Erkrath - Magnum, Heinrich-Hertzstr. 24, Jessica (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Erkrath - Magnum, Heinrich-Hertzstr. 24, Jessica (Dts)

Alhoewel Jessica vertelde al enige maanden in GT te werken, kon ik ook haar niet vinden hier op hookers. Jessica vertelde 22 jaar te zijn, had blond haar(niet zo erg licht), een lief koppie met enige sproetjes en een tatoeage ter hoogte van haar lies/onderbuik.

Met Jessica zat ik eerst in het bubblebad en daar zoende ze me zo erotisch, dat een kamerbezoek absoluut onvermijdelijk was. Op de kamer was ik van plan om een halfuurtje door te brengen. Ze was erg lief, aandoenlijk en grappig en bovendien bleef ze maar complimentjes over mijn lichaam maken. Dit was voor mij genoeg om zeer snel bij haar binnen te treden. Toen ze me tijdens de daad, wederom als een vriendinnetje begon te zoenen, was het binnen enkele minuten gebeurd. Hierna kwam ze zo lekker tegen me aan liggen, begon te knuffelen en zei dat ze wel de rest van de avond bij me wilde blijven

Heel even steeg door laatstgenoemde mijn ego. Was ik echt een speciaal geval. Had ik echt zo'n mooi lichaam?.......Gelukkig hielp Jessica me uit de droom, door te vermelden dat de rest van de avond wel 300 euro zou kosten. Ook schoten de berichten van hier door mijn hoofd: \"Sommige vrouwen verkopen ook illusies\". Desalniettemin heb ik een heerlijk uurtje met Jessica gehad.

Heden een 2e keer Jessica ontmoet, gewoon een gezellige meid waar veel mogelijk ( FT en anaal) mogelijk is. Vooralsnog me beperkt tot een eenvoudige sessie met haar. Ze blijft mijn aandacht trekken

Commentaar

Jessica ... Tijdens het kat-uit-de-boom-uurtje van mijn eerste bezoek aan GT en onder het kennismaken met enkele zeergewaardeerde medeforumleden gaf ik mijn ogen goed de kost, maar de top-3 die ik reeds in gedachten had werd prompt naar de shredder verwezen toen Jessica aan de bar verscheen. Haar beetgare kont en volle benen, slank bovenlijf met mooie, keurig in een miniscuul fluoroze bikinietje verpakte B-cups, haar olijfgroene ogen en lange blonde haren, zijn gewoon hét voor mij. Ze heeft inderdaad iets van Maxima, maar als volbloed republikein laat dit aspect mij koud. Tot mijn verbazing vonden mijn gesprekspartners haar looks niet bijzonder spectaculair, ze zal dus wel gewoon mijn allerindividueelste type zijn(met dank aan Kloos).

Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden, en luttele minuten later sprak ik haar dan ook aan. Ook verbaal klikte het direct, alras vertrokken we naar één van de tuinhuisjes. We spraken geen tijdslimiet af, deden gewoon ons ding in alle spontaniteit, met als ordewoord “langsam”. Volgde dik anderhalf uur tedere sex, waarbij ik elke cm² van haar heerlijke lijf verkende. Enige wanklank: ze prees ook dat van mij, hoewel daar m.i. met zo’n 10 kilo overgewicht totaal geen reden voor is. Blijkbaar een standaardcompliment, zie ook de eerste recensie herboven. FT werd meermaals aangeboden, doch één van mijn goede voornemens voor 2005 is nu net het néuken weer in eer te herstellen, het begon er de laatste tijd op te lijken dat ik alleen nog maar gepijpt werd. Bovendien zoent ze overheerlijk, en heeft ze een lekker spannend kutje, zalig om neuken.

Dit met een daverende apotheose bekroonde ca. 1.40u innig samenzijn moest slechts 100 € kosten. Ik was niet van plan zo lang met één meisje op de kamer te blijven, maar het was zooo lekker… Zodoende (en door het uitgebreide geklets met OTE & companen) werd zij mijn enige meisje van die middag, maar zelfs als je de 50€ entrée in aanmerking neemt, is het totaalbedrag voor zo’n bloem van een meid echt een koopje te noemen.

