Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Algemene Info Babylon

Ben gisteren voor het eerst naar Babylon geweest. Was wel leuk maar minder spannend dan ik had gedacht. er waren inderdaad een boel naakte meisjes en de meeste zagen er goed uit. De meisjes spreken je aan en op een van de vele bankjes kan je mekaar verkennen. Probleem is dat je moeilijk het met al deze meisjes kunt doen. Dat lukt mij niet. Dus ik had mij voorgenomen niet met de 1e de beste direct naar een kamer te gaan. Vanzelfsprekend wordt dat wel heel snel gevraagd. Het antwoord "ik wacht nog even" wordt niet bepaald op prijs gesteld en het is ook direct het einde van de kennismaking. Jammer maar ik begrijp het ook wel. Een plezierige tijd gehad met een blonde dame uit Letland en een heel vriendelijke roemeense. Ben helaas erg slecht in het onthouden van namen. Prettig was dat je met de meeste meisjes Engels kunt praten. Vind ik makkelijker dan Duits. Ik hoorde om mij heen Engels, Frans, Nederlands en natuurlijk duits. Het eten en drinken is redelijk. Nadeel voor mij is de afstand.

Commentaar

Hei,
      Misschien zaterdagmiddag 5/12, eens naar Babylon.
      Zou voor mij de eerste keer zijn in deze club, wel al Sixsens en yin yang meerdere keren bezocht.
      Tips zijn welkom, evt via privé bericht.
      Thks,
      Goolfy

Commentaar

Iemand nog iets voor de rondvraag?

Eindelijk was het dan zover: de 4e woensdag van de 11e maand, een 30-tal vooraf opgegeven agendapunten en enkele diehards die zich vrijwillig hadden aangemeld voor de kwartaalmeeting.

Telkens is het weer een opgave om een geschikte locatie te vinden, maar aangezien de naakte waarheid deze keer maar eens op tafel moest komen, werd voor het altijd gastvrije Babylon gekozen.
        De huur van de vergaderruimte is recentelijk omhoog gegaan naar 60,- pp, vermoedelijk om de gedane investeringen enigszins binnen een verantwoorde termijn terug te kunnen verdienen.
        Dat mag de pret echter niet drukken, want alle voorzieningen waren aanwezig om een lange vergaderdag zowel efficiënt als comfortabel te laten verlopen. Weliswaar heeft de bediening weinig tot niets om het lijf, de inzet komt uit een goed hart zullen we maar zeggen.

Een van de deelnemers had zich onder voorbehoud bij mij aangemeld en zowaar.. Vrijwel gelijktijdig reden we het parkeerterrein aan de achterzijde op. Zijn naam doet geen recht aan zijn staat van dienst, maar het is een feit dat Newbear veruit de jongste van het mannelijke gezelschap was. Terwijl deze formeel reeds gepensioneerde deelnemer snel naar binnen liep vanwege de kou, moest ik nog even de koffer induiken voor mijn entreebewijs.
        Feitelijk was ik vandaag illegaal aanwezig en als puntje bij paaltje zou komen, dan zou ik mij zelfs van stemming moeten onthouden en zou mijn potlood ongebruikt blijven.

Wat was namelijk het geval? Een gewaardeerd lid die voornamelijk de vergaderingen kan bijwonen in combinatie met een sluitend alibi, bleek deze maand te druk te zijn met andere activiteiten zoals de reallifesoap serie Gouden Tijden Slechte Tijden.
        Sportief als hij is, stelde Pistoleeke zijn entreebewijs aan mij ter beschikking waardoor ik voor de zesde keer dit jaar Babylon als klaploper bezocht heb. Met dit valse identiteitsbewijs werd mij probleemloos toegang verschaft tot de vergaderzaal.
        Dank voor deze geste en zoals aangeboden volgt er voor de eerste kwartaalmeeting in 2016 een aanbod retour aan Pistoleeke.

Nieuwsgierig hoe de rondvraag zich zou presenteren, besloot ik om deze keer niet de leveranciersbel te gebruiken maar mij gewoon als "gast" aan te melden bij de ingang. En verdraaid! Uit alle hoeken en gaten kwamen de vragen op mij afgevuurd!
        Nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik nog tot in de avond de tijd zou nemen om op alle vragen in te gaan, kreeg ik de gelegenheid om mij even op te frissen. Vervolgens in het prachtige rode clubuniform op weg naar de lunch ruimte.
        De tijden dat een clubstropdas nog tot de verplichte dresscode behoorde, ligt gelukkig al weer geruime tijd achter ons. Toch heb ik aan het begin van de vergadering altijd even een wat "naakt" gevoel.

Hasta la pasta bleek op dat moment reeds wat voorwerk aan het doen te zijn en Lesyeux stond samen met Bubbelbader aan de vergadertafel. Prettig kennis te maken met deze liefhebber van ehhh.. bubbelbaden en in de loop van de dag wat ervaringen met elkaar uitgewisseld zoals dat collega's betaamt.

Één van de agendapunten betrof het onderwerp ontboezemingen en gênante momenten. Hiervoor was een tot driezitter gepromoveerd tweezitsbankje gevonden. Lag het aan de ontboezemingen of aan het feit dat we akelig gezellig dicht tegen elkaar aan zaten? Ik kreeg het in ieder geval behoorlijk warm!
        Ik zie dat de details het forum (nog) niet bereikt hebben en vertrouw ook op de discretie van de aanwezigen om dit zo te houden.
        Laten we wel wezen...de oudste dvp ooit is nog tot daar aan toe, maar een dvp die geen dvp maar een hvp bleek te zijn, is echt te gênant om in detail in de notulen op te nemen!

Gedurende de middag wat rondgekeken, bubbelbad benutzt, saunaatje gelijktijdig met Lesyeux gedaan en smalltalks met de mij bekende meisjes als Bianca, Gabriëlla, Alice, Claudia, Monica en de grappige bardame die na een jaar van afwezigheid weer terug was (Renate als ik mij niet vergis).
        De rechaud werd in de middag telkens aangevuld met pannekoeken/flensjes. Errug lekker, heb er uiteindelijk 5 gegeten met kersen en poedersuiker (het effect hiervan daags erna laat zich raden..).
        Echt behoefte aan een 1-op-1 gesprek met één van de aanwezige dames had ik nog niet. Zoals Newbear elders ook al schreef: Aan de ene kant vraag ik mij af wat ik hier deed, aan de andere kant blijft het bezoeken van oa Babylon toch trekken, zelfs als de opkomst van de vaste bewoners wat tegenvalt.
        Viel het dan zo tegen? Dat dan ook weer niet, maar de aanwezigheid van de dames geeft mij niet meer het opwindende gevoel zoals voorheen. Het rustige middagje relaxen en kletsen met de andere gasten was prettig. Deze keer wat minder met Newbear met wie het fijn praten is over het leven buiten de clubs. Heb veel aan de vergadertafel gestaan en nader kennisgemaakt met oa Bubbelbader en een Duitse bezoeker die stamgast is geworden, sinds de keer dat ik hem in de zomer aantrof. Aardige personen met gevoel voor humor!
        Dat kan je van de meeste Duitse bezoekers daar niet zeggen.., arrogant en zonder één keer te lachen zie je ze de hele dag in de club staan. Ik begin de dames steeds meer te geloven dat zij het liefste met Nederlandse bezoekers te maken hebben (en met enkele Vlamingen uiteraard ��).
        Pas tijdens een hapje eten rond de klok van half zes werd mijn nieuwsgierigheid gewekt door een slanke blondine.

