Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemene Info Villa Vertigo

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Algemene Info Villa Vertigo

Ik ben van plan om in een weekend van juni een saunaclub tour te maken in de omgeving van Golden Time en Yin Yang. Wegens het selectief deurbeleid van Golden Time ben ik lang niet zeker of ik ga toegelaten worden (ik heb eerder een Zuid Europees uiterlijk), en zou ik Villa Vertigo of Planet Happy Garden gebruiken als tweede optie in de buurt. Kan er iemand me iets zeggen over het aantal dames op een zaterdag in die clubs? Met een line-up van slechts 20 dames is het voor mij niet echt de moeite om van zover te komen. Bedankt, beren!

Commentaar

Line up in VV is tegenwoordig minder. Ik denk dat je de meeste line up aan dames zult treffen in YY en anders PHG. Echter heb vernomen dat VV tegenwoordig ook een actie hebt dat je een vrije dagkaart krijgt voor Magnum mocht het in VV niet bevallen.
      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 22-05-16, 18:54. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Dit klopt ook,was vorige week bij VV en toen werd mij dit ook medegedeeld.
        Mocht ik na afloop van VV naar Magnum gaan kreeg ik gratis entree.

Gr Sjengskuh
        Laatst gewijzigd door les gold; 23-05-16, 22:14. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Afgelopen donderdag voor het eerst deze club bezocht,wat een geweldige ervaring!

Ik kwam aan rond 16.30 uur en heb de club verlaten rond 19.00 uur.

Heel mooie club,werkelijk aan alles is gedacht. Het was redelijk weer dus heb lekker buiten in de zon kunnen zitten.
          Verder heb ik met 1 dame gekamerd(naam helaas vergeten).

Eten was prima (à la carte),en ook de line up was in mijn ogen dik in orde. Helaas niet kunnen kameren met een blonde dame....die staat dus nog op op mijn lijstje!

VV zodra ik weer tijd heb zien jullie me zeker terug!!wat een top club!!

Gr Sjengskuh

Commentaar

wat een teleurstelling vandaag bij deze club.... goed weer, mooie ambiance maar weinig actractive dames...
            hooguit 10 dames aan wezig, overtollig Roemeense welke weinig ambitie toonden.
            Dan toch maar sessie met Nicolette doorgevoerd, vrij plichtmatig wat ik zelf ook merkte aan mijn genotspistool.
            eten was redelijk, fishteller...dan maar een massage genomen bij Anna welke mij wel beviel...
            uit teleurstellinh van het weinig mooie aanbod maar huiswaarts gekeerd...

Commentaar

Zaterdagmiddag zo tegen 3 uur gearriveerd in de Villa. Na afgeven van vrijkaart van collega forum kreeg ik de betaalkaart en de sleutel mee. De sleutels in de Villa zijn tegenwoordig voorzien van een polsband in plaats van nekband. De berenvellen zijn ook vernieuwd, echter wel nogal met de gebruikelijk kleur rood en club logo erop. Na opgefrist en berenvel aangetrokken te hebben op naar de loungebar om een cappuccino te bestellen. Met mijn cappuccino in mijn hand liep ik door deze prachtige club om de dames te spotten. De club ziet er picobello uit, hier een daar een nieuw likje verf, wat nieuw meubilair, wat spiegels, de club blijft een frisse en redelijk exclusieve uitstraling houden. Verder heeft de club een schitterend aangelegde tuin met zwembad en een mooi terras met ligstoelen. De service vh personeel is subliem , dat ken ik van geen andere club, bestellen doe je bij het personeel dat regelmatig langs komt en je vraagt of alles OK is en je wat wilt drinken. Hieraan mogen ze in andere club een voorbeeld aan neman.

Op het terras aan restaurant zijde, zat er een prachtige zwartharige krullenbol. Ik dacht even dat het Krista was, maar het bleek Sara(h). Ze nodigde mij uit om bij haar te komen zitten. Als een echte gentleman kan ik natuurlijk geen nee zeggen tegen een mooie meid. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/cool.gif[/IMG] Na een kennismakingsgesprek heeft ze me verteld dat ze na 3 jaar terug is in de Villa. Afgelopen 3 jaren was ze werkzaam als (erotisch) masseuse in België. De zon scheen op haar waarvan ze last kreeg en volgende gesprek geschiedde:
              Ik: perhaps you are a vampire that is why you do not like the sun.
              Zij lachend: do you think so?
              Ik: yeah, the chance is big for it as you are from Romania
              Zij; yeah I love to suck blood
              Ik: I assume you suck also other things besides blood.
              Zij met een knipoog: Yes of course.
              Vervolgens kwam ze naast me zitten en ging flikflooien met mij. Na enige tijd zei ze: do you wanna have some fun with me?
              Ik: I have already having fun with you
              Zij: I mean big fun.
              Ik: Not necessary for me I can also be happy with small things.
              Het geflikflooi ging nog even door.
              Vervolgens zei ze: are you ready freddy?
              Waarop ik reageerde met: Later alligator? [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/grin.gif[/IMG]

Uiteindelijk heeft ze voorgesteld om in een van de tentjes te gaan liggen, wat mij ook een goed plan leek. Ze haalde een handdoek en we gingen naar een tentje achter in de tuin.Vervolgens begon ze de tent af te ritsen. De sloerie maakte er dus een sessie van. Nou ja prima, ik was eigenlijk al behoorlijk geil geworden door haar. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/lololol.gif[/IMG] Na wat gezoend en gepijpt te hebben, deed ze de condoom om en ze plaatste zich op mijn pretpaal. Opvallend dat deze Roemeense geen gel gebruikte. Dat maak je ook niet vaak mee. De sessie met Sara was goed, na allerlei standjes terug naar de beginstand en de lozing dus gedaan in cowgirl standje.

Na de zakelijke transactie met Sara(h) financieel afgewikkeld te hebben, sauna gedaan en een koude douche genomen. Een beer krijgt nou eenmaal stevige trek na een sessie dus op naar het restaurant om wat eten te bestellen. uit het menu als eerste tomatensoep met basilicum besteld. Alhoewel de soep maar 1 blaadje basilicum bevatte smaakt het prima. De volgende keer maar aangeven dat ze er wat meerdere basilicum erin moeten doen. Om uit te banken even zo een uur op een ligstoel aan het zwembad gelegen, zodat ik ook wat zon tot me kon nemen. Na het zonnebaden terug het restaurant in en gamba's besteld. Het bleken van die mega gamba's dus dat werd pellen, wat een ranzig voorstelling gaf aan voorbij lopers, De meeste dames die langskwamen keken met afschuw wat ertoe heeft geleid, dat ze me gedurende avond niet hebben gejaagd op mij. Aan de blikken van sommige dames kon ik ook merken dat ze er opgewonden ervan werden om mij zo te zien verschansen. Zal vast iets erotiserend hebben bij sommige dames.

