Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Algemene Info Babylon

BABYLON 17 juni

Mijn laatste bezoek aan Babylon was inmiddels al weer een half jaar geleden.
    Met nog een spoedklus te doen arriveerde ik twee uur later dan gepland na openingstijd op de parking. Mijn botsautootje geparkeerd en aangebeld. Ik werd door een aantal mooie naakte dames begroet, die meteen een blik wierpen in mijn beurs tijdens het betalen van de entree. Kleding in de locker, douchen en de welbekende rode handdoek om. Een aantal bekenden had ik meteen geschoten. De sfeer zat er al goed in zo vroeg op de dag.

Een compleet nieuwe bar, waar Cheffe Eddy zich prima thuis voelt. De voortuin wordt op dit moment gerenoveerd. Ik zag al een fontein en een wand met grote brokken gekleurde 'stenen' van glas. Gaat er ongetwijfeld goed uit zien. De whirlpool was helaas buiten bedrijf. Ik heb wel gebruik gemaakt van de 90 graden sauna die loeiheet was!

No lists, maar een kamer met Tina stond op voorhand vast. Een paar rondjes gelopen, doch Tina was een geen velden of wegen te bekennen. Een drone was de aanleiding dat ik uiteindelijk met een lange zeer slanke dame, Sylvia, op de kamer belandde. Die drone heeft overigens voor de nodige hilariteit gezorgd.

SILVIA
    Sylvia had de besturing van de drone in handen, maar het bleek nog niet zo gemakkelijk om die drone 'zonder schade' door de barruimte te navigeren. Gevolg, de drone lag op een gegeven moment achter een bank, die niet te verplaatsen was. Zoeken naar de drone. Uiteindelijk vond ik een clitpiercing bij Silvia..........[IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/grin.gif[/IMG]. Met weid gespreide benen toonde ze maar wat graag wat ze te bieden had.
    De presales waren dik in orde. Neemt de tijd, tongzoenen en blasen no prob!
    Op naar de grote kamer op de 1e verdieping. Silvia zette haar kunstjes daar voort. Het werd een prima kamer van 1 uur, met hindernis.

De kamer met Silvia werd wreed verstoord door de theke op het moment dat kleine Sjeuf worstelend weerstand bood aan de huig van Silvia. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/shocked.gif[/IMG]
    Ze vroeg of ik (.....) Sjeufke was, hetgeen ik bevestigend beantwoordde. Mijn botsautootje stond fout geparkeerd. De buurman was schijnbaar witheet de tent binnengestormd. De buurman zou mijn autootje laten wegslepen door de Polizei. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/17.gif[/IMG] De theke was bereid mijn karretje te verzetten. Echter, op de kamer heb ik alleen mijn 'dop'sleutel bij me en vanzelfsprekend niet mijn autosleutel. Ik heb de theke mijn lockersleutel meegegeven die met hulp van een bekende ijsbeer mijn autosleutel uit mijn locker heeft gehaald. Auto is uiteindelijk verplaatst door de theke. Ik had het nog even benauwd moment toen ik sirenes hoorde die vlak bij Babylon stopten. Ik dacht, het zal toch niet?! Aan het eind van de kamer met Silvia keek ik uit het raam en zag ik twee politieauto's iets verder op in straat staan, pfffff.

Na de kamer heb ik mij verontschuldigd bij de theke en bedankt voor het verplaatsen van mijn karretje. Tijdens al mijn bezoeken aan Babylon heb ik mijn auto naast het pand geparkeerd zonder enige opmerking of probleem in het verleden. Ze heeft uitgelegd waarom dat sinds enkele maanden niet meer mogelijk is. Top dat Babylon het zo heeft opgelost en ik de kamer niet heb hoeven te onderbreken. Al had ik halverwege een totale verslapping, maar daar wist Silvia wel raad mee.

Mijn eerste bel wijn was een feit. Inmiddels waren zo’n 20-25 bekende ijsberen binnen. Kennis gemaakt met GW. Nog niet eerder ontmoet. En al lang niet meer gezien: Cupido!
    Al bij binnenkomst zag ik een dame rondhuppelen met bril. Ze keek me steeds aan met een lieve lach. 'Mijn' Tina ken ik alleen met bril, maar haar gezicht was niet gelijk. Ik twijfelde wel. Ik ging er vanuit dat ze me op zijn minst zou hebben begroet.
    De ontknoping kwam een half uur na de kamer met Silvia toen ik de echte Tina tegen het lijf liep. Ze spotte me en......... .[IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/censored.gif[/IMG]
    De volgende kamer was geregeld. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/grin.gif[/IMG] Ik moest alleen nog ff recupereren.

TINA (1)
    Ik had niet veel zin om heel lang te herstellen. Ik ging op zoek naar Tina en vond haar bij het TV scherm waar de wedstrijd Italië-Zweden in volle gang was. Ze wilde ergens anders plaats te nemen. Ik vroeg of ze voetbalfan is. Absoluut, maar dan wel alleen als Roemenië speelt. Dan is ze niet op een kamer te vinden. [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/lololol.gif[/IMG]
    Het wederzien van Tina was heerlijk. Zwoele presales........! In december vertelde ze dat ze ging stoppen en niet meer zou terugkeren in de P6, maar zoals zo vaak blijken dat voornemens van korte duur te zijn. Ik heb het niet te lang gemaakt in de bar, want ik wilde zo snel mogelijk met deze Roemeense schoonheid gaan minnespelen. We kwamen ergens uit in een kamer op -1. Ik had mijn flesje babyöl mee naar de kamer genomen........... . Zo krijg je de tijd wel om! Een topkamer, zoals ik dat gewend ben van Tina!

Met een tweede bel wijn heb ik mij tegoed gedaan aan al het lekkers (eten) dat Babylon te bieden heeft. Deze keer niet gekozen voor een maaltijd van de kaart, maar van het buffet. Diverse soorten vlees, pasta of aardappelschijfjes en een lekkere frisse salade. Het smaakte prima, niets op aan te merken.