Er bleken die avond uiteindelijk nog twee agendapunten te bespreken zijn:
        -1 de langharige Roemeense slanke blondine (girl next door type)
        -2 een langharige zwarte parel

Ad1 Roemeense blondine
        Na een kort praatje op de ronde bank in de bar verplaatsen wij ons naar de kino. Het was niet zo druk deze woensdag en ook haar had ik deze middag het merendeel van de tijd op haar bankje zien liggen. Mooi meisje, naam vergeten (leek een beetje op Tina). In de kino leek het wel of zij werkelijk nog niets gedaan had die dag..en toen had ik mijn tong nog keurig in mijn mond gehouden!
        Overtuigd van haar sterke punten werd dit 1-op-1 gesprek vervolg in één van de kamertjes bij de kino. Wat het was weet ik niet, maar nadat zij van beneden terugkwam leek haar geile bui over. Een standaard half uurtje volgde, waar niks mis mee was, maar waarvan ik het prima vond dat zij het allemaal binnen 30 minuten wilde afronden.

Terug gekomen in de bar nog wat mededelingen in de groep besproken en ineens werd mijn oog getrokken door een zwarte parel met een verleidelijke glimlach. Subtiel schuurde zij haar kontje tegen mij aan toen ze een drankje "moest" halen. Door de waarschuwende opmerkingen van hasta la pasta besloot ik nog maar niet op haar avances in te gaan.
        Bubbelbader en hasta la pasta begonnen weldra aan de terugreis en we namen vast afscheid voor het geval ik alsnog op een kamer zou belanden.
        Ik ging nog een rondje lopen en met een bak koffie op een bankje plaats genomen.
        Na 5 minuten was er nog niets gebeurd en kwam Lesyeux er nog even gezellig bij zitten zodat hij goed uitzicht had op Bianca... (wat daarvan het effect was heeft hij zelf inmiddels al beschreven, al moet ik zeggen dat hij nogal bescheiden in zijn verslag was...als je zag hoe die twee met elkaar bezig waren...!).
        Op naar de kino dan...als er geen leuke dame zou zijn dan zou ik ook mijn boeltje pakken en op huis aan gaan.
        Maar het lot was mij gunstig...

Ad2 Zwarte parel Juliet
        Het was die glimlach en haar zachte huid die mij aantrokken. En dat dit gebeurde mag gerust een wonder genoemd worden. In een grijs verleden heb ik nog eens een aantal maanden gehokt met een Surinaamse. De herinneringen aan deze furie stonden altijd in de weg om met een zwarte dame te gaan. Zowel door de zeer positieve als de minder aangename herinneringen.
        Maar nu gebeurde het dan toch. Zij was mij gevolgd richting kino en kwam gelijk op mij zitten en begon te zoenen als of ze niet alleen genoegen nam met mijn amandelen maar zelfs m'n strottenhoofd wilde beroeren met haar tong!
        Dit ging zo een tijdje door waarbij mijn hand subiet richting haar poesje gedirigeerd werd...wauw...oude tijden leken te herleven.
        Kamertje in de kelder opgezocht en een uurtje of zo intensief gedebatteerd met Juliet, naar eigen zeggen een Française, maar met haar roots duidelijk in donker Afrika, Guadeloupe, Frans Guyana of één van de andere Franse koloniën (u weet wel, de goede oude tijd, toch...?)
        Heb geen paspoortje aangetroffen in het Babylon topic. Zij vertelde dat zij hier nog niet zo lang aanwezig was.
        Ik heb mij aan mijn goede voornemen kunnen houden, om mij voortaan niet meer zo in de achtergrond van de dames te verdiepen en aldus kan ik niet meer zeggen dat zij een leuke, lekkere, geile gekke meid is.

Enige minpuntje van de dag: het ontbreken van mijn privé-secretaresse..maar helaas..ex-verloofde Paula is vooralsnog definitief gestopt.

En zo kwam er in de loop van de avond een einde aan een lange, onthullende, gezellige, zo nu en dan geile en vooral relaxte kwartaal meeting!

Commentaar

Gisteren voor de eerste keer naar Babylon FKK in Elsdorf, met dank aan dit forum voor de vrijkaart.
          Na ongeveer 2u rijden daar aangekomen, gemakkelijk de parking achteraan gevonden (op basis van info van een andere beer), vraag mij wel af waar het nu het veiligst parkeren in de straat of achteraan.

vriendelijke ontvangst en vrijkaart aangenomen. rondleiding door Alice.
          Zoals gezegd, eerste keer in een FKK in Duitsland, andere ervaring dan in SS en YY, met alle vrouwen in hun eva outfit.

Club omschrijving : ziet er goed uit, geen probleem met grootte van de lockers aan de ingang, mooie douches, jaccuzi en sauna, kamers ook in orde, mss iets te warm, eten zag er goed uit, vriendelijke bediening aan de bar.

Aanwezigheid dames, ik vermoed 3 keer meer dames dan mannen, verschillende types.

aangekomen rond 12u en terugvertrokken rond 16u, dus had mij voorgenomen om 3 kamergangen te doen, uiteindelijk zijn het er 4 geworden van een halfuur.

Dus kamergang met Tanja, Theodora, Laura B en Adriana, meer details mbt kamergangen volgen nog.

