Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gisteren sinds ‘lange’ tijd weer eens een bezoek gebracht aan Babylon. Op de aanwezigheidslijst had ik van te voren gezien dat er 57 dames aanwezig zouden zijn waarvan een groot aantal mij niet bekend voorkwam, alle reden dus om dit vrouwelijk schoon eens van dichterbij te bewonderen. Het werd een bijzondere middag, in vele opzichten, met een vechtpartij tussen twee dames onderling en vervolgens geüniformeerde politie-agenten binnen in Babylon aan toe (zie hieronder)…

Laat ik beginnen met de positieve kanten van mijn bezoek. Het eten is hier altijd prima verzorgd. Ik was er rond 13.00 uur en heb eerst genoten van een heerlijke lunch. Ze hadden zelfs een soort van ‘kaasplankje’ met allemaal verschillende soorten kazen. Met een glas rode wijn erbij waande ik mij als ‘God in Frankrijk’….

Maar goed, uiteindelijk is het lekkere eten een fijne bijkomstigheid, ik kom daar in principe natuurlijk niet voor. Er lopen een aantal zeer mooie, nieuwe, jonge, slanke dames rond in Babylon die echt een lust voor het oog zijn. Ik heb 2 kamergangen gemaakt. De eerste met een dame die zich voorstelde als Mary. Ze vertelde me dat ze het zusje is van Georgina. Dit stond ook op de aanwezigheidslijst. Ze heeft een goddelijk lichaam, prachtige borsten en een heerlijk kontje. Over de kamergang kan ik kort zijn: deze is voldoende. Ze zoent heerlijk en ook haar orale kwaliteiten zijn prima. Ook doet ze goed actief mee.
    Wat de presales en de kamergang uiteindelijk toch minder maken en waarom het geen ‘ruim voldoende’ is, is dat ze nagenoeg (nog) geen Engels of Duits spreekt, alleen nog maar Roemeens. Ik maak juist ook altijd graag een praatje, maar dat zit er met haar nog niet in. Maar optisch gezien is ze prachtig en staat ze zonder twijfel in de top 3.

Degene die optisch gezien naar mijn smaak veruit met stip op 1 staat, is Ana. Ze werkt pas twee dagen in Babylon, nadat ze eerst 3 jaar in Samya heeft gewerkt onder de naam ‘Fransceska’, zo vertelde ze me. Zij heeft echt een killerbody met heerlijke borsten, prachtige ogen, een zeer mooie glimlach en een fluweelzachte, puntgave, huid. Haar Engels is ook goed en je kunt er een goed gesprek mee voeren. Ze komt een beetje timide over en is niet in voor publieke actie.
    Helaas vond ik deze kamergang minder dan die met Ana. Ze tongzoent niet, alleen wat oppervlakkige kusjes en ze is nogal passief op de kamer. Ik had verwacht dat zij na 3 jaar Samya al een ervaren rot in het vak zou zijn en de klappen van de zweep zou kennen, maar ze kwam over als iemand die pas 2 dagen in het vak zit. Toch jammer.
    Haar killerbody maakte een heleboel goed, wat een stunner. Als je puur voor een ‘optic fuck’ wilt gaan, twijfel niet. Desalniettemin zal ik niet zo snel nog een kamergang met haar maken, ik miste het tongzoenen en een pro-actievere opstelling.

Daarnaast kwam ik tot mijn verrassing ook Aischa hier weer tegen. Ze heeft het eventjes geprobeerd bij Samya, maar heeft besloten om toch terug te keren naar Babylon. Ik had er al twee kamergangen opzitten toen ik haar sprak en had geen zin / energie meer voor een derde ronde. Daarnaast ook nog een zeer mooie paaldansact van Gina aanschouwt. Jemig zeg, wat die griet wel allemaal niet kan met een paal….

Al met al een prima bezoek en ik hoop er binnenkort zeker weer terug te keren. Toch wil ik jullie een tweetal zaken niet onthouden die mij ook in negatieve zin opvielen. Het was namelijk niet alleen maar ‘rozengeur en maneschijn’.