Tijdens het eten kreeg ik gezelschap van een Mocro beer (geen forum lid) die geweigerd was in GT. Alhoewel ik zijn echte naam weet, zal ik hem maar in verband met privacy Mo noemen. Hij wilde naar PHG gaan, maar hij kon het niet vinden en is onderweg ernaar toe beland in de Villa. Hij deelde mij dat ie een geweldige sessie heeft gehad met Duitse Lisa. Op dat moment liep de Bulgaarse Camilla langs, mooie meid van 21 met normale postuur, bruin/rood haar, donkere ogen, lekker kontje en ruime A-cup. Zowel Mo als ik keken met open mond en uitgestoken ogen haar aan. Mo wees mij naar een donkerharige Russische milf in het wit genaamd Madeline, waarmee hij naar de kamer zou gaan na het eten. Ik heb besloten om met Camilla de kamer op te gaan. Nadien zouden wij onze ervaringen over deze dames delen.

Camilla is van het normale seks zonder vingeren en ze maakt gebruik van gel. Echter moet er wel bij opmerken dat desondanks de vele gel ze alsnog strak aan voelt. Ze houdt er van om flink genomen te worden zowel in missionair als in doggy. Haar oprechte gekreun en gebijt op haar lippen geven haar een geile uitstraling. Zelf is ze niet echt actief, maar voor actieve beren is Camilla zeker een aanrader.

Ik deelde hierboven vermelde verhaal aan Mo en hij vertelde mij dat Madeline niet normaal was. Vroeg of hij dat in goede zin bedoelde waarom hij zei: als je haar niks vind, krijg je 50 euro van mij. En daarmee was dus alles gezegd. Stond op het punt om naar Magnum te gaan maar na het verhaal van Mo toch maar even gebleven om met Medeline de kamer op te gaan. Op dat moment kregen we gezelschap van Picasso1 die net van Magnum was gearriveerd. Hij deelde ons dat het niks was in Magnum. Na deze melding besloten om de avond maar af te maken in de Villa. Ook P1 was zeer positief over Madelina. Na een prettig gesprek verspreidden we ons om te jagen. Als een beer kun je namelijk niet stil blijven.

Ik nam plaats op een 2-zitsbank in de bar. Zag Madelina door het restaurant naar het buitenterras lopen. Op dat moment keek ze mij met "zaad vragende ogen" aan. Blijkbaar ging ze even roken. Twijfelde of ik nou naar haar toe moest gaan of niet. Aan de ene kant wil ik niet te jagerig overkomen en aan de andere kant wilde ik niet dat ze weggekaapt zou worden door een ander. Ze was immers die avond nogal populair. Besloten om maar af te wachten, want die blik van haar gaf me het gevoel dat ze wel naar mij zou toekomen. En zoals verwacht, kwam ze de bar inlopen, ze keek mij aan en ging naar de bar voor een drankje. Blijkbaar speelde ze een beetje "hard to get" maar wat dat betreft overtrof ik haar. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/cool.gif[/IMG] Ze nam haar drankje en kwam naast me zitten. Ze gaf aan dat ze het luidruchtig vond en dus heb ik maar voorgesteld om naar het lounge gedeelte te gaan. Na wat nadere kennismaking en geflikflooi gingen we de kamer op. We begonnen met staand zoenen en ze zakte af naar beneden en nam op haar knieën mijn pretpaal in haar mond. Ze pijpt zo goed dat ik mezelf als het ware in de hemel waande. Vervolgens werd ik verder gepijpt op het bed. Zijdelings ging ik ook haar beffen. In feite deden we dus 69 in lepeltje stand. Hiervan raakte ze behoorlijk opgewonden, waardoor ze nog heftiger ging zuigen aan zowel mijn paal als aan mijn ballen. Ze deed de condoom om en wilde flink geneukt worden. Na verscheiden standjes ging de condoom eraf en ging ze mij verder pijpen. Op dat moment was ik haar kutje aan het strelen en vingeren. Door de nattigheid merkte ik dat ze hier opgewonden van werd en ze riep ook "geil dies is so geil". Ze pijpte nog even door en trok me af naar een heftige hoogtepunt. Pfff, ik was helemaal vertigo geraakt door haar. Echt een top sessie.

Na opgefrist te hebben op naar het buitenterras waar ik P1 bezig zag met zijn mobiel. Vroeg hem of hij op het forum zat. Hij deelde mij dat ie net een bericht geplaatst had op "het aanslag in München" topic. Ik zei tegen hem: kom op P1 je bent in een club en dan ga je nog posten in een off topic item, dat is niet gezond meer. Hierop reageerde hij lachend en zei: "tsja kun je nagaan hoe bedroevend het hier is". Uiteraard was dit een excuses om het recht te trekken. P1 had een cappuccino met een megaschuim erop. Vergeleken hiermee leek mijn cappuccino die ik in de middag benut had meer op cafe latte. De theke kwam ook bij ons zitten om een peukje te doen en heb gelijk hierover wat opgemerkt. Na verzoek van collega phae gevraagd aan haar of Cleopatra aanwezig was. Ze zei dat ze zojuist binnen was en zichzelf aan het schminken was. Toen ik zei dat het werd gevraagd via de forum, werd ze ietwat paniekerig en ze was bang dat ik iets negatiefs over haar zou schrijven. Dus ze snelde zich naar de bar om een overheerlijke cappuccino voor mij klaar te maken. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/grin.gif[/IMG] P1 poogde haar ook nog te versieren die avond wat voor hilariteit zorgde. Ondertussen was Mo gearriveerd, die net uit de kamer was met een nieuwe Duitse dame die zo juist gearriveerd was. Hij vertelde ons dat er ook een Poolse en een Iraanse dame was gearriveerd. Ons vermoeden was gelijk dat dat de Iranse Cleopatra moest zijn, wat ook inderdaad zo bleek. Mo liet ons de dames zien. Die Duitse en Poolse dames zagen er goed uit. P1 kende de Duitse van Oceans. Ook Cleopatra hebben we ontmoet en ik kan hierbij officieel bevestigen dat het zeker niet Shanti is. Deze dame was namelijk qua uiterlijk behoorlijk een afknapper. P1 had haar ook gespot in Magnum.

Na wat gezellige uurtjes met P1, Mo en de theke dame nog even opgefrist met een douche, een dubbele espresso genomen en we hebben de club 03.15 uur verlaten. Met en al was het geweldige dag in VV. Vertigo tot ziens. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/039.gif[/IMG]

Commentaar

Gisteren om 11 uur te samen met Partycrasher en Su10027 gebeld aan de deur van VV. In verband met happy hour EUR 35 afgetikt en ik kreeg een sleutel en een betaalkaart voor het drank en eten mee. Partycrasher en Su10027 hebben gebruik gemaakt van actie 2 voor de prijs van 1.