Commentaar

Gisteren voor de eerste keer in Babylon, eerste kamergang met Tanja, viel best mee, gfe, haar pre-sales (eerst even met haar in de jaccuzi), dan naar kamer after sales waren ook ok (misschien had ze gehoopt op een 2e kamergang).
            Op de kamer lekker tongzoenen, pijpen, vingeren heel beperkt, cowgirl, herhalingsgevaar 70%

Commentaar

2e kamergang gisteren in Babylon met Theodora.
              ik had haar gespot als ik van de jaccuzi in de kelder naar het gelijkvoers ging, ze zat gehurkt daar aan de lockers, wat een fraai uitzicht, kon ik niet aan weerstaan, effe getwijfeld en naar boven en direct terug naar beneden, ze zat er nog in dezelfde houding, babbeltje, pre-sales en dan naar kamer.
              Wat een figuur, mooi gebruind, lang zwart haar, mooie B-cup.
              lekker tongzoenen, pijpen, vingeren oppervlakkig, eerst cowgirl, dan doggy en zachtjes aan haar lange haren getrokken, super!
              herhalingsgevaar 90%

Commentaar

3e kamergang gisteren in Babylon met Laura B.
                ik had haar al een paar keer gepasseerd in de buurt van de bar, en al een paar keer gekust.
                Wat een figuur, mooi blond haar, lekkere b-cup.
                Lekker tongzoenen, pijpen, vingeren, eerst mission dan cowgirl, herhalingsgevaar 90%

http://www.saunaclub-babylon.com/b0/...aura-koeln.jpg

Commentaar

4e kamergang gisteren in Babylon met Adriana.
                  Had haar al gespot, toen ik de eerste keer in de jaccuzi zat, babbeltje mee gedaan, later uit het oog verloren.
                  Toen ik dan eigenlijk al een twijfelen was of ik al zou vertrekken, haar toch nog gespot en dan maar meteen naar de grote kamer boven.
                  Ze vermelde me dat ze sinds gisteren terug aan het werken was na een jaar wat ze heeft nu een kindje.
                  Wat een figuur, mooi kort zwart haar, lekkere b-cup.
                  Lekker tongzoenen, pijpen ook diep, vingeren, eerst cowgirl dan mission , uiteindelijk klaargekomen in haar mond. herhalingsgevaar 100%
                  http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/511.php

Tnx. Apart damestopic aanmaken mag altijd. Dp.
                  Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 06-12-15, 15:29.

Commentaar

Herdenkingsfeest FOOTS in Babylon op zaterdag 19 december 2015

Het is nu bijna een jaar geleden dat Foots ons op veel te jonge leeftijd heeft verlaten om daarboven op zijn rug te gaan liggen en de (b) engeltjes hun werk (lees: pijpen) te laten doen.

Foots was er een van de feestjes!
                    Foots wordt nog eenmaal herdacht samen met wie er zin in hebben, maar dan wel met een knallend feestje in......?
                    Foots wou geen tranen, foots wou geen gezanik! Eten en wippen (in zijn geval - laten pijpen) was zijn devies.

Na info te hebben vergaard bij de clubs waar foots zijn laatste jaar het liefst kwam, is besloten dit feest ter ere van foots te houden in Babylon.

Wat wordt er aangeboden?
                    Een korting op de entree van €20,--. De entree op 19 dec is dus 40 euro (na aanmelding per pm bij Sjeufke).
                    Voorts zijn er nog heel veel leuke dingen voorzien voor de meisjes en de mannen en ook Cheffe Eddy heeft het een en ander in gedachten.

Commentaar

Onlangs voor het eerst saunaclub Babylon bezocht met een vrijkaartje van Hookers - bedankt Hookers en Babylon! Grote, comfortabele club met tientallen overwegend mooie, slanke meiden. Prima catering en gezellige bar, waar je, althans toen ik er was, makkelijk in contact komt met overige, deels Nederlandse beren. Aangenaam om tussen de kamersessies door lekker wat te kletsen. De geboden service is uitstekend; toen het te laat was geworden om nog naar huis te rijden, heeft de uitbater persoonlijk gezorgd dat ik in een hotel in de buurt terecht kon. Klasse!
                      Met twee dames gekamerd. De eerste was Laura; een mooie meid, en de seks was oké, maar niet buitengewoon. De tweede was Anastasia, in de kino. Mooie meid met lang zwart haar en prangende borstjes. Wilde niet zoenen, maar pijpen en nmc lekker en soepel. Ook viel mijn oog op lolitagirl Ina, klein, tenger, blond, maar ze was die avond kennelijk niet in goeden doen; hing chagrijnig op de bank en was nauwelijks aanspreekbaar. Volgende keer beter, hoop ik.

Commentaar

Zaterdag 19 december Babylon

Mijn kinky bolide richting Elsdorf gedirigeerd om Foots te herdenken die ons een jaar geleden is ontvallen.
                        Foots herdenken = neuken, feesten en tenminste één keer een mondje afladen....... .

Om 13 uur ingecheckt. En, zoals dat gebruikelijk is, krijg je een warm onthaal met kale poesjes en puntige borstjes. Van Précieuse al een tong tegen mijn huig. Zo....en dat al vóór ik de entree was gepasseerd. Dat zou een vervolg krijgen........... .

Nadat deze vlaaienkoerier de vlaaien uit het Belgische Kanne bij ......ja Précieuse....had afgeleverd, kon ik mijn spullen wegstoppen in een locker op de onderste rij. De 'jonge' broeders onder ons hadden inmiddels alle 'bovenlockers' geannexeerd.
                        Het betekende ook dat al wat feestgangers in dit huis van lichte zeden aanwezig moesten zijn.

Aan de Stammtisch kennis gemaakt met onze "huistandarts" seksenfun. Iedere keer weer blijkt beeld en werkelijkheid ver uit een te liggen. En verder was het ouwejongens krentenbrood! Altijd weer gezellig, want daar houdt deze jongen wel van. Voor mij hoeft het geen partysfeer te zijn, maar als ik links en rechts wat kan ouwehoeren met bekenden, dan is de dag al ruim voor de helft geslaagd. Dat van die familiaire sfeer zoals vaker genoemd in Babylon kan ik weer bevestigen. Daar horen overigens zeker ook de meisje van Babylon bij. Zij dragen groot deel bij aan deze familiaire sfeer.
                        Melinda kwam een langs gewandeld en 'scheurde' met het 'scherpe' tepels mijn rug open. Monika met keek me weer aan met haar ondeugend snoetje en forse [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/tietjes.gif[/IMG]. Jaha allemaal opties....maar in rust aan de Stammtisch kwam Steffi mij gezelschap houden. Ze is van een iets andere aanpak. Kletsen, wat drinken, een peuk, friemelen, nog meer friemelen.....douchen.....en voor de ketel overkookt, heel snel maken dat je op de kamer komt! [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/grin.gif[/IMG]

Steffi
                        Ze is niet de jongste en de mooiste in Bab, maar ze is wel 'belegen'! Dat vind je dan weer terug in haar ruime ervaring. In september als eens met Steffi gekamerd. Steffi staat garant voor GFE. TZ en Kuscheln op een zeer natuurlijke wijze. Blasen (GOSP = 0,9M) dik oké, waarbij de appeltjes niet worden vergeten. Een geraffineerde vorm van pussysliden. "And now is my turn!" riep ze [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/shocked.gif[/IMG] Mijn hoofd duwde ze met beide handen tegen haar drijfnatte poes en moest haar vervolgens met slechts één vinger 'deppen' tegen haar g-spot tot ze ......explodeerde. Gelukkig zat er nog genoeg energie in Steffi voor een zinderende finale in Cowboy!