Jessica vertelde me achteraf nog dat ze meestal in het weekend werkt. Gezien mijn wandelactiviteiten vrijwel steeds aan een professionele verplaatsing gekoppeld zijn, voor mij niet direct het ideale moment, maar dat laat ik mij niet aan het hart komen, ik organiseer het wel zo dat ik nog ’s vrijdags passeer. Wordt vervolgd!

Commentaar

na deze dag al 2x eerder verwend te zijn vond ik het wel welletjes maar mijn vrienden waren vandaag voor de eerste keer dus die hadden wat in te halen en besloot ik maar wat te gaan rondhangen in de whirlpool en de kino.
        totdat Jessica kwam, ze was me al vaker opgevallen maar vond haar altijd een beetje te stevig (tja als je het toch voor het uitzoeken hebt) heb er even mee zitten babbelen en ze vond toch echt dat de laatste druppel er ook nog uit moest, nu ik heb mijn best gedaan haar te overtuigen dat dit echt meer lukte maar ze was zo overtigd van haar kwaliteiten dat ze het wel aandurfde om met me af te spreken dat ze haar best ging doen en als hij hard werd we naar de kamer zouden gaan,
        nu dit duurde 2 minuten dus vlug sleutel gehaald en daar even de laatste druppel er uit laten halen, jammer dat ik eigenlijk al helemaal op was want deze dame heeft nog veel meer in petto als ik er nog in had zitten, ze vertelde me dat ze zo'n beetje voor alles in was dus ik moet maar eens een keer terug als mijn jongeheer weer strak staat
        maar een hele goede ervaring rijker
        en nog eens lekker met FT afgesloten

Commentaar

Jessica was vrijdag "on the move". Deze dame geeft niet snel op en haar aandringen was op het randje (net niet erover heen). Toen ze haar lichaam tegen me aandrukte en de kleine jongen de kop op begon te steken, heb ik haar maar de sleutel laten halen. Mijn mede-ijsbeer, die voor het eerst in een FKK was, keek zijn ogen uit. Tja zo gaat dat hier. Voordat Jessica terug was met de sleutel hing Turkse Aylin met vriendin om zijn nek. Dat leidde uiteindelijk tot zijn eerste FKK ervaring, een trio nog wel. Voordeel was zijn kennis van de Turkse taal.
          Kamer 9 maar weer eens opgezocht. Voor mij een van de beter kamers. Van het ruime uur ben ik wel het meest aan het werk geweest: zoenen, massage, strelen, tietjes likken, weer zoenen, kutje beffen. De tijd vliegt als je lol hebt. Uiteindelijk weer eens voor een FT gekozen, ook omdat Jessica er zo geil bij keek. Was eigenlijk van plan om haar een goed te neuken op z'n hondjes, maar dat komt de volgende keer dan wel.

Commentaar

Aloha,

Was vandaag net koud terug van mijn ervaring met Janice toen Jessica op mijn schoot sprong. Ze begon (inderdaad op het randje) lichtelijk aan te dringen en toen ik zei dat ik net klaar was zei ze dat dat voor haar geen probleem was. Ze ging wat drinken halen en toen ze terug kwam ging ze tegen me aan zitten en begon ze te friemelen aan mijn paaltje, en warempel je raadt het al, ze mocht de sleutel gaan halen.

Op de kamer aangekomen keek ze me geil aan en vertelde ze de mogelijkheden: Anaal, Aufname, etc alles kan, ze wilde zelfs wel in mijn bek schijten

Toen ik vertelde dat gewoon een lekker half uurtje ook goed was, keek ze enigzins sip en bleef ze toch wel een beetje irri aandringen. Toen ze in de gaten kreeg dat ik bij haar vandaag maximaal 50 euro ging afrekenen, heeft ze het standaard pakket, niet onvervelend maar toch wel vrij plichtmatig afgewerkt. Miste de klik een beetje.

Een vriendelijke dame die wel uiters commercieel is (en met haar tijd om gaat). Een sigaretje erna was er niet bij.

Al met al niet slecht maar Janice en Angelina waren beter

Hotboy80 8)
            Quality Fucker

Commentaar

Jessica is een vrolijk type met hoog 'tof wijf' uitstraling, zoekt je aandacht op een vriendelijke, aanhoudende maar niet te opdringerige manier. Ze was de eerste voor mij gisteren, en ik dacht, meteen maar een uur.

