Renate (Hon), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Renate (Hon), Grefrath, Villa Vanilla

Hallo,

Toen ik vorig jaar voor het eerst in GT kwam zag ik deze dame waarvan ik dacht die zou het weleens kennen worden, doordat ik niet te snel wilde handelen is zij het toen niet geworden. Dit kwam omdat ze later constant met een ijsbeer aan de praat was of bezet was. De tweede keer dat ik er was zag ik haar weer en dacht die komt straks wel en wat denk je? Constant bezet en zag haar pas weer toen ik naar huis ging. Gistermiddag zag ik haar weer, later lag ze een uur met een ijsbeer in de tuin en de rest van de dag was ze bezet.

Ik had een stuk pizza op en ik wilde er nog wel één maar wist nog niet welke want ik had nog een ander op het oog. Ze waren allebei bezet dat werd dus wachte tot de eerste vrij kwam, komen ze allebei te gelijk vrij en staan ze later nog geen twee meter bij elkaar vandaar. Hongaarse Vesna had al vaak naar me gelachen. Nog maar een rondje zodat ik langs Vesna zou lopen op dat moment pakte ze me vast en vroeg me wat, op mijn verzoek overgeschakeld op Engels wat ze goed beheerst. Het werd een standaard gesprekje en ik ging naast haar zitten. Ik vroeg haar naam die ze eerst niet wou zeggen omdat ik die toch weer zou vergeten want het is een typische Hongaarse naam vertelde ze. Toch wilde ik haar naam weten en beloofde hem niet te vergeten (topic moet een naam hebben) het gesprek ging verder. Ik vertelde haar wat ik hierboven beschreven heb. Oh, zei ze. Ja toen werd het een ander waaronder Lucy vertelde ik haar. Op de vraag ik met haar apart wilde en of ze een sleutel moest gaan halen wist ik allang het antwoord, ja.

Ze komt bij me terug met de sleutel en ik zeg; hello Vesna. Wat resuteerde in een big smile op haar gezicht en ik kreeg een kus van haar. Het was even een gevecht voor mij om langs al die mensen te komen die bij de bar stonden, zij glipte overal tussendoor. Onderweg naar het ketsschuurtje vroeg ze of ik Lucy vandaag ook gezien had, ik zei ja en heb haar ook geketst vandaag. Ze kennen elkaar blijkbaar. Op het bed ging het gesprek gewoon verder waarbij flink gezoend werd, ze heeft een groot GFE gevaar we zouden bijna vergeten waarom we in een ketsschuurtje leggen. Ze zakte naar beneden, ging tussen me benen zitten en begon met ketszwanssaugen. Dit was een mooi gezicht om te zien en lekker. Ze kwam naast me leggen om wat te knuffelen om daarna weer te gaan ketszwanssaugen. Ze vroeg of ik wilde ketse want ik ben maar een klein meisje en een beetje bang want weet ook niet of het lukt zei ze.
    Lukt wel zei ik en we gingen er voor, dan heb ik gel nodig zei ze. Mijn reactie was dat ik dat in me haar smeer. Tijdens het ketse in missionaris kwam de ketszwans op goede sterkte en we genoten er allebei van. Tussendoor nam de ze ketszwans nog een keer in haar mond hierna weer geketst en ik besloot het bij missionaris te houden, een ander standje komt de volgende keer wel, het ketse ging nu in een hoger tempo waarbij ik dan meestal de benen van de dame voor me borst doe maar niet bij deze. Wat was dit lekker, een krachtige ketszwansexplosie was het gevolg.

Na afloop in elkaars armen gelegen en over van alles en nog wat gepraat tot we het tijd vonden om naar me locker te gaan om haar een beloning te geven. Onderweg kwamen we Lucy tegen die ik nog even in haar heerlijke kont kneep.

KETSERR.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Vesna (goed)

Werkt nu in Villa Vertigo als Renate.

Dank voor de info. Topic is verplaatst en naam aangepast. (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 15-02-10, 21:03.
    The only things that counts in life are;
    fast cars, fast woman, fast food, The Boss and Golden Time!!!!

Ketserr,
    GT icon.

Commentaar

Aan het werk...
    X