Met de haren rechtop van de kamer! Ff douchen en liggen in de whirlpool, want daar was wel ff behoefte aan. Ik lag er eerst alleen, maar even later kreeg ik gezelschap van Marina. Vaak gezien bij de bar...erg gummi en drinkt graag een een glaasje Wodka. Tijdens onze conversatie kwam er nog een of ander raar geval bij zitten die graag de aandacht naar zich toe trok....van Marina. No prob. Alleen leek Marina daar niet zo van gecharmeerd. Hoe meer die kerel in de richting van Marina schoof, hoe meer ze richting mij verplaatste. Op een gegeven moment zat ze op schoot. Marina zeker een optie om te kameren, maar ik was nog herstellende! Die kleine borstjes die ik van achteren verplicht moest vastnemen gaven kleine Sjeuf al meteen een boost, maar ik hield de boot af. Die kerel droop af en Marina houd ik zeker voor een volgende keer in gedachten.

Aan de Stammtisch was het aantal feestgangers toegenomen. Kennis gemaakt met Kwant en Sex++. Ik ging mij iets van de kaart bestellen. Doch, ik mocht de net bereide maaltijd van seksenfun nuttigen, die zijn seksuele behoeftes voorrang gaf aan de innerlijke mens.
                        Ik werd omhelst door een bekende dame, maar een kon haar niet thuisbrengen. Het bleek Karina te zijn uit Acapulco Gold, die ik uit die tijd ook van binnen heb leren kennen. Evenzo Angel (ex AcaVelbert en AcaGold), die overigens maar korte tijd in AcaGold heeft gewerkt. Angel, in Bab onder pseudo Diana nu met een kort haar, maar nog altijd dat lief gezicht. Voor beiden zou er deze avond nog geen herhaling komen. Tja....in Bab loopt zoveel lekkers rond.

Précieuse
                        Achter in de bar werden al driftig schijven in de gleuf van de sjoelbak geschoven. Ik wilde wel een poging wagen, maar die poging werd verijdeld door Précieuse. Ik voel me nauwelijks aangetrokken tot dames met een donkere huiskleur. Précieuse heeft een wel heel aantrekkelijk slank lichaam. Bovendien is het een en al lol en hilariteit. Haar recensies zijn uitstekend. Na sexmachine kreeg ik ook van noglangnietuitgewandeld een positief advies. De presales (en zo later bleek ook haar service) van Précieuse zijn van dien aard, dat ik meteen aan Melody van AcaGold moest denken. Als ik mijn hoofd (boven) er niet bij zou hebben gehouden, waren we niet eens op de kamer terecht gekomen.
                        Op kamer liet ik het maar gebeuren. Wat een energie! TZ = 100% huigswaffelen, blasen [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/shocked.gif[/IMG] (GOSP = een dikke 1M) en hoe. Moest madame Précieuse fors afremmen. Ze heeft zoveel in haar trukendoos......, dat ik om het af te wenden er voor koos, in doggy haar supersmalle doosje leren te kennen. Ten finale uiteindelijk haar mondje afgevuld met een kerstgeschenk [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/grin.gif[/IMG] SUPER!
                        Een kamer van een half uur maar een van dubbel tarief....... . Alles dik en dubbel waard.

Na dit wonderbaarlijk gebeuren mij maar eens gewaagd aan de sjoelbak. Er was tenslotte wat te winnen. Spel'lijdster' vulkaasspecialist had het maar druk mee....om de dames een handje te helpen met de schijven >> gleuf.
                        Sjeuf zelf volbracht het spel tot een gedeelde eerste plaats met noglangnietuitgewandeld op dat moment.
                        In tegenstelling tot normaal waagde ik mij aan de Leffe in plaats van vino blanco.

Aan de bar trof ik bartdepauw waar ik onlangs nog lang mee had gesproken in Sixsens.....en zo kwamen weer 'Kinganese' herinneringen boven.
                        Monica en Sasha veroverden een bekende voor een trio....dat zich voor 70% in de bar afspeelde.
                        Vulkaanspesialist vertelde in geuren en kleuren over zijn kamer met Jeannette, een dame die alleen al door haar gezicht, lange blonde haren, perfecte borsten en verder mooi gevormd lichaam kamerwaardig was. Ze zat bij een kerel in een sofa en kwam daar niet meer vandaan. Dauergebucht......zo leek het. Angel ook nergens te bekennen. Dorothea al meerdere malen mee gesproken tijdens mijn vorige bezoeken. Ik had haar bij aankomst al ontmoet op de parkeerplaats, alwaar ik werd begroet met een paar dikke knuffels.

Dorothea
                        Dorothea zoent perfect en kruipt tijdens de presales heerlijk tegen je aan. Ze gaf vooraf aan dat ze geen extra's doet. No prob! En zo zochten we na een kwartiertje een koele kamer ergens op de begane grond. TZ dik oké! Blasen vol verve en gevarieerd met een GOSP van 0,7M. Het mocht wat strakker, maar zeker niet verkeerd. Neuken in Cowboy en Missio. In Missio onder zalig TZ het rubber geheel afgevuld.

Gedurende de avond kreeg Babylon bezoek van de politie om het rookverbod te handhaven. Gelukkig stonden op dat moment geen asbakken (meer) op tafel en werd er alleen buiten gerookt [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/017.gif[/IMG] De heren hadden meer oog voor kledingloze dames dan voor het handhaven van het rookverbod. Het zijn ook maar mensen met een gezonde yoghurtbus tussen benen.

Er moest nog een finale worden gespeeld tussen noglangnietuitgewandeld en ondergetekende. Winnen of verliezen, het maakte niets uit. Een gratis kamer of een gratis entree voor Bab. Enfin, de gratis kamer viel mij ten deel. Maar eens bezien aan wie ik die €50 zou gaan besteden.
                        Aan de Stammtisch kwam Annastasia tussen mij en Licky Luke in staan. Een bijzonder mooi gevormde dame, 18 lentes, leuk koppie, lekkere borstjes. Na Melinda wel de mooiste dame in Bab. Ze was helaas niet erg spraakzaam. Er moet een klik zijn. Die was er op dat moment niet en dus te veel twijfel om 'dieper' kennis te maken. Ik las later thuis de uitstekende recensie van seksenfun. Een volgende keer toch maar eens proberen of er met Annastasia wat te lachen valt.
                        Roberta was net bezet geraakt en Jeannette nog dauergebucht.
                        Ik liep een nog rondje en deze keer pikte ik ook de bovenverdieping mee. Daar trof ik Steffi aan de speelautomaat. Ietwat 'traurig'. Al snel begreep ik dat ze net €100 in een bodemloze put had zien verdwijnen. Vrouwen en speelautomaten......zonde van hun zuur verdiende centjes soms. We legden ons in een lege kino en er ontstond een wat diepgaander gesprek dan normaal.

