Zara (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zara (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Vandaag een bezoek gebracht aan club Mirabelle.Dit omdat helaas helaas club tiffany's gesloten is.Daar aangekoemn waren er maar 2 dames vrij en gekozen voor Sara.Geen slechte keuze voor deze vriendelijke sexy jongedame.Aangekomen op de kamer eerst even gewassen en daarna kon het spel beginnen.Spelen met mijn jongeheer zonder kondoom en als ik wou kon ik klaar komen in haar mondje.Wel ff extra voor betalen dus dat maar achterwege gelaten.Daarna haar gebeft totdat ze lekker klaar kwam waarna het mijn beurt was .Condoompje erom en haar in de missionarishouding genomen tot het hoogtepunt.
    Al met al een leuke ervaring en komt zeker voor herhaling in aanmerking

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Sara (Duitse) (uitstekend)

Ik weet niet of dit dezelfde Sara is als collega Romeo001 beschrijft. Sara is inderdaad van duitse komaf echter is een cocktail van duits x iran= een mooie verschijning. Mooi gezicht met stijl zwart haar tot op haar schouders, modieus brilletje op, klein van stuk maar met een mooi lichaam met passende borsten. Is absoluut geen jaagster, maar met een knipoog en een vriendelijke lach stond zij ineens naast me. Gezellig een bankje opgezocht en nader kennisgemaakt met deze ogenschijnlijk rustige en charmante dame.

Op de kamer genoot ik eerst van een ontspannende massage die overging in een compleet erotische massage, gevolgt door een russische en een uitstekende franse massage. Haar handelingen werden steeds wilder en gretiger. Vele standjes volgde uit de kamasutra met een ontlading op haar mooie borsten.

uitstekende date !

Yankee
    Wie Yankee niet kent zoekt; Wie zoekt kent Yankee niet!!

Commentaar

ik had afgelopen zaterdag al met haar kennisgemaakt, en zondag mee gekamerd......ik was er wel tevreden over, normaal ga ik voor de hele slanke poppetjes.....daar valt zij niet onder (maar ook niet echt dik) .......maar ik had er geen spijt van.....zij is gelukkig geen jaagster en is er niet zoals vele anderen op uit om binnen 2 minuten de sleutelvraag te stellen.......ze zei tegen mij dat ze deze week richting Berlijn zou vertrekken en niet wist of en wanneer ze wee terug zou komen

Commentaar

Deze dame met het modieuze brilletje is zo’n “stille” in de bar maar op de kamer kan ze je alle hoeken laten zien. Ze vertelde mij dat ze een mix was van Armeens en Iraans maar in Duitsland opgegroeid. Nadrukkelijk vertelde ze me dat haar naam met een Z is, ipv een S.
        In het nieuwe gedeelte hing ze wat rond. Ik had haar al gespot het leek me wel wat. Haar brilletje met rood en wit pootje staat zo lief. Ik krijg altijd vunzige gedachten bij dames met brilletjes ……..
        Het contact verliep leuk, het service pakket stond me wel aan, dus de sleutel opdracht was snel gegeven.

Op de kamer kruipt ze eerst heel lief tegen je aan, start met wat strelen, kusjes etc. Langzamerhand wordt het steeds intenser en heftiger. Lekker nat pijpen en zeker de balletjes niet vergeten.! Bij het neuken kwam zij eerst bovenop. Na een tijdje wilde ik de leiding. Haar vriendelijk op haar rug gelegd. Ze gooide gelijk haar benen omhoog. Ik vouwde haar dubbel en, op deze wijze wilde zij het. Lekker eerst langzaam en steeds het tempo opvoerend was het rubbertje weer moeiloos vol.

Naam aangepast. (A)

.
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 21-09-09, 20:14.

Commentaar

Aan het werk...
        X