Algemene Info Villa Vanilla.

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Algemene Info Villa Vanilla.

Naam: Villa Vanilla

Adres: Bahnstrasse 90, 47929 Grefrath

Telefoonnummer: 02158 404954
    Vanuit Nederland: 0049 2158 404954

Website: http://www.villa-vertigo.com/index.php/villa.html

Aard: Saunaclub

Openingstijden:
    Zondag t/m donderdag van 11 tot 02:00 uur.
    Vrijdag en zaterdag van 11:00 tot 03:00 uur.

Prijzen:
    Entree EUR 60,-
    Dagelijks van 11-13 uur €35
    Zondag, maandag en dinsdag 3 voor 2 of 2 voor 1.
    Tussen 11:00 en 17:00 uur 2 uur ticket voor EUR 30,-.

Diensten van de dames EUR 50,- halfuur, EUR 75,- drie kwartier, EUR 100,- uur

Parkeren:

Ruim voldoende parkeerplaats op eigen terrein.

Inrichting:

Twee bars, Finse sauna, tuin (10.000 m2).
    De tuin heeft een verwarmd buitenzwembad (hele jaar geopend) en twee zonneterassen.

Verzorging:

Badjas, badslippers, handdoeken, de hele dag belegde broodjes tot het diner, dinerbuffet tot laat in de avond.
    De gewone drankjes zijn gratis, voor de wat luxere dranken dient te worden betaald (bij vertrek door middel van een chipkaart).
    Op verzoek zijn (gratis) tandenborstel en -pasta en scheerkrabbertje en -schuim verkrijgbaar.
    WLAN.

Algemeen:

Deze club is op 15-01-2008 geopend.
    De website geeft hoog op over de luxe van deze nieuwe club. Dat doen alle clubs op hun website, dus dat was nog afwachten. Maar toen de eerste bijdrage ook erg positief bleek, kon Lalande er niet onderuit om zelf een onderzoek in te stellen. (Het is hard werken, maar je hebt als moderator nu eenmaal verplichtingen )

Villa Vanilla kort samengevat: luxe, chic, aangename atmosfeer.

Hier is over nagedacht. En dat niet alleen, er is over alles nagedacht. Tot de kleinste details. Er is dan ook een binnenhuisarchitect aan te pas gekomen en op de kosten is niet bespaard.
    Om te beginnen de ligging: goed bereikbaar en makkelijk te vinden. Niet ver van de Nederlandse grens. Een fraaie villa met een later aangebouwde zijvleugel. Op het eigen terrein is een parkeerterrein aangelegd. Het aantal parkeerplaatsen is ruim voldoende. Je komt binnen in een wat krap bemeten halletje met een kleine receptiebalie. Een deur leidt naar de kleedruimte.
    Naast de kleedruimte is een zeer fraai betegelde doucheruimte. met van die grote douchesatelieten aan het plafond waaruit het water als een regenbui over je heen komt. Heerlijk. Wel jammer dat er niet ook minstens één handdouche is voor de wat moeilijk bereikbare plaatsen.
    Zowel in de villa als de zijvleugel is een bar en zijn zitjes geplaatst. Rechts, in de Villa is ook een kamer met hoge tafels, waar je makkelijk kunt eten. Links, in de zijvleugel, zijn behalve de zitjes ook ligbanken en twee zeer fraaie design whirlpools. In de zijvleugel zijn ook de sauna en de ruimte voor de masseur/euse en gezichtsbehandeling. En nog een kleine doucheruimte voor als je uit de sauna komt.
    De inrichting is ronduit luxe en chique. Alles in afgewogen kleuren rond de huiskleur: een soort donkerpaars. Veel (natuur)steen. Een uitgekiende verlichting met op gezette tijden een (rustige) kleurwisseling. (Ik neem tenminste aan dat dit opzet is en niet een storing of een perongeluk aangeraakt lichtknopje.)

