Paulina (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Paulina (Pol), Grefrath, Villa Vanilla

Laatste dinsdag in december in GoldenTime, eind van de middag liep ik rond met een erectie die niet meer afzwakte, alle dames arresteerden mij , uiteindelijk viel ik voor een leuke blonde Poolse, het was in het Kinostraatje. "Your Angel" stond achter op haar zwarte panties - Paulina heet ze (nee, niet de Paulina uit PHG!). Paulina zoende lekker, eenmaal op de kamer greep ik haar hevig van achter terwijl ze op het bed klauterde , stevig beffen en vingeren was ook geen probleem. Ze pijpte waanzinnig goed, op een manier dat je al je verdrongen fantasien van "sex op zolder met je buurmeisje" de vrije loop kunt geven. Het werd FT' en , ze deed het zo goed dat ik de explosie de ruimte gaf, nou ja , in haar mondje dan.

Later op de avond hebben we het nog een keer gedaan, succes verzekerd met Paulina, "Ich habe heute abend noch nich gefickt" vertelde ze mij , "ich auch nicht" zei ik , zij weer: "Ich blase nur, und jede man spritzt bei mir !" , nou , daar kon ik mij wat bij voorstellen - "Ich brauche noch 250 Euro heute abend, sonst kann ich nicht zu hause kommen" , altijd schulden te betalen, altijd zorgen , uiteindelijk is ze toch nog een moedertje van 2 kinderen ook
    Een Blasehase dus , leuke meid, ze ging naar Hamburg, vraag mij af of ze nog terug is geweest in GT, afgelopen zaterdag in ieder geval niet.
    Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Paulina (Poolse, blond) (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door greenhornet
    paulina nog in action
    Laast wat ik gehoord heb is dat ze terug naar poland is gegaan.

Commentaar

paula was gisteren in villa vertigo

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door schluter Bekijk bericht
        paula was gisteren in villa vertigo
        Dát is nog eens efficiënte info. Topic verplaatst naar de Villa.
        Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Aan het werk...
        X