De rode berenvellen werden aangetrokken en we gingen wat ontbijten en vervolgens een sauna doen. Na de afkoeling ging Partycrasher met een nieuwe Roemeens dame Sofia de kamer op. Zij is 19 jr, heeft blonde haren tot schouders, bruine ogen, een prachtige slanke lichaam met een volle boezem. Na de sessie kwam Partycrasher verslag geven over haar service. Ze tongt niet en zoent nauwelijks, vingeren en beffen zijn geen opties. Bij het pijpen maakt ze gebruik van haar tanden, wat voor Partycrasher geen probleem was omdat hij hierop kickt. Nou ja ieder zijn meug zeg maar. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/grin.gif[/IMG] Kort samengevat kan Sofia beschouwd worden als een Optick Fick.

Partycrasher, Su10027 en ik namen plaats achter de bar. Op dat moment kwamen 2 dames in normale klederdracht aan de bar. Aangezien Partycrasher hierop kickt ging hij af op de dames. 1 van de dames herkende ik ergens van maar kon het niet plaatsen. Ze begroette zelfs mij op afstand en ik groette terug peinzend met wie ze ook alweer was. Toen Partycrasher terug was vroeg ik wat haar naam was. Hij zei dat ze Leonida heet, wat mij totaal niks zei. Ik kon maar niet plaatsen wie het was. We besloten om plaats te nemen aan de tafel in het restaurant, zodat we alle dames konden bezichtigen. Voor zover wat we zagen was de line up van de dames niet denderend, maar er liepen genoeg mooie meiden rond. Sommige gaven zelfs een mode show door zich telkens om te kleden.. Het is alleen spijtig dat de dames meer met zichzelf bezig waren dan met de beren. We vroegen ons af of er wellicht animatieverbod voor de dames was ingevoerd. De theke dame melde ons bij vertrek dat dit niet het geval was. We kregen gezelschap van een Duitse beertje, die er voor het eerst in een saunaclub was, maar hij vond het atmosfeer zo sfeerloos dat hij besloten heeft na een uur de club te verlaten. Nadien kwam Leonida langs en ze gaf me een knuffel en vroegen naar elkaar welgesteldheid. Na deze gebeuren zei ik tegen haar "why did you changed your name Olympia into Leonida?" Ze was verbaasd dat ik haar naam nog wist. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/cool.gif[/IMG] Ik plaagde haar ermee dat ze voor mij altijd Olympia zou blijven. Hierop zei ze "no no"met een lach.

Zowel ik als Su10027 hadden de hoop opgegeven voor een sessie. Net op dat moment verscheen Vicky ten tonele, een zeer mooie meid met prachtige (pret)ogen. Er was duidelijk een klik ontstaan tussen ons. Ze keek me diep in de ogen en zei: "I think you are in love with me". Hierop antwoordde ik als volgt: "I get in love with all beautiful girls". De plagerij tussen ons was gestart. Net op moment liep Olympia oeps euhm bedoel Leonida langs en gaf me een zoen in de lucht op een afstand, wat ik op dezelfde manier beantwoordde. Vicky liet merken of speelde dat ze dit niet niet waardeerde door met het schudden van haar hoofd. Ik twijfelde of ik wel met haar de kamer op zou moeten gaan. Niet omdat ik het niet wilde, maar had gemerkt dat ze verkouden was en wilde er niet mee besmet raken. Ze ging een cola halen en nadat ze was terugkwam boog ze zich naar mij toe en gaf me een kus. Oke door deze actie was ik verkocht. Ja ik weet het vlees is zwak, dat eventuele griep van haar zou ik voor lief nemen. Risico's van de hobby hé. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/grin.gif[/IMG] Vervolgens kroop ze in mijn armen en genoot van haar bestelde chocolademousse. Ze liet mij er ook van eten en stopte het in mijn mond. Ze vroeg of ik nog meer wilde waarop ik antwoordde "No I want you". Dit liet ze zich geen twee keer zeggen en stond meteen op om een sleutel te halen.

Op de kamer deed ze ze haar schoenen uit en begaf ze zich tot mij zodat we elkaar konden zoenen. Ze trok aan mijn berenvel en liet zich zakken op het bed en het intens zoenen zette zich voort. Ze knoopte mij berenvel los en schoof het achter mijn schouders. Ik trok de berenvel uit en ondertussen was zij zich aan het uitkleden. ik liet me zakken naar haar zoals door Partycrasher verwoorde verticale glimlach en ging haar beffen. Hierop kreunde ze al snel behoorlijk wat eigenlijk fake was, maar boeide me niet. Naarmate werd ze natter en natter en stopte een vinger in haar en vervolgens twee vingers. In 1e instantie wilde ze geen 2e vinger erbij, maar nadat ze het merkte dat ik het goed deed liet ze het alsnog toe. Ditmaal merkte ik door haar trillingen in haar heupen en druip uit haar kutje dat ze was gekomen. Ze vroeg me of ze me kon pijpen, waarop ik zei "sure if you want". Moet zeggen dat ze goed en met gevoel kan pijpen waarbij deepthroat en ballenlikkerij niet worden overgeslagen. Vervolgens kroop ze op mij en vroeg me wat ik wilde waarop ik antwoorde "it doesn't matter what ever you want". Ze zoende mij en ging pussysliden op mijn pretpaal. Ik hield haar vast, draaide haar om, zodat ik boven haar kwam en ging sliden met mijn paal over haar kutje. Het was overduidelijk te merken dat ze hiervan genoot. Ging sneller en sneller sliden en vervolgens swapte ik met mijn eikel over haar klitje. Dit werd haar te veel en er kwamen wat lichte spetters uit haar kutje. Was dit soms een squirt? [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/017.gif[/IMG] Ze was er zelfs van zo slag geraakt dat ze het niet voor mekaar kreeg om de condoom uit het pakje te krijgen. Als een gentleman heb ik dit maar voor mijn rekening genomen. Vervolgens lekker in missionair genomen. Daarna kwam ik overeind op mijn knieën, deed haar benen over mijn armen, waardoor ik haar heupen een beetje liften en zodoende kon ik flink in haar stoten. Uiteindelijk zijn we overgegaan tot doggy, waarbij de op een gegeven moment zei "Yeah fuck me". Ging hierna nog even flink door tot op het moment totdat zij klaarkwam en ik spoot het rubbertje vol en op dat moment liet ik haar zakken op haar buik. Zodoende konden we intens genieten van deze memorabele sessie. We hadden wel wat rust verdiend. Ze stak een sigaret op en zei "I need always a cigaret when I come". Of dit gemeend was weet ik niet, maar je ego raakt wel erdoor gestreeld. Zij heeft mijn dag helemaal Vertigo gemaakt.

Partycrasher en Su10027 nogmaals dank voor jullie gezelligheid en VV tot heel gauw. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/039.gif[/IMG]

Commentaar

Villa Vertigo, maandag 14-11-2016

Ik had die dag met Ohhlord afgesproken om wat te gaan chillen in de Villa, zeker omdat mijn laatste bezoek daar (niet beschreven) mij wel bevallen was. We hadden met nadruk afgesproken om pas rond 18:00 uur te gaan omdat er overdag weinig te beleven valt, althans zo is mijn ervaring steeds geweest. Zelfs in de zomer is er in dit mini paradijsje weinig te doen en lig je nog net niet moederziel alleen aan het (helaas onverwarmde) zwembad. Zo'n prachtige tuin en dan wordt het pas druk als de zon alweer verdwenen is, da's toch jammer en zonde...