Steffi 2
                        Na ruim een half uur met Steffi een tweede ronde gemaakt. Het werd een herhaling van zetten! Misschien nog wat intenser. Deze keer geëindigd in Missio. Ze vond dat ik deze keer maar eens moest werken [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/grin.gif[/IMG]
                        Een perfecte GFE kamer!

Toen ik terug in de bar kwam om half 1, was het aantal bezoekers al flink uitgedund. Aan de bar nog ff met oudebelg in aanwezigheid van Andreea gezeverd. Om precies 1 uur werd de sluitceremonie ingeluid door de theke. Dat gaf wat file in de kleedkamer. De theke was zoek voor het het inleveren van de sleutel. Dat had een reden zo bleek even later. Melinda en Sacha waren elkaar in haren gevlogen. Zelfs Eddy moest zich er even mee bemoeien om de Hongaarse en Roemeense temperamenten in te dammen. Melinda liep al in pijama rond. [IMG]relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/tongue.gif[/IMG] Ik zou me zo inschrijven voor een pijama party in Babylon

Tegen half 2 het Sodom van Elsdorf verlaten.

Illusion Plopp

Commentaar

Goedemiddag allen,

ik moet morgenochtend iemand afzetten in Köln airport, en omdat Babylon Elsdorf op de weg terug ligt, het plan opgevat om daar morgen eens tegen openingstijd rond 11 uur naar binnen te wandelen. Ik ben er nog nooit geweest. Heb wel saunaclub (SixSens)ervaring, maar nog geen FKK club ervaring. Iemand nog specifieke Babylon tips en trucs? Waar moet ik eventueel op letten? Ik bergrijp dat er vroeger een soort betalings systeem was waarbij zaken werden opgeschreven en je betaalde bij verlaten van de club? Maar afrekenen dient nu direct na de kamergang mer de dame in kwestie te gebeuren toch?

Ik las op diverse recensies dat er ook stevig aan presales gedaan wordt in deze club. Wordt die presales tijd dan door de dames dan bij de kamergang tijd nog opgeteld?

Groeten,

Deantje

Commentaar

Ik had van enkele ervaren Babylon gangers al enkel berichten mogen ontvangen op mijn vorig bericht in dit topic. Enkelen raden me af om gisteren naar Babylon af te reizen, gezien de schaarste (kwantiteit en kwaliteit) op deze dag(en) in januari qua vrouwelijk aanbod. Enkele raden me het net wel aan, omdat de line up dan overzichtelijk was en ik de namen van te voren beter kon onthouden (welke goede en welke slechte recensies hadden). Even gewikt en gewogen. Mara omdat ik toch in Köln moest zijn om iemand af te zetten op vliegveld en ik daarnaast een vrijkaartje uit de Tombola hier had gewonnen (waarvoor uiteraard dank aan de Tombola organisatoren en de betreffende club(s) die deze kaartje ter beschikking stellen) toch maar besloten de stoute schoenen aan te trekken en Babylon aan te doen.

Allereerst ook dank aan de mensen die de uitgebreide parking route op diverse fora gezet hadden, met foto/satelliet afdruk. Ik ben zonder problemen in 1 keer direct op de parking achterzijde Babylon belandt. Top! Vervolgens het padje langs Babylon af en 'Geklingelt'. Receptioniste (Natascha was de naam volgens mij) maakte open. Ze meldde me gelijk dat er slechts op dat moment (11.15 uur ) 3 dames im Haus waren. Ik zag in ieder geval ook maar een beperkt aantal beren (schat 4) dat ik de gok toch wilde wagen. Vrij kaartje overhandigd, eerst even douchen en omkleden en vervolgens weer bij Natascha melden die dan ene Jessica zou roepen voor een korte rondleiding. Jessica beviel me al gelijk. Ietsje rijper (tikte schat ik net de 30 aan). volle sillconen borsten (zo zie ik ze graag) en 'Intimschmuck'. Mocht deze dame in de loop van de middag vrij zijn, dan wilde ik zeker een verder kennis maken met haar.

Na de rondleiding aan de bar gaan zitten en wat gedronken. De dames waren eerste half uur bezet, maar dat die kans er was wist ik dus. Even later kwam Stella bij me zitten. Een iets getintere Portugese dame. Ik denk als er meer dames waren geweest dat ik met deze dame niet gelijk verder was gegaan. Maar ze was vriendelijk, leuke presales, en tja, Deantje junior stond al weer paar dagen droog en aldus eerst op naar de Kino en daarna auf Zimmer. Geen moment spijt van gekregen, goede sessie, recensie volgt.

Vervolgens de welness ingegaan. Hier staan me werkelijk een zeer uitgebreide mooi Wihrlpool, die je per hoe zowat persoonlijk kunt instellen. een half uurtje daarin en ik voelde weer als herboren. Vervolgens soepie gegeten, aan de bar gaan zitten en nog wat kunnen kletsen met de Theke Frau (naam is me ontschoten even) en met Cheffe Eddie. de tijd zo heerlijk wat kunnen doden. Inmiddels waren er nog 3 dames binnen gekomen. Dat zouden moeten zijn geweest volgens de Anwesenheit Liste van gisteren: Précieuse, Diana en Jeanette. Précieuse is een hele mooie negerin, prachtig figuur en altijd lachend gezicht. Diana leek een zeer lange meid, langere zwarte haren, prachtig figuur. Maar Jeanette sloeg werkelijk alles. Dat was echt een ongelooflijk beauty en figuur. Die was ook gelijk bezet zowat de rest van de middag had ik het idee.

Jessica kwam me nog een drankje inschudden aan de bar en vroeg of we wellicht 'etwas gemeinsames' konden doen. Ik was inmiddels weer bijgekomen van kamergang 1, dus had hier nu wel oren naar. even ons teruggetrokken op een ligbankje. Daar wat leuke presales, en toen werd het rap tijd kamer op te zoeken. Ik moet zeggen Jessica is met stip mijn topt tien binnen gekomen. Leuke goeduitziende prille 30-er, zeer sympathiek en netjes, zeer sexy nylons aan, en leuke initiem piercings. En harde siliconen boobies (hou ik wel van). Een dikke 9 voor deze meid. Aparte recensie volgt nog.

Resumerend:
                            Niet veel dames aanwezig, maar dat wist ik en werd me zelfs bij binnenkomst netjes op geattendeerd. Maar voor een eerste kennismaking met een club hoef ik van mij niet gelijk in een drukte van hjewelste te komen zeg maar.
                            Club is zeer mooi, schoon, vele lig en zit zetels, 3 etages:
                            Kelder: welness en ook ruimtes met zitjes en kamers
                            Begane grond: Bar, eetbuffetruimte, vele lig en zit zetels en kamers
                            1e verdieping: Mooie kino, en diverse kamers.
                            Hier geen badjas zoals in SixSens bijvoorbeeld, maar een Handdoek om je middel ofwel naakt rondlopen (FKK Sauna club immers) . Dames lopen naakt rond (hooguit nylons, laarzen/pumps).
                            Personeel zeer, maar dan ook zeer prettig en "gemütlich" en behulpzaam. Altijd in voro een praatje, zeer correct.
                            Cheffe Eddie, die een rondgangetje maakte bij zijn gasten en altijd tijd voor een praatje had.
                            Hele pand is veel groter dan je van buiten zou inschatten.

