Jessica (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jessica (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Ik zag bij VV een bloedmooie blonde Duitse die Jessica heet en bij GT heeft gewerkt lopen, omdat ze kwa uiterlijk voor mij de mooiste vrouw daar aanwezig was ben ik met haar naar de kamer geweest.

De service was zoals je in een Duitse club mag verwachten hoewel ze eerst wou pmc, toen ik vroeg of pzc ook kon was dat echter geen probleem en likken mocht ik haar ook. Tongzoenen heb ik niet gevraagd.

Al met al een prima half uurtje met haar gehad.

Op de site van VV staan trouwens foto's van haar.

http://blog.villavertigo.de/?cat=220

NM. Hmm, volgens mij is het niet Jessica 1 van GoldenTime. Leeftijd en haarkleur komen overeen en een kleine afwijking in de borstomvang zegt niets. Maar de één heeft silliconen en de ander echt, en de kans dat men zich daarin vergist is een stuk minder. En een Jessica 2 kan ik niet vinden - ook niet in het archief. Dus Jessica 2 zal eerder al naar een andere club zijn verhuisd. Ik heb nog wat rondgekeken, maar kan niets vinden. Wie meer weet mag het zeggen.
    Oh ja. Het is toegestaan een link naar de foto van een dame te plaatsen (met de URL-tag), maar niet de foto zelf (met de IMG-tag). (L)
    Laatst gewijzigd door Lalande; 11-08-08, 17:30.

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Jessica (goed)

Tijdens het Kerstfeesje vanavond botste blonde Jessica bijna tegen me op en tja... we bleven even lekker aan elkaar hangen. Ik bood haar een drankje aan, ze nam een Baco en begon uit dank met dat heerlijke kontje tegen kleine Doc aan te draaien.

Dat werd dus al gauw kameralarm en ook daar werd Doc niet teleurgesteld. Jessi pijpt lekker gulzig en halverwege die Franse sessie kroop ze met haar prachtige pruimpje op Doc's gezicht. Ze gaf tijdens de soixanteneuf heel goed aan wat ze lekker vond en het leek ons beiden niet lang genoeg te kunnen duren.

Vervolgens wilde ze missionaris. Normaal het standje waar ik mee afsluit, en het resultaat was dat ik na een seconde of wat al kwam, tot (al of niet gespeelde) teleurstelling van Jessi.

Vervolgens moest Madam zonodig nog even laten zien wat ik gemist had door zo snel te komen en de aanblik van dat mooie kontje dat ze naar mij draaide en kronkelde deed mij haar bijna wéér bespringen.

Kortom: heel vriendelijk meiske, lekker initiatiefrijk en kanshebber voor een herhaling bij een volgend bezoekje VV.

Bovenstaande link werkt niet meer, een nieuwe is:

http://www.saunaclub.com/saunaclub-v...ssica-is-back/
    .
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 19-12-09, 18:41.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Jessica (goed)

is inderdaad niet jessica 1,die heb ik helaas ook al lang niet meer in gt gezien.

Commentaar

Aan het werk...
      X