Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Algemene Info Babylon

Gisteren met mijn in de tombola gewonnen kortingskaart eindelijk eens in Babylon beland. Gelukkig wel kunnen carpoolen met een andere ijsbeer wat de lange autoreis vanuit west-Nederland een stuk aangenamer maakte.
    Om twaalf uur bellen we aan bij Babylon, krijgen een ontvangstcomité van een vijftal spiernaakte deernes voorgeschoteld, waarvan er één ons een rondleiding en uitleg zal gaan geven.
    Het prachtige blonde meisje dat die taak toegewezen krijgt doet dat met veel flair en als wij weer alleen gelaten zijn doen we ons eerst maar eens te goed aan wat lekkers van het buffet. Vervolgens met een eerste drankje aan de bar gaan hangen waar ik al snel contact krijg met een heerlijke gekleurde dame, Kelly uit Ghana zo stelt zij zich voor. Al snel wordt er een eerste tongzoen uitgewisseld en binnen een paar minuten bevinden wij ons op een kamer bij de kino.
    Hier volgt een anderhalf durende topsessie waarbij Kelly een bijna perfecte GFE weggeeft. In één woord grandioos! Er wordt hartstochtelijk gezoend, gestreeld en geknuffeld. Ik mag mij uitleven met een eindeloos lijkende befbeurt, eindigend in een heerlijk orgasme voor Kelly, waarna de zwarte parel mij verwend met een prima blowjob, lekker intiem en uiteindelijk een happy-ending op de hand!
    De rest van de middag houd Kelly mij gezelschap in de bar en aan het eind van de middag trekken we maar weer richting kamer 2 voor een tweede sessie. Deze ronde is zo mogelijk nog beter met als verschil dat Kelly nu twee keer klaarkomt, hiermee mijn ego een superboost gevend!
    Terug beneden bestel ik maar iets uit de menukaart, een prima maaltijd die door het prettige gezelschap van Kelly en de andere naakte dames nog beter smaakt.
    Om zeven uur is het de hoogste tijd om weer richting het wilde westen af te reizen. Tijdens de nabespreking in de auto komen mijn partner in crime en ik tot de conclusie dat Babylon een waanzinnig leuke club is en we ondanks de lange reis we toch echt in het nieuwe jaar weer eens gaan proberen hier heen te gaan.
    Hookers en Babylon hartelijk bedankt voor de kortingsbon en de waanzinnig goed bevallen kennismaking met deze echte FKK!
    Gaat het wandelen steeds leuker vinden... en nu ook nog geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

Commentaar

Begin deze week mijn gepland bezoekje aan Babylon afgelegd, weliswaar een dikke week later dan oorspronkelijk voorzien. Bij binnenkomst werd ik opgewacht door slechts 1 deerne, waardoor mij de vrees overviel dat er misschien wat weinig dames aanwezig zouden zijn omwille van de feeestdagen. Het bleek al snel dat deze vrees ongegrond was.
      Mijn centjes ingeleverd bij de theke (de volle pot en dat is eigenlijk toch wat veel - hierover later nog wat), mij ontkleed en een klein ontbijtje genuttigd. Al snel kwam Michelle mij opzoeken, wat leidde tot een zeer aangenaam gesprek en dito kamergang.
      Ik wilde eigenlijk tot graag wat broebelen, hoewel ik wist van dit fora dat de jacuzzi stuk of althans niet in orde was. Ik hoopte evenwel dat na een dikke maand het euvel zou opgelost zijn, niet dus. Dan maar een saunasessie genomen. Persoonlijk meende ik een eigenaardige geur te ontwaren in de sauna. En vermits ik er op begon te letten, kon ik niet lang in de sauna blijven, het stoorde me ontzettend. Dus besliste ik om wat te eten, te drinken en vooral wat te rusten, een dutje misschien. Shana kwam mij als eerste storen, vervolgens Rebekka, Michelle kwam een polsen of ik zin had in ronde twee, van rusten kwam er niets in huis.
      Op dat punt was ik al een beetje geërgerd en uiteindelijk kom ik om mij te amuseren en te relaxen. Dus ben ik vroeger vertrokken als gepland.
      Ik ben er in totaal 4 uren geweest, heb een klein ontbijt en een uiterst klein middagmaaltje genuttigd, jacuzzi werkt niet, sauna stonk en de dames waren, ongebruikelijk voor Babylon, vervelend. En dan is 60 eurootjes toch wat veel.
      Vermits het voor mij een hele rit is, zal het nog een hele tijd duren eer ik nog eens richting Elsdorf rijd.
      wat baten borst en bil
      als de lul niet stijven wil