Maar goed, de zomer is weer voorbijen er het merendeel van wat er ook gebeurt zal zich nu dus binnen afspelen. Da's uiteraard ook niet slecht, want ik vind de Villa een van de mooiste clubs die ik ken. Dus nogmaals (mijns inziens) zonde dat het allemaal zo laat op gang komt daar.

Omdat ik me die dag thuis verveelde heb ik me eerder richting de Villa begeven en een tussenstop in Willich gemaakt, en wat voor één...
                  Kort door de bocht: ik was eigenlijk al geheel bevredigd voordat ik de Villa binnen kwam...

Bij binnenkomst werd mijn vrijkaart (andere forum en Villa Vertigo: bedankt daarvoor) op zich zonder moeite geaccepteerd, echter was er wel veel overleg nodig met een theke die het nog allemaal moest leren. No problem, we hebben geduld en dat werd zoals vrijwel altijd weer beloond met gratis toegang, inclusief een voedsel- en drankenkaart en een gratis aansteker. Op naar de kleedkamers en omtoveren tot een .... eehh.. mag je dat ijsbeer noemen, met die rode badjas? Egal...

Ohhlord en ondergetekende komen in de bar, waar welgeteld nog één andere heer zit... en een stuk of 15 dames. Makkelijk voor te stellen dat we behoorlijk bekeken werden, hier en daar ook met een "Hallo" begroet maar veel meer zat er niet in. Hoeft ook niet, zeker niet als je pas binnen komt, maar ook later op de avond was er weinig animatie of initiatief vanuit de dames te bespeuren. Je zou toch zeggen, allemaal er op af om die ene of die andere ijsbeer op en kamer te krijgen, maar nee, de dames kletsen er onderling op los en wierpen ons af en toe een schalkse blik toe.

Nou had ik me een avondje chillen voorgenomen op basis van de verkregen vrijkaart en met de naschokken uit het epicentrum aan de Siemensring in Willich nog in mijn benen vond ik het wel aardig om eerst wat biertjes te doen, effe bij te kletsen en een hapje te eten. Daarna konden we nog altijd even kijken of er nog iets lekkers qua dames als nagerecht kon dienen, een en ander vooral afhankelijk van hoe de dames zich zouden gedragen.

We bestelden dus een paar pintjes, allemaal zeer vriendelijk geserveerd, en een tijdje later een voorgerecht (carpaccio) gevolgd door een heerlijke steak. Eigenlijk was het beeld (ja, beeld, je leest het goed), meer dan compleet. Een mooie club, vriendelijk personeel, prima bediening, lekker eten en drinken, plus toch een aantal mooie dames... En toch voelde ik een afstand (citaat: Theo en Thea)...

Gedurende de avond werd het wel wat drukker, maar erg hard kwamen de heren en dames ook weer niet binnen schieten. Het was natuurlijk ook een maandagavond, daar moet je ook rekening mee houden, maar goed, in mijn stamclub hoor ik af en toe dat de doordeweekse dagen beter waren dan het weekend, dus "het kan verkeeren"(citaat: Brederoo). Wat me nog het meest opviel, misschien zelfs wel stoorde, was dat er zelfs na intensief oogcontact en een hoofdknik richting een dame om haar uit te nodigen bij me te komen zitten, er geen enkele actie vanuit de desbetreffende dame kwam. Het straalde er een beetje van af dat ik haar maar moest opzoeken en anders ging het feestje (als dat er al zou komen) niet door. Carla deed dan wel weer een actieve poging, ging bij Ohhlord zitten voor een kort praatje, maar de kamervraag kwam al heel snel en toen ze aangaf niet te tongzoenen liet Ohhlord verstek gaan. Nu weet ik toevallig van een collega wandelaar dat ze op kamer goed moet zijn, maar niet tongzoenen is wel vaker een mood killer of nogo voor eenkamer bij menige ijsbeer... en optiek kan het bij mij helaas ook niet altijd goedmaken op een kamer...

Zelf had ik er eerlijk gezegd niet zo veel moeite mee. Soms is chillen en intussen kijken naar al dat moois ook wel eens leuk en zoals gezegd, ik had mijn portie al gehad en voelde dat nog natrillen, dus ik was een tevreden gast. De Villa blijft me in ieder geval voldoende boeien om er nog eens terug te gaan. Waarschijnlijk dan nog later dan nu, om in een wat drukkere club binnen te komen of wat langer te kunnen blijven, en dan toch eens wat diepgaander onderzoek naar de dames te kunnen doen. Voor nu was het echter tegen een uur of 23:00u genoeg geweest met chillen want de dag erna moest er weer gewerkt worden. Herhalingsgevaar is echter zonder meer aanwezig...

Commentaar

Op dinsdag 28/02 ben ik voor het eerst sinds november 2015 nog eens naar Villa Vertigo geweest. Ik ben ongeveer van 13u tem 18u30 ter plaatse geweest.

Na betaling van je inkom krijg je nu (in tegenstelling tot tijdens mijn vorige bezoek) een knipkaart mee zoals vroeger in Magnum. Daarop laat je je sterke dranken afknippen (Heineken van het vat is inbegrepen in de inkomprijs) en er staat ook krediet ter waarde van 20€ voor een à la carte maaltijd op. De te verkrijgen maaltijden zijn dezelfde als in Magnum. Straks meer daarover.

Villa Vertigo is, ondanks tekenen van veroudering, nog steeds 1 van de mooiere clubs in NRW. Ik vind voornamelijk de opdeling in een "feestbar" en een "chillbar" heel geslaagd. Vooral tijdens de drukkere avonduren is dat ideaal.

Bij mijn binnenkomst afgelopen dinsdag, was het heel rustig in de club. Ik telde slechts 7 vrouwen en een tiental mannen. In de loop van mijn verblijf zouden er nog 5 vrouwen bijkomen. Al bij al dus wat weinig vrouwen voor een grote club als Villa Vertigo. Dit was btw het enige tegenvallende aan mijn bezoek.

Tussen de 12 aanwezige vrouwen zaten er 3 die me echt konden bekoren. De allermooiste, blonde Bianca, was de eerste die eens kwam polsen of een kamertje er in zat. Het moest echter allemaal wat snel gaan, en latere controle van haar recensies leerde me dat haar service zwaar onvoldoende is. Bianca viel dus af.

De 2 andere dames zijn het jammer genoeg ook niet geworden: eentje verdween al snel na mijn binnenkomst voor blijkbaar een heel lange pannekoekensessie en de andere straalde veel te weinig lust en enthousiasme uit om aanspraak te kunnen maken op een kamertje. Jammer, want dit was een op en top KP-meisje.

