Basia (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Basia (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Afgelopen vrijdag was Basia mijn afsluiting van een geslaagde VV dag.

Basia is een heel naturelle dame, zeg maar type girl-next-door. In de bar zit ze vaak achter de speelautomaat en niet zo opvallend aanwezig. Wanneer je contact met haar weet te leggen kom je erachter dat je een hele lieve meid beet hebt. Ze is niet de knapste van de dames, maar haar uitstraling, oprechtheid en vriendelijkheid maken dit ruimschoots goed.

Op de kamer is Basia een ware kus-liefhebster. Ze vreet je helemaal op. Ze geniet zelf uitermate van sex en maakt daardoor de sessie tot één welke je niet snel zal vergeten. Ze weet een GFE illusie te creëren welke zijn weerga niet kent. Je waant je werkelijk in een soort kalverliefde.

Technisch gezien heb je met Basia precies in de roos geschoten. Ze laat zich gewillig beffen, waar ze ongeremd van geniet. Pijpen doet ze als de beste. Heerlijk diep met weinig handwerk. Neuken is verre van terughoudend. Heerlijk probeert ze jezelf helemaal tot je zin te maken. Zelden een dame meegemaakt welke zich helemaal geeft op de kamer.

Basia, niet moeders mooiste, maar haar service is absoluut top.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Basia (uitstekend)

Het is alweer een week of twee geleden dat ik met enkele wandelbroeders de Villa bezocht hebt. Basia, een leuke girl next door type uit Polen trok al enige tijd mijn aandacht en kwam tegenover me zitten in de rustige loungeruimte. Nippend aan mijn espresso begon ze langzaam mijn nek en rug te masseren, welliswaar zat de stof van mijn badjas er tussen maar het voelde goed.
    De sleutel was snel gehaald en kamer 6 was ons speelterrein. Basia zoent vol overgave, pijpt zonder terughoudendheid en intiem met deze liefhebster is meer dan goed.

Inderdaad niet de knapste ( die zou nog volgen deze avond) maar wel een dame die er zelf van geniet en je laat genieten.

Prima date gehad

Yankee
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

Aan het werk...
    X