Heidi (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Heidi (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Deze 25-jarige schoonheid werkt nog niet zo lang in Villa Vertigo. Ze is blond , zeer slank, kleine stevige borstjes.
    Ze pijpt wat droog vind ik, maar op het einde mag je toch klaar komen in haar mond.
    Ondertussen cowgirl houding en doggy style met haar uitgeprobeerd.
    Al bij al vind ik haar zeker de moeite om terug een ontmoeting te hebben.

algemene indruk en meisje met bunnytattoo op de rug??

Nadat ik mijn vakantie uitgezeten had, moest ik binnen een week naar Grefrath om mijn gratis entree (gewonnen bij de tombola, waarvoor dank) nog op tijd te verzilveren.
    Een hele nieuwe wereld ging voor me open, wat een gave tent.
    Kleiner als ik verwacht had, en eigenlijk een omgekeerde wereld in mijn ogen en waren meer mannen als dames, al bleven er wel de hele middag nieuwe bijkomen.
    Maar heerlijk relaxt zitten aan het zwembad met een glas bier en een sigaar en geen opdringerige vrouwen, ik waande me even in de hemel.............dit is mannenvakantie.

Maar goed, je komt er toch voor je verzetje dus maar op jacht...divers moois loopt er voorbij en ik weet van mezelf, wie ik ook kies ik krijg er toch altijd spijt van dat ik ''die'' ander niet geprobeert heb, maar wat niet is kan nog komen. Ik sprak een meisje, met een playboybunny op haar rug(vaste klanten weten het dan wel volgens mij) ze hoorde een beetje bij de inboedel kreeg ik de indruk, ze kende bijna alle badjassen bij naam................

Ik vind dat toch altijd lastig het ''verplichte even kletsen'' met zo'n meisje, ik ben niet verlegen, maar heb ook niet zoveel te vertellen dat ik daar een half uur mee vol krijg(wat ik dan weer een nadeel vind van die clubs).
    Na enige info dan toch naar boven, waar ze me eerst heerlijk zc klaarpijpte en ik lekker in dat geile bekkie mocht spuiten. Daarna gaf ik haar een demonstratie van mijn befkunsten wat ik toch achteraf een 45 minuten vol (moest) houden, ze wilde niet meer dat ik stopte, en kwam de hele tijd met haar nauwe k*tje op mijn mond zitten, tussendoor heel even missionaris gedaan, maar weer snel op haar verzoek in 69.
    Ze bleef de hele tijd ook kleine Johan verwennen, waarbij ik niet kan zeggen dat ik de beste pijpbeurt ooit heb gehad, niet echt diep en te veel snelle bewegingen met haar tong. Ik ben toch meer van het langzaam en diep op en neer, maar goed voor de 2e keer in dat bekkie van dat smal ding mijn zaad gespoten.
    Al met al een voldaan uurtje, al was er niets echt super.....helaas
    Misschien dat ik nog eens terug ga, om wat anders te proberen.
    Het is immers maar 20 minuten rijden, dus te gevaarlijk.

Nogmaal bedankt voor de free entree, weer een ervaring rijker.

Commentaar

Re: playboy rugtattoo (matig)

blond mager playboy tattoo en hoort bij het interieur das vast heidi
      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 31-08-09, 15:47. Reden: Topic's samengevoegd.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Heidi (goed)

Heidi heeft inmiddels een "upgrade" ondeergaan waardoor ze nu een trotse C cup presenteert. Het ziet er niet echt natuurlijk uit, maar zelf is ze er heel blij mee.

Heidi is een van de vast Duitse meiden in VV. Het prettige van hen is dat je ook een leuk gesprek met ze kunt hebben. Bovendien zijn ze relaxed en niet bezig met snel afwerken.

Haar prestaties op de kamer zijn prima. Pijpen is goed maar niet heel bijzonder. Ondanks de hoge temperatuur kregen we beide geen genoeg van de diverse standjes.

Na afloop nam Heidi ruimschoots de tijd om nog samen bij en in het zwembad te zitten.

PS: wil de moderator de cupmaat aanpassen (C siliconen)?

Done. Hele knappe meid, overigens, die Heidi. (A)

.
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 03-07-10, 16:08.

Commentaar

Aan het werk...
        X