Kortom: Herhalingsgevaar zeeeer groot voor mij, en dat gaat ook zeker gebeuren. Begin januari is de bezetting op iedere dag zeer miniem volgens Eddie, maar eind januari groeit het aantal aanwezige dames weer. Ik zal eind januari weer eens langsgaan aldaar.

Commentaar

Aan het eind van vorig jaar deze club samen met mijn maat bezocht met het gewonnen vrijkaartje. Waarvoor nogmaals mijn dank.
                              De vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd .
                              Wat me opviel was de goede sfeer. Het eten was goed en meer dan voldoende. Wat ons opviel was dat er die dag toch wat weinig dames waren. Het viel niet echt mee om er een te veroveren. Optisch gezien zijn de dames in orde met uitschieters naar boven. Helaas zijn de toppers bezet bij de vaste stamgasten. Uiteindelijk Monika veroverd die een goede service gaf pijpen zc , verschillende standjes etc. Wij zijn er in totaal 5 uur binnengeweest . Enkele vrouwen extra zou denk ik beter zijn omdat de wachtrij wordt ingekort naar een aanvaardbaar niveau. Misschien dat er in de toekomst nog weer een keer ga kijken in de hoop dat er wat extra dames zijn

Commentaar

Goededag Collegae,

Vorige week een heerlijk weekje wintersport achter de rug in Tirol. Groot Chalet met vrienden. Afgelopen zaterdag teruggekomen. Zondag in mijn eigen bedje weer wakker geworden en na 1 week 'droog' gestaan te hebben en vanwege het feit dat het wintersport budget nog niet geheel was opgemaakt spontaan het plan opgevat om eind van de ochtend voor de 2e keer eens Babylon aan te doen. De eerste keer was ook op een zondag ochtend/middag, (3 januari). Ondanks de beperkte line up toen (waarvoor ik al gewaarschuwd was) toch een hele leuke middag gehad aldaar. Nu eens gaan kijken bij grotere dames bezetting. Volgens de aanwezigheid lijst op hun site zouden er 14 dames (15 - de masseuse) aanwezig zijn. Vlak voor vertrek rond 10.30 uur nogmaals gekeken, nog geen wijzigingen doorgevoerd. En ik zag dat Jessica waarmee ik de vorige keer ook een hele goede kamergang gehad had, er ook zou zijn. Die wilde ik vandaag bij 2 geplande kamergangen het liefst als eerste nemen.

Eenmaal aangekomen zo tegen 11.40 aan de deur 'geklingelt'. Werd ontvangen door een andere receptioniste als de vorige keer (deze was van Oosteuropese afkomst leek mij). Stuk of 3 dames stonden me naakt op te wachten, zag al in mijn ooghoeken dat er nog meer dames in de zetels zaten en een stuk of 4 beren binnen. De 60 euro afgetikt, omkleden, douchen en eerst maar eens een drankje aan de bar. Zaten toch ik schat zo'n 8 dames op de zetels bij de bar. In ontwaarde Jessica helaas nog niet. Totdat ik even meer richting locatie achter de bar in keek, zag ik haar hoofd even boven een zetel uitkomen. Ik dacht: die is reeds bezet. Ik moest toch even naar beneden plasje plegen, en dacht dan loop ik niet weer direct terug naar de bar maar even via de andere kant door de 'lounge' zaal. Zou ik even kunnen kijken of Jessica inderdaad bezet was. Bleek ze er alleen te zitten.

Ze herkende me nog van 3 weken geleden. Lachte enthousiast, even kort babbeltje gemaakt en naast haar in de zetel gaan zitten/liggen. Daar begon het spel al goed, strelen, tongzoenen, haar hand die reeds onder mijn handdoekje aan het kietelen was en Deantje junior in no time op harde oorlogsterkte. "Der freut sich mich zu sehen" zei Jessica. En zo was het maar net. Ik was nog geen 15 minuten in Babylon, maar na een weekje 'geheelonthouding' hield ik het echt niet meer. Ik dirigeerde ons dan ook naar een kamer. Dit half uurtje werd nog beter dan de eerste keer. Eerste paar minuten tongzoenen en met haar heerlijk harde siliconen borsten spelen. Pijpen uit de kunst, standje 69, met haar zeer hygienisch en smaakvol kutje en ze leek er in ieder geval ook van te genieten. Ze houdt zelf heel er van pijpen en zuigt graag mannen leeg. Ze vroeg of ze me leeg mocht zuigen. maar ik wilde haar ook nog neuken. Dat was geen probleem voor haar, in missionaris haar geneukt en uiteindelijk een ongelooflijk opgespaarde 1 week lading in het rubbertje gespoten. Rubbertje zat echt vol, zag ook Jessica en ze lachtte: "schon lange nicht mehr gekommen, oder?". Dat klopte als een bus. Nog even kort wat na gekeuveld en heb haar beloofd dat ze de volgende keer me uit mag zuigen, tot grote vreugde van haar. En een volgende keer gaat er met haar zeker nog eens komen. Netjes de 50 euro afgetikt, volgens mij krijg je met haar nooit gezeik over de tijd, die weet denk ik wel waar ze mee bezig is en hoe je 'Stammkunden' moet opbouwen. Nog een dikke tongzoen bij afrekenen als 'afscheid'. Heerlijke iets rijpere zeer goed verzorgde dame is het! Die ziet me zeker terug! Recensie in haar topic volgt.

Na de kamergang met Jessica even gaan douchen vervolgens en in de Sauna gaan zitten (die van +/-75 graden). Zat daar een tijdje, opeens zwaaide de deur open, kwam er een donkere dame binnen. Ik zat wat meer in de hoek, zij ging liggen. Kwamen aan de praat, ze bleek Shana te zijn. Heel leuk gesprekje met haar gehad. Echt een zeer sympathieke dame. Alhoewel ze niet gelijk mijn type is, maakte ze een dusdanig sympathieke, rustige, niet jagende indruk dat een kamergang met haar er ook nog ooit van gaat komen, zeker na het lezen van haar recensies. Ze kwam echt heel leuk en sympathiek over. Na een 20 minuten met haar in de sauna gezeten te hebben, gingen we eruit. Ze vroeg of ze me gezelschap mocht houden en stelde voor even ergens in een zetel te gaan zitten. Ik zei eerlijk dat ik net 25 minuten geleden een kamergang achter de rug had en dat ik eerst moest recupereren. Dat begreep ze maar al te goed en ze lachte naar me.