Ten eerste staat de muziek af en toe zo knetterhard dat het letterlijk onmogelijk is om een gesprek te voeren met degene die naast je staat of zit. Dit merk je vooral vooraan bij de bar / het eetgedeelte. Ook de dames zelf deden hun beklag hier over, maar als ‘dj Eddy’ een paar glazen opheeft en het gezellig heeft, dan wil de volume nog weleens naar een niveau stijgen dat je oren ervan gaan suizen. Na een paar nummers gaat het weer even goed en wordt het volume teruggeschroefd naar een acceptabel niveau, maar als Eddy het weer op zijn heupen krijgt, schiet de volumeknop weer door het dak. Zo hard hoeft van mij echt niet.

Ten tweede wil ik ook het volgende voorval met jullie delen. Ik was er rond 13.00 uur en had honger dus heb eerst maar eens met een bord eten voor me, rustig zittend, de omgeving geobserveerd. Het viel me na een tijdje al op dat er maar een paar dames actief aan het werk waren (oogcontact maken, langslopen, een praatje maken etc.), maar het overgrote deel zat in groepjes bij elkaar in heftige gesprekken verwikkeld, zonder ook maar oog te hebben voor de mensen / mannen om zich heen. Het leek wel alsof er een soort van spanning heerste.
    Enfin, om een lang verhaal kort te houden: zo rond 19.00 uur barstte de bom en heeft er een ordinair handgemeen plaatsgevonden tussen een Roemeense dame en een donkere dame (heb ik zelf overigens niet waargenomen, ik zat ergens anders). Ik heb maar één kant van het verhaal gehoord en ik wil niet speculeren wat er nu heeft plaatsgevonden, dus dat ga ik hier ook niet doen. Feit is wel (dat heb ik namelijk zelf gezien) dat de Roemeense dame in kwestie in tranen en tuiten was en er (uiteraard) een hoop consternatie was. Alle dames stoven ineens weg. De Roemeense dame ging haar verhaal doen bij Eddy en ze wilde aangifte van mishandeling doen, maar Eddy wilde zich hier klaarblijkelijk niet in mengen. Vervolgens heeft de Roemeense dame zelf de politie gebeld, met als gevolg dat er een kwartier later ineens geuniformeerde politie-agenten binnen aan de balie stonden. Jullie zullen niet verbaasd zijn dat de stemming in Babylon toen al naar een dieptepunt was gezakt, dus voor mij ook een mooi moment om afscheid te nemen van dit lustoord. Ik weet dus niet hoe het is afgelopen.

Desalniettemin was mijn bezoek zeer de moeite waard. Er lopen momenteel een paar echte stunners rond en mij zien ze er snel weer. Bovenstaand voorval heeft voor mij de pret niet bedorven. Ik hoop alleen wel dat de rust snel weerkeert…

Commentaar

• Heb een vraagje wil voor eerste keer naar een saunaclub gaan welk van deze 3 kunnen jullie mij het beste aanraden (Golden time, Sixsens, of Babylon)?

Commentaar

• 5 dagen Babylon in oktober. Dag 4, 2 Trio's en een scheetje in Babylon

20 Oktober, het verjaardagsfeest van Ricardo Banana en uiteraard was ik van de partij. De reis naar Babylon duurde wel wat langer dan gebruikelijk. Er bleek een ongeluk te zijn geweest op de A61 en heb ongeveer een half uur in een stilstaande file gestaan. Bij aankomst in Babylon bleken meerdere gasten daar last van te hebben gehad. Maar gelukkig zijn we aangekomen. Ik had het overigens erg druk verwacht, maar dat viel redelijk mee.

Ricardo Banana was er al en heb hem gelijk gefeliciteerd. Ik had me opgegeven met de naam “Azis” voor zijn verjaardag en met name de Bulgaarse dames waren erg benieuwd wie dat zou zijn. Die hadden al even gekeken op de verjaardagslijst van Ricardo Banana, die bij de Theke lag. “Wer ist Azis!”. Toen bekend werd dat ik het was, werd er veel om gelachen. De dames hadden waarschijnlijk een dikke bebaarde Bulgaar verwacht, maar daar stond dan die blonde Hollander met blauwe ogen Uiteraard kennen de meeste dames mij wel, maar wisten niet dat ik Azis zou zijn. De hele dag regelmatig wat opmerkingen gehoord van de Bulgaarse dames, vooral van Lora, die steeds weer liedjes begon te zingen van Azis, zoals zijn bekendste liedje “Sen Trope”.

https://youtu.be/BplsGX5eLLo

Na het warme onthaal van de Bulgaarse dames, eerst maar even wat gegeten. De keuken was erg laat met het ontbijt had ik het idee, want er waren geen roereieren, gebakken eieren en ook geen gesmeerde broodjes en het was al bijna 12 uur. Gelukkig kwam er een portie gebakken eieren en heb daar flink wat van genomen.