Vriend Licky Luke was inmiddels ook binnen gekomen. Ondanks dat we elkaar met regelmaat tegenkomen, was er ook nu weer het nodige bij te kletsen.
    Niet veel later zag ik Lesyeux ook de entree passeren. We hebben qua keuze van dames en kamergangen veel overeenkomsten. Dus er viel weer wat te vertellen.
    Waterrat is een echte bourgondiër ook al komt hij volgens mij niet van 'beneden de rivieren'. Net als ik knoopt hij het ene alibi vast aan het andere. Och, we zijn in de gelegenheid. Maar we zijn het er over eens: 'het kan maar één keer misgaan!'
    En het kan goed misgaan. Zo blijkt maar weer. Afgelopen week ontving ik het bericht van een zeer gewaardeerde ijsbeer waar het dus echt mis is gegaan. Ook met hem heb ik vaker over de risico's gesproken.

De sfeer in de bar ging helemaal los op zijn Babylons! De ene openbare actie na de andere. Sascha nam een ijsbeer staande te grazen onder de handdoek. Cheffe Eddy kwam er bij en duwde Sascha nog eens een extra goed aan. Die worst moet toch ver voorbij de huig zijn geweest.....met als resultaat een FT!
    Op het ronde bed nabij de bar twee keer een complete openbare sessie. Een keer met Sascha en en de ander met Alice! Beide keren met het nodige publiek er om heen. Aanmoediging van de zijlijn. "je kan het!" De FT's vlogen weer door de lucht.
    Later op de avond een trio met een ijsbeer achter in de bar. Grappig om te zien hoe ijsberen 'gewoon' het voetbal volgden, terwijl er vlak naast een FT werd voltrokken.
    Niet uit te leggen voor de wereld buiten de Babylonische muren.

[IMG]relaxxxboard.com/index.php?action=dlattach;topic=1808.0;attach=2671 2;image[/IMG]

TINA (2)
    Tijdens een van de openbare sessies kwam ik Tina weer tegen en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Ze wilde wel een weißwein, maar alleen als ik er ook een zou nemen. Nou, dat is niet aan een dove gevraagd. Twee bellekes besteld en het openbare gebeuren samen gevolgd vanaf een tafeltje naast de bar. Denisa verscheen voor ons op de sofa. Ik zei tegen Tina, die moet jij toch kennen van Haus Panthera. Ze had het gezicht van Denisa wel herkend, maar Tina kon Denisa niet plaatsen tot dit moment. De dames hebben kort herinneringen opgehaald (in het Roemeens [IMG]www.relaxxxboard.com/Smileys/default/014.gif[/IMG]).
    Hoewel het helemaal niet mijn voornemen was om weer met Tina te kameren, wist Tina mij wel zo ver te krijgen. Al snel was het liggen in plaats van zitten op de bank.
    Met Tina op herhaling! Naar de grote kamer waar ik al eerder deze dag was met Silvia.
    Kleine Sjeuf liet het in eerste instantie afweten toen het er op aan kwam. Echter, Tina haalde alles uit de kast om er toch nog een paar druppels uit te persen.

Gesloopt van de kamer en met een droge strot heb ik mij Leffe Blond besteld. Ik had een tekort aan vocht van al dat kameren en dat moest worden aangevuld. Ohhlord was verbaasd mij met een Leffe te zien. Tja, soms moet je vaste patronen doorbreken. Later nog een tweede Leffe gedronken met Lesyeux.

Jeannette! Vanuit mijn perspectief gezien toch met kop en schouders de mooiste dame van Babylon. Een perfect lijf met een mooi snoetje. En als ik onze Duisburg Spesjalist moet geloven....een met een uitstekende service. Het zou best kunnen kloppen, want Jeannette hopte van kamer naar kamer. Rond 22 uur had madame haar gage binnen en zal daarna thuis op de bank haar centjes hebben geteld. Jeannette is nog zeker een optie voor een volgend bezoek aan Babylon.

Tegen middernacht werd het rustiger. Ook de dames haakten af! Ik had nog zin in een kamer, maar er was nog slechts een beperkt aantal opties. Ik trof Denisa. Meermaals mee gekamerd in Haus Panthera/Acapulco Gold. Ze lag op de sofa tegenover de bar. Ik ging er naast liggen en in no time volop tongzoenen. De laatste kamer is met Denisa dacht ik. Doch.....Denisa had een taxi besteld. Ze rende naar de receptie om te vragen hoe laat haar taxi er zou zijn. Helaas al onderweg. Een kamer zat er dus niet meer in. Die kamer houdt ze tegoed.

Op zoek naar een alternatief kwam ik Alice en Tina tegen bij de TV achter in de bar. Ik ging naast Tina zitten en Alice kwam op schoot. Je kan er op wachten: TRIO. Ze zeiden dat ze allebei moe waren en wilden de last verdelen. Alice zei erbij.....wel dubbel betalen. Ik ben niet van de trio's, maar met deze dames wil ik het zeker wel eens doen.
    Alice ging haar bedje opzoeken en ik bleef over met Tina.

TINA (3)
    Bij Tina was de spirit er ook uit. Ondanks dat, knuffelde en tongzoende volop. Ze nestelde zich tegen Teddybear aan en vond het wel lekker zo. Over kameren geen woord. Ze leek het wel appreciëren. Met al dat geknuffel en die stoute vingertjes van Tina kwam de goesting. Het was half 1! Gezien de sluitingstijd van Babylon nog een half uurtje gekamerd. Ze zei dat ik nu zelf aan de bak moest.
    Nou, we zullen wel zien, want ook ik was niet meer in topconditie! Tina heeft mijn 4e explosie met succes voor elkaar gekregen.

Na de derde kamer met Tina heb ik mijn burgerlijke kloffie weer aangetrokken en het verteer afgerekend.
    Voor mij een geslaagde dag. Prima sfeer! En heel erg genoten van alle openbare acties. 3x met Tina op kamer, dat was vooraf zeker niet de planning. De kamer met Silvia is eveneens voor herhaling vatbaar.