Op de kamer biedt ze het hele pakket aan, FT (25), AV (50), bijna alles is mogelijk.

Heb gekozen voor FT plus AV. Na de 1e FT (effe de spanning eraf) hebben we wel AV geprobeerd, maar kleine randy had wat tegen 't gummi, dus helaas is dat niets geworden. Volgende keer anders aanpakken. Helaas was Jessica wel wat ongeduldig, maar ja, daar kan ik ook niets aan doen.
              Uiteindelijk hebben we wel lekker geneukt, en pijpen doet ze ook goed met wat handenwerk erbij, maar dat is ook lekker ;D.

Uiteindelijk geeindigd met een 2e FT. Blijkt dat ze dat netjes vroeg (wieder mit aufnahme?) Ja schat, leef je uit. Blijkt wel dat ze dat ook 2x rekent... Had ik misschien duidelijk moeten doorvragen, maar in de FAQ stond toch dat extra's maar 1x gerekend worden. Is dus niet altijd zo.

Al met al wel aardig, maar voor mij vermoedelijk geen herhaling.

Overigens had ze geen haast (zoals sommigen hebben gemerkt in eerdere berichten), we hebben netjes 't uur volgemaakt met lekkere sex, massage, en geknuffel en gebabbel.

Lekker ding, maar daar zijn er veel veel meer van in GT ;D Dat merk ik nu ook aan mijn cijfers: ik word steeds kritischer.

Randy

Commentaar

Gisteren heb ik haar nogmaals geprobeerd. Ik stoor me toch echt aan haar commerciele houding en het feit dat ze geen tijd voor je neemt.

Daarom recensie aangepast.

Geen herhalingsgevaar voor HB80 meer.

Beetje irri zelfs.

HB80
                Quality Fucker

Commentaar

heb jessica al enkele malen eerder mee naar de kamer genomen.afgelopen woensdag was ze er weer en ja hoor ging weer voor de bijl.
                  jessica kan uitstekend zoenen en pijpen en verlangd een langdurige befbeurt van je.ze maakt de tijd netjes vol en bied een prima service.waarvan ook mijn andere 3 reisgenoten hebben mogen genieten.
                  jessica de groeten van de 4 gebruder aus holland.

Commentaar

Donderdag, mijn eerste bezoek aan een saunaclub.
                    Erg spannend natuurlijk.
                    Veel gelezen hier en vooraf een klein plannetje gemaakt dat luidde: ´eerst wat drinken en rustig de boel verkennen, dan een bewuste keuze gaan maken´.
                    Nou, dat liep dus anders.
                    Nog voor ik mijn bestelling op had gegeven kwam Jessica tegen me aan staan en begon ze zachtjes in mijn oor te blazen. Nou, daar worden sommige delen van mijn lichaam echt klaarwakker van. Toch maar gezamenlijk een drankje genuttigd, waarna ze me op verzoek een rondleiding heeft gegeven, eindigend in de tuin op een schommelbank. Na 5 minuten oraal zijn er toch maar naar een kamer gegaan. De ingezette weg werd vervolgens nog een uurtje gevolgd, aan het einde afgesloten met een heerlijke FT.
                    Kortom: een prima ijsbeerontmaagding

Commentaar

gisteren even tussendoor geweest, erg rustig maar dat is wel vaker op maandagochtend. Jessica kwam binnen en lachte vriendelijk etc, later na wat rond gelopen te hebben haar gevraagd bij mij te komen zitten. Zoal Hotboy al zei, is ze commercieel want ik moest wel weten dat anaal ook mogelijk was. Zo pijpt goed ,ook je ballen worden niet vergeten en kussen is ook goed, maar ze werkt e.e.a wat plichtmatig af.
                      Toch werd het anale weer ter sprake gebracht etc , niet op ingegaan Om e.e.a. te rekken haar gebeft, maar ze was niet enthousiast te krijgen, daanra doggystyle afgemaakt, een broodje gegeten en weer op huis aan. Volgende keer wat langer blijven en weer 2 a 3 keer.Wel is het zo dat ik bij GT wel veel slechtere dames heb meegemaakt dan haar.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jessica 1 (Duitse, blond) (8.1)