Met andere woorden: ik heb Villa Vertigo uiteindelijk ongepopt verlaten [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/banghead.gif[/IMG].

Betekent dit dat mijn bezoek een tegenvaller was? Nee, zeker niet: al de rest was immers dik in orde. Ik heb genoten van een sauna die perfect op warmte was, ik heb me enkele koele Heinekens laten smaken, ik heb lekker kunnen ontspannen in de "chillbar", ik heb aangenaam gepraat met enkele sympathieke Duitsers, ik heb buiten in de mooie tuin wat genoten van het eerste lentezonnetje, en ik heb heel lekker gegeten.

Dat eten: 's middags heb ik me een bordje gevuld aan het buffet en vlak voor mijn vertrek heb ik me een à la carte maaltijd besteld: rundersteak met frieten en pepersaus. De steak was uitstekend gebakken en heel lekker van smaak. De pepersaus had iets pittiger gemogen. Overall een heel geslaagde maaltijd!

[IMG]relaxxxboard.com/index.php?action=dlattach;topic=12.0;attach=44139; image[/IMG]

Mijn conclusies na dit bezoek aan Villa Vertigo: qua infrastructuur, personeel, hygiëne, eten en drinken, heeft de club haar zaakjes heel goed op orde. Alleen de line-up viel mij persoonlijk tegen. In april of mei geef ik de club een herkansingbezoek, maar dan ga ik wel op een vrijdagavond. De line-up moet dan normaal gezien stukken beter zijn.

Villa Vertigo: tot binnen enkele weken! [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/cool.gif[/IMG]
                    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Eergisteren ben ik voor de tweede keer in 2017 in Villa Vertigo beland. Mijn vorige bezoek was me niet geheel tegengevallen, maar ik heb de club toen ongepopt verlaten, dus ik moest uiteraard nog eens gaan herkansen.

Aan de inkom kreeg ik een locker sleutel en een knipkaart mee. Met die kaart laat je je sterke dranken afknippen (Heineken van het vat is inbegrepen in de inkomprijs) en er staat ook krediet ter waarde van 20€ voor een à la carte maaltijd op. Eet je voor meer dan 20€ à la carte, dan wordt de meerprijs ook afgeknipt. Deze meerprijs en de kosten voor je sterke dranken moet je bij vertrek aan de receptie betalen. De te verkrijgen à la carte maaltijden zijn dezelfde als in Magnum.

Villa Vertigo is, ondanks tekenen van veroudering, nog steeds 1 van de mooiere clubs in NRW. De doucheruimte aan de lockers wordt momenteel btw vernieuwd.

Persoonlijk vind ik voornamelijk de opdeling in een "feestbar" en een "chillbar" heel geslaagd. Vooral tijdens de drukkere avonduren is dat ideaal. De feestbar was tijdens mijn bezoek jammer genoeg wel quasi voortdurend uitgestorven. Alle activiteit vond plaats in de chillbar.

Bij mijn binnenkomst eergisteren, was het heel rustig in de club. Ik telde slechts 7 vrouwen en een tiental mannen. In de loop van mijn verblijf zouden er amper 4 vrouwen bijkomen.

De line-up was kwantitatief met andere woorden aan de lage kant. Kwalitatief zat het gelukkig wel een stuk beter: maar liefst 6 van de 11 vrouwen kwamen fysiek in aanmerking voor een kamertje.

Ik ben uiteindelijk van 17u tot 22u40 in Villa Vertigo geweest. Mijn eerste uur in de club, voelde ik me wat eenzaam, want het was moeilijk om contact leggen met de mannen en de vrouwen hadden zichzelf precies een animatieverbod opgelegd [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/rolleyes.gif[/IMG]. Ik ben dan maar rustig wat gaan chillen in de mooie buitentuin. Ondanks het zonnetje, was de temperatuur wat aan de lage kant, maar dat schrikt een getrainde 'ijsbeer' uiteraard niet af [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/wink.gif[/IMG].

[IMG]relaxxxboard.com/index.php?action=dlattach;topic=12.0;attach=52252; image[/IMG]

Een heel rustig en relax eerste uurtje in de club dus. Dat alles veranderde echter toen enkele vrolijke Nederlanders plots de club betraden. Ik werd onmiddellijk in hun groepje opgenomen als '1 van hun', en zo werd het plots heel gezellig vertoeven in de chillbar [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/laugh.gif[/IMG]. De enige keren dat ik mijn nieuwe vrienden nog verlaten heb, was om te gaan eten en om te gaan neuken.

De algemene sfeer in de chillbar was nu aangenaam: er waren voortdurend een half dozijn vrouwen en eens zoveel mannen aanwezig en er werd vrolijk gekeuveld en bij momenten nogal wat afgelachen [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/cheer.gif[/IMG].

De bardames, zowel de meid van de namiddag shift als die van de avond shift, waren een lust voor het oog en waren heel vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat ze af en toe voor onbepaalde tijd verdwenen naar...? Geen flauw idee, want de receptie en de feestbar werden bemand door andere dames.

De Hollanders lieten zich het gouden gerstenat overvloedig smaken. Zelf kon ik me dan uiteraard ook niet onbetuigd laten [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/wink.gif[/IMG], dus ik heb mezelf ook enkele gele rakkers van het vat genomen: ze waren lekker fris en smaakten uitstekend!

Mijn warme à la carte maaltijd, die ik ergens rond de achten genuttigd heb, was heel lekker: ik heb me een slaatje met kippenreepjes en champignons genomen. Het geheel, afgewerkt met een lekkere vinaigrette saus, beviel me uitstekend [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/laugh.gif[/IMG].

[IMG]relaxxxboard.com/index.php?action=dlattach;topic=12.0;attach=52254; image[/IMG]

Het buffet met onder andere mixed salade, pasta's, gamba's, kippenvleugels en balletjes in tomatensaus, zag er ook smakelijk uit. Daar heb ik echter geen gebruik van gemaakt.

Het was zo gezellig met mijn Hollandse kameraden, en de dames jaagden zo weinig, dat het er lange tijd naar uit zag dat ik voor het tweede opeenvolgende bezoek aan de Villa niet aan neuken zou toekomen [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/shocked.gif[/IMG].

Dat was echter buiten Dehlia, een Roemeense MILF van 31 lentes, gerekend.

Dehlia heeft een mooi gezicht, blauwe ogen en lang zwart haar. Ze is 1,70m groot, is normaal gebouwd, heeft een volle maar lekkere kont en een 'zachte' B-cup waar het leuk mee spelen was. Haar lichaam is versierd met een half dozijn tattoo's, waaronder een tramp stamp en wat teksten her en der.

Toen Dehlia ergens in de vooravond de bar plots binnenwandelde, viel ze mij onmiddellijk op door haar mooie ogen en haar geile uitstraling. Deze ervaren rot in het vak (ze heeft om en bij de 10 dienstjaren achter de rug), had dat uiteraard al snel door en kwam gezwind de kruk naast de mijne opeisen.