Illusion Plopp!

Commentaar

Het vrijkaartje dat ik in de hookers tombola had gewonnen vandaag gaan inwisselen. Moest ook wel: maar geldig tot 30 juni. Nogmaals dank voor deze kaart. Ik vind het een mooi cadeau. Babylon is voor mij zo'n 200 kilometer rijden en dat is eigenlijk best ver. Enkele jaren geleden reed ik er wat vaker heen en na mijn bezoek van vandaag weet ik ook waarom: ondanks dat het echt mooi verbouwd is (ik had de nieuwe bar nog niet gezien maar de rest wel) is hetzij eigenlijk nogal tegengevallen vandaag.
      Aangekomen rond half twaalf waren er flink wat meiden en ook flink wat beren. OP basis van de recensies op dit forum had ik een todo lijstje gemaakt. Zeg maar een lijstje meiden die positieve recensies krijgen. Van dat lijstje zag ik er nog niet veel hoewel ze er volgens de AWL wel moesten zijn. Meer een kopje koffie bij Rebekka gaan zitten. Zij stond op dat lijstje. erg geïnteresseerd leek ze niet. Meer zelfs zoiets van dat ze niet veel zin had. Dat was het moment waarop ik beter weg had kunnen gaan. Maar goed, ze had toch wel het idee dat ze beter wat zin kon maken en begon mij wat te leasen. Uiteindelijk met haar op de kamer beland. Het was goede sex, maar zeker niet meer dan dat. Vooral weinig passie. Ik zal niet nog eens met haar naar een kamer gaan.
      Na deze kamergang was het druk geworden in Babylon. Veel meisjes en een beren. Geen bekenden helaas. Zeker wel een aantal belgen en fransen. Ook Eddy inmiddels gearriveerd. Ik dacht er aan even in de jacuzzi te gaan, maar deze was echt veel te koud. Dat viel mij tegen. Wat rondgehangen, beetje buiten, binnen staat de muziek best hard. Ik werd al enige tijd gestaakt door een meisje die later Giulia bleek te heten (dus niet Julia). Ze zag er eigenlijk wel leuk uit: mooi slang, mooie borstjes, grote ogen en haar in een staartje. Dus ik besloot het er op te wagen. Helemaal fout. Afwerken alsof ik in een partytreff terecht was gekomen. Echt stom van mij: zij stond niet op het lijstje. Hele kamergang heeft nog geen 20 minuten geduurd. Heren u bent gewaarschuwd. Daar is dit forum toch voor.

Beetje gegeten en 20 euro kwijtgeraakt in de gokkast. Ach, dat kan gebeuren. Grappig is wel dat het tafeltje waar de meiden opschrijven naar welke kamer zij gaan, hetzelfde is als waar je den warme maaltijd kan bestellen. Mensen lopen elkaar daar in de weg. De ruimte tussen de bar en de receptie is sowieso erg druk, vandaag tegen verschillende borsten opgebotst daar.
      Ik was eigenlijk aan het wachten op Marina. Op de AWL stond dat zij er vanaf drie uur zou zijn. Maar dat gebeurde dus niet. Jammer, met haar heb ik de vorige keren heerlijke sex gehad. Geen idee of ze nog is gekomen. IK heb gekozen voor een nieuw meisje met artiestennaam Amora. Echt een heel mooi meisje om te zien. Heel lief gezicht, mooi slank, lieve lach, en uiteindelijk dramatisch op de kamer. Ik had het kunnen weten. Niet aan de tepeltjes komen, te gevoelig, niet aan het kutje komen, te gevoelig. Zoenen bijna niet, ondanks dat ik dat wel van tevoren had gevraagd. En dan gebeurt er wat ik al vaker heb geschreven: dan kom ik bij het neuken veel moeilijker klaar en dan moet zij veel beter haar best doen. Oké, door haar schoonheid is dat uiteindelijk wel gelukt. Helaas, weer geen passie en wel glijmiddel.

Kortom, ik kijk met wat mixed peelings terug naar naar mijn bezoek aan Babylon: het is er mooi, het eten is goed en lekkere drankjes (leffe), maar daar kom ik zeker niet alleen voor. er zijn ook veel meiden, sommigen zijn er heel lang. (Maya, Imam, Alice, Alexa). Maar ik miste de passie. Over een tijdje maar weer eens kijken en wat preciezer zijn met mijn todolijstje. In de tussentijd gewoon weer naar Hamminkeln of zoiets. En dan tot slot nog 200 km naar huis rijden.

Commentaar

Ik zie op de site van babylon alleen maar vrouwen met A en B cupjes. Zijn de foto's van de dames een beetje representatief? Zoek namelijk een club met vrouwen met wat grotere tieten.

Commentaar

De foto's zijn weliswaar wat opgepoetst maar niet te. Dus wel representatief.

Voor dikke tieten moet je over het algemeen (helaas) niet in Babylon zijn. Babylon is een RumBul bolwerkje met af en toe een Poolse of Chokomaus.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door beukende-stier Bekijk bericht
            Ik zie op de site van babylon alleen maar vrouwen met A en B cupjes. Zijn de foto's van de dames een beetje representatief? Zoek namelijk een club met vrouwen met wat grotere tieten.
            Klara: 75C
            Jeanette: 85D
            Sofia: 75C
            Mila: 75C
            Naomi: 80C
            Ubique quo fas et gloria ducunt!

Commentaar

De afgelopen maanden ben ik erg druk geweest met werk en moest voor het eind van juni natuurlijk nog wel mijn kortingskaartje van dit forum en Babylon verzilveren. Gelukkig is mij dat vorige week gelukt en heb ik een hele leuke tijd in deze mooie club gehad. Zowel Babylon als Hookers heel erg bedankt voor het kortingskaartje, want dat ging er goed in!!