Trio met de zusjes Georgiana en Mary
        Georgiana had ik inmiddels al gespot, terwijl ik aan het ontbijten was. Ze kwam even buurten en herinnerde zich ineens wat ik haar die week er voor heb gezegd. Ik had gezegd dat ik vandaag een triootje zou doen met haar en haar zusje Mary. Mary bleek al een kamer gescoord te hebben en was dus voorlopig even niet aanwezig. Ik zei tegen Georgiana dat wanneer haar zusje weer terug was, ze moest opzoeken. Ik ben toen maar even bij de bende van ellende, waaronder de jarige job Ricardo Banana, Graagneuker en nog een aantal gasten. Het bier vloeide er rijkelijk, want de tafel stond op een gegeven moment goed vol met glazen bier.

Georgiana was nog steeds niet langs geweest, dus ik ging maar even poolshoogte nemen. Mary bleek ook nog steeds op de kamer en Georgiana zag ik ook niet meer. Ik ben maar even bij Roberta gaan zitten, die achter de gokkasten zat. Zo kon ik de dames die terug van de kamer kwamen mooi in de gaten houden. Het duurde niet lang of Mary kwam aangelopen. Helaas spreekt Mary nog geen Engels of Duits, dus communiceren was erg lastig. Ik had ook het idee dat Georgianahaar nog niet verteld had over de plannen. Ze liep dus dan ook gelijk naar de kleedruimte. Even later kwam Georgiana er ook aan. Ze had in de tussentijd ook nog even een kamertje kunnen scoren. Ik zei tegen haar dat haar zusje ook in de kleedkamer was. Ze zei dat ze zich snel zou gaan opfrissen en dan samen met haar zusje mij zouden opzoeken. Een kleine 10 minuten later kwamen ze beide.

We even kort een gesprekje gehad, dat wil zeggen, Georgiana en ik en vervolgens zijn we naar een kamer verhuist. Daar moest het dus gebeuren, een triootje met 2 zusjes De zusje maakten het bed op en ik nam plaats. Mary kwam gelijk naast me liggen en begon me innig te zoenen. Zal viel beslist niet tegen. Ze zoent erg lekker en hoewel ze rookt, merkte ik daar niets van. Tongen was erg goed.

Ondertussen had Georgiana zich om mijn kleine vriend bekommerd. Heerlijk als een dame aan het tongzoenen is en de andere je een blowjob geeft. De dames wisselden elkaar steeds af. Dit keer had Georgiana ook een fris mondje, want de vorige keer had ze een lichte tabakssmaak in haar mond. Niet heel erg storend, maar heb het liever niet.

Na een paar keer onderling gewisseld te hebben, vroeg Georgiana of ik haar kleine zusje wilde neuken Alleen al hoe ze het zei, maakte me erg geil. Georgianagaf haar zusje opdracht om me in cowgirl te nemen, zodat ik Georgiana kon blijven zoenen en ze mijn tepels kon bewerken. Aan de onervarenheid van Mary was weinig te merken. Als een volleerd cowgirl reed ze op mijn kleine vriend. Als ze het iets langer had volgehouden, was ik misschien zelfs in die positie klaargekomen. Voor mij een positie waar ik over het algemeen moeilijker klaarkom, maar zijn deed het erg goed. Uiteindelijk in missio gefinisht in Mary, waarbij Georgiana mijn tepels bleef bewerken. Ik had daarbij een erg mooi uitzicht op het mooie jonge gezichtje van Mary. Met een paar laatste tongzoenen het ik mijn eerste orgasme van de dag.

Daarna nog even wat nagepraat met de 2 zusjes, waarbij Georgiana als tolk fungeerde. Met Mary ga ik zeker in de toekomst nog een kamertje individueel doen, ondanks dat ik nauwelijks met haar kan communiceren, maar haar service is erg goed en het is een bijzonder mooi meisje.