Wat volgde, was een heel aangenaam gesprek over allerhande saunaclubs en over wat je daar allemaal kan meemaken, dat uiteindelijk uitmondde in een kamervraag die ik maar wat graag positief beantwoordde [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/laugh.gif[/IMG].

De eigenlijke kamergang was goed. Waarom slechts goed? Omdat Dehlia niet tongzoende en omdat ze me de ganse kamertijd net wat te professioneel bleef.

De pijpbeurt was uitstekend (Dehlia ondertussen vingeren was btw geen enkel probleem), net als de enthousiaste rodeo rit die er op volgde. Missio en hondjes waren beiden ook top.

Ik heb bij momenten echt moeite moeten doen om niet vroegtijdig klaar te komen [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/shocked.gif[/IMG], hetgeen gezien de 2 orgasmes eerder die dag in Freude, verrassend was en waarvoor Dehlia behoorlijk wat pluimen in haar kont mocht steken [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/dance1.gif[/IMG].

Ik ben uiteindelijk probleemloos klaargekomen en de overblijvende kamertijd werd vervolgens mooi volgemaakt met nog wat gepraat en geknuffel.

Overall zeker een goede ervaring met een mooie meid, maar een herhaling zit er toch zo direct niet in.

Na mijn kamertje en de daaropvolgende douche, ben ik een laatste keer teruggekeerd naar de chillbar, waar ik nog 3 kwartier genoten heb van een niet al te drukke, maar wel heel relaxte en vrolijke sfeer. Ideaal om te ontstressen.

Rond 22u30 was voor mij dan de tijd gekomen om huiswaarts te keren. De volgende dag moest ik er weer vroeg uit. Ik ben nog snel een kijkje gaan nemen aan de feestbar, maar euh... feest!? Deze was leeg. Voor actie moest je eergisteren duidelijk in de andere bar zijn.

[IMG]relaxxxboard.com/index.php?action=dlattach;topic=12.0;attach=52256; image[/IMG]

Mijn conclusies na dit bezoek aan Villa Vertigo: qua infrastructuur, personeel, hygiëne, eten en drinken, en eergisteren ook sfeer in de chillbar heeft de club haar zaakjes heel goed op orde. Alleen de line-up viel mij voor de 2de keer dit jaar wat tegen (toegegeven: de club sukkelde duidelijk nog met de naweeën van het paasreces).

Al bij al heb ik me desalniettemin uitstekend geamuseerd en als kers op de taart heb ik ook een goede kamergang gemaakt. Ik ben dan ook tevreden huiswaarts gekeerd.

Ziet Villa Vertigo me dit jaar nog terug? De kans is groot, waarschijnlijk de volgende keer tijdens de zomermaanden, op een zonnige dag, wanneer de mooie tuin met zwembad volledig tot zijn recht zal komen [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/cool.gif[/IMG]!
                      Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Kan het zijn dat de happy hour tarief van 35 euro afgeschaft is? Het staat namelijk niet meer vermeld op hun site.

Commentaar

• De openingstijden zijn veranderd.

Nieuwe openingstijden:

Dagelijks 11-05 uur

HH:

Dagelijks van 11-13 uur €35

Zondag en maandag 3 voor 2 of 2 voor 1

Thanks, aangepast in het eerste bericht.
                          Laatst gewijzigd door les gold; 01-10-17, 22:01.

Commentaar

• Zaterdag 21 oktober aangekomen om 12.15 en zoals altijd zeer vriendelijk ontvangen. Omgekleed en vervolgens naar het eetgedeelte gelopen om een ontbijtje te doen. Nu zullen jullie denken ontbijt na 12 uur, zou dat niet een lunch moeten zijn. Nee, want in Vertigo geldt er nu eenmaal andere tijdzones. Van het ontbijt was niet veel over. Het laatste stukje omelet genomen met wat spiegeleieren, broccoli, champignon met kaasvulling en een stukje brood wat heerlijk heeft gesmaakt.

Mentholbear (MB) begroet, die ook aan het eten was en mij niet zag, omdat hij bezig was met zijn telefoon, welke geplaatst was op een apenknuffel, die diende als een houder. Er kwam nog een beer plaatsnemen bij ons, waarvan gezien zijn gedrag duidelijk te merken was dat hij hier voor de eerste keer aanwezig was. Nadat hij een en ander vertelde over Marisol en dergelijke vroeg ik hem of hij Cvaria (CV) was, wat hij bevestigend heeft beantwoord. MB merkte gelijk op dat ik een goede instinct hierover had. Mijzelf voorgesteld. CV vroeg mij of er ook niet een beer was die er elke dag was. Vroeg hem of hij MB bedoelde, wat bevestigend werd beantwoord. " Die zit meestal in Happy" zei ik. Hierop zei MB: " Die gek komt ook wel eens hier met zijn rugzak en een apenknuffel wat functioneert als een houder voor een telefoon". CV had het nog altijd niet in de gaten dus vertelde MB hem dat hij het was.

TJ was ook inmiddels gearriveerd, die vertelde dat hij vanwege verkeersomstandigheden behoorlijk gezweet had om de happy hour te halen. Verder klaagde hij dat het omelet op was. Ik had maar toegegeven dat ik degene was die het laatste stuk omelet had gepakt. Ik stelde TJ voor aan CV. Na de voorstelling zei TJ: "Ow jij bent degene die wilde weten welke dames de toppers zijn? Nou zet je lul maar voorlopig in een knoop en wacht waar tot zes uur."

In de middag waren er zo een 10 dames aanwezig, waaronder Russische (E)lena, een dame met halflang stijl langhaar, b-cupjes, een tatoo op haar arm en wat vooral bij haar opvalt is de uitgestoken kin. Zij was voorheen werkzaam in PHG, maar vanwege wat omstandigheden wilde zij niet langer daar werken. Naar wat ik gehoord heb, levert zij een top service. Ik had graag met haar gekamerd, maar ze werd geblokt door een Nederlandse beer die zeker 3 keer met haar de kamer op is geweest. Hoog tijd dat er een blokkadeverbod wordt ingesteld in de clubs.

Een andere optie was een prachtige dame in een sexy zalmroze jurk met lang bruin stijl haar. Na haar begroet te hebben, gevraagd of zij nieuw hier was, wat bevestigend werd beantwoord. Vervolgens gevraagd naar haar naam en ze zei: Betty aus Romania die overgekomen is uit een club in Oostenrijk. Toen ze zei Betty deed zij denken aan Betty Boob aangezien zij dezelfde maten had als zij. Desondanks dat ze Roemeens is, zag zij er prachtige uit en heb haar dus geplaatst op mijn to-do-list.