Al wekenlang had ik een tweetal middagen in de agenda vrij gehouden en toen een van de middagen er toch van af viel besloot ik gelijk om te gaan op de laatste mogelijke vrije middag. Het was natuurlijk wel weer een heel verschrikkelijk eind rijden, maar allez er staat daar ook wel wat tegenover.
              Aangekomen, kaartje vlot ingewisseld en omgekleed. Met een handdoekje om de nieuwe bar in gelopen. Die had ik nog niet gezien en zag er fraai uit. Een hele aanwinst en verbetering. Zo ook het terras aan voorzijde. Maar eerst eens een biertje laten tappen door een van de naakte dames. Leuk snuitje dat wel, maar de line up viel toch wat tegen. Dat kon ook niet anders want het was begin van de week en dan is het kennelijk altijd wat rustiger in de clubs. Maar niet getreurd en eens lekker de zaak verkend. Beneden in de wellness was niks te doen en in de kino boven lagen een paar meiden te 'hangen'. Ja, daar heb je ook niets aan. Dus maar even wat snacken.

Op een gegeven moment komt er een prachtig meisje aangewandeld met een heerlijk figuurtje en mooi ebony gekleurd. Wooowww, maar eens aanspreken en een gezellig gesprekje mee gehad. En we belanden op een bankje waar mijn co assistent zeker niet op tegen was. Ze heet Naomi en was erg actief op de sofa. Ook schuwde ze het niet om uitvoerig en langdurig te tongen en na enige tijd viel ze mijn assistent aan. Die protesteerde zeker niet en liet het allemaal lekker over zich heen komen. Nog wat pussy sliden en weer heerlijk tongen om daarna maar eens een kamertje op te zoeken.

Op kamer ging deze overheerlijk tropische verrassing lekker door. We hadden een zeer uitvoerig uurtje met stomende sex. Waanzinnig goed bleek deze dame in alle posities en ze smaakte overal super goed. En toen ik weer onder de douche stond voelde ik me helemaal gesloopt. En ook voldaan. Kan niet anders zeggen.
              Terug in de bar lekker wat te eten besteld en goed om me heen gekeken voor een tweede ronde. Naomi schuurde af en toe langs en dat voelde heerlijk. Het contact met haar was ronduit fijn en plezant. Zowel; voor, tijdens en na het kamertje.

Na verloop van tijd kon ik geen keus meer maken en dacht om een tweede ronde met Naomi aan te gaan. Maar, ik kon haar niet vinden en eigenlijk had mijn co assistent ook onvoldoende motivatie om er nog een keer op uit te trekken. Dus ben ik weer gaan douchen, gekleed en sleutelke ingeleverd en met een zeer voldaan gevoel de ambulance terug naar de 2e hulp gestuurd. Kan niet anders zeggen dat het bezoekje zeer de moeite waard was en ik hoop hier snel weer een keer terug te mogen komen. Een aanrader club, dus nogmaals hartelijk dank voor de korting aan Babylon en Hookers.

Groet,
              DrA

Commentaar

Babylon, zaterdag 2 juli
                Afterparty van vrijdag 17 juni...

Met dank aan de jarige job Cupido en Babylon voor de inkomkorting!

Een korte tijd geleden kreeg ik bericht dat hasta la pasta en aamu deze zaterdag weer in Babylon zouden vertoeven en omdat ik beiden, met name aamu, al heel lang niet gezien en gesproken had heb ik meteen ook ingeschreven. Sjeufke, die toen nog twijfelde tussen Kinga, eeehh, Sixsens en Babylon, werd uiteindelijk ook over de streep getrokken en opeens stapelden de aanmeldingen zich op, waardoor je het zo goed als een afterparty van vrijdag 17 juni kon noemen. Gezelligheid troef dus.

Later dan gepland aangekomen (what's new...), Anita als theke begroet en ontdekt dat ze nog steeds haar best doet om mijn naam te onthouden, hetgeen de hele avond voor de nodige verontschuldigingen en goedmakertjes zorgde omdat het weer eens niet gelukt was...

Slechts weinig deernes als welkom bij mijn binnenkomst, dat was vroeger toch wel anders, maar ik ben bang dat het typische Babylon welkomstritueel aan het afkalven is, helaas... Ook gedurende de avond werd er bij elk belletje slechts weinig enthousiast gereageerd door de dames die op dat moment niet bezet waren, dus er is wat corrigerend werk van chef Eddy nodig, vrees ik...

Desalniettemin een warm welkom, een gezellige drukte en toch wel (positief) opvallend dat de drukte zich door het hele pand verspreidde, hetgeen vlak na de verbouwing nog maar schaars gebeurde. Muziek in orde, personeel vriendelijk en behulpzaam, sfeer zat er goed in!

Ik kwam zonder elke vorm van goesting, maar dat gebeurt de laatste tijd wel vaker, no problem, ik zie wel wat er gebeurt als ik er eenmaal ben. De kamers die ik maak zijn het gevolg van de verleidingspogingen van de dames die daar hun best voor doen, ik loop intussen nergens meer achteraan en dat werkt momenteel prima voor mij. Gevolg hiervan: ik ben 's avonds ongepopt naar huis gegaan maar toch zeker in een prima stemming nadat ik met zeer goed geamuseerd heb. Leek vroeger onmogelijk maar blijkt dus toch te kunnen.

Reden van mijn ongepoptheid? Mijn favorietje was dauergebucht, maar dat moet tegenwoordig niet meer zo veel uitmaken. Tanja deed tot 3x een heel leuke poging, maar was wat mij betreft niet gemotiveerd genoeg en dan zit een spetterende sessie zoals de laatste twee keer er zeer waarschijnlijk niet in. Bovendien wil ik niet teveel in herhaling vallen, want verandering van spijs doet neuken, zeg ik maar. Aan de andere dames heeft het echt niet gelegen want er liep een zeer goede line-up rond daar in Babylon en ze waren nagenoeg allemaal vrolijk, waarschijnlijk omdat er ook voldoende kamertjes gedraaid werden en dat verhoogt de sfeer alleen maar. Voornaamste reden was dan wellicht dat er te veel goedgeluimde en sympathieke ijsberen/rakkers/wandelaar waren en ik dan ook weer veel te veel gezeverd heb (wat me overigens goed af gaat). Eten was goed, al moest Cupido bijna anderhalf uur op een omelet wachten terwijl de steaks en anders meer arbeidsintensieve maaltijden aan collega's geserveerd werden. Drank ook prima, chef Eddy niet over zijn dranklimiet heen waardoor hij ook aan het einde van de avond nog goed aanspreekbaar was.

