Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Bachar (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Bachar (Bul)

Na lange, lange tijd weer eens gewandeld. Zal aan het weer gelegen hebben, maar ik had er gewoon zin in en dus toog ik in de namiddag naar de Benzstr. 26 in Goch.
    Werd er allerhartelijkst ontvangen door Anja, die me een korte uitleg gaf.
    Gauw omgekleed in de badjas en toen gewacht op het schoons, dat van Goch te bieden had. Zaten aardig wat smakelijke vrouwtjes in mooie en spannende lingerie en één van de schoonheden zat zelfs naakt op de bank.
    En toen kwam ze binnen, Asha o.i.d., heb het niet onthouden. Super, superslank, precies zoals ik ze graag heb. Leuke tietjes en een heerlijk klein, bol kontje. Ze is bulgaars en spreekt heel goed Duits.
    Enfin, na wat smalltalk en gefrunnik, naar een kamer gegaan. Ze pijpt zonder en dat doet ze heerlijk. Eerst kreeg ik een lik en kusbeurt die er zijn mocht en langzaam ging het over in pijpen. Ze wou daarna meteen het condoom omdoen, om me te berijden, maar ik had andere plannen. Ik wou ook nog even met mijn tong aan de gang en ze had er ook het juiste gleufje voor. Heerlijke schaamlippen, goed van smaak en geur.
    Toen ik uiteindelijk in missionaris verder ging, gooide ze haar benen ver uiteen, hoog in de lucht en ik heb lekker lang, strak en diep kunnen stoten, totdat ik het niet langer kon ophouden.
    Het was gewoon errug lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
    Overigens was de hitte zo hevig, dat ik het hierbij liet en gauw weer de airco in mijn auto opzocht om gauw naar huis te rijden voor de wedstrijd NL vv Br.
    Resumerend kan ik stellen, me in lange tijd niet meer zo gevoeld te hebben als
    GENIETER

Re: Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Bachar (uitstekend)

Gisteren even teruggegaan naar Goch om haar naam te vragen en om haar nog eens lekker te pakken, maar dit was niet mijn hoofddoel, als je het geloven wilt!!! Voor de nieuwsgierigen onder jullie, haar naam is Bachar
    Mod., wil je zo vriendelijk zijn om haar naam in mijn recensie formulier s.v.p. te wijzigen??
    Hoe dan ook, het was weer heerlijk. Ze is niet zo heel erg knap, viel me vandaag op, maar wel heel erg lekker.
    Super pijpwerk en ook de verschillende standjes waren heerlijk. Het enige wat ik nog kwijt wil, is, dat ik me alweer voelde een tevreden
    GENIETER

Naam gewijzigd. (A)

.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 07-07-10, 19:26.

Commentaar

Aan het werk...
    X