Sylvana (Ita), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sylvana (Ita), Grefrath, Villa Vanilla

Deze keer maar eens besloten om wat later in de middag naar GT te gaan om eens te kijken hoe het er 's avonds is. Dat is me niet meegevallen; vooral na het eten 's avonds heel veel ijsberen en een stuk minder dames dan 's middags.

Mijn eerste "date" was om een uur of vijf met een bijzonder mooi meisje dat Sylvana bleek te heten en van geboorte Italiaanse is, zo zei ze althans.

Behalve erg mooi was Sylvana zonder twijfel het vrolijkste meisje die dag. 19 Jaartjes jong, heel slank ("petite") met mooie echte borstjes. Ze heeft halflang haar en een tatoo op de linkerborst en een boven de billen.

Ze is erg guitig en actief op de kamer, zoent met tong (alhoewel geen heftige natte zoen) en de sex is prima. Ze stelde tot mijn vreugde zelf een Soixanteneuf voor en die was bijzonder prettig.

De eerste 50 Euro (afgezien van het entreegeld) waren uitstekend besteed.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 21-07-08, 13:58. Reden: formulier verbeterd
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sylvana (uitstekend)

Echte spraakwaterval deze jonge Kroaatse/Italiaanse, sprak weinig engels en ik weinig Duits, dus de communicatie vlotte al niet zo... Mooi petite figuurtje, maar verder niet zo bijzonder. Pijpen was nogal geforceerd, toch gebruik gemaakt van FT-service. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, misschien door onze gebrekkige communicatie.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Sylvana (uitstekend)

Dit meisje heb ik vrijdag ook mee naar een kamer genomen, ze liep zoals altijd samen met haar grote blonde vriendin Elena samen op klanten te jagen en ze stelden dan ook voor een trio te doen. Daar had ik echter geen zin in en dus zei ik dat eerst met Sylvana wou neuken en later op de avond nog eens met Elena (recensie over Elena volgt woensdag omdat ik nu geen tijd daarvoor heb).

Gelukkig hoefde we niet lang te wachten tot er een kamer vrij kwam, dat is op vrijdag en zaterdag wel eens anders. Nadat ze een laken op het bed had gelegt ging ik op mijn rug liggen en begon ze mij te pijpen, na een paar minuten stelde ze voor om standje 69 te doen maar omdat ik daar geen zin in had zei ik maar gewoon dat ik te moe daarvoor was en dus ging zij verder met pijpen terwijl ik ondertussen haar kutje vingerde, vervolgens deed ze een condoom om mijn pik en ging er boven op zitten. Omdat ze merktte dat het me niet ging lukken om op die manier klaar te komen, ik was namelijk al een paar keer met een andere meid wezen rotzooien die dag, stelde ze voor om weer zonder condoom te pijpen en voor 25 euro extra in haar mondje te spuiten. Ik zei dat dat goed was en dus maaktte ze het op die manier af. Daarna gingen we naar de lockers waar ik haar 75 euro gaf waarna ik ging douchen en weer terug naar de bar liep om daar wat rond te hangen tot ik Elena zou gaan neuken.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sylvana (uitstekend)

Na mijn eerste sessie met Sonya (zie recensie) kwam ik enkele malen twee ondeugend giechelende meisjes tegen die Sylvana en Sophie (zoals zij zich nu noemt) bleken te heten.

Sylvana loopt topless rond, heeft lang zwart, opgestoken haar en Sophie draagt een bikini en heeft het lange donkere haar los.

Op een gegeven moment ontdekte Sylvana de krulpaal in het niet-rokers gedeelte en gaf prompt een indrukwekkende show.

Toen ik ze later weer zag zitten en toe was aan een tweede sessie, voegde ik me bij deze toppertjes. Ze bleken vandaag voor het eerst te werken in de Villa, overgekomen van GT. Ineens riep Sylvana triomfantelijk dat ze me wel eens gezien heeft in GT. Dat moet minstens een jaar geleden zijn geweest; ongelooflijk dat geheugen van die meisjes soms.

Enfin, prachtig om achter die twee waggelende kontjes de trap op te lopen en op de kamer voltrok zich een geweldige trio met turbosnelheid.

Sylvana was vaardig en professioneel, Sophie vaardig en opgewonden. Vooral het intensief verwennen van haar borstjes had een heftig resultaat.

De dames wisselden elkaar bedreven af, waarbij de ene me zoende en de andere pijpte.

Uiteindelijk nam Sophie een condoom en ging cowgirl op me zitten. "Dapper voor zo'n klein meisje", vond ik en dat sorteerde de nodige hilariteit.

Vervolgens wilde Sophie doggy en toen Sylvana me vervolgens heftig begon te tongen kon ik me niet meer inhouden. Dat kwam me op een oorvijg van Sylvana te staan die me leuk gespeeld "und wass mache ich jetzt?" toebeet.

Alles bij elkaar nog geen twintig minuten, maar helemaal prima.

Deze twee zijn een absolute aanwinst voor de Villa!

Genoemde kosten zijn kennelijk voor de twee dames samen. (A)

.

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sylvana (goed)

Topic is wel erg snel verplaatst, vanaf volgende week zijn beiden weer in GT te vinden.

Commentaar

Aan het werk...
          X