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door billy07 Bekijk bericht
        Nadien heb ik nog wat gegeten. Veel keuze was er niet, en verschillende dingen die werken aangeboden waren al koud. Als ik voor het eten zou gaan, zou ik volgende keer toch terug YingYang kiezen. Maar als ik eerlijk ben, is het eten voor mij niet het belangrijkste van een dagje saunaclub...
        Je kan daar "a la carte" je eten bestellen. Dat maken ze dan speciaal voor je klaar. Vandaar dat het buffffet er eerder magertjes uitziet.
        Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

• Re: Elsdorf - Babylon, Oststrasse 12, Elli (Roe)

Oorspronkelijk geplaatst door vdenvb Bekijk bericht
          Was maar 1minpuntje de jacuzi is kapot maar ok als dat het enige is.
          En men verzekerde mij dat de afspraak voor reparatie al gemaakt is.
          Deze was reeds defect bij m'n bezoek in september

Commentaar

De jacuzzi is niet defect, maar voldoet niet meer aan de Duitse hygiënenormen. Hij zou binnen enkele weken vervangen worden.
            Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Commentaar

Dat zou best kunnen. Zag er bepaalde rode vlekken erin (geen bloed overigens)
              Laatst gewijzigd door les gold; 11-01-17, 00:59. Reden: quote verwijderd

Commentaar

-Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er 2 jacuzzi zijn maar dat zal dan niet kloppen zeker?
                -Dus qua welness schiet er dan enkel sauna gedeelte over?
                -En zijn er kamers met jacuzzi, maar dan wellicht ook niet werkend?
                -Tenslotte: staan er daar geldautomaten (zoals bijv in de Sixsens) waar zowel met credit- als met gewone bankkaart (maestro) geld afgehaald kan worden?
                Laatst gewijzigd door les gold; 12-01-17, 01:17. Reden: quote verwijderd

Commentaar

Er staat/stond 1 jacuzzi
                  Momenteel dus enkel alleen 2 Sauna's (heet en erg heet)
                  Bij mijn weten geen enkele kamer met jacuzzi
                  Er is geldautomaat, maar volgens mij betaal je dan 10 euro per transactie dacht ik.
                  Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 11-01-17, 21:32. Reden: quote uit laatste bericht hoeft niet

Commentaar

Gisteren getwijfeld tussen Sixsens (geen vaste klant maar toch gekend terrein) of Babylon (onbekend terrein).
                    En omdat verandering van spijs doet eten eens op ontdekkingstocht geweest.

Om een lang verhaal kort te maken, weet nog niet of het voor herhaling vatbaar is .
                    Persoonlijke mening natuurlijk "de gustibus et coloribus non disputandum est"

+ veel dames
                    + weinig opdringerige dames, had de indruk dat de heren de 1ste stap moesten zetten
                    + dames bieden veel extra's aan - wie info wil kijkt maar op hun site - en prijzen zijn zeer redelijk (voor wie niet voor een all-in-menu kiest )
                    + een echte fkk-club, dus je koopt geen kat in een zak

- het wellnessgedeelte is toch stuk minder dan bij Sixsens (nog) geen jacuzzi & de 2 sauna's toch minder warm.
                    1 sauna eigenlijk de naam onwaardig (voor diegene die graag sauna's gebruiken). Is eerder om eens echt heet te
                    kameren - rubberen banken & dozen Kleenex nog niet te vaak tegen gekomen in een sauna.

- sommige momenten zeer luidruchtig (vooral aan de bar) - maar misschien was dat toevallig

- voor mij het allergrootste nadeel, de rook was er te snijden.
                    In jaren niet meer in een tent geweest waar (vooral door de dames) zoveel gerookt werd.
                    Ben vroeger vertrokken dan gepland omdat door de rook m'n ogen geïrriteerd raakten.

