Christine (Tog), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Christine (Tog), Grefrath, Villa Vanilla

Als eerste dame van de dag zag ik in de bar een lange zwart meisje.
    Haar naam is Christine en ze komt uit Togo, Afrika.
    Maar wat een verschijning!
    Zo groot, wat een benen.
    Wij naar de kamer, ik koos voor een half uurtje.
    Best een aangenaam meisje om mee te nemen, ze zoent lekker, pijpt goed neukt lekker maar vooral haar massage!
    Wat een kracht heeft zij in haar armen, het was alsof er een trein over mij heen raasde.
    Een goede opener voor mijn dagje Oedt

gisteren, lange...veeeeeeeeeeeeel te lange tijd, nog es effe tijd gemaakt en richting GT gereden.
    Daar aangekomen dacht ik snel....jonge jonge hoe kun je zoooo dom zijn om zolang hier weggebleven te zijn.

Dus ikke direct goed voornemen gemaakt om toch regelmatiger een break te nemen

Na wat rondgeloop, in de kino terecht gekomen. duurde niet lang of een zwart koppie kwam piepen en vroeg of ze bij me mocht komen liggen. Leek wel een leuk snoetje, en o zo mooi lichaam, dat ik maar al te graag even opzij schoof om plaats te maken.
    Nou, dat was niet echt nodig want in geen tijd klom ze op mij en begon heftig te zoenen.....was ze echt heet, was het het weer, was het comedie,.....who knows, maar eigenlijk kon het mij niet deren .
    ' tu veux une pipe?' oui, oui chérie....en hopla.
    Nu daar kan ze wat van....pijpen zacht, hard, met veel vocht, diep ( soms echt diep ) heerlijk..
    dus toch maar sleuteltje gevraagd en wij naar de kamer.

daar ging de leuke pijpsessie verder in 69. verder effe in missionaris en daarna in doggy.
    soms is ze wel wat te heftig, zowel het pijpen, het kussen als het neuken...

voor de rest is ze wel vriendelijk, maar niet echt GFE.
    dus na dik half uurke was het gedaan. Ik hou zelf meer van een leuke vriendin waar je langere tijd met kan vertoeven. De sex is nie slecht voor de diegene die van de snelle wip houden, wel lekker pijpen, voor de rest iets te geforceerd enthousiast en wild.

volgende keer toch maar iets anders tussen de lakens nemen

Commentaar

Als je niks wilt met Christine moet je wegblijven uit de kino, daar is ze volgens mij geregeld aan te treffen. Als je eenmaal wordt gespot door Christine is er geen ontkomen meer aan. Teminste, dat overkwam mij afgelopen dinsdagmiddag. Recht in de Togolese val gelopen toen ik tweestappen in de kino had gezet.
      Dat ze een aardig woordje Nederlands spreekt vond ik wel grappig, ze heeft een tijdje in de buurt van xxxxxxx gewoont zei ze, vandaar haar woordenschat. Kom je liggen, lekker pijpen? ik kon nog net oke zeggen voordat ze me heftig begon te zoenen. Jezus, die lippen doen precies wat je ervan verwacht en die tong nog meer. Willem stelde toch maar voor, na een lekkere pijpsessie ins kino, om een kamer op te zoeken. Twee voordelen: Is toch wat intiemer en bij daglicht kun je het fantastische lijf van deze zwarte parel nog beter bewonderen. En als dat lijf begint te kronkelen tijdens een bef/vingerbeurt is dat helemaal schitterend. Op haar knietjes voor het bed omdat ze niet kon wachten met wederom een pijpbeurt. Toen ze tijdens het neuken cowgirl op me kwam zitten duurde het helaas niet lang meer totdat ik explodeerde, daar baalde ze wel van. Ik vond het een leuke ervaring en toen ik Christine vertelde dat zij mijn eerste - black woman experience- was en dat ik het geweldig vond straalde haar hele gezicht. Ik houd niet van opdringerige meiden, vandaar mijn 8-en voor enthousiasme en vriendelijkheid terwijl ik eigenlijk ook wel besef dat een bezoek aan de kino voor de aanwezige dames daar eigenlijk gelijk staat aan: Die man wil nu sex, daar ga ik op af. Dus dat kan ik mezelf eigenlijk alleen maar kwalijk nemen en niet Christine.