Maar dan, de details. Over werkelijk alles is nagedacht en bijna alles is speciaal voor Villa Vanilla gemaakt. De badjassen en handdoeken zijn uiteraard voorzien van het Villa Vanilla logo. Niet opgedrukt, niet geborduurd, maar ingeweven! (Donkerpaarse ijsberen, dat is even wennen.) De lakens op de bedden: donkerpaars met een patroon van het logo. Nu zal een deel van de overweging het tegengaan van diefstal zijn geweest, maar alléén daarvoor had men het logo goedkoper kunnen opdrukken.
    Verkrijgbaar (gratis): weggooi badslippers als je liever geen gebruik maakt van de gewone slippers; tandenborsteltje en -pasta; scheerkrabbertje en -schuim.
    En tot grote verrassing en vreugde van Lalande - naast de douches een planchette waarop je je bril kunt leggen!

Het eten. Niet zo'n uitgebreide keuze als in Yin Yang, maar van goede kwaliteit en lekker. De prima belegde broodjes van het ontbijt/de lunch worden hele dag tot het avondeten aangevuld. Ook het avondeten wordt tot laat aangevuld. Ik hoop dat ze deze kwaliteit en service weten vol te houden.
    Ook de muziek staat op een aangenaam niveau.

Conclusie.
    Pluspunten: Villa Vanilla is zeer confortabele en luxe club met een chique uitstraling. Luxe voorzieningen en een verwarmd zwembad. Prima eten en een zeer goede atmosfeer.
    Een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.
    Toch een enkel minpuntje: ik doe de suggestie om in de (overigens zeer fraaie en luxe) doucheruimte minstens één handdouche met een lange slang te installeren.

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 10-08-18, 14:06.

Re: Grefrath, Bahnstrasse 90, Villa Vertigo (Nieuw, wordt 15-01-2008 geopend)

Gisteren maar eens direct gaan kijken bij deze nieuwe zaak is makkelijk te vinden ongeveer 10 minuten vanaf Venlo.
    Bij aankomst rond 14.00 uur was het al behoorlijk druk werd naar de parkeerplaats verwezen die al bijna vol stond en moest parkeren in gedeelte dat nog niet geheel klaar was (dacht bij mezelf als ik straks maar uit deze modder weg kom) maar ja geen probleem auto geparkeerd en naar binnen gegaan ontvangst in een kleine ruimte 50 euro betaald en sleutel ontvangen met een chipkaart eraan die bestemd is voor de cocktails af te reken 7.00 euro per stuk ook reken je hier de masseur en gezichtsbehandeling mee af, ja ze hebben hier een ruimte waar zelfs een uitgebreide gezichtsbehandeling mogelijk is. Omkleed ruimtes zijn direct naast de ingang wat opviel was dat deze zeer klein is omgekleed en naar de douches gelopen die direct achter de kleedruimte ligt. Na het douchen maar eens op verder onderzoek uit gegaan de villa bestaat uit meerdere ruimtes waarvan 'e'en waar je een mooi uitzicht heb over de tuin die overigens samen met het zwembad nog in aanbouw is. In deze mooie grote ruimte bevind zich de toegang tot de kino en de sauna, zitten twee kleine jacuzi,s en staan een aantal banken en ligbedden en een ruime bar.
    De andere ruimte is aan de andere kant van de villa hier bevinden zich een mooie ruime bar en een appart gedeelte voor het eeten. Wat de prijzen betreft voor de dames deze zijn gelijk aan de andere gelenheden in de buurt zoals PHG en GT. De club beschikt voor de barbediende over 40 kamers boven en in de kelder. Wat betreft de dames ja dat waren bijna allemaal bekende gezichten uit PHG en GT. Het eeten rond 18.30 was uitstekend.
    Mijn conlussie is dat het een zeer mooie ruime omgebouwde villa is met vriendelijk personeel waar men een dag goed kan doorbrengen en vooral van het zomer als de tuin en het zwembad klaar is.