Afgelopen zaterdag met deze Jessica meegeweest. Ze was al een aantal keren bij me gekomen, maar ik hield telkens de boot af. Ik dacht dat het een plichtmatige dame was, zoals al eerder is vermeld. Maar een vriend van me adviseerde me om toch maar eens met haar mee te gaan. En ik heb er dan ook geen spijt van gehad. Ze kan pijpen als de beste en het is ook absoluut geen onaardige dame om te zien.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jessica 1 (Duitse, blond) (uitstekend)

Het valt niet mee om de juiste dame te vinden tussen alle al geschreven recenties...Deze dame komt het meest in de buurt...

Bij mijn eerste bezoek was ik een gewillig en gemakkelijke prooi voor een mooie duitse blondine. Ze stelde zich voor als Jessica. Gehuld in een mooi groen setje heb je als man weinig meer in te brengen tegen een mooie vrouw als zij. Ik had mijzelf voorgenomen deze dag heerlijk over me heen te laten komen, en deze dame was zeker geschikt om hier in G.T. mee te beginnen...
                          Jessica had direct door dat dit mijn eerste bezoek aan GT was. Waarschijnlijk staat het op je voorhoofd gedrukt: "FIRST TIME IN GOLDEN TIME"...
                          Een kleine rondleiding gekregen en leuk commentaar erbij...De sleutels had ze al reeds gehaald en naar een mooie kamer (binnen, met 2 grote bedden) direct achter de bioscoop. Na alle waarschuwingen hier op het forum, heb ik wel even de tijd in de gaten gehouden en ook ingevuld de tijd die ik daadwerkelijk met haar op de kamer was.

Leuke dame, ging gelijk na even zoenen over op frans zonder en uitdrukkelijk draaien met haar welgevormde achterwerk. Na de nodige handelingen van mijn kant hier dus ook uiteindelijk in beland. (ik had mijzelf voor deze dag een uitgebreide ontdekkingsreis beloofd... )

Na de daad nog even lekker napraten en strelen, korte sessie, logisch, je eerste dame op een mooie dag.
                          Een kanttekening, vrij zeker dat deze dame niet een douche genomen had bij aankomst in G.T. en dit ook niet na mij deed... Daarom hygiëne net voldoende ingevuld. Ik kreeg overigens wel netjes het lijstje met mogelijkheden van haar opgenoemd. Anaal was 50,- nogmaals, netjes voor aanvang verteld!

Een lieve, vriendelijke, zeer professionele dame, geen GFE. Zeer mooi in het voorbijlopen. Echter ook zeer goed opgemaakt...
                          Weinig herhalingsgevaar. Er loopt hier tenslotte nog zoveel moois rond om te ontdekken...

Commentaar

uitgeblust op de bank een beetje bjikomen na 2 sessies kom ik deze jessica tegen. Ze begint lekker te zoene, zeer sensueel en paait je zo langzaam in. Na 5 min begint ze ook gewoon op de bank te pijpen, en zegt dan heel verbaasd, hij is hard, wil je nog even wachten of gaan we nu naar de kamer. Ook ik was verbaasd dat ze hem overeind kreeg, dus snel naar de kamer. Daar aangekomen is het ineens een heel andere dame, vertelt eerst netjes de hele prijslijst, en is dan teleurgesteld dat ik geen anaal wil, dan maar FT, dat is toch wel het minste wat ik wil, niet dan? Ik maak geen bezwaar, en ze gaat snel en vakkundig aan het werk. Als ik na 5 min zeg even rustig aan, want ik wil niet in 5 min komen, dan is ze wel een beetje boos. Maar langzaam gaat het verder, en ze blijft maar drammen dat ze alle druppels uit mijn pik wil zuigen, oke geen probleem na 20 lukt het inderdaad, en ze is helemaal blij. We liggen nog wat na te praten over auto's en etc en ik hou zelf de tijd in de gaten. Na 30 min maak ik aanstalte om weg te gaan en we verlaten de kamer. Bij het afreken komt ineens de aap uit de mouw, ze wil voor 30 min + 5 min naar en terug van de kamer geen 75 maar 100 euris, want we zijn volgens haar 12 min langer op de kamer geweest. ik zeg , het was 30 min met 5 min heen en weer lopen en zij wil van geen wijken weten, 12 min langer is direct 25 euri extra, ook al was het maar praten na de daad. Ik ga niet over stag en de leiding wordt er tot 2 keer toe bijgehaald. Ik kan met moeite de leiding overtuigen, maar heb er wel mijn buik vol van. Maak aanstalte om weg te gaan, en moet nogmaals het hele verhaal vertellen. Deze dame is maar uit op een ding, zo snel mogelijk veel geld verdienen, en niet op een nette manier. voor mij is dit de laatse keer met haar, eens maar nooit weer, dus heren, misschien is ze wel bizonder, maar wees gewaarschuwd voor haar manier van werken.

