad waarbij alles uit de kast werd gehaald.

Sonja is een van de toppers wat mijn betreft

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sonya (uitstekend)

Sonya = Sonja

Topics graag samenvoegen

Done. Haarkleur gewijzigd naar "bruin"; zelf "live" geconstateerd. (A)
                  Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 04-09-09, 21:42.

Commentaar

Oké,

Als Sonja = Sonya is dan wel graag de juiste naam aanhouden.
                    Ik kon Sonya niet vinden, ben daarom een nieuw topic gestart

via link http://blog.villavertigo.de/ladies/ kom ik bij:

Mrs. Busen Villa Vertigo: Sonya
                    Würden wir im Sauanclub Villa Vertigo Mrs. Busen wählen so würde Sonya auf jeden Fall auf dem Treppchen stehen, wenn nicht sogar Platz eins erreichen. Sonya Busen ist echt und passt zum Rest der Figur. Einfach traumhaft!

plus 8 Fotos

Groetjes Smouse

...zucht... Jeetje veranderd in een Grieks eitje. Ik laat dit bericht staan vanwege de interessante link. (A)

.
                    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 04-09-09, 21:42.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sonya (Roemeense) (uitstekend)

Dit lijkt me een super dame zo op de foto's! Iemand die weet of ze vaste dagen aanwezig is?

Commentaar

Sonya is sinds deze week een maandje met vakantie.

Commentaar

Jaja, ze is er weer! Sonya is lekker op vakantie geweest in haar geboorteland en stond vandaag ineens in al haar glorie voor mijn neus.

Ik heb maar meteen de koe bij de horens gevat (zeer figuurlijk bedoeld) en na een gezellig babbeltje in een zithoekje zijn we naar de kamer geweest.

Dat fantastische lange lichaam (mod, lengte minstens 1.70!), de mooiste echte borsten die ik ooit heb mogen betasten en een geweldige techniek.

Jammer van de niet bestaande after sales en van het niet zoenen, anders was het een tien geweest.

Lengte aangepast. (A)

.

Commentaar

Vrijdag was ze afgehuurd door een man die haar betaalde om niet naar de kamer te gaan .
                            Hij wou eerst met andere dames en daarna met haar als eerste van die dag.

Rond 22.00 u kwam hij terug met haar en heb ik haar meegenomen.
                            Ze vertelde dat hij niet veel gedaan had dus moest ik maar voor twee werken.
                            Op de middag was ze ook al een paar maal naar de kamer geweest maar deze man kwam om 18.00 u binnen en dacht haar als eerste te hebben.

Nou mooi niet en ook niet als laatste daar heeft Kuifje toch nog even een stokje (in) voor gestoken.

Ook haar vriendin had zo,n gek die haar ook betaald heeft om niets te doen,het moet niet gekker worden.andesr moet je reserveren van huis uit.

Commentaar

Ik was even een paar uurtjes in de buurt en had Romina al gehad rond 13.00 u

Dit had Sonja gezien toen ik naar bovenliep met een pruil lipje.
                              Dus voor ik weer verder moest voor een receptie in Dusseldorf haar nog even meegenomen naar de kamer.
                              Het was 15.30 dus dat kon nog net.
                              Op de kamer eerst zoenen en strelen en tijdens wat praten hebben we nog gehad over de vorige keer dat ze afgehuurd was om niet naar de kamer te gaan.

Ze vond het ook wel jammer en dacht daardoor zelfs klanten te verliezen.
                              Ik zei haar maak het nu maar goed.

Ze begon me te pijpen alsof een deeptroat er niets bij was,ik heb haar even gebeft en toen ze op me kwam zitten heeft ze me heerlijk bereden.

Maar bij Sonja moet ik altijd op zijn hondjes klaar komen vanwege haar heerlijke steek kond en mooi zicht op haar rug en benen.

De spiegel stond ook weer op zijn plaats omdat ik dezelfde kamer weer had die ik ruim 2 uurtjes ook met Romina had.
                              Ik heb na heerlijk diep in en uit pompen haar volgeschoten en even naast haar bijgekomen.

Toen was het tijd voor de receptie waar ik vrij afwezig rondliep.
                              Er was zelfs iemand die zei het lijkt wel of ze je kapot geneukt hebben vanwege je slappe ogen.
                              Ik lachte en zei nee maar een drukke dag achter de rug.

Commentaar

Ik heb al diverse bijzonder goede ervaringen met Sonya. Haar service is altijd top. Zoenen is niet haar ding, maar dit maakt ze zeker goed met de rest van haar service. Ze is erg spontaan en een leuke lachebek.
                                Heb samen met haar vriendin de Roemeense Cindy ook een trio gedaan met Sonya. Dit was ook bijzonder leuk. Nadeel was alleen dat Sonya voornamelijk Engels spreekt en Cindy Duits. Er werd dus al snel het één en ander gezegd in het Roemeens tussen de dames.

Sonya heeft alles wat je in een vrouw zoekt. Bijzonder elegant.
                                Helaas heeft ze ook een zeer vrouwelijke eigenschap. Ze kan bijzonder jaloers zijn. Ze houdt precies in de gaten met wie je spreekt en naar de kamer gaat.
                                Helaas voor haar ben ik niet zo trouw.

Commentaar

Aan het werk...
                                X