Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Monika (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Goch - Van Goch, Benzstrasse 26, Monika (Bul)

Het was al weer zeker 2 jaar geleden dat ik deze club een bezoekje bracht. De belangstelling is kennelijk niet zo groot, want de prijzen zijn onvoorstelbaar laag, terwijl de kwaliteit eigenlijk helemaal zo gek niet is.
    Na het douchen zag ik de blonde Monika zitten, een bulgaarse. Overigens zag ik nog veel meer dames op een tweezitter wachten en me vriendelijk toewuiven, om vooral toch bij hen te gaan zitten. Maar ik val op blond en Monika zag er best leuk uit.
    Even voorstellen en al vlot gingen haar handjes onder mijn badjas en wilde ze met me zoenen. Ik hoefde niet te vragen of ze tongzoende. Dat doet ze overigens niet echt geweldig wel heel gepassioneerd, maar ook een beetje te veel vacuum waardoor je een klapzoen krijgt. Lekker rustig tongen is wel te doen maar, dat valt niet mee. Geen taboes voor Monika. Na een tijdje naar de kamer. Jammer van het geluid, maar ja dit is FKK Goch.
    Pijpen zonder, lekker zoenen, vingeren en heerlijk neuken. Was allemaal de moete waard. Ik betaalde haar uiteindelijk 40 euro. 30 omdat het 20 minuten op de kamer was en 10 fooi, omdat ze het echt leuk doet. En dat met een entree van 25 euro, moet je dat elders maar eens voor elkaar krijgen.
Aan het werk...
X