Commentaar

Re: Brüggen - GoldenTime, Heidweg 1, Jessica 1 (Duitse, blond) (goed)

Deze meid had ik overdag al ik een paar keer gespot Door haar uitstraling viel ze mij erg op. Alles is perfect aan haar,spontane uitstraling,vriendelijke babbel,goed mooi vol figuur en stralende ogen Maar wat mij eigenlijk overhaalde was haar heerlijke geur van appeltjes,en daar wou ik weleens van proeven in de kamer aangekomen gingen al gelijk alle remmen los en begon ze me gelijk met haar sensuele uitstraling te betoveren,Ik heb haar flink moeten afremmen omdat ik het tempo dat ze had niet bij kon houden (in positieve zin) Ik heb een goed geil half uurtje met haar gehad waarbij de genotsvonken er afvlogen Top meid met een mooie uitstraling

En Azrael thanks voor de tip

saluti little diablo
                              Little Don Of Golden Time

Commentaar

Zeker wanneer je alleen bent, is het jammer dat de meeste dames zeer bedreven zijn in het de kat uit de boom kijken. Maar als Jessica die kat is en je kijkt iets te lang naar de boom, dan komt ze snel met je kennis maken.
                                De meeste meiden missen dat vermogen om wat te komen ouwehoren. Jessica niet. Ze ging lekker naast me staan aan de bar, raakte me net even aan om het lekker te houden en toen mijn vingers de binnenkant van haar dij raakte, draaide ze zich zo om, dat ik vrij snel door had dat er geen slipje gedragen werd.
                                Ze werd ook steeds brutaler aan de bar en al vrij vlot bekeek ze die grote paal van me. Daar kon ze wel wat aan doen. Ga de sleutel maar halen vroeg ik.
                                Ze was snel terug en op naar de kamer. Op de kamer noemde ze d'r prijslijst op met alle mogelijkheden. Voor mij zou het toch gewoon worden of wel 50 euro.
                                Maar gaande ons liefdesavontuur, waarbij ze me heerlijk pijpte en ik haar kutje uitlikte, stelde ze voor om anaal te doen. Lekker strak zei ze.
                                Vergeten dat het 50 euro extra was (en niet 25 die andere dames rekenen), liet ik het gebeuren. En ik moet bekennen dat ze ook daarin meesteres is.
                                Zowel op zijn hondjes, waarbij ik geen vinger meer in d'r kutje er bij kon krijgen, als op d'r rug, zodat ik heerlijk d'r open kutje kon bewonderen, terwijl ik er in d'r kontje lig te neuken. Niet alleen lekker, maar ook heel erg geil om naar te kijken. Met mijn vinger er nog bij voelde ik mijn eigen pik op en neer gaan.
                                Klaarkomen is de eerste keer nooit een probleem en ook nu niet. De condoom was erg schoon, waarschijnlijk had ze een anale douche genomen. Anders is het zo'n afknapper. Ze maakte mijn piemel lekker schoon, masseerde me nog wat, wat zoenen en het was weer voorbij. Zeker voor herhaling vatbaar al blijft 100 euro veel geld.
                                Laatst gewijzigd door Lalande; 10-05-06, 01:34. Reden: tekst bij formulier plaatsen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door tr
                                  stelde ze voor om anaal te doen. Lekker strak zei ze.
                                  Vergeten dat het 50 euro extra was (en niet 25 die andere dames rekenen), liet ik het gebeuren. En ik moet bekennen dat ze ook daarin meesteres is..
                                  Dit is een van de dingen waar ze inderdaad zeer bedreven in is. Je moet gewoon voet bij stuk houden, want ze blijft het wel proberen om je meer diensten aan te bieden dan dat wat je eigenlijk verwacht.

