Angie (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Angie (Dts), Grefrath, Villa Vanilla

Naam :Angie

Nationaliteit / taal : Duits / Duits, Engels

Leeftijd : 24 (Schatting)

Haarkleur/lengte : Blond/schouderlengte

Lengte : +-1.65m

Kleur ogen: Oeps

Postuur / Cupmaat : Normaal met beetje buik / mooie natuurlijke stevige B-cup

Tatoeage /Piercing : Ja/navel

Service : PZC, NMC, zoenen redelijk goed, FT, beffen, GFE

Duur/kostprijs. Ruim 1uur // 75 Euro

Opmerking: Doet me denken aan het Amerikaanse model Tricia Helfer (actrice in Battlestar Galactica).

Het was de dame waar ik meteen oogcontact mee had donderdag, maar het was mijn reisgezel die ze eerst mocht “proeven”.
    Gezien zijn glimlach nadien en zijn zeer goede commentaren “moest” ik ze ook uit proberen. Ze zou uit haar pijp moeten komen om minsten even goed te doen als mijn eerste ervaring met de Cubaanse Helena, die dag.
    Maar ze kwam uit haar pijp, en hoe.
    In tegenstelling tot mijn eerste ervaring wou Angie niet TZ in de bar, maar elkaar opgeilen en geniepig in haar BH duiken zat er wel in.
    Op de kamer ontpopte ze zich tot een vurige minnares, en zo heb ik het graag. Een lekkere tongzoen verder lagen we in elkaar te kronkelen op het bed. 69 zij mij pijpend en ik haar beffend rollebolden we over het kingsize bed. Haar doen ophouden of het gin “te snel” komen. Zeer duidelijk dat deze meid ook van een goede befbeurt genieten kan.
    Uiteindelijk het rubbertje aangebracht en enkele kamasutra standjes later dacht ik leeg te zijn. Dus wij samen onder de douche waar ze meteen terug mijn kleine jongen begon te bewerken, die vond dat zo goed gedaan dat hij meteen terug parat stond. Dit kon ik niet ongemoeid laten dus vergaste ik haar op een “natte” befbeurt onder de douche.
    Dit kon zo niet verder vond ze, dat hokje was te klein, dus elkaar opgeilend hebben we elkaar afgedroogd en zijn we weer het bed in gedoken. Nog beter dan de eerste keer konden we van elkaar genieten. Deze superbae gaf me een GFE +++. Of zoals Eddy Wally zou zeggen GEWEEEELDIG.
    Ik reken erop dat ze er volgende keer weer zal zijn.

Getekend een meer dan tevreden ijsbeer die later zou vaststellen dat het nog beter kan.

Angie & Issabel

Afgelopen vrijdag kon ik de villa bezoeken en kreeg zowaar 10 euro korting omdat ik lid ben vandeze site. cool!

Het was prachtig weer dus lekker even in de tuin gezeten en gezellig samen met de wespen een paar cola opgedronken. Collega wandelaar had ondertussen al een hele verzameling van die beesten aangelegd, onder de tafel in de lege en nog volle glazen. Hij vertelde ook dat er gasten waren die al meer dan een week in de villa verbleven!! (is er een all inclusive reis te boeken?)

Toen was het tijd voor actie:
    Ik naar de bar waar de meeste dames rondhingen.
    Ik raakte in gesprek met 2 leuke duitse dames Angie en Isabel. Zij waren gek op Nederlandse mannen, en hadden die vandaag nog niet gehad. Ik klaagde dat ik ook nog niet verwend was. zodoende vertrokken we met ons drieën naar boven.

Eerst lekker als trio in de douche lekker elkaar inzepen aftasten en een beetje kussen en opgeilen. daarna op het bed aanbeland, waar ik een lekker massage kreeg van de 2 dames. Angie kuste me overal en kriebelde lekker op mijn rug en benen. Isabel zat tussen mijn benen en masserde mijn billen en even later had ze mijn zaakje goed beet en liet deze niet meer los.
    Al mijn sensoren kregen maximale input te verwerken maar toen Isabel ook nog tegen mijn anus begon te duwen sloeg het even op tilt.

Maar snel gedraaid zodat de beide dames mijn lolly konden bewerken.
    Isabel had er even later zin in en kroop erboven op (als een kikker)
    Ondertussen had ik mijn vinger in Angie gestoken en was haar borsten aan het bewerken.
    STOP STOP time out anders knalde het er te snel uit.
    Ik dacht nu ga ik Angie eens penetreren maar Isabel wilde meer en ging alweer hevig kreunend te keer in doggstyle
    Ik hield het niet meer en kwam tot een heerlijk heftig orgasmus.
    nog even nagenieten en weer als trio in de douche. Gelukkig moest ik naar huis anders was er in de douche een volgende ronde opgestart.

Al met al een top ervaring!!