Commentaar

Re: Grefrath, Bahnstrasse 90, Villa Vertigo

Nieuwsgierig als ik ben, kon ik het gisteren niet nalaten om deze nieuwe club aan een inspectie te onderewerpen.
      En ik moet zeggen ik ben verrast, zowel positief als negatief. Laat ik daarom positief beginnen. Allereerst is de ontvangst allervriendelijkst, sterker nog ik had op een gegeven moment, mens ik weet ongeveer wel hoe zo iets werkt, laat mijzelf ook nog wat ontdekken. De omkleedruimte is heel netjes, maar mijn inziens te krap bemeten. Zeker omdat in deze ruimte ook de zakelijke deals gebeuren. Ook de doucheruimte is te krap, en zeker het gedeelte waar men zich afdroogt, daar is slechts plaats voor één persoon. Wel heel netjes en keurig. En dan gaat de deur open naar de 'verblijfruimtes' GEWELDIG prachtig interieur, en voorzien van mooie decoraties en creatieve verlichting. De combinatie van stijl in het 'voorhuis' met aangebouwde 'serre' is wellicht het mooiste wat erop dat vlak beschikbaar is. Luxe inrichting, vele mooie zithoeken, echt gewoon uniek..... je zou haast je vrouw meenemen om ze het interieur te laten zien.
      Natuurlijk je ziet dat het club in opbouw is, de tuin is nog niet klaar, het personeel is nog een beetje onwennig, iedereen moet zijn plekje nog vinden, maar dit is een toptent in wording. Ook de aanwezige dames zagen er bijzonder apetijtelijk uit in deze luxe setting. Ik heb dan ook het genoegen gedeeld met een tweetal, ( Camilla en Daniella) en deze hebben het positieve gevoel ook alleen maar versterkt. Enkel dan maar positief nee....
      Men zou eigenlijk direct mogen beginnen met het uitbreiden van de natte ruimtes ( omkleed en doucheruimte ) en ook de parkeerplaats mag best groter. Wellicht dat hun beleid erop gericht is om niet zo massaal te worden als Y & Y of G.T. dan is dit niet direct noodzakelijk maar gezien de setting verwacht ik wel dat het nodig is. Zeker als dadelijk tuin en zwembad klaar zijn, wordt dit een van de topatracties welke een grote zuigkracht op IJSBEREN en DAMES zal hebben, we houden tenslotte toch allemaal van luxe.
      Kortom het is nog niet allemaal perfect, maar iedereen ziet en voelt dat dit een ***** sterren tent is.

Commentaar

Gisteravond Villa met een bezoek vereerd de lokatie is mooi gelegen en duidelijke zichtbaar vanaf de openbare weg.

Veel ijsberen schat zo'n 50 tegenover maximaal 15-20 dames , waarvan maar een paar echt lekker wel wat dames van GT gesignaleerd.

Er heerst duidelijk een andere sfeer als in PHG en GT.

Kamers zijn zelfde als in GT , buitenkamers zijn niet geheel prive te noemen vanuit buiten kan je meegenieten met de andere IJsberen.

Theke vrouw van PHG gesignaleerd is dit soms een filiaal van PHG ?

Nee , ik zal deze club niet vaker bezoeken geef mij maar GT.

Commentaar

Ook ik ben voor het eerst in Grefrath geweest en heb daar de club bezocht [zou niet weten wat ik er anders moest doen] en wel op dezelfde dag als L. we hebben zelfs even over de club gesproken.

Het was overigens een zeer trieste dag met veel regen en wind maar dat werdt goedgemaakt door de sfeer in de club. Veel leuke dames [ook een clubje uit de GT op verkenning] en een goede bediening.
          Ik ben onder de indruk van de inrichting al vind ik de bankjes in het sauna gedeelte krap en niet lekker zitten.