Om middernacht nog snel even een verjaardagslied voor Cupido met (Duitse) taart en sekt, waarvoor complimenten aan Babylon. Om 0:30 uur afscheid genomen en tevreden huiswaarts gereden.

Fazit: Mijn laatste bezoeken aan Babylon kenmerken zich door een stijgende lijn op alle vlakken, inclusief mijn enthousiasme om deze club weer snel te bezoeken!
                Laatst gewijzigd door Licky Luke; 04-07-16, 12:49.

Commentaar

Woensdag naar Elsdorf gereden om mijn gewonnen kaartje van Babylon te verzilveren, waarvoor mijn dank.
                  Op de weg erheen dacht ik bij mezelf dit is de laatste keer dat ik nog zover rij.
                  Eenmaal aangekomen verrast door de verbouwing die er plaatsgevonden heeft, interieur echt schitterend geworden, maar goed daarvoor was ik niet gekomen.
                  Was ook zeer positief verrast door het aantal dames en hun uiterlijk, waren echt mooie dames!
                  Bij binnenkomst netjes opgevangen door een aantal meiden die me netjes ontvingen. Eerst maar eens naar de bar getogen om iets gaan drinken en alles eens rustig te bekijken echt wowh.
                  Het positieve en Babylon is dat je rustig kunt rondkijken zonder lastig gevallen te worden door opdringerige dames.
                  Mijn oog laten vallen op Sascha die aan de bar zat met een aantal vriendinnen een zeer knappe meid die niet meteen reageerde op mij ik dacht nog bij mezelf is wel heel mooi maar zal qua service niet voorstellen.
                  Na duidelijk oogcontact kwam ze met vriendin naar mij toe voor een triootje, maar hier had ik niet veel zin, dan moet ik toch echt eerst weten of dames allebei actief zijn.
                  Enfin een leuke tijd gehad met Sasacha en de eerlijkheid gebied mij te zeggen een van de beste ooit met een dame van plezier (voor verdere info zie Sascha).
                  Daarna naar de bar getogen en in gesprek gekomen met Pierre een medewandelaar die mij Naomi aanraden.
                  Na een uurtje een rondgang gevraagd aan Naomi en al vrij snel terecht gekomen in de Jacuzzi na een kwartiertje ons verplaatst naar een kamer, waarbij ze uitschreeuwt van genot als je haar eens stevig pakt.
                  Indien ik meer tijd had gehad had ik eens gebruik gemaakt van al haar diensten en volgens mij is zij voor heel veel in.
                  Zeer tevreden huiswaarts gekeerd en alvast gaan sparen voor een volgende bezoek om wat meer tijd door te brengen met Sascha.

Commentaar

Onlangs mijn ticketje eens gaan omruilen in Elsdorf. Het is wel ff rijden maar meeeeer dan de moeite waard.
                    Super ontvangst met leuke respons van enkele dames waaronder Ina en Vanessa.
                    Met deze twee dames heb ik nadien ook een lekkere tijd gehad met de nodige pauze tussenin.
                    Ik ben niet zo een uitbundige schrijver over deze dingen maar 1 ding weet ik zeker ze hebben een klant bij.
                    Kortom een superclub.

Commentaar

Met dank aan dit forum voor het gewonnen kortingskaartje de lange weg naar Elsdorf ingezet. Werken in de buurt van Aken gooiden wel wat roet in het eten, maar zo rond de klok van 12 mooi geparkeerd, na enig zoeken, aan de achterkant.
                      De ontvangst was opmerkelijk; een schare naakte jonge dames stonden me op te wachten. Achteraf bleek dit wel de gewoonte te zijn, maar voor mij was het nieuw. Als nieuweling een snelle rondleiding gekregen en dan maar beslist om de lange rit wat te verteren met het ontbijt, een karig maar goed ontbijt.
                      De inrichting is best wel mooi en vooral proper. Ik heb de hele dag personeel zien rondlopen om op te ruimen en te poetsen; zeer mooi. Het is wel wat wanordelijk, een deel beneden met sauna en jacuzzi, een gelijkvloers waar de meeste dames zich thuis voelen en een bovenverdieping met cinema.
                      Zeer positief, voor mij althans, is dat er niet gejaagd wordt. Voor mij is dat een absolute plus. Gekamerd met Elly en Melodie, twee dames die niet op mijn lijstje stonden, maar zij die mijn lijst haalden, waren permanent bezet of bezig met iets???? (Een verjaardag voorbereiden, zo bleek).
                      Conclusie: ik ben bijna verzoend met saunaclubs (na mijn abominabele ervaring in SS een jaartje geleden), bijna verzoend met Oostblokkertjes en moest deze club niet zo ver weg liggen, zou ik er vaste klant kunnen worden. Dat laatste zal niet gebeuren, maar ik ga zeker nog terug.
                      Laatst gewijzigd door bigbromby; 28-07-16, 18:32.
                      wat baten borst en bil
                      als de lul niet stijven wil

Commentaar

Al enige tijd geleden, half juni, gebruik gemaakt van mijn gewonnen kortingskaart. Vanuit Eindhoven vrij snel te begrijpen maar echt 10 kilometer voordat ik er was in de file terecht gekomen. Dat heeft me uiteindelijk 1/3 van de totale reis gekost aan tijd.

Ontvangst zoals hier al zo vaak beschreven. Betaald en ondanks dat ik zei dat het mijn 1e keer was, geen verdere uitleg gehad. Ik had me hier redelijk ingelezen dus dat kwam wel goed.

