Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Natalia (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Natalia (Bul)

Bulgaarse van achter in de 20, lolita lichaam, daarom had ik voor haar gekozen.
    Ze was wel oke maar ze kuste niet ( had ze van tevoren verteld) verder onderbrak ze de seks vaker voor wat geleuter, irritant.
    Er kwam niet echt spanning opzetten. Ze overdreef alles , het kreunen , hoe ze mij benaderde, het werd niks. Me maar door haar laten aftrekken.

Staat ze je af te trekken zegt ze op mijn lichaam spuiten kost 20 euro extra. Right dat is een derectie opmerking.

Dame is aardig maar dit bezoekje ga ik snel vergeten.
    Service : afwerksex.

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Natalia (voldoende)

Karel kennende zal deze zich niet vergist hebben en ik denk dan ook dat deze Nathalia niet dezelfde is, misschien kan Karel aangeven of er 2 met deze naam werken?
    Mijn Nathalia is bepaald geen 'Twiggy', ze is in alles behoorlijk bedeeld, behalve haar borsten, en deze 26 jarige Poolse doet behalve anaal eigenlijk alles wat een man mag verwachten.
    Deeptroat, tongzoenen als de beste, fisting, zich laten beffen (eerst beffen, dan fisten, wat was ze nat en wat werd ze geil)
    Kortom, ik heb een fantastisch uur met haar gehad en moet zeggen dat ook mijn 2de ervaring in Goch mijn stoutste dromen overtroffen.. Herhalings gevaar Zeer Groot!!
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 31-10-11, 19:15. Reden: Op aangeven van schrijver beoordeling dienstverlening gewijzigd

Commentaar

Aan het werk...
    X