De bar vond ik fraai maar niet zo handig omdat je er niet lekker aan kunt zitten. Er zit namelijk geen overstek waar je op kunt leunen maar hij is aan de voorkant vlak. En dat zit ook voor de dames erg lastig.
          Tot zover mijn puntjes van verbetering.

Ik ben ook met wat dames in de strijd geweest en dat was gewoonweg goed. Jammer dat ik geen namen kan onthouden anders had ik wel een recentie getypt

Ik ga zeket nog eens terug omdat de sfeer en de dames er erg lekker zijn

Groeten van Maison

Commentaar

Gisteren deze club bezocht. Viel tegen.
            Ontvangst erg vriendelijk, heel mooie club. Werkelijk prachtig.
            Lunch, er lagen voorgesmeerde broodjes die er waarschijnlijk al langer lagen, niet meer echt knapperig. Verder soep.
            's Middags tegen 5 uur pas koek. Alles bijelkaar misschien 10-15 stukjes van hetzelfde.
            Het avondeten zelf opscheppen. Als ik zie wat daarbij opgeladen wordt zal dat zelf opscheppen eerst daags ook wel afgelopen zijn. Kwaliteit beter dan GT. Wat mij wel trof was dat er ondanks de vriendelijkheid en de werkelijk prachtige accomodatie weinig sfeer was. Ik kan niet verklaren waarom, was het dat er toch veel minder dames en bezoekers waren dan ik verwacht had, komt het doordat er twee aparte ruimtes zijn waar je je kunt ophouden en door de weinige aanwezigen een sfeerloze indruk maken, ik weet het niet.
            Deze club verdient meer, maar gezien het feit dat er op een korte afstand meerdere liggen zal het moeilijk worden.

Commentaar

Deze club ook eens bezocht deze week. Vooral nav het vele positieve op een ander forum ( maar ja, zij worden intussen gesponsord door hen ).
              Vriendelijke ontvangst, géén rondleiding aangeboden gekregen en een krappe badjas ontvangen. Zo'n 20 a 25 dames aanwezig doch geen enkele dame stak er echt boven uit qua uiterlijk. Zou zo zeggen, eerder tweede keuze alhoewel ik dit niet zo'n fraaie uitdrukking vind. Kamers zijn mooi, maar zeker niet mooier dan ergens anders. Heb er in YY bijvoorbeeld al mooiere (en gezelligere) gehad. Thekenpersoneel zeker niet van het niveau GT of YY, te lang wachten alvorens een drankje aangeboden wordt.
              Nee, YY of GT moeten zeker niet onder doen voor deze nieuwe club.

Commentaar

ik was nieuwsgierig, dus gisteren wezen kijken

ik vind net als de vorige schrijvers beknopt de volgende punten:
                - zeer mooie club, luxe, degelijk van alle gemakken voorzien
                - te weinig dames aanwezig
                - zeer passief gebeuren allemaal
                - eten was erg lekker
                - sauna is veel te klein

ik ben er de hele middag geweest, maar ben maar met 1 dame op de kamer geweest. Dit maakte veel goed. Zij kwam pas 's avond, uit alle anderde dames was er niet een waar ik mee had gewild. Ik was bijna met een volle beurs weer naar huis gegaan.

Ik zal de komende tijd niet zo snel terug gaan, maar wacht totdat het zwembad af is. Dit voegt echt iets toe.

Verder zou ik iedereen willen oproepen om er zeker eens te gaan kijken, omdat de smaak voor de dames gelukkig verschilt. Wat club betreft is het er heel goed vertoeven.

peter

Commentaar

Aangezien het alweer enige tijd geleden is dat er "hier" over de villa geschreven is....en iedereen het wel over het potentieël van deze club eens is.......