Commentaar

Er komt binnenkort een nieuwe jacuzzi. En die rook, tja, dat is in wel meer Duitse clubs een probleem als je 't niet meer gewoon bent...
                      Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Bedankt aan moderator van dit forum voor kortingkaart van 30€ bij Babylon.

op 16/1, halve dag verlof, dus naar een Saunaclub.
                        kortingkaart zonder problemen in ontvangst genomen door theke.
                        welkomst komite stond al klaar, altijd mooi om dames in Eva kostuum te begroeten.
                        hoofdreden van bezoek : violetta, die ik al kende van planet eden.
                        presales met violetta aan slotmachines en in kino, waar het echte werk begon en eindigde, wat een meid, hhg 110%
                        daarna nog wat rondgehangen, sauna, enz
                        paar keer benaderd door Adriana (ooit al een supersessie meegehad in Babylon), Michelle en tania (volgende keer?).
                        uiteindelijk nog een kamergang met blondje met bril, delia, dalia? Niemand kan tippen aan violetta !
                        daarna nog naar golden time.

geslaagde uitstap, maar op maandag overal rustig!

Commentaar

Deze zaterdag ben ik hier beland met dank aan de tombola van het forum. Het was mijn eerste keer naar saunaclub. Maar zeker niet me laatste keer. Op sommige momenten was het toch wel redelijk druk deze zaterdag ik ben er rond 12 u toegekomen en ben er 4 u gebleven. Ik heb 3 dames geneukt. Namen onthouden daar is niet gemakkelijk. Ik denk dat ik Antonia gehad heb volgens de beschrijving die hier in haar topic sta. Dan ook nog een blonde Poolse Laura? Denk ik. En de dame die bij Bella zit heb ik ook meegenomen naar de kamer. Ik heb mij hier toch goed geamuseerd enige nadeel was dat ik alleen gegaan ben.

Bedankt hookers voor de kortingskaart

Commentaar

Bekijk de website van de club eens, dat staan de dames ook op...

http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php
                            Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Afgelopen vrijdag met mijn kortingskaart naar Babylon geweest - waarvoor dank!

Het was op deze dag een feest omdat Cheffe 10 jaar in de club was. Dus er waren extra ballonnen (naast de andere goed gevulde ballonnen), taart en bubbels. Omdat ik er niet zo vaak kom kan nik niet beoordelen of het nu door het feest drukker was dan normaal. Er waren zeker zond 25 dames en net zo veel heren binnen.

Twee kamers (zie aparte beschrijvingen) met Sonja en Georgina.

Er was nog een andere dame maar alhoewel ik naast haar op de tweezitters bank ging zitten was ze niet voor pre-sales in en praatte met haar buurmeisje. Ze was 165-170, slank, blond (geverfd), droeg een rood halsdoek en had enorme joekels (minimaal D) waarbij de tepels nauwelijks te zien waren. Wie oh wie is dit?

Commentaar

Babylon 4 februari 2017

Op 4 februari afgereisd naar Elsdorf. Rond 12 uur meldde ik mij present.
                                Het was al flink druk rond deze tijd. Zoals gewoonlijk bij binnenkomst een levende etalage met gleufjes en 2x zoveel toeters bij de receptie.
                                Het is dat een bekende mij bij binnenkomst attendeerde op Karla, anders zou ik haar niet direct hebben herkend. Een paar kilootjes er af en weer een andere coupe en kleurtje. Maar wat een lekker ding is het toch.......

Een nieuw gezicht voor mij was Klara met alles er op en er aan. Stevige body!
                                Terug van weggeweest: Romina. Duidelijk een aantal kilootjes lichter. Een ietwat ingetogen meiske. Zou iets meer aan werbung mogen doen. Die komt nog wel een keer aan de 'beurt'.
                                Delia, nog zo iets! Was een killerbody! En dan ook nog met zo'n erotisch brilletje op. Een zeer grote optie voor deze dag! Waarschijnlijk dauergebucht, want ik heb haar niet meer gezien tijdens mijn aanwezige uurtjes in Bab. Volgende keer misschien?
                                Met Aranca zou ik meer synchroon moeten kameren. Meestal is Aranca vrij als ik op de recovery 'lig'.
                                Abby komt waarschijnlijk niet meer terug. Blijkens haar nichtje is het vak van DVP toch niet echt ding. We zullen het gaan zien [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/wink.gif[/IMG]

De whirlpool in de kelder gaat verdwijnen. Daarvoor komt in de plaats een sauna en whirlpool in de tuin.
                                Verder was het weer een toffe bende met de aanwezige leden van Relaxxxboard. Weer een paar nieuwe gezichten de hand geschud.
                                De keuken functioneert weer als vanouds. Voor ieder wat wils, menu of van het buffet!

Een kort alibi deze dag, dus ik moest snel aan de slag.
                                2x gekamerd: Violetta en Bianca!