Even iets gegeten, toen een rondje gemaakt en iets gedronken. Club ziet er heel schoon uit. Bediening heel vriendelijk en de dames niet opdringerig. Uiteindelijk bij een dame uitgekomen waar ik na afloop haar naam al van kwijt was. Iets met een A maar was barslecht. De 2e sessie met Vanessa. Werkelijk top! In haar mond klaar gekomen, niet voor hoeven te betalen.

Na een uurtje of 4 weer richting huis. Ik had het eigenlijk wel gezien. Maar toch een topdag gehad. Zeker eens terug.

Commentaar

Drie dagen voor het verlopen van mijn gewonnen kaartje deze maar ingewisseld. Was al een keertje eerder hier geweest, dus een herinspectie. De kortingsbon werd klakkeloos geaccepteerd. Gelukkig ligt de tent ver weg want anders zou ik hier kapitalen gaan investeren met slecht rendement.
                          Het was en is nog steeds een toptent. Super mooi, netjes, schoon, noem maar op. Eten over de gehele dag gevarieerd en van alles wat, zelfs a la cart. Helaas waren de sauna's wat te koud, maar de spa met superjets maakt veel goed.
                          Maar hier komen we niet voor. Vele topmeiden aanwezig, je kan goed merken dat hier geselecteerd wordt op binnenkomst. Wat me opviel is dat de verhouding black afro relatief hoog was,ik shcat in 30% een dame of 6 a 7, diverse oude bekenden. Vanessa was nieuw voor mij, voor vele beren topfavoriet. Ik heb het idee dat ze vaak over het randje gaat en zodoende vele vaste klanten opbouwt.
                          Mijn eerste sessie was met Anna uit Roemenie. Supermooie meid, binnen de top 3. Helaas was ze op de kamer wat minder. Ik zeg dan maar, van een schone tafel kun je niet goed eten. Een andere sessie was bijvoorbeeld met Lisa, uit Ghana, echt pas net begonnen. Jong en zo groen als gras. Ze had moeite met het cd om te doen. Ze deed wel lekker alles mee, ik ben bang dat ze helaas nu veel af gaat leren. Echt een topsessie mee gehad.
                          Was om 13.00 binnen, ben om 22.00 uur met knikkende knieen naar huis gegaan. Deze snoepwinkel is te mooi ingericht en ze hebben te veel lekkere snoep. Gewoon toppie dus

Commentaar

Heren,

Ik overweeg om deze week naar Babylon af te reizen. Wat is een goede dag en hoe zit het met de line up en de drukte in de zomerperiode? Klopt de aanwezigheid op de website van de club?
                            Het is voor mij de eerste keer. Hebben jullie verder nog tips?

Dank.

Commentaar

Het is vanuit welk perspectief je het bekijkt.
                              De meeste dames zijn aanwezig van woensdag t/m vrijdag.
                              Op vrijdag en zaterdag zijn de meeste klanten aanwezig en is er een familiaire sfeer, waarbij ook openbare interactie tussen de dames is. Op de andere dagen is dat praktisch nihil.
                              Ik overweeg a.s. vrijdag naar Bab te gaan. Volgens de aanwezigheidslijst 33 dames aanwezig, waaronder veel servicekanonnen. Alles ohne gewähr

Commentaar

Mijn met korting kaart afgelopen maandag naar Babylon geweest. De club ziet er netjes en schoon uit, lekker ruim van opzet. Er waren een aantal dames aanwezig waarbij veel donker gekleurde meiden. Het eten was heerlijk en werd steeds aangevuld. Enkele bezoekers aten a la carte. Mijn eerste sessie was met Iman. leek heel groot maar zonder hakken was ze dat niet. Leuke sessie mee gehad. Daarna tijdje naar olympische spelen gekeken op het grote scherm. Zara was al een tijd aan het zwaaien en heb de gok gewaagd. Gezellige kletstante die naar ze vertelde al op veel plaatsen heeft gewerkt. Ook met haar een leuke sessie gehad. Al met al een geslaagde avond in een leuke club.

Commentaar

Wat vroeg op voorhand aangekondigd: Ik ga over drie weken, vrijdag 02/09, de club voor de eerste maal verkennen. Na mijn eerdere ervaring in de YY smaakt dit enkel nog naar meer.
                                  Wie wilt kennis maken met een collega en forumlid weet me te vinden
                                  Geilheid is een slechte raadgever

Commentaar

Babylon 12 augustus

Om 17 uur ingecheckt. Zoals gebruikelijk een delegatie van de dames die binnenkomende klanten begroetten. Speciaal kreeg ik een warm onthaal van een niet (meer) schrijvende ijsbeer en Denisa. Gelukkig kreeg ik alleen van Denisa een tong tegen mijn huig.............
                                    Eenmaal met 'rokje' in de bar een korte 'stoeipartij' met Melody! Laat Melody maar schuiven. Na alle knuffels met andere bekende dames kon ik mij richten op de heren voor een gewoon en normaal gesprek met noglangnietuitgewandeld en de niet (meer) schrijvende ijsbeer. De heren hadden er beiden al een kamertje op zitten. En dus bleef het bij een kort gesprek.
                                    De Imps van Bab gooien regelmatig hun visjes uit, waarbij een greep onder de handdoek niet wordt geschuwd. Happen kost minimaal vijftig zilverlingen. Maar........Denisa had mij bij binnenkomst al overtuigd van een kamer.

DENISA
                                    Gewoon een lekker pocket Roemeentje met een herhalingsgevaar van 100%. Denisa ken ik al heel wat jaren, veel mee gekamerd en staat garant voor een uitstekende service. Als GFE liefhebber zou ze eigelijk helemaal niet in mijn straatje passen, want Denisa is toch wel meer van de porno. Doch, in de loop der jaren zijn we goed op elkaar in gespeeld.
                                    De kamer met Denisa was weer top. Zowel voor als na de kamer, komt ze je gezicht regelmatig van lippenstift voorzien en schroomt ze er niet voor om je huig te swaffelen.

