Lisa (Rus), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lisa (Rus), Grefrath, Villa Vanilla

Gisteren met Lisa een heerlijk uurtje verbracht, na eerst wat oog contact over en weer kennisgemaakt met deze duits/russische dame, even bij gebuurt over ditjes en datjes waarna ze mij al heerlijk aan het opgeilen was. Ze had wel door dat ik erg geintresseerd was in haar volle borsten, waarna we samen een 20 minuten in de jaccuzi hebben gezeten en waar ze mij heerlijk heeft liggen opgeilen. Zijn we op een bepaald moment op het grote bed wat daar staat beland, ze heeft me toen heerlijk verwend met haar zaadvragende mondje, het duurde dan ook niet lang voordat ik mijn hoogte punt bereikte en alles in haar mondje heb spoten. kortom zeer aanename dame gfe gevaar ga hier zeker nogmaals naar toe

Re: Tegelen, Roermondseweg 9, Club Sans Soucis, Lisa (uitstekend)

Afgelopen vrijdag wezen kijke.
    Een mooie club niet te groot maar wel mooi.
    Ook ik ben met \lisa aan de praat gekomen. Ze liet me de zaak zien en daarna besloten om samen in de jacuzi te gaan waar we elkaar lekker geil hebben gemaakt. Toen op het grote bed met elkaar lekker in standje 69 te hebben verwend kwam het condoom erom en bereed ze me eerst waarna ik haar in missionaris heb geneukt waarbij ik lekker kwam. Daarna lekker gekletst en samen gedoucht. Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Tegelen, Roermondseweg 9, Club Sans Soucis, Lisa (uitstekend)

Die is lekker zeg; Lisa. Eerst lekker aan de praat op het grote bed. Toen de jacuzzi in, mét hele stijve piemel
      Ze maakt je helemaal gek in dat badje, ze pijpte me vol overgave zonder condoom. Daarna een uurtje naar de kamer en helemaal los gegaan. Echt heel erg goed en sensueel. Herhalingsgevaar erg groot, mooie club trouwens. Erg netjes, mogen wél meer dames zijn.

Commentaar

Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Lisa (uitstekend)

Lisa Was Vanavond Aanwezig In Vertigo.. Super.......

Commentaar

Aan het werk...
        X