Recensie VIOLETTA

Niet alleen een 'lekker ding', maar ook adrem, humoristisch en .........houdt van een belleke Vino! Teddy ook...dus 2 Weisswein.

Eén keer eerder mee gekamerd eind 2016. Violetta kwam met die kamer meteen in top van mijn mädelranking!
                                Op herhaling dus! Violetta is zo'n babe die de regels van papa en mama lijkt te negeren. Zelfstandig, weet wat ze wil en vooral geen regels van het ouderlijk huis lijkt te respecteren. Meer zo'n studente op kamers die alles doet wat God verboden heeft.
                                Ze maakt er een feestje van...buiten en binnen de kamer. Het valt mij op dat ze al haar klanten, wel of geen kamer die dag, onderhoudt en aandacht geeft. Praatje, dikke zoen, knuffel.....ze weet de illusie voor ons geile kerels heel goed uit te buiten. Ik mag dat wel! Weer een top 'Teddy-Kamer' met Violetta!

Recensie BIANCA

September 2014 voor de eerste keer met haar gekamerd. Wist wel van haar omzwervingen naar Luder Lounge, Heaven7, ...... en van haar terugkeer in Babylon. Ik zou Bianca niet meer hebben herkend. Een stapmaat moest haar aanwijzen. Een paar kilootjes aangekomen, maar die zouden er over een paar maanden weer af moeten zijn, volgens haarzelf.

Ik had een reden om haar aan te spreken, omdat ik zogenaamd de groeten moest doen van iemand die er deze dag niet bij kon zijn. En zo raakten we kort in gesprek.
                                Na dat gesprek bleef veelvuldig oogcontact....en van het een kwam het ander. Wat een geile opdonder op de kamer! Ook met Bianca een top kamer......!

Illusion Plopp
                                Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 12-02-17, 08:04. Reden: Jaartal aangepast.

Commentaar

Babylon 10 feb 2017

Om 13 uur mijn Hummer op de parkeerplaats gemanoeuvreerd naast de bolide van een welbekende dame in Bab. Zo naast elkaar zie je pas hoe klein een Hummer(tje)
                                  is.
                                  Zoals gebruikelijk een hot welcome van meerdere Imps!
                                  Deze keer meteen een douche genomen, want ik voelde aan mijn water dat er snel gekamerd moest worden. En zo geschiedde ook.

recensie DELIA
                                  Na een kwartiertje socializen met een bekende liep ik gericht af op Delia. Deze Imp stond al langer op mijn lijstje. De verhalen zijn goed en ze ziet er ook nog eens prachtig uit (gezien vanuit het perspectief van Teddy). Ze stond aan de trap en ik trok haar aan haar hand mee na de bar achterin. We ploften op een tweezitter voor de 'nadere kennismaking'. Het is zeker niet zo dat de vonken er meteen vanaf vlogen, zoals dat met een aantal Imps in Bab wel het geval is, maar er was duidelijk een chemie tijdens het gesprek. Het moest er dan toch maar eens van komen.

Delia ging zich eerst wat opfrissen en aansluitende de sleutel halen. Een kamer meteen achter in de bar.
                                  De eerste 10-15 minuten waren een beetje vreemd. Ze was best bezig met aftasten.....zeg maar, wat voor vlees ze in de kuip had. Tijdens het eerste kwartier dacht ik, dat gaat 'm niet worden met Delia....max. een half uur. Het liep gelukkig anders. Ze werd losser en losser. Toen het een knuffel en zoenfestijn werd, dacht ik niet meer aan de tijd, maar aan andere dingen
                                  Wat een GFE..... . Het werd een uitstekende date. Een gevaarlijke dame voor Teddy!

