Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Swetlana (Oek)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Swetlana (Oek)

Vrijdagmiddag een bezoekje aan dit huis gebracht, bij het betalen van de toegang a 25 euro omkleden en naar de douche's gewandeld, bij het rondkijken was er direct oog contact met na laterbleek Swetlana. Na de douch een cola aan de bar besteld, Swetlana bleef me nogal uitdagend aankijken. Ondanks dat ze niet helemaal mijn type was toch maar even naast deze goed gevulde dame plaats genomen en een paar minuten later zaten we behoorlijk te tongen...
    Ze vertelde tussendoor dat ze een jaar weg was geweest en nu weer 2 dagen hier aan het werk was tot de kerst.
    Vervolgens op naar de kamer, waar het heel heftiger werd. Ze begon me heerlijk zonder te zuigen en tijd voor het condoom was er niet.. ze vroeg zelfs of ik alles zonder wilde ?( ze gaf aan dat dit +60 extra koste ) waar ik een beetje van schrok aangezien ik me voorgenomen had vanaf heden alles met te doen, dus dit voorstel direct afgewezen. Het werd een heftige vrij partij met een spetterend hoogtepunt. Daarna nog even samen onder de douche wat wel een leuke afsluiter was.. Ze stelde voor het later nog eens over te doen ... maar daar is het niet van gekomen aangezien Larissa er tussen kwam

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Swetlana(goed)

Svetlana werkt er overigens nog steeds. Ik schrijf dit omdat het laatste bericht dateert uit 2011.
    In mei 2013 ben ik nog met haar meegeweest. Was verder prima bevallen.
    Vorige week heb ik haar ook nog gezien.
    Ze was wat afgevallen.
    Ze is weleens steviger geweest.
    Ze biedt verder prima service, maar wil voor de extra service wel goed betaald worden.

Commentaar

Afgelopen donderdag Svetlana gehad. Eerlijk gezegd weet ze je met haar ogen vrij snel naast haar te krijgen. En dan ben je verkocht. Hoewel niet helemaal mijn type (te dik, te oud) is haar service geweldig. Op de kamer weet ze je heerlijk te verwennen.
      Bij het afrekenen probeerde ze echter toch 30 minuten af te rekenen, maar toen ik haar de exacte tijden doorgaf, gaf ze me gelijk. Is toch jammer dat ze het probeert.

Ik schrik overigens wel van de vorige recensie dat ze het ook zonder zou doen. mij heeft ze het niet aangeboden, anders was ik direct van de kamer gegaan. Hoe lekker ze het je ook maakt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tr Bekijk bericht
        Bij het afrekenen probeerde ze echter toch 30 minuten af te rekenen, maar toen ik haar de exacte tijden doorgaf, gaf ze me gelijk. Is toch jammer dat ze het probeert.
        Ik vind €60 voor 20 minuten toch een stevige prijs. In Goch is en €50 voor 30 minuten de normale prijs voor het standaard werk.
        Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

ik heb svetlana 35 betaald, de entree was 25 dat maakt 60 euro. In tegenstelling tot GT waar ik vaker ga kameren tel ik de entree prijs er bij.

Commentaar

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Swetlana (Oek)

swetlana is een vrouw die nors kijkt maar als je haar kent is het eenvrolijke vrouw de sex met haar is altijd goed ze weet wat een man wil bij mij ook geen gezeur om drankje of over geld als we 35 min op de kamer zijn geweest voor mij is ze top.

Commentaar

Aan het werk...
            X