Ik heb echter gemerkt dat als je al een keer met haar mee bent geweest, ze zelf ook goed weet welk vlees ( ) ze in de kuip heeft, waardoor ze een stuk minder opdringerig haar diensten aanprijst.

Commentaar

vorige week donderdag ook met Jessica naar de kamer geweest.
                                    eers lekker staand gevreen waarbij haar hand flink te keer ging
                                    vervolgens moest ik haar eerst likken want dat was enige tijd geleden
                                    daarna haar van achteren genomen met uitzich op haar prachtige kontje
                                    ze voelde da ik ging komen draaide zich om en trok het condoom er af om mij in haar mond te laten spuiten.
                                    maar dit was niet wat ik wilde, na een lange pijp buit is dat lekker maar even snel omdraaien om 50 euro te vangen is niet mijn ding.
                                    vlak voor ik kwam heb ik haar achterover geduwd en over haar tieten gespoten. ze vond dit minder leuk pakte snel haar spullen
                                    was dus de laatste keer, te profissioneel

Commentaar

De tweede keer is altijd anders. Die kun je dubbel opvatten.
                                      De tweede keer met hetzelfde meisje, maar ook de tweede keer van de dag. Bij mij kwam dat bij jessica samen.
                                      Zat net te denken wie nu te nemen toen ik werd gearresteerd. Ja ze herkende me meteen, en binnen notime had ze mijn slappe pik in d'r hand en en wat groeit sneller dan het koren op het land, precies een lul in jessica's hand. Lekker zoenen, lekker voelen uiteraard geen slip aan. Dan maar naar de kamer. Het blijft een leuke meid, lekker zoenen, pijpen neuken, nog effe beffen, wat een kanjer. Ook de 2e keer goed bevallen. Ze was wel teleurgesteld dat ik nu GEEN anal wilde. Ik mocht ook in d'r mondje komen, maar daar had ik ook geen zin in. Ja jessica heeft er wel veel voorover om d'r uurloon op te krikken.

Commentaar

28-08-2006, 18:51
                                        Oorspronkelijk geplaatst door noot
                                        Had ik deze maar gelezen dan had ik het geweten. Ze was overigens best goed daar niet van. Maar ze probeerd er alles aan te doen om meer geld als die 50 euro te krijgen.
                                        Eerst wilde ze een trio nee geen behoefte. eenmaal op de kamer vroeg ze netjes of ik de tarieven kende. hierop maar nee geantwoord. Wilde gewoon een half uur geen anaal en geen FT. Halverwege vroeg ze geil lekker anaal ? ik zei nee gewoon normaal. Dan FT erbij. wederom nee verkocht. Uiteindelijk lekker geneukt en daarna afrekenen. Ze kwam naar me toe met zo een gezicht van we zijn 35 min op de kamenr geweest dus 25 extra. Op een of andere manier voelde ik het al aankomen en hield mijn poot stijf ( deze keer niet mijn Lul ) ik zei dan had je maar op moeten letten ik heb duidelijk aangegeven een 1/2 uur. Ja maar ik ga toch niet telkens op de klok kijken. Ja jammer dan uiteindelijk droop ze af. Viel daarna op dat ze telkens op de mannen af vliegt. Nee lekker wijf maar veel te veel op de euri's. Erg jammer.
                                        Zoals je zelf al schrijft: 'ze was best goed' en 'lekker wijf'. Toch geef je voor Intiem en Frans als beoordeling 'slecht'. Dat is niet fair. Geef in dit soort gevallen wel een objectieve beoordeling en laat in de tekst de negatieve aspecten uitkomen - wat je ook had gedaan.
                                        Ik heb daarom het recensieformulier verwijderd. Helaas kan ik het recensieformulier niet apart van de hele bijdrage verwijderen. Daarom op deze manier.

Lalande (moderator)

Commentaar

mijn excuus. Het pijpen en neuken was absoluut niets mis mee.
                                          Meer de instelling van de dame in kwestie. Zal beter opletten de volgende keer.