Na de sauna vervolgens even nog heerlijk relaxed in de Whirlpool en toen naar boven om wat te eten. Uitstekend buffet met heerlijk vers gemaakte kippensoep. Niets mis mee. Er werd volop 'Geklingelt', maar er kwamen net zo veel dames als beren binnen. De line up begon te groeien richting 14 dames zoals op de aanwezigheidslijst. Zat lekker te eten en toen kwam een heel mooie slanke dame naast me zitten, die had ik nog niet gezien. Ze zei 'Mahlzeit' en liet me rustig uit eten. Toen ik klaar was bracht ze netjes mijn leeg bordje en bestek naar de keuken en kwam weer terug naast me zitten. Kwamen uiteraard aan de praat, ze heette Dorothea. Daar kon ik me goede recensies van herinneren. Maar de eerste kamergang was nog niet zo lang geleden. Dat zei ik haar ook gelijk, wat ze zeer op prijs stelde. Ze verliet de kruk naast me en maakte een rondje, maar aantal beren was zwaar in de minderheid ten opzichte van aantal dames. Dus geen 10 minuten later zat ze weer naast me.

Wederom wat gekeuveld en ze bleef me maar aan kijken met die ontzettend mooie ree bruine bambi ogen. Die ogen van haar, dat is echt een van haar sterkste punten. Ze kroop wat dichter op me en begon me te zoenen. En ook onder de handdoek wat te friemelen. En ondanks de zeer recente kamergang nummer 1, kwam Deantje junior al vlug op oorlogssterkte. Ze legde de handdoek wat verder omhoog, begon wat te trekken en me te tongzoenen. Dat duurde een 5 a 10 minuten. Toen dacht ik: nu wordt het tijd voor een kamer. Ze vroeg of ik een voorkeur had qua kamer, had ik niet. Dus zij mocht bepalen. Hadden we een kamer achter in de cinema. Weliswaar met een deur, maar is geen geheel qua geluid afgesloten ruimte. Maar dat boeide me niet, leek me zelfs beetje geil als wij mensen zouden horen of mensen ons zouden horen.

Het werd een top halfuurtje met Dorothea, terwijl ondertussen ook in de cinema een beer met dame waren gearriveerd hoorden wij, die in de cinema vol op aan het neuken gingen als ik de geluiden mocht geloven. Dorothea deed erg haar best, uitstekend pijpen. en daarna Cowgirl. Ik lag echter me de rug, hoofd naar de spiegel, terwijl zij onder het rijden zichzelf helemaal geil aan bekijken was in de spiegel. Nou, dat wilde ik ook wel zien, zij zag dat ook en stelde gelijk voor kwartslag op bed te draaien. Manmanman, wat een geil aanzicht was dat. Wat een lekkere geile meid. Normaal kom ik bij een 2e kamergang niet makkelijk met pijpen en/of neuken, dan moet vaak een helpend handje worden toegestoken. Maar ze maakte me helemaal wild. En maar Geil kijken met die fantastische ogen en wimpers. Ik hield het ook niet lang meer uit en spoot het rubbertje vol. Daarna nog even gekeuveld en vervolgens af gaan rekenen. Alles netjes van haar en overhandigde de 50 euro, kreeg er gelijk een tongzoen over heen. Recensie volgt in haar topic.

Na de sessie met Dorothea, was het toch nog vroeg. Ondanks mijn 2 reeds gedane geplande kamergangen, toch eerst nog even bijkomen in de bar alvorens ik zou vertrekken. Bar zat nu vol op alle krukken met veel dames en minder beren. Ik besloot mijn drankje te nuttigen in het rustigere gedeelte en legde me daar in een zetel. Jessica zat ook in die ruimte en lachte zoals altijd zeer sympathiek. Ik deed even de oogjes dicht en even relaxen en bijkomen. Vervolgens nog even in de whirpool gegaan, het plan opgevat om dan nog een drankje te doen in de bar en dan naar huis te gaan. Zat ik in de bar wat te drinken, kwam er een langere dame naast me zitten, lang zwart haar. Kwamen in gesprek, ze bleek Diana te heetten en volgens eigen zeggen uit Tsjechië en 30 jaar.

Wat over koetjes en kalfjes gekletst en ze vroeg me op gegeven moment of ik zin had om ons wat terug te trekken. Ik zei eerlijk dat ik reeds 2 kamergangen net achter de rug had en dat ik ook over 20 minuten eigenlijk moest gaan, dus dat zou hem niet worden. Ze keek me scherp aan en zei vervolgens: Dat van die 2 kamergangen reeds was geen probleem, ze garandeerde me dat ze me binnen 30 minuten weer zou laten klaarkomen, daar had ze wel haar truucjes voor. Dus als ik pas over 30 minuten zou gaan in plaats van 20 zou het lukken, garandeerde ze. Dat antwoord had ik niet verwacht, dat kwam er heel zelfverzekerd uit. Ze zei het op een bepaalde toon dat het ook niet als pure bluf overkwam, maar vol zelfvertrouwen. Ik zei dat ik zo echt moest gaan en dat ik toch zou passen. Ze bleef echter naast me zitten totdat ik mijn drankje op had en toen ik moest gaan kuste ze me vol op de mond en zei: Dan bis nächtses Mal hoffentlich.

Ik liep vervolgens naar de lockers, maar halfweg realiseerde ik me dat ik voor de terugreis nog even moest 'afwateren'. Dus ik dook even de trap naar beneden naar de sauna richting WC aldaar. Ik had net mijn ding gedaan daar, stond mijn handen te wassen, zwaaide de deur open. Diana liep naar binnen. Ze had wellicht gedacht dat ik niet naar huis ging omdat ik op laatste moment de trap naar onder gedoken was in plaats van richting lockers. En dat ik nog tijd genoeg had. Dus ze keek me aan en zei: Halbe Stunde? Ik zei: nee, nee, ik moet echt gaan want afspraak over 1 uur. Moest alleen nog even snel naar toillet. Ze kwam dichterbij en zei nogmaals, terwijl ze me even tongzoende op de wc en onder mijn handdoek friemelde: "Ich garantiere, in 30 Minuten Orgasmus!". Ik hield de boot af, ze verliet de WC, ik droogde mijn handen en merkte toen dat Deantje junior blijkbaar toch er anders over dacht.