P.S. Ik heb nu ook de V van Villa Vertigo op mijn borst staan!
    Doordat ik 'iets' te lang in de zon heb gezeten met de sleutel om mijn
    nek heb ik nu een rode borstkast met een witte V

Commentaar

Angie (duitse)

Vorige week in VV geweest en Angie was me al eerder opgevallen, alleen toen had ik na drie dames geen puf meer.Dus vandaag Angie als eerste benaderd. Gezellig zitten kletsen en tussendoor lekker zoenen. Prima Pré sales!
      Ze is mooi,lang blond haar en een heerlijk slank lichaam.
      Sleutel gehaald en lekker naar de kamer.
      Wat een spetter zeg!! Een heerlijk geil lijfmet mooie kleine borstjes (kleine b) en een heerlijk superstrak kaal kutje.
      Het zoenen was voldoende tot goed. En het pijpen super lekker. heerlijk diep, lekker bijten op me eikel en lekkerm'n harde jannes slaan op haar tong, hmmmmm
      Het neuken in verschillende standjes was van ongekend niveau. Ze is echt zooooooo strak dat ik dacht dat het eerst niet zou passen,maar wat was dat heerlijk en ze geniet er zelf ook van en dat is heerlijk te horen.
      Angie ik kom snel weer terug! Je bent een van mijn toppertjes!

Commentaar

Re: Grefrath - Villa Vertigo, Bahnstrasse 90, Angie (uitstekend)

Woorden schieten werkelijk te kort voor deze dame. Ze is een echte GFE. We hebben gelachen en genoten van elkaar. Frans is super, ze krijgt er niet genoeg van. Geen klok kijkster. Verder weinig toe te voegen aan eerdere recenties. Ik denk dat haar leeftijd iets hoger ligt, maar je zou haar ook gemakkelijk 25 kunnen geven.

Commentaar

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de lofzang voor Angie. Een geweldige meid. In de bar kwam ze naast mij zitten en werd ik meteen blij; Angie straalt gewoon vrolijkheid uit. Na een lange babbel ging zij een sleutel halen. Wat volgde was een van mijn beste ervaringen in de Villa: GFE-sex van een erg hoog niveau, met aandacht voor al mijn gevoelige puntjes. Helemaal geen klokkijster ook deze Angie. Kortom Angie heeft er een fan bij en absoluut 100% herhalingsgevaar.

Commentaar

Gezien de feesten voorbij zijn hoopte ik op wat meer dames in de villa. Extra vroeg gekomen maar het was toch een beetje leeg. Angie heeft dat leeg gevoel wel ruimschoots goed gemaakt. Alles wat hier staat en nog beter.
            Absoluut herhalingsgevaar.

Commentaar

Voor de allereerste keer naar een sauna club geweest.
              Op advies van enkele hookers leden naar de Villa gegaan als saunaclub "ontmaagding".

Vroeg gearriveerd, toevallig gelijk met 2 andere Nederlanders, dus dat schept gelijk een band.
              Villa Vertigo is werkelijk schitterend. Luxe, mooi afgewerkt en alles er op en eraan.
              Alleen de kwaliteit van de vrouwen liet in eerste instantie best te wensen over vonden wij. En net toen ik me ermee verzoend had dat er niet veel beters zou komen, liep ik Duitse Angie tegen het lijf in een prachtig paars outfit.

Mooie, heerlijke meid met blond geverfd haar die alleen werkt van maandag t/m vrijdag van 12.00 tot 18.00 uur.
              Na gezellig wat gekeuveld en elkaar opgegeild te hebben, zijn we lekker naar boven gegaan. Achteraf denk ik dat ze wel volgens een bepaald stramien werkt, want de eerder beschreven ervaringen kan ik volledig bevestigen.

We hebben eerst echt heerlijk gevreeën. Lekker zoenen, strelen, kronkelen, likken en zuigen. Daarna het echte werk en wat pijpt ze heerlijk. Ik had veel moeite om me te concentreren op mijn taak, maar gelukkig was haar liefdesgrotje, strak, zeer fris en heerlijk om op te sabbelen.

Nadat ik noodgedwongen haar tot rust maande, heb ik haar nog heerlijk verwend. Daar houdt ze inderdaad van.
              Vervolgens in heerlijke standjes afgemaakt.

Ook wij daarna douchen. Mijn beste vriend vond al die aandacht van haar geweldig en was direct in weer paraat.

Vervolgens een spetterende tweede ronde, waarna we, terwijl het al lang tijd was, nog lekker hebben geknuffeld en nagebabbeld.

Met recht een heerlijke meid. Helaas moest ik toen (tegen half 5) de villa verlaten.

Tot mijn grote spijt want inmiddels waren er een aantal prachtige dames bijgekomen.

Al met al een top ervaring en mij zien ze daar gegarandeerd terug!

Commentaar

Ook ik heb zojuist mogen genieten van de diensten van Angie. Al het bovenstaande klopt! Een heerlijke meid om te zien, spontaan en aardig. Daarnaast echt een heerlijke ervaring op de kamer gehad!!! Wat een topper.

Commentaar

Aan het werk...
                X