...een korte update.
                  • Atmosfeer en aankleding onveranderd.
                  • Zwembad nog steeds een veel belovende kuil in de tuin.
                  • Muziek niet meer uit de radio. Nu genre PHG/GT edoch op gematigder volume.
                  • Service van Barman in de "villa" onveranderd. Enige vorm van multi tasking is de man vreemd. Zodra de beste man een cocktail moet maken raakt hij de weg kwijt en reageert niet meer op simpele verzoeken van andere ijsberen.
                    Citaat van mede wachtende ijsbeer "Ik heb minder tijd nodig om te neuken dan dat ik hier een glas water bestel"
                  • Service van Bardame in de "zijvleugel" sterk verbeterd, snel vriendelijk, behulpzaam en nog leuk om te zien ook.
                  • Last but not least, aantal dames was zeker voor een zaterdagavond gewoon laag, en alhoewel aanbod gevarieerd, juist daardoor keuze mogelijkheid klein.

Conclusie
                  Alhoewel ik niet denk dat dit op deze manier de bedoeling was doet de Villa Vertigo zijn naam eer aan. Na 2 maanden is het nog steeds een club met een "evenwichtstoornis"

De Villa is een duidelijke poging om "the next level" in de FKK neer te zetten.
                  Qua faciliteiten is dit geslaagd en heeft het alles in zich om uit te groeien tot een prachtige "gentlemen's club".
                  Zeker als van de zomer de tuin en zwembad in gebruik zijn lijkt het me een heerlijk plek om er een hele dag een beetje te relaxen. Een rondje sauna, lekker uitwazemen in de tuin, een verfrissende duik in het zwembad en indien er een "klik" is wat lichamelijke beweging met een dame van keuze.

En daar zit 'm nou net het probleem, want wat de dames betrefd is van een "next level" nog geen sprake. In pricipe zouden de faciliteiten van de "Villa" voor een aantal topdames uit PHG & GT een prima omgeving zijn om hun diensten in een wat rustiger atmosfeer aan te bieden.
                  Helaas is er nu een soort van "kip of het ei" situatie.

Commentaar

Grefrath,Villa Vertigo

Vanaf Pasen ben ik verschillende keren in de villa geweest, dit is eindelijk een zaak met stijl en klasse, ik ken vele andere, HPG,GT, The Palace en Oase in Frankfurt, maar de Ville heeft Charm,stijl en klasse, de eerste keer ben ik bij Cindy geweest, een Poolse , 175cm zwarte haren en een heerlijk figuur, service van haar gewoon perfect, PZN en de rest was ook heerlijk.
                    Verder ben ik bij de manicure en pedicure geweest, , het was gewoon een heerlijke relax dag.

Als je de meisjes iets beter kent, en er lopen er verder genoeg rond.

volgende keer meer , ik ga er straks weer heen

Don Theo

Commentaar

Het zwembad is klaar en de tuin is helemaal geweldig geworden!! (Daar kunnen ze in g.t. nog iets van leren denk ik). Tent is helemaal top geworden de de dames zijn ook super...

Groeten.
                      Laatst gewijzigd door Lalande; 21-07-08, 15:02. Reden: gestroomlijnd
                      het leven is 1 groot feest....alleen je moet zelf de slingers ophangen

Commentaar

afgelopen maandag daar geweest. De ontvangst was goed, na het omkleden kreeg ik een rondleiding van lucia. Een leuke nextdoorgirl uit hamburg met wie ik wel op de kamer wilde belanden, helaas had ze een wondje in haar mond en kon geen optimale service geven. Was wel jammer. Kwam nu in handen van een op zich aardige vrouwtje van wie ik de naam niet meer herrinner maar toch had ik na dat half uur niet echt het gevoel van ja dit was geweldig.

De sauna stond aan en was goed, het eten vind ik minder dan bijvoorbeeld GT of YY, smeer mijn harde broodjes graag zelf. De tuin is erg mooi, maar de keus was beperkt, kon niet echt beslissen met wie ik een 2e ronde wilde doen. Dat kwam niet door de hoge kwaliteit. Soms moet je je kop er bij houden en niet persee je lul volgen. Toen maar gaan douchen en omkleden. Net na het douchen liep ik tegen Yvonne aan: bingo. Kijk daar kun je op wachten. Yvonne is zeer te spreken over de club en zei me dat hoe verder in de week hoe drukker het is, maandag is gewoon een rustige dag (is bij gt ook zo). Met andere woorden: ze zijn goed bezig en de volgende keer gaan we later in de week.

