Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Aylin (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Aylin (Bul)

Hele mooie lolita uit Bulgarije, 150cm en 50 kg en zeer slank, fraai lang zwart haar, echt een knappe vrouw. 22 jaar jong. Heel leuk karakter, heel vriendelijk lief en lacherig en makkelijk en open in de omgang. Strik erom en mee naar huis nemen.

Eerst even op een bankje achterin de club wat zitten praten, het klikte heel goed met deze dame en dan maakt het niet uit waarover het gaat dan zijn er onderwerpen genoeg.Heel aangenaam begin van een sessie.
    Lekker langzaam opbouwen dat vond zij ook het lekkerste zei ze.
    Pijpen en zoenen deed ze op helemaal niet verkeerd (understatement) dus snel een kamer opgezocht.

Haar service is uitstekend, heerlijk TZ, PZC stevig met veel variatie, neuken ze doet aktief mee met alles. Neemt ook initiatieven kunt lekker met haar losgaan.Alle input zet ze om in sex.
    Zoenen en tongzoenen doet ze erg lekker en vurig.

Me door haar laten aftrekken terwijl ze me aan het tongzoenen was, en heerlijk gefinisht.

Na afloop nog een tijdje op bed blijven liggen en het is een erg leuke gesprekspartner, ze maakt je zeker aan het lachen. Het is zon schattig levenslustige dame met teveel gesprekstof, meer dan in 1 avond past.
    Ze kwam bovenop me zitten en zo een sigaretje grookt en weer gekletst. Ik heb het afgebroken (een hard besluit ) anders lag ik er nog, ik moest naar huis.

Herhaling: 100% met verslavingsgevaar.
    Bij het afrekenen kreeg ik nog een paar tongzoenen mee voor onderweg en weg was ze.
    Jammer dat ik weg moest had de hele avond wel bij haar willen zitten.Afscheid nemen is een beetje sterven ..nietwaar.
    In de auto plande ik mn volgende bezoek aan van Goch.

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Aylin (uitstekend)

Als je van Goch bezoekt is dit een van de toppers daar in in mijn ogen.
    Bovendien een erg leuke dame qua karakter en in de omgang met het hart op de goede plaats. Het is geen kille profi maar een warme dame waarmee je ook goed kunt praten en lachen.

Service is van zeer hoog niveau.
    Haar sexuele IQ is 150 plus, ze voelt gewoon precies wat je lekker vind.

Kijk gewoon naar de kleinste dame in deze club, ravenzwart haar, bruine huidskleur, ze lijkt een beetje gypsy dat is ...deze kleine wervelwind uit Bulgarije AYLIN.

Mijn recente bezoek aan haar daarvoor kan ik verwijzen naar bovenstaande recensie, alleen deze keer GFS met hoofdletters en wat een inzet en overgave van haar kant. Zal deze sessie niet snel vergeten.

Commentaar

hmm , is lieve meid ja, maar roemeens en niet bulgaaars....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door maskph Bekijk bericht
        hmm , is lieve meid ja, maar roemeens en niet bulgaaars....
        Zou kunnen maar ze zegt van Sophia te komen tegen mij. Whatever..het is een schatje...en een warme persoon..veel belangrijker dan de nationaliteit.

Commentaar

Internationale meid die Aylin. Zei dat ze uit Turkije kwam.
          Maar in ieder geval een kleine fanatieke lekker kussende meid. Sex met haar is heerlijk

Commentaar

Wandel en lees al een hele tijd, maar mijn sessie met deze dame heeft me doen besluiten hier toch maar eens de pen ter hand te nemen.

Vorige week voor het eerst naar Van Goch geweest. Na een douche viel deze dame me tijdens het drinken van een cola'tje op en na een kort babbeltje naar de kamer gegaan.
            Op basis van eerdere recensies de gok genomen om in een keer een sessie van een uur te boeken - nou daar heb ik geen spijt van gehad !
            Na aanvankelijk rustig zoenen ging dit al snel over in heftig TZ. Na een hele tijd daalde ze af naar kleine Harry die al aardig steigerde. Geraffineerd sabbelde Aylin aan mijn lolly en daalde nog verder af om ook mijn eieren onder handen te nemen.
            Na haar complimenten omtrent de persoonlijke hygiene ging ze fanatiek verder met het bewerken van mijn gereedschap .
            Ondertussen liet ik me niet onbetuigd en gaf ik haar een likbeurt die er toe leidde dat ze nog fanatieker haar best deed.

Na een klein kwartier kwam ze weer naar boven en kusten we - zou het kunnen? - hartstochtelijk en bewerkte ik haar ietwat slappe kleine borste. De combinatie van zachtjes knabbelen aan haar tepels en het stevig zuigen op haar hele borst viel goed in de smaak en zorgde ervoor dat ze haar genotsgleuf pal voor mijn gezicht parkeerde. Dit liet ik natuurlijk niet aan me voorbijgaan en deed dus extra mijn best om haar te plezieren, ondertussen daalden mijn vingers af naar haar sterretje en de stimulatie hiervan wond haar duidelijk op.

Uiteindelijk in cowgirl afgemaakt.

Al met al een ruim uur op de kamer geweest met een fanatieke bedpartner die het je graag naar de zin maakt en aanvoelt wat je wilt.

Commentaar

Aan het werk...
            X