De druk was er af. In de bar met een paar walen verteld. Wat heet vertellen? Ik gebrekkig Frans en die walen gebrekkig Nederlands. Zo kwamen we toch een heel eind.
                                  Zoals gewoonlijk kwam de ene aanbieding na de andere. De Duitse Linda blijft elk bezoek proberen (Wordt zeker nog eens aan de satéprikker geregen), Claudia, uiteraard Tina, die na de eerdere naamswijziging als X-Tina nu ineens ChrisTina als pseudo heeft. Ze had had wel weer haar geile brilletje op. In combinatie met haar hese stem zou je haar zo laten inpakken en mee naar huis nemen.
                                  Violetta ontfutselde mij een belleke Vino. Voor Violetta heb ik een zwak. Het lukte haar echter niet mij deze keer de kamer op te lullen. Jeanette maakte rond half 3 haar opwachting. Daar had ik wel goesting in.
                                  En dan is er nog een nieuwe Imp: Victoria....... . Gekweekt in Zwitserse clubs. Dames uit Zwitserse clubs hebben van nature een uitstekende service, anders red je het daar niet. Een dame uit Globe. Dan hoef ik verder over haar optiek niet uit te wijden. Heeft redelijk veel woordjes Nederlands in haar vocabulaire. Heel direct in haar communicatie: "Dikke kont" . Nou kan ik dat natuurlijk niet ontkennen . Mijn bekende stapmaat had Victoria inmiddels al van de nodige vitamines voorzien. Hij was er heel helder over: Bab-service! Dus weer een Imp die zeker nadere inspectie verdient.

recensie GEORGIANA
                                  Inmiddels wat nader kennis gemaakt met Georgiana. Ook die afgewimpeld, maar het bleek een volhoudertje te zijn. Dat gefriemel onder de handdoek.....laat ik daar nou zo'n hekel aan hebben....
                                  ! Voor haar killerbody inclusief prachtige naturelle borsten hoef je een kamer niet te laten. Enfin, dat gefriemel ging maar door, regelmatig een tong tegen mijn huig. Gloeiende....de temperatuur liep flink op. Sjeuf bezweek voor haar 'charmes'. Weer een kamer met een onbekende Imp! Georgiana maakt de Bab-standaard meer dan waar. Uitstekende service. GFE met een redelijke vleugje PSE en de finishing touch met een FT

Na de kamer met Georgiana moest ik weer op krachten komen. Een steak van de kaart besteld! Was vergeten om de frites er bij te bestellen. Als alternatief voor de frites, gebakken aardappeltjes uit de au bain marie opgeschept aangevuld met salade. Allemaal dik in orde, het smaakte prima. Aan de bar lang zitten ouwenelen met Violetta, maar ook nu hield ik mijn poot stijf (en kleine Teddy slap). Niettemin best wel eens getwijfeld. Violetta heeft een goede band met Tina (X-Tina, ChrisTina). Het schijnt een ingespeeld duo te zijn voor een trio. Beide dames liggen mij na aan het hart. Voor mezelf besloten om met beiden een keer de sprong in het diepe te wagen. Alleen niet vandaag.
                                  Een bekende stapmaat die ook in Bab was, adviseerde ook het trio Jeanette en Maya te overwegen. Schijnt een killerduo te zijn. Enfin, er valt nog heel veel te ontdekken! Ook al ben ik niet zo van de trio's!

De tijd verstreek. Jeanette had niet zo veel te doen, maar was wel constant in gesprek met een aantal stamgasten. Ik ben nou niet van het kaliber om me in zo'n gesprek te mengen te mengen en met een kamervraag. Het moet voor mij op een natuurlijke wijze gebeuren. Het ging 'm dus niet worden met Jeanette.
                                  Er werd veel gekamerd met wachttijden tot gevolg. Weinig Imps in de bar. Bianca was al een paar keer komen aanwaaien en had de nodige knuffels uitgedeeld.

recensie BIANCA
                                  Met Bianca een week geleden gekamerd met spetterende FT. Die kamer lag dus nog vers in mijn geheugen. Tja.....een geil beest en een geweldige klik. Ik dacht, laat maar gaan. Aan de Stammtisch kroop ze al helemaal in me. TZ is een natuurlijke bezigheid van Bianca en kleine Sjeuf werd al flink opgekrikt. Mijn bekende stapmaat zag de bui al hangen, gaf me een hand en ging weer richting huis.

Teddy met Bianca naar de grote kamer op de eerste verdieping. Een schaterlach-kamer. Een zweetkamer, een meer PSE dan GFE kamer, en een knal van een FT.
                                  Ze is druk bezig weer haar oude figuur terug te krijgen die recht doen aan de foto's op de website van Babylon. Ik ga meer voor de service, dus mij maakt het niet zo heel veel uit.

Aan de bar een paar glazen water gedronken, want er was een tekort aan vocht ontstaan. Tijdens een paar rondjes lopen kwam ik Delia weer tegen, die mij nu in een van de tweezits bankjes trok. Enigszins verbaasd was ik wel, want Delia is voor mij meer iemand met een passieve afwachtende houding. We hebben nog flinke tijd zitten praten EN ZO. Ik ging bijna voor de bijl. Wat een schatje! Man, man, man. Dat lijf, dat gebit met stralend witte tanden (en volledig intact), en die zoenen.............. .