Ik had mij al te goed gedaan aan de BBQ in H7, dus beperkte ik mij tot de salad-bar. Bij Eddy een bel wijn besteld. Nieuwe wijn! Eddy moest die eerst zelf keuren, alvorens ik er een glas van kreeg. De eerste slok smaakte niet goed, de tweede al weer beter en bij de derde slok was het glas leeg. Het eerste glas kreeg ik van Eddy aangeboden! Proost!

Op het terras weer in gesprek met noglangnietuitgewandeld en de niet (meer) schrijvende ijsbeer over de goede en hele goede Imps in Bab. Het vakjargon van buiten de club dat noglangnietuitgewandeld en ik soms bezigen werd opgemerkt door een onbekende ijsbeer, die meteen inhaakte. En zo werd het nog gezelliger.

De Poolse Aranka was de Imp of the day. Die moet een 'gouden kut' hebben riep een ijsbeer. Aranka hopte van kamer naar kamer. Prachtig figuur, guitige kop en die wilde blonde haren passen uitstekend op dat koppie. Gewoon een geile uitstraling. Met een bordje eten kwam ze stom toevallig bij ons zitten. Hilariteit ten top. Zeker nadat we haar hadden meegedeeld dat ze minder dan één ster kreeg voor haar service. Ze speelde daar heel goed op in. Er ontstond zo maar een wachtrij. Die wachtrij was langer dan ik dacht, zo bleek later. Op pole position stond de niet (meer) schrijvende ijsbeer, die al snel in een tongworsteling met Aranka raakte.
                                    Ik meende op de 2e plek te staan, maar dat was een misvatting. Terug van de kamer bleek ze al een 'Termin' te hebben. Volgende keer beter. Dat Poolse temperament moet ik toch eens geproefd hebben.

Eddy zat in de Deutsche Schlager modus. Met regelmaat ging de volumeknop omhoog en kwamen de roemse beentjes van de vloer.

Helaas waren Tina en Bianca er niet, die had ik wel een FT'tje gegund. Op zoek naar een alternatief. Monika, Melody en Sasha nergens te ontdekken. Ik werd eerder op de dag nog getipt over de bruinharige (Poolse??) Paris, die pas enkele dagen in Babylon werkt. Schijnt heel goed te zijn in het orale segment. Doch, ook Paris was nergens te bekennen.
                                    Na wat rondjes gelopen te hebben plukte ik Roberta achter de gokautomaat uit. Ietwat moeilijke communicatie, maar het is te doen.

ROBERTA
                                    Met Roberta nog nooit op kamer geweest. Naar een van de sofa's achter in de bar. De presales van Roberta zijn voor een 19 jarige (ze was een paar dagen geleden jarig) niet mis. Roberta heeft een stevige borstpartij en ze zijn ook nog eens echt! Op de website van Babylon staat een maatje A genoemd. Dat klopt zeker niet! Zeker een B. Uitgebreid tongzoenen en die kleine handjes verdwenen al snel onder de handdoek. Op de kamer maar eens ontdekken wat deze schoonheid te bieden heeft. Na een uurtje voldaan van de kamer gekomen, al vind ik haar orale werk iets aan de magere kant.

Na de kamer met Roberta nog een rondje gemaakt. Alle bekenden waren op kamer of naar huis. Voor mij reden om de handdoek in wasmand te smijten en weer terug te keren in de 'normale' wereld.

Illusion Plopp!
                                    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 14-08-16, 17:56.

Commentaar

Beetje kort dag maar zijn er morgen nog liefhebbers die mee willen rijden naar Babylon?
                                      Bedankt Cas,
                                      Ik ga proberen een afspraak met haar te maken.
                                      Ik laat even weten wat het geworden is.
                                      Groet
                                      ,

Commentaar

Eindelijk ben ik ‘ontmaagd’ in de saunawereld! [IMG]www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies2/smile2.gif[/IMG]

Op donderdag 18 august. ben ik naar Babylon in Elsdorf afgereisd. Het begon de nacht ervoor al. Ik kon moeilijk in slaap vallen door spanning en enthousiasme. Het leek echt als een klein kind. Maar goed.. en toen wakker geworden, ontbeten, vertrokken en uur of 12:30 ben er aangekomen. Ik ben verwelkomd door een tal van naakte dames bij de balie, en direct de entree betaald aan een blonde vriendelijke dame. Handdoek erbij, daarna gaan douchen en de tent goed verkennen.

De tent ziet er modern, mooi en verzorgd uit. Even naar de kelder en zolder geweest, en dan maar even drankje halen aan de bar. Ik zat daar even de dames te keuren natuurlijk, maar ik deed het rustig aan. Niet direct naar de kamer, alleen even gedag zeggen hier en daar tegen de dames. Vervolgens ben ik naar de tuin gegaan, op een ligstoel gelegen om even uit te rusten van de reis. Na enige tijd ben ik weer naar binnen gegaan op de bank voor de TV gaan zitten/liggen. Niet lang daarna werd ik benaderd, eerst door Michelle, een Poolse dame, zij ziet er op zich niet slecht uit. Maar ik vond toch een beetje agressief bij de pre-sales. Niet echt mijn type en dus zei ik tegen haar dat ik aan het uit rusten was, zodat zij weg zou gaan. Dat heeft ze ook gedaan. En tweede door Antonia, een Moldavische dame, zij ziet er mooi uit met een goed lichaam. Maar wederom een beetje te agressief. Zij lag zomaar boven op mij met haar aan mijn lul te trekken. Tegen haar heb ik ook gezegd dat ik aan het uitrusten was, en weg was zij. Nog tijdje op de bank gaan liggen en toch besloten even weer rondje te maken. Ik raakte even in gesprek met een aantal beren waaronder ook 2 Nederlanders.

