Erkrath - Magnum, Heinrich-Hertzstr. 24, Carolina (Bul)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Erkrath - Magnum, Heinrich-Hertzstr. 24, Carolina (Bul)

Carolina, gehuld in een roze setje was druk met haar telefoon want die slikte haar simkaart niet meer. Na tig pogingen gingen we maar eens een kamer opzoeken om te kijken of andere onderdelen in andere gaatjes stoppen meer succes op ging leveren. Tijdens het wachten op een kamer bleef ze maar klungelen met de telefoon. Toen we op kamer belanden ging ze op haar rug liggen met als mededeling dat ze nog een keer ging proberen. Daarna werkte het apparaat spontaan weer en was ze weer gelukkig.

Ze bleef op haar rug liggen en nam een afwachtende houding aan. Ik besloot haar borsten maar eens aan te vallen. Daarna toonde ze nog steeds weinig initiatief dus de benedenverdieping ook maar eens verkend. Gewillig liet ze een tong toe. Na een tijdje likken maar eens een vinger in het gaatje gestoken daarbinnen was het kleddernat dus nog maar eentje er bij. Ze liet alles lekker over zich heen komen. Tot het moment dat ik de indruk kreeg dat ik haar over het randje ging duwen. Plots duwde ze me weg en bleef nog even uithijgen. Daarna keek ze op haar klokje en constateerde dat de 20 minuten wel om waren...

Niet geheel onbelangrijk om de tijd een beetje in de gaten te houden want er stond al een flinke file wachtenden klaar. Carolina liep helemaal in de war eerst de verkeerde kant op voordat ze in de gaten had waar de opfrisruimte voor de dames is

Later verscheen bij iedere keer elkaar voorbij lopen een ondeugend glimlachje op haar gezicht . Door de drukte helaas niet meer toe gekomen aan een vervolgsessie. Jammer, erg jammer.

Carolina is vrij groot, slank, heeft een beetje krullend lang donker haar en wat puistjes of vlekjes in haar gezicht. Ze heeft een beetje dezelfde "jeetje wat overkomt mij hier nu allemaal" uitstraling als Steffi. Dit type meiden zorgt er voor dat ik maar steeds weer terug kom in deze club.

Eigenlijk hoort er uitstekend achter haar naam te staan maar dat mag ik niet invullen bij de afgenomen diensten.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 14-10-11, 17:58. Reden: Beoordeling dienstverlening in overeenstemming met tekst gebracht

Re: Erkrath - Harem Platinum, Heinrich-Hertz-Strasse 24b, Carolina (Bul)

Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Eigenlijk hoort er uitstekend achter haar naam te staan maar dat mag ik niet invullen bij de afgenomen diensten.
    Dus heb ik even de vrijheid genomen toch een dienst aan te clicken en deze "uitstekend" te kwalificeren.
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Erkrath - Harem Platinum, Heinrich-Hertz-Strasse 24b, Carolina (Bul)(uitstekend)

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat ik met deze dame ben gaan kameren. Het was er vooral eentje die er volgens mij zelf toch wel aardig van genood, maar vooral in het begin wat passief is tot het ijs breekt. Zodra het een sauna klub wordt, denk ik dat ik hier weer eens naar toe zal trekken. Maar de komende tijd nog even druk met 2 andere klubs in de planning en dan even voor een korte winterslaap het berenvel in de kast gaan hangen. Iig tanks voor de link too slow.

Commentaar

Aan het werk...
      X