Erkrath - Magnum, Heinrich-Hertzstr. 24, Dilara (Tur)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Erkrath - Magnum, Heinrich-Hertzstr. 24, Dilara (Tur)

Gisteren weer eens een bezoek gebracht aan Acapulco op de heilige berg.Wat had ik hiernaar uitgekeken.Als er een paradijs bestaat, dan moet dat wel hier zijn Omstreeks 11:15 werden Desmond en ik hartelijk ontvangen door Thekefrau Mariëtte.Ik was ontzettend blij te horen dat Samantha er was,zij had afgelopen september zo'n indruk op mij gemaakt, dat ik zo wie zo haar wilde vereren met een herhalingsbezoek.Na te hebben omgekleed ging ik direct ongeduldig naar haar op zoek, maar ze was nergens te bekennen. Later,terwijl Desmond en ik zaten te ontbijten zag ik haar kletsen op de bank naast een wat oudere,niet zo aantrekkelijke man.Dit duurde best wel lang, en het was mij opgevallen dat zij nauwelijks oog had voor de omgeving.Op een gegeven moment nam ze plaats aan een tafel schuin tegenover mij, waar ze eventjes zat te kletsen met twee andere dames. Ik ben maar meteen op haar afgestapt om haar te begroeten,echter ze deed heel afstandelijk alsof ze mij niet kende en ik voelde mij behoorlijk voor blok gezet.Best wel pijnlijk,zeker omdat ik toch wel bepaalde verwachtingen had.

Daarna de sauna ingegaan, waar ik na deze gebeurtenis niet echt van kon genieten.Ja,ik was behoorlijk ontstemd om het zacht uit te drukken.Overigens heb ik zowel Samantha als die oude vent later niet meer gezien. Ook al heeft zij zichzelf voor een langere periode verhuurd,haar gedrag overschrijdt alle grenzen van fatsoenlijkheid.Laat ik er maar verder geen woorden meer aan vuil maken.

Later herkende ik forumlid Karelclosetrol waar ik een afspraak mee had. Ik moet zeggen dat Karel een aardige kerel is, en voor mij de eerste forumlid die ik in levende lijve heb gezien.Ik was wel benieuwd naar de man achter 134 recensies.Een echte kenner die veel te vertellen heeft op wandelgebied in Duitsland.Al met al een gezellige en leerzame dag. Leuk om ervaringen op deze manier uit te wisselen.

Mijn eerste sessie was met een meisje van turkse afkomst.Een girl-next-door type,slank,lang zwart haar,vriendelijke uitstraling,24 jaar en lekkere parmantige tietjes,cup B.Ze stelde zich voor als Lara. Lara spreekt redelijk goed engels en bleek een prettige gesprekspartner te zijn. Al vrij snel had ik zin om met haar naar een kamer te gaan.Ik vond haar een sympathieke meid, bovendien was het voor mij de eerste keer met een turks meisje.

Van te voren hadden we een uur afgesproken.Allereerst heerlijk elkaar gestreeld en geknuffeld.Haar zachte lippen voelde bij het zoenen lekker aan.En al snel begon ze met haar lippen mijn lichaam te verkennen.Ik had al een voorgevoel dat ik veels te snel zou klaarkomen.In pijpen was zij bijzonder bedreven.Ze pijpt lekker diep in een afwisselend tempo.Met haar tongetje wist ze zodanig mijn eikel te stimuleren dat ik haar tot twee keer toe moest laten stoppen om niet tot een voortijdige explosie te komen. Z.c. is dit erg gevoelig dus overgegaan tot girl-on-top (m.c.)

Langzaam gleed ik in haar lekkere vochtige poesje.Wat voelde zij toch lekker aan.Bij het likken en sabbelen aan haar lekkere tietjes werden haar tepels keihard.Op een gegeven moment voerde zij het tempo omhoog,steeds harder terwijl zij zich vastklampte aan het hoofdeinde van het bed.Als een beest ging zij tekeer,ik vroeg haar om van positie te veranderen want dit was echt veels te veel.In missionary positie,met haar benen opgetrokken hield ik het nog geen minuut vol.Terwijl ik ongelooflijk lekker klaarkwam hield ik haar vast,en bleef nog eventjes in haar lekkere kutje."You come already" zei ze, enigzins teleurgesteld. Dit hoor je niet vaak van een dvp.In de resterende tijd lekker tegen elkaar aangelegen en gekletst.Voor herhaling vatbaar

Later een verslag van mijn andere sessies in de Aca.

gr,Martin
    " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus

Re: Velbert-Acapulco, Harkortstrasse 3, Lara (uitstekend)

Hi Martin en moderator..een kleinigheidje maar deze dame heet Dilara.
    Weet ik 100% zeker...heb het haar zelf gevraagd.

En jij Martin en je wandelmaat bedankt het was erg gezellig !
    Mooi verslag.

NM: Hoe zou ik kunnen twijfelen aan jouw info, Karel? Naam aangepast. (A)
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 25-11-10, 18:22.

Commentaar

Re: Düsseldorf - Dolce Vita, Briedestrasse 44, Dilara (TR)

Dilara werkt momenteel in Magnum.

Thanks, heb haar verhuisd naar Magnum.
      (LES)
      Laatst gewijzigd door les gold; 07-09-14, 21:02.
      " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus

Commentaar

Aan het werk...
      X