Commentaar

gisteren was onze keuze dan toch op vertigo gevallen.
                          maar eigenlijk viel het ons best tegen ,het verwarmde zwembad is ijkoud,de bubbelbaden staan schijnbaar al een tijdje droog,de sauna is erg klein en bekrompen ,geen hoofdplankjen en met 3 personen kan je er niet liggen de villa is wel mooi ,het eten was wel goed ,de dames vielen niet tegen, een half uur is ook zeker 35 minuten . volgende keer toch weer gt.
                          veel meer dames hele fijne sauna en bubbellen is er ook heerlijk

Commentaar

ben er maandag ook even gaan kijken.ong 20 grotendeels lamme dames.ben 2x op kamer geweest,eerst met poolse nicole en later ebru.heb nog gewacht op nr 3 maar helaas ga volgende keer toch maar naar geetee...

Commentaar

Na diverse bezoekjes aan PHG en GT toch eens naar VV getogen om gevolg te geven aan mijn nieuwsgierigheid, geventileerd door de diverse recensies alhier.

Daarnaast ben ik nu eenmaal altijd op zoek naar de perfecte relax-locatie, in de overtuiging dat deze niet bestaat. Zo blijf je lekker zoeken, ontdekken en leren.

Mijn bezwaar tot op heden tegen PHG: te krap, licht claustrofobisch en tijdens mijn laatste bezoek leek het wel een Roemeense enclave. Nu behoren Roemeense meisjes tot mijn favorieten in Europa, maar in PHG bleek dat zelfs Roemeense meisjes ook maar mensen zijn...

GT: heerlijk ruimtelijk, enorm aanbod dames, maar zo langzamerhand nogal erg massaal en, alhoewel ik allesbehalve een antiroker ben, soms verstikkend door een dichte walm sigarettendamp. Vooral in de bar lijkt het de laatste tijd wel of de aanwezigen iets in te halen hebben door het rookverbod in de Nederlandse horeca.

Kortom: tijd om eens een ander jachtterrein te verkennen en Villa Vertigo leek hiervoor zeer geschikt.

Welnu, ik ben niet bepaald van een koude kermis thuis gekomen. VV is een bijzonder mooie locatie, zeer smaakvol ingericht met veel aandacht voor detail. Bij aankomt werd me gevraagd of ik al eens eerder was geweest en op mijn ontkennende antwoord kreeg ik zeer gedetailleerde en complete tekst en uitleg over prijzen, catering, verzorging, enzovoort, van een bijzonder charmante receptioniste.

Deze dame botste ik tijdens mijn bezoek nog meerdere malen tegen het bevallige lijf, waarbij steevast een klein rondje gemeenplaatsen werd uitgewisseld, gelardeerd met wat goed bedoelde Nederlandse kreten.

Er zouden 21 dames aanwezig zijn (ik kwam bij mijn zorgvuldige tellingen niet verder dan 15, maar vooruit) en ik moet zeggen dat het kwaliteitsniveau gemiddeld genomen wat hoger was dan in GT. Dat wil zeggen: de aanwezige pakweg 15 dames konden zich meten met het niveau van de gebruikelijke top 15 van GT.

Niettemin ontbrak het een beetje aan sfeer in VV. Deels komt dat door de beperkte aantallen aanwezige dames en heren (ook ongeveer zo'n 15), anderzijds door de simpele discodeuntjes waar misschien wat stijlvolle up-tempo lounge-muziek beter zou passen.

Eén sessie gedaan met twee Iraanse dames (Layla en Dunya - zie recensie) die mij overigens wisten te melden dat het afgelopen zaterdag zo druk was dat men nauwelijks kon staan of zitten. Hm.

