Bianca (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bianca (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Ik had nog even zin in een laatste wegtrek wip, en sprak deze meid aan.
    Qua uiterlijk is het een plaatje
    Het spel in de kamer is minder, ten minste met mij dan.
    Dus voor een tweede keer neem ik haar niet, ik zelf heb er niks mee ik hou meer van een vrouw of een meid die wat losser is.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Bianca (Poolse) (slecht)

Een tweetal weken geleden ben ik ook met Bianca naar de kamer geweest.

Helaas gaf zij niet de service welke ik van een gemiddelde DVP in d e saunaclub scene gewend ben. Haar handelingen komen een beetje profi en plichtmatig over. Verder pijpt ze uitsluitend met condoom. Ik wil de dame niet helemaal afkraken en houd het er maar op dat er tussen ons geen klik was.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Bianca (Poolse) (matig)

Afgelopen weekend was ze er weer. Terug van vakantie uit Spanje.
      Heb inmiddels 2 maal deze prachtige dame in de Villa ontmoet. Ze is samen met een goed vriendin Patricia met de auto meer dan 1000 km helaal uit Polen. Deze heeft ook prachtig lang blond haar. Is iets voller van postuur, maar ook een beauty. Zoveel prachtige dames in Polen.
      Wilde ze eerst samen voor een trio uitnodigen, maar is me niet gelukt. Bianca is vaak erg druk bezet.

Ze is ook in voor een gezellig praatje indien er tijd voor is. Ze doet in elk geval haar best. Hoewel haar talen duits en engels niet perfect zijn.
      Was bang dat Bianca tegen zou vallen op de kamer, maar ze was echt superlief. Ze houd van lekker knuffelen. Misschien dat mensen haar tegen vinden vallen, omdat ze liever geen dingen zonder condoom doet.

Het orale werk is ook niet haar beste punt. Bij de sex doet ze echt lekker mee.

Ze zijn van plan om over 2 weken weer samen volgende maand weer te komen.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Bianca (Poolse) (voldoende)

uiterlijk een plaatje, flinke borsten( zou ze toch zeker c geven) en die blijken los wat minder stevig te zijn, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.
        wat dat wel deed was dat ze er niet al te veel zin in leek te hebben, van knuffelen heb ik niks van gemerkt. erg plichtmatig. zeker geen 2e keer.

Commentaar

het blonde poolse team Bianca en Paulet is weer aanwezig in VV.

Tijdens de party met DJ gaven ze wel aan die ijsberen nou niet echt dansers zijn.

Ik kan moeilijk beslissen welke van deze twee dames ik het liefst vind.
          Kan wel zeggen dat Bianca het meest populair is. Vooral laat op de avond moet ze moeite doen om even te zitten en wat rust te nemen.

Persoonlijk vind ik haar echt erg goed op de kamer. Ook massagekusten beheerst ze zeer goed.
          Lijkt me voor de dame in kwestie ook wel prettig om eerst even een gesprekje te hebben. Maar ja voor je het weet kaapt een ander ijsbeer ze weg.

Commentaar

Heb onze beide blonde dames zaterdag weer in de Villa aangetroffen.
            Gezellig bijgebabbeld aan de bar. Bianca vond het zo gezellig dat ze alle andere belangstelling afwees om mee naar de kamer te gaan.

Helaas waren we het wel eens dat er wel een betere DJ moet komen in de Villa.

Tot woensdag zijn Bianca en Paulet nog in de Villa. Dan vertrekken ze weer naar Polen om van hun geld te genieten.

Commentaar

Aan het werk...
            X