Ik bedacht me 10 seconden, liep naar de trap, waar ze net omhoog liep, riep haar en zei: "Ok, halbe Stunde dann". Ze sloeg een vreugdekreet, gooide haar tas en handdoek naar beneden naar me en zei: "Dort Warten". Even later lagen we in een kamer in de Wellness kelder. Ze zei: "Habe ich dich doch noch Geil gemacht?". Ik kon het niet ontkennen. Toen begon het spel. Deze dame heeft volgens mij weinig dont's. Ze begon me eerst een super pijpbeurt te geven. Vervolgens bespeelde ze ook mijn anus met haar vinger en haar tong. Ze zei: Zo ga ik je zo meteen lekker klaar laten komen. Nondeju, deze meid wist van wanten. Die ging tekeer met mijn Deantje junior alsof haar leven er van afhing. Ik werd geiler en geiler en kwam langzaam in de buurt van een ontlading. Maar na 2 kamergangen kon ze het trek tempo terwijl ze mijn anus bespeeld met vingers en tong niet volhouden. Toen zei ze: Nu trek jij verder en ik lik en vinger je verder en als je dreigt te komen neem ik hem in de mond en zuig hem helemaal leeg en als je wil slik ik het door. Hoe ze dat zei, maakte me helemaal gek en ze wist waarschijnlijk al dat ik in mijn geilheid zou bevestigen dat ze door moest slikken, zo ervaren was ze wel :-) . Deantje junior werd nog harder. En op een gegeven moment was het moment daar, ze naam hem vol in de mond en ging tekeer pijpend en trekkend. En ik spoot haar mondje vol. Ze slikte het door. Die kwam uit de tenen, maar oooooh zooooo lekker.

Even nog gelegen, ze vroeg of ik wist dat ik eigenlijk wel 100 euro moest betalen, vanwege Schlucken. En of dat een probleem voor me was. Het likken en bespelen van mijn anus kreeg ik kado van haar zei ze, omdat dat haar truucje was om me de 3e keer vandaag te kunnen laten komen en daar conform afspraak geen extra kosten voor zou rekenen. Ik zei dat ik niet helemaal uit mijn hoofd wist wat hier de extraatjes zijn, maar dat het me niets uitmaakte en dat ze na zo'n service beurt die 100 euro gewoon zou krijgen. Ze vroeg me nog met wie ik allemaal gekamerd had en wie vandaag de beste service had gegeven. Ik zei dat het beetje appels met peren vergelijken zou zijn, omdat ik met de 2 andere ook geneukt had, met haar niet. Maar dat alle 3 de sessies een super service waren. En ik haar complimenteerde dat ze me binnen 30 minuten na 2 kamergangen nogmaals leeg kreeg. Nog even wat verder gekeuveld kort en toen moest ik echt gaan (al half uur te laat). Netjes afgerekend met haar, ze vroeg nogmaals of de service ok was en ze in de toekomst een optie is. Ik bevestigde. Ze gaf me nog een tongzoen zum Abschied.

Even snel gedoucht. Aangekleed en sleutel in gaan leveren. De receptioniste vroeg of alles naar wens was gegaan vandaag. Ik antwoordde: Meer dan! Ze vroeg of ik nog eens terug zou komen. Ik antwoordde daar ook bevestigend op. Niks mis met deze club in mijn ogen. Ik liep vervolgens naar de achtergelegen parking en de schrik sloeg me werkelijk compleet op het hart. Ik keek naar de grond waar mijn auto stond, een en al gebroken autoruit. Ik keek omhoog, oeeefff, niet mijn ruiten blijkbaar. Snel even andere kant auto checken, ook alle ruiten nog intact. Dat auto ruit glas lag er blijkbaar al toen ik arriveerde, totaal niet gezien. Dat was voor mij wel het sein om wellicht de volgende keer de auto aan de straat kant proberen te zetten. Die parking achterom is volgens mij niet echt veilig, ik keek verder om me heen en zag op meerdere plekken op de grond auto glas ruit liggen. Heb zo'n vermoeden dat daar regelmatig een ruitje ingetikt wordt. Alle auto's die er nu stonden hadden gelukkig allemaal hun ruiten nog heel.

Al met al een supermiddagje, met enkel onverwachte wendingen. Maar die zijn vaak het leukst. Achteraf de line up nog eens gecheckt op de aanwezigheids lijst van hun site, die leek vandaag 100% te kloppen, zeker qua aantal dames, ik ken niet alle namen nog van de dames, kan dus zijn dat er een dame er niet was maar dan wel een andere daarvoor in de plaats. Enige puntjes van aandacht voor mijn gevoel: de parking nadat me het hart op hol sloeg na zien van al dat glas. En toch ook een beetje de entree prijs, ze zouden voor een bepaalde tijd wellicht wat korting kunnen geven. Mij maakt het an sich verder niet zoveel uit, als ik wil gaan, zal de entree prijs me er niet van weerhouden. Maar ze zouden dan zeg maar tussen 11 en 14 uur wat drukker kunnen krijgen wellicht. maar wie ben ik, ik denk dat Cheffe Eddie wel weet waar die mee bezig is en de inkomsten goed in de gaten zal houden en zo zijn argumenten zal hebben. Hoe dan ook: Hier kom ik zeker weer eens terug! Hopelijk snel!

Commentaar

Mag je in deze club op de kamers roken? Ik kick daar nogal op en hoop dat een dame kan roken tijdens de sex.

Commentaar

Ik dacht het wel, er wordt bijna overal gerookt in Babylon.
                                    Laatst gewijzigd door les gold; 02-02-16, 16:52. Reden: quote verwijderd
                                    Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

In de kamers in het oude deel wordt het toegelaten. In de nieuwe kamers beneden zeker niet.

Commentaar

Laatst op een donderdag eind januari nog eens geweest met wat medestrijders. Had een kortingskaart gekregen, waarvoor dank. De AWL was nog niet geheel hersteld van de jaarlijkse eindejaarsuittocht. Spijtig en voor mij een te wat hoog Roems/Bulletjes gehalte. Totaal iets van 20 poppetjes aanwezig. Sfeer met de medestrijders was goed. 2 keer een kamergang gemaakt, beide net voldoende dus gezien het verwachtingspatroon dat je hebt van de service van de Babylonische deernes teleurstellend.

Met name Cherry viel mij tegen. Weinig presales maar een lekker zwart pareltje. TZ en pijpen waren ok, de afknapper kwam toen we gingen neuken. Een halve emmer glijmiddel werd haar poes in gedumpt. Je voelt dan geen reet meer en dientengevolge kom je bijna niet klaar. Bij het wisselen naar Doggy snel met de handdoek wat sopmateriaal opgekuist. Flink doorraggen met op minuut 29 dan toch de finish gehaald. Nee dan zijn er betere donkere pareltje aldaar.

Andere sessie was met een Turkse die in SS en in Planet Eden heeft gewerkt. Naam vergeten. Op zich een aardige sessie maar een beetje een zeurwijf. Niet over dit mag niet en dat mag niet maar over dingen in het algemeen. Pik maar in haar mondje gestoken en laten zuigen. Kan ze tenminste niet zeuren.

Ga denk snel terug om het euforische Babylon-gevoel te herwinnen.

Commentaar

Bedankt sjeufke en mechelen.
                                          iemand enig idee welke dames er allemaal roken?. Op de zite staat het er bij sommigen bij maar kan bijna niet geloven dat de rest er niet af en toe eentje opsteekt?

Commentaar

Dames en roken... Quasi allemaal.