Dit bezoek aan Babylon was een voltreffer met drie uitstekende kamers!

Illusion Plopp!

Commentaar

Ik heb een mooie kortingskaart mogen ontvangen en nu twijfel ik tussen vrijdagavond en zaterdagmiddag om te gaan. Hebben heren hier ervaring met beide tijdstippen en is er een voorkeur?

Commentaar

Zaterdagmiddag! Babylon is géén nachtclub!
                                      Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

hungupdown birthday, 4th March 2017
                                        Saturday, from 12:00 or so.

I'm looking forward to putting some faces to names from the Forum.
                                        Sorry not to give more notice. I was, until today, unsure that I could make it.

Party has been aggreed with cbeffe and a password has been suggested. pm me if you want to give it a try.

For those unable to make Saturday, I will also be around on Friday 3rd.

Look for the man not wearing a kilt.

Commentaar

Babylon 23 februari

Bij binnenkomst 60 zilverlingen afgetikt onder een geweld aan pussy's. Ik werd opvallend verorberd door Delia, waar ik een week eerder de lakens mee had gedeeld.

Karnavalsparty! Wist niet echt wat ik mij er bij voor moest stellen. De helft van de Imps gewoon FKK, de andere helft met een Karnavalssetje. Voor enkele dames een uitkomst, vanwege het bedekken van hangende koplampen. Overwegend Karnavalsmuziek. Je houdt er van of niet. Of de AWL klopte, ik denk van wel. Ik miste Victoria, die ik tot een van mijn opties had gebombardeerd. Jeanette was er wel, maar die stond weer niet op de AWL. Die blonde Duitse Mona was er ook. Is ook nog een optie voor Teddy. Tja….ik heb nou eenmaal goede ervaringen met Duitse deernen. We’ll see!

recensie DELIA
                                          De eerste kamer was met Delia. De kamer vorige keer met haar was een 100% match! Er werd veel gekamerd, weinig dames in de bar. Die knuffels en zoenen van Delia bij de entree haalde me over de streep. Delia geeft alleen standaard service. Ook die kunnen goed zijn! Waar Delia de vorige keer de kat uit de boom keek, doch groeide en groeide in haar service tijdens de kamer en er uiteindelijk mijn appeltjes des levens bijna afdraaide, was er deze kamer weinig van dit alles te merken. Niettemin een prima kamer, laat ik er misverstand over bestaan. Het is knuffeldier pur sang. Maar deze keer bleef haar service achter!

recensie JEANETTE
                                          Mijn ‘hersens’ onderin lopen al maanden Jeanette achterna. Die liep vrij in de wei. Alleen ik lag op de recovery. Shit... . Geen bekenden, maar wel bij toerbeurt kunnen ouwenelen met Bianca, Claudia, Violetta, Alice en ChrisTina. Ik heb me kostelijk geamuseerd. ik zag dat Jeanette op kamer ging. 30 minuten afgeteld en richting douche. Terug ik de bar zag ik haar rondlopen en meteen beet gepakt. Verbazing op haar gezicht toen ik haar meetrok. Na twee drankjes te hebben besteld, zeker drie kwartier achter in de bar zitten lullen met Jeanette. Prima klik! Het is dat ik naar huis moest…. . Daarmee de kamer tot anderhalf uur 'moeten' beperken. Alleen dat lijf al…….! Ik ga voor service, maar als je er zo’n killerbody ook nog eens bij krijgt. Een voltreffer!

Ik kijk al weer uit naar 3 maart.

Illusion Plopp!

Commentaar

@fritsdevis
                                            Het hangt er vanaf waar je eigen voorkeur naar uitgaat.
                                            Zoals bij de meeste clubs, is er van zondag tot en met dinsdag/woensdag minder sfeer en zijn er minder dames en klanten aanwezig. Specifiek voor Babylon zijn vrijdag en zaterdag de beste dagen met regelmatig openbare acties, ook wel eens tussen dames. Dan zijn ook de meeste dames aanwezig (35-40). Inderdaad, Babylon is geen nachtclub. Doch, zowel overdag als 's avonds is er genoeg te doen (vr en za).
                                            Op donderdag zijn over het algemeen ook veel dames aanwezig en wat minder klanten. Zie ook de aanwezigheidslijst van Babylon die over het algemeen voor 80-90% klopt! http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php