Het was inmiddels rond drie uur en had wel zin gekregen in een verzetje. Ik stond net op het punt om hiervoor Betty aan te spreken, maar op dat moment verscheen de Russische Natasha ten tonele. Voor degenen die het niet weten, in Turkse gemeenschap staat Natasha synoniem voor een dvp. Ze was net wakker, maar zag er geil uit in een lange overhemd. Zij ging wat ontbijten en kwam opgemaakt terug in een blauwe sexy jurk. Ze liep wat rond en was op zoek naar iemand. Vroeg haar of ze mij aan het zoeken was. Hierop zei ze:"later". Na vijf minuten kwam ze terug, blijkbaar had ze degene niet gevonden die zij zocht, dus heb ik haar maar gevraagd: "you go to room with me". Hierop zei ze: "off course". De sessie met haar verliep zeer passioneel, volop (tong)zoenen, strelen, heerlijk beffen, vingeren. Vervolgens verwikkelden wij met elkaar in allerlei posities. We lieten ons lekker gaan en uiteindelijk geëindigd in doggy. Na deze denderende sessie moesten wij even uitpuffen op het bed en zij kwam lekker tegen mijn borst aanliggen. Pff wat een vrouw zeg, zij is een nymfo geniet er volledig van.

Na de seks opgefrist en wat fris genomen. Vervolgens werd het tijd om maar de sauna te gaan. Wilde mijn telefoon wegzetten en zag bij de lockers onze zwarte wolf Vazkor staan. Hem hartelijke begroet en vervolgens op naar de sauna om luie zweet te kweken. Na betreden van de sauna, was het niet op volle temperatuur, dus wat water overheen gegoten, maar hoorde geen sissend geluid, wat geen goed teken was. Een voorbij lopende service medewerker gevraagd of de sauna wellicht was uitgevallen, wat ook het geval bleek. Hij heeft het aangezet en zei dat de sauna binnen vijf minuten op gang zou komen. Met en al duurde mijn sauna een half uur in plaats van de gebruikelijke kwartier.

Daarna het eetgedeelte ingelopen om te zien wat er allemaal te eten was. In bak één kippenbouten, in bak twee kipfilet en in bak drie 3 kippenvleugeltjes. De gebruikelijke bende van ellende stond ook aldaar. TJ vroeg met vol enthousiasme: "Hey weet je wie ook aanwezig is?" Euhm Jasmine soms?" zei ik. Zij was aan het eten en bij het horen van haar naam stond zij op om mij te begroeten met een knuffel en enkele zoentjes. Nadat ze uitgegeten was even bijgepraat, voornamelijk over haar reis in Bolivia en Peru. Hierna ging zij weg om te schminken. Vroeger droomde ik ook altijd van (verre) reizen en alles van de wereld te zien. Echter, sinds ik in aanmerking ben gekomen met onze gezamenlijke hobby, boeit het mij allemaal niet meer. Nooit gedacht dat onze hobby zo ontwrichtend kon zijn.

Het was inmiddels na zes uur en mijn maat die mij heeft geïntroduceerd in deze verderfelijke wereldje was gearriveerd. Hij had trek en we hebben wat eten besteld. Ik de visschotel en hij de steak. Mijn maat vond de steak wat te droog. Gelukkig had ik de vis, maar voor een vis was het ook behoorlijk droog maar net te doen. Het ziet er naar uit dat zij de kok binnenkort gaan vervangen, want nadat mijn maat een opmerking had gemaakt over het eten zei de theke dat zij inderdaad ontevreden waren over de kok.

De club kwam meer en meer op gang later op de avond. Er waren zo een 30 a 40 dames aanwezig, waaronder vele mooie opties zoals naast het hier en daar al reeds benoemde dames in mijn huidige verslag buiten beschouwing gelaten, Lucy (Ho), Paola (Braziliaans/Duits), Azra (Turks), Anni (Roe) en nog enkele andere Duitse en Turkse dames naast de gebruikelijke Roemeense dames. Ik had behoorlijk keuzestress moet ik zeggen, wat ook gold voor de andere medeberen. Mijn maat was in een gesprek verwikkeld met Jasmine aan de bar. Nam plaats naast mijn maat en na vijf minuten later werd ik aangetikt door de Roemeense Iva, wat op zicht als een verrassing aankwam, want ze had mij eerder gezien, maar niet begroet. Heb maar niks erover gezegd. Zij vroeg aan Jasmine waar ze vandaan kwam en Jasmine zei: "Rusland". Hierop zei Iva: "ow leuk mijn moeder is ook Russisch". Na wat verleiding, vroeg ze of we naar de kamer gingen. Ik had eigenlijk geen trek in een herhaling dus ze: " alleen als we gaan zoenen". Hierop zei ze: "ok, 100%". Ik kon er niet meer onderuit, dus maar de kamer wederom opgezocht met deze prachtige meid. Op de kamer zoende zij wat lichtjes, maar dat was het dan ook, maar de sessie was wederom redelijk net als de vorige keer.

Na een douche genomen te hebben wederom terug naar het eetgedeelte, waar TJ net zijn visschotel en tiramisu kreeg. Dat laatste zag er lekker uit en heb er ook een besteld bij de theke. Ik heb er behoorlijk lang op moeten wachten en het kwam maar niet dat teringmisu ehum tiramisu. Dus wederom bij een van de serverende chef gevraagd en ditmaal had ik eindelijk mijn terignmisu binnen vijf minuten.

Mijn maat was met Natasha de kamer op. Ondertussen had ik Poolse Violette begroet en kreeg een knuffel en wat zoenen. Zij nodigde mij uit om naar het rookhok te komen. Hier plaatsgenomen op een bank naast haar. Zij stelde mij voor aan haar Poolse collega Amila. Zij is 26 jaartjes jong, heeft lang bruin haar met een staartje, b+ cups met vullingen, slanke postuur met een heerlijke kont en is ongeveer 1.70m. Kort samengevat een lekkere wijf dus. Zij poogden mij te verleiden tot een trio, maar daar had ik geen trek in. Amalia ging weg en Violette nodigde mij uit tussen haar en Duitse Angel te zitten die zich bevond aan de andere kant van de bank. Zij is een wat volslanke dame, lang blond haar en blauwe ogen in een sexy rode jurk. Wederom een poging om mij te verleiden tot een trio, maar vertelde aan de dames dat ik mij er nog niet klaar voor voldoe. Gelukkig werkte mijn pretpaal mee en bleef hij slap desondanks de verleidingen naast mij. Hierop gingen zij weg met mededeling om even te schminken. Zou dit het excuus zijn van de dames om een beer achter te laten als ze weten dat er niks te halen is?

Ik had mijn zinnen gezet op Amalia die terug was in het rookhok. Na een praatje gemaakt te hebben een kamer opgezocht. De sessie verliep zeer goed totdat ze na 20 minuten zei dat het half uur erop zat en of ik het wilde verlengen naar een uur. Ik gaf aan dat we nog 10 minuten hadden en dat we het daarna wel zouden zien. Na 5 minuten zei ze wederom dat het tijd voorbij is en of ik het wilde verlengen. Zoals jullie wel zullen begrijpen, had ik dit uiteraard geweigerd. Als ze een nou echt na een half uur had gevraagd had ik wel ingestemd, maar tijdsmokkelaarsters gun ik dat gewoon niet. Wel jammer dat ze zich zo gedraagt, want de sessie met haar was opzicht best goed te nomen.