Na dese sessie had ik nog minstens vier dames op de verlanglijst staan, maar ik hield het hier even bij en beloofde mijzelf nog eens terug te komen.

Kortom: een prachtige locatie met een goed niveau dames en als het aantal dames en heren pakweg de helft groter was geweest, dan was dat de sfeer ongetwijfeld ten goede gekomen en was VV voor mij de ideale locatie geweest.

Nu deelt het voor mij de eerste plaats met GT, terwijl PHG een goede tweede is.
                              Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

ben er gisteren weer geweest. Het blijft een mooi pand, en ook de meiden zijn oke, toch mis ik iets in de atmosfeer en wat dat is weet ik niet echt te benoemen: is het de plek van de sauna (waar amper gebruik van gemaakt wordt), het ontbreken van urinoirs terwijl de wc's toch best vies zijn. De twee ruimten die via de receptie met elkaar verbonden zijn, de donkere waar je eten kan is minder sfeervol. Al met al vind ik GT en PHG als clubs veel plezieriger.

Commentaar

na de gt op vrijdag bezocht te hebben dan nu de v.v, Was hier om 16.30 het was heel rustig , En inderdaad zoals ik gelezen heb is de sfeer anders dan in de gt. Geen kino wat ik persoonlijk jammer vind. Eerst maar even een sauna gepakt . Lekker afspoelen. Bakkie koffie en in gesprek geraakt met de dames.
                                  Ook hier zijn de dames niet opdringerig . Maar de sfeer was mij te rustig,
                                  Na het eten om 1800 nog maar eens eens sauna gepakt. Geleidelijk werd het drukker. Kwam in gesprek met een dame uit polen. Hier had ik wel oren naar. Helemaal een dame naar mijn zin heel relaxt niet gelijk naar boven even lekker strelen en na een half uur pas naar boven. Het was gewwwweeeldig..
                                  Dus ook deze club bevalt mij wel de muziek mag iets zachter maar al met al een geslaagde avond.

Commentaar

Na eerst al het nodige zaad bij termingirls in Ratingen te hebben verschoten ging Henkie voor de eerste keer naar Villa Vertigo.

Bij binnenkomst al direct een bekend gezicht want aan de deur staat Monique die vroeger als DVP en later barfrau in GT werkte maar ook achter de bar en bij het overige personeel, maar ook bij de DVP's veel bekende gezichten uit GT.

De kleur van de ijsbeer velletjes vindt Henkie niets. Een ijsbeer is wit en niet wijnrood, de kastjes vindt Henkie onhandig.

De ruimtes zijn mooi, de broodjes lekker, de rookvrije ruimte erg fijn vergeleken met GT maar de jacuzzi die droog staat en de afwezigheid van kino is weer minder. Henkie gaat nooit naar de sauna. De massage ruimte en services lijkt me prima.

Beetje rond gelopen allemaal best aardig maar voor Henkie toch voorkeur voor GT vanwege meer meiden.
                                    Toch met een dame (Chiara) naar de kamer en dat was erg lekker.
                                    Henkie de Tettenzot

Commentaar

Hallo,

ik wil vandaag (zaterdag) toch naar deze club gaan in de middag. Kan niemand mij vertellen of ik de goede beslissing neem.
                                      Zijn er genoeg schone dames aanwezig op de zaterdag avond en is de verhouding met de heren ook in orde?

Commentaar

Hoi...
                                        Wil vandaag naar VV, hoe staat het met die jacuzzi? Staat 'ie nog droog? En op zaterdag, wat kan ik verwachten? Aantal dames?
                                        Misschien gaan er nog meer mensen?

laat even weten...

thx

Yahoe
                                        The most prudent and effective method of dealing with the world around us is to assume it is a complete fiction. (J.G. Ballard)

Commentaar

hallo,,

is die geile lorena weer terug??????????