Naam: Georgiana
        Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
        Leeftijd: 27
        Haarkleur: Zwart
        Lengte dame: 1,62 mtr
        Postuur/Cupmaat: normaal, 51Kg, maat 36/ B-cup

Naam: Mary
        Nationaliteit/Taal: Roemeense / Helaas alleen Roemeens
        Leeftijd: 18
        Lengte dame: 1,71 mtr
        Postuur/Cupmaat: normaal, 49Kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer de sauna even opgezocht, waar ik onder andere met een donkere gast aan de praat kwam. Hij kwam voornamelijk voor de donkere dames, omdat die bijna niet meer te vinden zijn in Duitsland, gaf hij aan. Leuke gast, die ik later op de dag nog een keer heb gesproken in de jacuzzi, samen met Cheasehead.

Trio mit die Kuschelmäuse Roberta en Isabella
        Het triootje met Georgiana en Mary had mij wel goed bevallen en ik zat er over te fantaseren om nog een triootje te gaan doen. Roberta en Isabella schoten daarbij door mijn gedachten. Het zijn 2 dames, die qua uiterlijk wel een beetje op elkaar lijken. Beide hebben ze een romig, maar zeker niet dik lichaam en een stel heerlijk borsten. Beide kunnen heerlijk tongzoenen en zijn leuk in de omgang.

Ik kwam Roberta weer tegen bij de gokautomaten en knoopte een praatje met haar aan. Ik vertelde haar over mijn idee om samen met haar en Isabella een triootje te gaan doen. Ik zei dat ik dat over ongeveer een uur wilde en dat ze Isabella daarover moest informeren als ze haar zag. Ik zie dat ik eerst nog even een sauna en een jacuzzi wilde pakken en haar daarna weer zou opzoeken. Zo gezegd zo gedaan en na bijna een uur zocht ik haar weer op. Isabella bleek op een kamer te zijn, maar Roberta had haar al wel geïnformeerd. Het duurde een behoorlijk poos voor Isabella weer terug kwam. Roberta was er niet erg blij mee, dat haar vriendin zo lang weg was, maar ik zie tegen haar dat het niet zo erg was.

Isabella ging zich even opfrissen en ik begon me alvast wat te vermaken met Roberta. Die meid kan zo heerlijk zoenen en wat voelen haar borsten altijd lekker aan. Toen Isabella kwam, zijn we gelijk naar een kamer gegaan in de kelder. De dames maakten snel het bed op en we namen met ons drieën plaats. Om de beurten begon ik Isabella en Roberta te zoenen. Beide zijn daar erg goed in, maar nu kon ik ze ook mooi 1 p 1 vergelijken en dan, niets ten nadele van Isabella, vond ik Roberta net iets sensueler zoenen.

Roberta nam het voortouw en was de eerste die zich bekommerde om mijn kleine vriend. Ook dit keer wisselden de dames zich om en om af. Dan Isabella die me een blowjob gaf en Roberta mij tongzoende en daarna Roberta die me een blowjob gaf en Isabella mee weer tongzoende. Ook de blowjobkwaliteiten kon ik nu mooi vergelijken en weer licht in het voordeel van Roberta, die het steeds wat langer en krachtiger deed. Wanneer ik begon te genieten bij Isabella stopte ze er steeds even mee, om vervolgens weer verder te gaan, maar daardoor moest het genotsgevoel steeds weer terugkomen.

Na een tijdje vroeg ik Roberta of ze hetzelfde wilde doen, wat ze de laatste keer ook bij me deed. Iets kinky's en uiteraard deed ze dat. Ook wilde ik dat Isabelladat ook ging doen en ze vond het geen probleem

Uiteindelijk een spetterend orgasme gehad, waarbij Roberta me pijpte en Isabella me tongzoende. Daarna nog even met de dames nagepraat, waarbij ik met Roberta in het Duits moest communiceren en met Isabella in het Engels. Het was een leuk gesprek, waarbij de dames wat opener werden en het niet alleen over de club of seks ging. Tussendoor met beide nog wat getongzoend, want dat kunnen beide dames heel erg goed.

Grappig is overigens, dat ik met beide dames 3 weken geleden op dezelfde dag individueel op de kamer ben geweest Die dag had ik erg veel zin in romige dames, met mooie naturelle borsten, die heerlijk zoenen.