Inmiddels al bijna 2 uur later sinds ik binnen was en ben ik toch geil geworden door al die naakte dames. En zag ik Jessica, zitten. Een Duitse blonde dame, ziet er leuk en een beetje mollig/volslank uit. En dan naast haar gaan zitten en even praatjes gemaakt, beetje zoenen en teasen, en uiteindelijk naar de kamer gegaan. In de kamer het voorspel verder gegaan. Zij was fris, pijpte mij en ik beefde haar. Daarna het condoom erom en vroeg ze mij of zij mij mag neuken (cowgril), ik zei prima. Zij ging redelijk tekeer boven op mij en ik lag lekker op mijn rug. Toen kwam ik klaar, maar ik had nog een stijve dus pompte zij gewoon door zonder het condoom te wisselen [IMG]www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies2/biggrin.gif[/IMG]. En toen wilde mij weer gaan pijpen en was ik ‘betrapt’ [IMG]www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies2/redface.gif[/IMG] Zij vroeg mij of ik al lang klaar kwam en ik zei ja. En toen was zij een beetje boos omdat zij bang was dat de sperma naar binnen was gegaan. Zij dus direct naar de douche om haar kutje te wassen en weer terug naar de kamer. Daarna even gekletst in de kamer en gingen wij naar de kleedkamer voor de afrekening. Vervolgens ben ik gaan douchen.

Na de eerste sessie kreeg ik toch een beetje honger, dan maar even een hapje eten. Soepje, bbq vlees, salade, en fruit voor de vitamientjes. Vervolgens weer gaan rondjes maken en in gesprek geraakt en een beetje ouwehoeren met Franse beren. Geinige gasten, ik zat met een van hen een beetje te pesten enzo. Gelukkig kon hij er ook goed om lachen. Hierna lang pauze gehad. Tijdens mijn pauze kwam Michelle een aantal keer langs mij verleiden door haar hand aan mij lul beetje af te trekken. Ik moest elke keer haar weigeren, maar blijkbaar snapte ze het niet direct. Dan gezegd tegen haar dat ik geen interesse heb in jou. Zij dus boos weggelopen… Daarna geen last meer van.[IMG]www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies2/wink2.gif[/IMG]

Op TV was de hockeywedstrijd tussen NL en DE. Ik riep een beetje ‘..Holland… Holland..’ maar de Duitse beren konden helaas minder waarderen. Ze lachten zelfs mij uit toen NL verloor van DE. Dit gebeurde alles met een knipoog voor alle zekerheid. [IMG]www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies2/smile2.gif[/IMG]

Om het verlies te verwerken ben ik weer rondje gaan maken en in gesprek geraakt met Silvia, leuke Roemeense dame, slank, krullen haar en een beetje last van puisjes. Maar zij is wel een leuke dame om te praten. We merken ons ook dat wij heel goede klik hebben. Op de bank hebben wij ongeveer een uur geklets over alles en nog wat, en het gesprek ging maar door. Leuk! Uiteindelijk zijn we besloten om onze gezelligheid voort te zetten in de kamer. Met heel veel goede zin en echt een goede lach zijn we naar de boven kamer gegaan met een groot bed. Ik stelde dus eerst om even onder douche te staan om ons even op te frissen. Zij vond het ook goed. Zo doende zijn wij naar de douche gegaan naast de massage ruimte van Mylenka. Daar begon het feestje eigenlijk al. Ik waste haar kutje en rug en zij mij ook mijn lul en rug. Veel tongzoenen, vingeren, aftrekken en knuffelen onder de douche. Wederom met veel lach zijn naar de kamer gegaan. Daar verder met TZ en onze handen overal aan ons lichaam. Heerlijk! Vervolgens veel gepijpt en gebeft, en hard geneukt natuurlijk. Of toch wel gevreeën?!?! [IMG]www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies/liebe2.gif[/IMG] De klik is enorm tussen ons waardoor de seks echt heel goed was. Ik ben dus ook heel voldaan klaar gekomen. Hierna nog even geklets en zijn wij weer naar de beneden gegaan voor de afrekening en nog tz erbij. Weer even gedocht, gegeten en op de bank gelegen.

Ik voelde dat het donker en fris begin te worden. Dus maar besloten om huiswaarts te gaan. Maar van de Franse beren ben ik nog niet er vanaf. Weer wat geouwehoerd en even de ervaring uitgewisseld en ik zei ik ga naar huis. Hij zei waarom, ik ga hierna direct naar de Samya, ga je mee? Ik zei dus tegen hem, wat ben je gek man, heb je hier geen genoeg van dan? Want hij heeft mij verteld dat hij bij Babylon al 5 keer heeft gekamerd. Nu nog weer naar Samya?! :confuse: Voor mij was mooi geweest en we hebben onze gegeven even uitgewisseld en afgesproken om in de toekomst wellicht samen te gaan naar een club.

Het was een hele mooie eerste ervaring voor mij in de club. Dit smaak natuurlijk naar meer.
                                        De herhaling om weer terug te gaan naar Babylon is wel groot. Dus ik kom er zeker terug. Hopelijk zsm! [IMG]www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies/wink2.gif[/IMG]

Ter info; tijdens het gesprek met Eddy, der Chef von Babylon, komen er in de achtertuin een buiten- zwembad en jacuzzi op (korte) termijn.

Commentaar

Ik vind een zwembad en eventueel buiten jacuzzi geen slecht idee, de meeste ander grote clubs die 60 euro entree vragen ( of minder, en happy hours hebben ) zijn namelijk vrijwel ook allemaal van deze faciliteiten voorzien.

Commentaar

Gelet op alle lovende recensies hier in dit forum en de geplande line-up, ben ik van plan om deze week eens niet Van Goch (Goch) te gaan bezoeken maar om door te rijden naar Babylon.

Hierover één vraag: begrijp ik het nou goed dat je daar van te voren ook een dame kunt 'boeken'? Ik meende dat in één van de eerdere recensies gelezen te hebben of heb ik dat mis? Zo ja, hoe werkt dat dan?
                                            In Van Goch is dat helaas niet mogelijk, waardoor je soms lang moet wachten voordat de dame waarvoor je komt beschikbaar is.

Ik hoor het graag (mag eventueel ook via privébericht) en wellicht tot in Babylon deze week!