Claudia, Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Claudia, Grefrath, Villa Vanilla

Ik had Claudia rond 12 uur al gespot, een wat oudere (35) mooie vrouw met wit geblondeerd strak naar achter vastgemaakt haar. We raakten na mijn bezoek met Joy aan de praat over het boek wat ik las en dacht als Yvonne niet komt, dan ga ik met haar. En inderdaad die mooie poolse Yvonne kwam niet, en ik wilde wel komen en koos voor de eveneens blonde Claudia. Het was haar 2e dag in de Villa, maar ze zit al een jaar of 8 in deze wereld. In de Villa zie je d'r niet met andere madels optrekken (die meiden zijn 3 weken de grootste vriendinnen, om daarna met ruzie uit elkaar te spatten, bij sommige druipt de jaloezie eraf, vertelde ze). Ik geloof best dat haar methode gewoon relaxed jezelf zijn goed werkt, ze is hierdoor erg makkelijk benaderbaar en erg sympathiek. Dat blijkt ook op de kamer. Haar service is erg goed, zoenen met veel overgave, lekker pijpen en ook het neuken was perfect. Hoewel ik nog wel een derde positionswechsel wilde, was de doggy style, met uitzicht op haar heerlijke kont een geweldige stimulans om voor de 2e keer die dag mijn condoom vol te spuiten. Oh ja: nog 2 minpuntjes van deze verder geweldige dame: ze heeft neptietjes (B) maar je voelt het wel en ik hou niet zo van tatoeages. Maar verder een herhaling meer dan waard.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Claudia (goed)

ook met deze claudia op de kamer geweest,gewoon een lief zacht gewillig meisje,echte gfe.

Commentaar

Aan het werk...
    X