NM. Geen plaatsnamen!!! (L)

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Christine 3 (Togolese, zwart haar) (8.7)

Ik denk dat ik vandaag ook met deze dame een prima ervaring heb gehad. Volgens haar eigen zeggen komt ze echter uit Congo en ze spreekt prima Engels. Vandaag liep ze in ee nietsverhullend visnetpakje rond : bijzonder grote mazen en daaronder niets. Dat wil zeggen dat ze eigenlijk spiernaakt door de zaak liep. Heb haar aangesproken aan het begin van de middag en dat was maar goed ook, want daarna heb ik haar nauwelijks meer gezien. Geen wonder : alleen al haar verschijning gaf me een stijve van "heb ik jou daar". Ook aan de bar gaat ze behoorlijk intiem aan de slag. Ze zoent en warmt je op tot je geen weerstand meer kunt bieden.

Ben met haar naar de kino gegaan en heb op het bed achterin een pijpbeurt gekregen die ik niet meer zo snel zal vergeten. Kwam dan ook in recordtijd klaar als een raket.

Ze is zeker geen 1.80 meter, maar wat kleiner : 1.72 m lijkt em wel een aardige schatting. Haar borsten zijn inmiddels aangepast : het zijn nu zeker cupjes C, maar gelukkig prima in proportie met de rest van haar lijf. Kortom : een supergeile verschijning die ook geen moeite heeft met openbare sex.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Christine 3 (Togolese, zwart haar) (uitstekend)

Geilaard : deze dame was niet Christine uit Togo. Er zijn teveel afwijkingen.
          Christine 3 heb ik de laatste tijden niet meer gezien in GT.

Note Mod (C): Geilaard of Bebert, kunnen jullie dan duidelijker zijn of moet dit Christine 5 worden???
          Laatst gewijzigd door Caligula; 17-10-05, 16:02.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Christine 3 (Togolese, zwart haar) (uitstekend)

donderdag 17-11 weer eens naar GT geweest, 3de keer in een jaar.
            Als derde sessie voor Christine uit Togo gekozen. Als ik de berichten hier lees, is ze er dus weer (of nog). Ze heeft inderdaad een boobjob gehad, naar mijn idee nu allemaal wat te strak. Verder prima sessie. Ze hadden een hele frisse lipgloss op, als ze daarmee begint te pijpen weet je niet wat er gebeurt.
            In de kino even opgewarmd en toen naar hutje. Erg lekker en leuk allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.
            Laatst gewijzigd door Caligula; 19-11-05, 12:52.

Commentaar

Ook ik heb Cristina in de Kino getroffen, en getroffen kan je het wel noemen. Wat kam die meid lekker pijpen zeg en diep. Heb de hele sessie in de Kino volbracht, pijpen , beffen neuken in diverse standjes en wederom een raal einde met FT, wat is dat toch lekker. Haar boob job vind ff te maar ja smaken verschillen niet waar. Ik heb het prima naar mijn zin gehad met deze mooie donkere dame.

Commentaar

Hallo Iedereen,

Enkele weken geleden deze donkere dame nog gezien na een lange afwezigheid , weet soms iemand of deze beauty terug regelmatig in Golden Time aanwezig is en mogelijk ook wanneer????

Badankt alvast , Franphil

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Christine 3 (Togolese, zwart haar) (uit

Christine is verhuisd naar de Villa en wij verhuizen met haar mee.
                  Topic opgeschoond.
                  Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Aan het werk...
                  X