Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Emilia (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Emilia (Pol)

Poolse dame van achter in de dertig zegt ze zelf, maar ik denk ouder.Mooie a/b cup borsten, strak nog, lekker lichaam, klein buikje, zonnnbak gebruind en een hele kalme relaxte uitstraling.

Boek nooit een milf maar deze had een perfekte huid en ik viel op haar wijze maar toch sexy uitstraling, ik wilde eens een wat oudere dame en toen ik naast haar zat groeide er wel iets. Na wat smalltalk die wel erg amusant is met haar na een minuut of 30 naar een kamer gegaan.

Ze had al gezegd dat ze van natuurlijke sex hield en dat heb ik gekregen.
    Lekker tongzoenen wat ze heel goed en sensueel deed, uitstekend pzc met likken van de ballen, haar op haar verzoek gebeft en best lang ze werd erg nat en schokte onophoudelijk en drukte mijn gezicht strak tussen haar benen door haar bekken op te heffen, ondertussen kneede ik haar borsten wat ze lekker vond. Maar na een tijdje dacht ik wie betaalt wie en vond ik het welletjes.

Neuken was stevig omdat ze me toch wel geil had gekregen, in missio schreeuwde ze de tent bij elkaar, lekker met die halfopen fickboxen, kon me niks schelen verder...Ze was niet bijzonder strak eerder het tegendeel maar ze werd naarmate ik haar langer neukte steeds strakker op een gegeven moment was er lekkere frictie. Afgemaakt in doggie en heerlijk klaargekomen.

Je hebt me kapot gemaakt zei ze, nu moet ik stoppen met werken. Nee jij hebt mij kapot gemaakt repliceerde ik en ik kon het aantonen want ik was alsof ik onder de douche vandaan stapte.

Na de sex heel ontspannen met deze leuke vrouw gedouscht en na afloop ging het gesprek door in de hoofdruimte.

Erg leuke vrouw, hele goede service, de zonde waard en als ik weer zin heb in een milf neem ik haar weer, maar meestal heb ik ze liever wat jonger.
    Maar vrouwen met ervaring weet ik nu is ook wel wat

Deze dame werkt 3 a 4 dagen per week en is er al een jaar of 2.
Aan het werk...
X