Terug in het loungegedeelte zag ik MB zitten op een bankje en hij was ver weg in zijn hoofd. Vroeg hem wat er aan de hand was. Hij zei dat hij wat bezorgd was over zijn favoriete Roemeense Daniella die bij Happy eruit was gezet, omdat ze wat mot heeft gehad met een andere meid. Hij was bang dat ze het hier niet zou redden, maar aan haar gedrag te zien, maakte zij zich minder zorgen dan MB zelf.

Het was inmiddels behoorlijk laat geworden en was wederom een geweldige dag vol met verrassingen. Ik heb enorm genoten en met een beetje geluk ben ik er over twee weken weer, wat ik ook meegedeeld heb aan Jasmine bij het afscheid nemen. Hierop protesteerde zij en zei: "nee je moet binnen drie dagen komen hier". Euhm hoe leg ik dat aan mijn baas, moet ik soms zeggen dat ik de Jasmine ziekte heb of zo?? Of nog beter dat ik Vertigo heb, wat op zicht niet helemaal een leugen zou zijn, niet waar? Auf wiedersehen.

En als aardbei op de taart hierbij nog wel een zeer toepasselijke lied voor Villa Vertigo die recent uitgekomen is. Zouden de makers van dit lied ook soms Vertigo bezocht hebben en daardoor geïnspireerd zijn geraakt om dit lied te maken, wie zal het zeggen?

Commentaar

• Zaterdagmiddag bij de Villa aangekomen. Ik begreep dat het de avond ervoor flinke party was en de meesten waren nog aan het herstellen.
                              Dus kon op m'n gemak en in alle rust lekker werken.
                              Het buffet viel me ditmaals wat tegen met een halve bak met broccoli en de andere kant en andere bak alleen water zichtbaar...
                              Dus van de manager een Bruchetta gekregen. Dat smaakte prima en kon daarna flink doorwerken.

Tussendoor even afgeleid Door een man op hoge hakken. De dames waren ook verrast. Dat zien ze niet vaak.
                              Verder Had ie een t-shirt en onderbroek, maar geen badjas. Zou die hier ook werken? Hoef ik niet meer naar Theo's

Vanwege de vorst wilde ik vroeg vertrekken. Net toen ik m'n dame wilde aanspreken ging ze er met een andere beer vandoor. Dus dat werd verder zoeken.
                              Nicoletta kwam op me af en dat waren ook altijd lekkere kamergangen. En zo nu ook weer.

Na me opgefrist te hebben nog even gedag gezegd tegen Jasmin en daarna de duisternis opgezocht.
                              Het was voor mijn doen een korte dag. Doch productief en met een goeie kamergang.
                              Mij hoor je niet klagen

Commentaar

• Dinsdag bij de Villa aangekomen. Lekker de tijd genomen voor die dag, want het was relatief warm. Dus maar weer es een lang uitje van maken. Laptop mee en lekker een poosje gewerkt.

Zie ik daar aan de eettafels ineens een dame die me wel erg bekend voorkwam. En zij herkende mij ook. Ik probeerde te raden waar ik d'r van ken. Zij probeert me te 'chanteren' Door te zeggen het alleen te vertellen wanneer We naar de kamer gaan. Nou, hoewel het knaagde, hoefde ik zooo graag ook weer niet te weten. Ik deed een poging Door een paar gokjes te doen. De gemene meid hield voet bij stuk en gaf geen krimp. Totdat ik aangaf dat er werkelijk geen kamergang met d'r in zou zitten. Toen vertelde ze dat van mijn rijtje er zelfs een paar correct waren. Ik Had geen benul meer, en noemde een paar clubs waar ik de kans achtte dat we elkaar daat ontmoet hadden. Wat blijkt, We zouden elkaar maar liefst in 4 zijn tegengekomen. Oeps...
                                Na nog wat bij gepraat te hebben, vertrok ze en werkte ik rustig verder, afgewisseld met af en toe relaxen in de kino. Het was er overdag lekker rustig.
                                In de avond begon de muziek luider te worden, maar met m'n koptelefoons bleef het nog goed uit te houden.

Die dag weer es genoten van een heerlijke steak. Even babbeltje gemaakt met een Duitse tafelheer. Hij was ook wel fan van de Villa, met diens keuken en fraaie uitzicht.

In de Kino lekker liggen uitbuiken. Komt daar Amalia binnen en zich verontschuldigingen. Ze Was helemaal vergeten dat ik er vandaag was. Meestal kom ze rond 5 uur even lekker knuffelen. Maar dat was d'r ontschoten. Het Is de lieve schat vergeven. Ik zit nu ook wat onregelmatig in de villa, dus die regelmaat zakt weg.
                                Nou ja, We hadden daarna afgesproken om later op de nacht met elkaar een lekker momentje met elkaar te delen. En dat werd het ook weer.

Het was intussen zo een 3 uur geworden, en de volgende dag moest ik nog wat regelen. Dus kort na de afscheid de Villa na een geslaagde dag weer verlaten.

Commentaar

• Oh ja, m'n mystery dame was Daria.

Commentaar

• Zaterdag moest er naar de Villa gegaan worden om afscheid te nemen van een aantal dames. Amalia, Nicoletta en Aleksandra zouden namelijk maandag vertrekken.

Door het slechte weer was het wel even twijfelen of het zou lukken, maar gelukkig viel het voor mij nog mee met wat voorzichtig rijden.

De club was in het begin best rustig, maar trok langzaam wel steeds meer gasten aan, waaronder ijsberen Pret, Firehawk en Johnny Fontana. Gezellige tijd mee doorgebracht. De verhouding bleef in de avond best in balans met ongeveer 1 op 1 aan beren en dames. Wat later ging dat over naar ongeveer 2x aantal heren. Dus behoorlijk wat dames waren bezet.
                                    Er was wel wat keuze stress ontstaan. Violetta zou zich niet helemaal top voelen. Een slanke brunette was telkens bezet. Er was 1 dame waarmee ik nog niet eerder was geweest, maar die ik de afgelopen maanden wel telkens bij heb zitten kwijlen. Ik vind d'r mooi gebronst, met fraaien rondingen en ze heeft een lief koppie. Doch, nimmer meer geweest en nu zou ook zij vertrekken. Dus toch aanstalte gemaakt om met Aleksandra een kamertje te doen. En moet zeggen, jammer dat ik dit niet eerder had gedaan. Niet dat m'n kamergangen met de andere dames slecht waren, maar dit was ook een lekkere sessie.

Na de nodige administratieve handelingen afscheid van de andere dames genomen en daarna de donkere nacht ingegaan. Zal ze misschien. Vraag me af hoe het straks zal zijn zonder deze vaste krachten die er meestal wel vroeg begonnen.

Commentaar

Aan het werk...
                                    X