Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Jana (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Jana (Dts)

Ik bestel een biertje en spreek een duitse Pippi Langstrumpf aan die aan de bar staat, een jonge vrouw, lekker lijf, fkk gekleed
    De vorige keer was ze me opgevallen..vanwege die heerlijke brede kont en net niet blubber billen, die strakke tietjes en dat girl next door gezicht, we neuken het liefst de vrouwen die we ook buiten de p6 tegenkomen.

Jana dus, ze werd me voorgesteld door een medeijsbeer, Later vroeg ik haar of ze bij me kwam zitten en hebben we relaxed kennis gemaak op de bank, ze is heel erg zichzelf, akteert niet, en gaandeweg voelde je dat de chemie steeds beter werd. Gekust werd er niet alleen wat gestreeld, wat de spanning aardig opbouwde.

Op de kamer, waren we direkt heel close alsof ik haar al een tijd ken, geen reserves, super lekkere tongzoenen de hele sessie, ze kust graag en goed.In 69 gingen haar sappen stromen, maar ik kon haar nergens overheen duwen. Het horizontale werk was ook zeer goed.

Ik dacht dat je een koele dame was zei ik, en erg rustig, ..ze lachte dat is maar schijn zei ze en ik wist dat ze gelijk had... deze getalenteerde sportvrouw gaat los in bed en geeft veel intimiteit en warmte af, naast technisch goede sex.

Mijn beste GFE in Van Goch dit jaar...en dan vind je de minste woorden om het te beschrijven.

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Jana(uitstekend)

Ook al verschillende keren met de lekkere Jana naar de kamer geweest. Ten eerste is het niet de zoveelse Roemeense of Bulgaarse, zodat je ook lekker kunt kletsen met haar. Jana is een heel spontane meid, die (lijkt) te genieten van haar werk. Ze wordt inderdaad lekker vochtig en is zeer bedreven.

Er is wel een klein minpuntje: voor € 50 extra doet ze het ook zonder condoom......

Commentaar

Maar wat JT hier schrijft is tenminste wel nuttige info voor de liefhebbers.
      Is jammer dat niet meer ijsberen dit soort info prijsgeven.
      Als ik in Goch ben, en ik zie al die dames zitten, kan ik aan de buitenkant niet aflezen wie in is voor een naturel
      puur natuur avontuur. Ik weet dat Svetlana, en heb dit ook ervaren nu. ( moest wel voor zingen kerk uit.)
      En deze Jana dus ook. Thanks!!! ( en ga nu niet reageren dat het onverstandig is. Hebben we andere forums voor.)

Het gaat mij niet alleen om nzc. Zo zijn er mensen die dol zijn op grieks, golden shower, rollenspel,enz..
      Daar moet ik weer niets van hebben, maar als er meiden werken die dat weer doen, is dat soort info geven voor de wandelaars wel nuttig. ( waarvoor deze site m.i. ook bedoeld is.)

Commentaar

Gistermiddag met dit mooie weer op de racefiets heel sportief richting Goch. Had van tevoren gebeld of ik mijn kostbare carbon ergens kon stallen, maar de fiets kon achterin de garten, welke bereikbaar is via priveterrein van de buurman, en je komt dan op een terrasje waar de dames buiten kunnen zitten, om zo ook van het zonnetje te genieten.
        Ik kwam eigenlijk weer voor Roxy, maar die ging net meet een klant weg.
        Dan maar Svetlana, maar die ging ook net met een andere stevige dame en klant een triootje doen.
        Toen kwam Jana net terug van een sessie met een klant, en kwam al gelijk bij mij aan de bar zitten.
        Voordeel van deze Jana is wel dat je goed met haar kunt communiceren, omdat ze gewoon Duitse is, en ook daar uit de buurt komt. Dan maar met Jana naar achteren voor een sessie. Nadeel was alleen dat ik de 1e keer met een andere dame altijd wat meer gespannen ben, en nu had ik hard gefietst, en ook daardoor nog wat meer vermoeid, waardoor het allemaal wat minder vlotjes ging, maar dat lag niet aan haar. Heb toch een prima sessie beleefd, waarbij zij mij een heerlijke handmassage gaf, en op die manier heerlijk ben klaar gekomen. Het nzc heb ik haar wel voorgesteld, maar zij deed alsof zij mij niet begreep, en ik ben er maar verder niet op ingegaan. Wellicht probeer ik het een volgende keer wel weer met haar.
        Op zich is ze wel voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Aan het werk...
        X