Oja, Roberta heeft weer een paar tattoos laten maken. Dit keer op de achterkant van haar enkels. Ze vertelde me dat ze nog een tattoo op haar onderarm wilde hebben en nog eentje op één van haar borsten. Persoonlijk ben ik niet zo van de tattoos en ik hoop dat Roberta er niet te veel laat zetten. Ik vind haar op haar mooist als ze lekker naturel is en tattoos zouden daar afbreuk aan kunnen doen

Naam: Roberta
        Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
        Leeftijd: 21
        Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup

Naam: Isabella
        Lengte dame: 1,60 mtr
        Postuur/Cupmaat: Normaal, 52kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Roberta en Isabella het even wat rustiger aan gedaan. Wat gegeten van de a la carte kaart, die vandaag gelukkig weer terug was. Firehawk was inmiddels ook gearriveerd en zat ook te eten. Alexis kwam ook even buurten bij ons. Wat is dat toch een heerlijk meid Firehawk is er later mee op kamer gegaan en ik had ook wel plannen met haar.

Na het eten nog een sauna genomen en daarna weer terug in de bar. Daar speelde zich een bijzonder geil tafereel af. Alle aandacht was gevestigd op Chayna en nog meer op Maya. Die twee waren innig elkaar aan het bevredigen. Met passie tongzoenen, beffen, vingeren, zelfs een fles slagroom is er aan te pas gekomen blijkbaar, want Maya had nog een paar klodders op haar benen. Het poesje van Maya droop van geiligheid en ze leek onbevredigbaar. Ze wilde steeds meer en Chayna gaf het haar keer op keer. Als er al een levend bewijs is, dat dames kunnen klaarkomen, dan is het wel Maya. Ze kon er geen genoeg van krijgen. Iedereen wilde het zien en het was dringen geblazen. Ook de andere dames kwamen gulzig toekijken en zelfs het keukenpersoneel kwam een kijkje nemen. Dit is wat Babylon bijzonder maakt, want in geen enkele andere saunaclub heb ik dit eerder gezien.

Na deze show heb ik Maya buiten opgezocht, toen ze blijkbaar even moest afkoelen en een sigaretje wilde roken. Eigenlijk wist ik toen nog niet dat het Maya was, want ik had haar slechts 1 keer eerder gezien in Babylon en dat was alweer 2 jaar geleden. Ik vroeg of ze hier vaker kwam, maar ze bleek slechts heel af en toe nog in Babylon te komen. Ik had wel interesse in haar, maar het vandaag niet meer gaan lukken, omdat ik Alexis ook nog een kamer had beloofd en het was al bijna 10 uur. Mocht ik Maya in de toekomst weer treffen in Babylon, zal ik zeker een kamer met deze geile loeder nemen

Toen ik weer naar binnen ging, was Firehawk net van de kamer af. Hij bleek 2 uur gepannekoekt te hebben met Alexis en daar was ie aan de ene kant wel blij mee, maar aan de andere kant ook erg bedroefd Hij had al z'n centjes aan Alexis gegeven, maar ik zei tegen hem dat de herinnering zal blijven

https://youtu.be/bvzjSGQSPGo

Alexis, wat een scheetje
        Alexis had zich inmiddels opgefrist en kwam ons vergezellen. Niet veel later zocht ik met Alexis een kamer op. Alexis is voor mij toch wel de ontdekking van 2018, dat durf ik nu alvast wel te stellen. Wat is dit een heerlijke meid! En er zijn meer gasten die daar ook zo over denken, want Alexis zie je bijna nooit een uur alleen in de bar. En dat zorgt er voor dat sommige dames een beetje jaloers worden en dan geruchten de wereld in proberen te helpen. Erg flauw van sommige dames om andere dames zwart te maken, omdat ze het beter doen dan zijzelf.

Alexis is gewoon een dame die probeert het je heel erg goed naar je zin te maken. En dat doet ze zo goed, dat je de tijd helemaal begint te vergeten, zoals bij Firehawk Ze ligt als in vriendinnetje in je armen, tongzoent als de beste en kan zelf ook van de seks genieten, schijnbaar Ook dit keer droop haar poesje van genot.

Het was mijn derde kamer en dan gaat het vaak wat moeilijker, maar met Alexis ben ik in goede handen. We hadden heerlijk seks. Een goede blowjob met deepthroat en daarna in verschillende standjes neuken. Mijn laatste orgasme van de dag sloot ik af met een gigantische wind Het leek wel of er een bom afging en beide moesten we er om lachen, maar Alexis herstelde zich ook snel en zei dat het niet erg was en dat dit soort dingen weleens kunnen gebeuren. Ze gaf aan dat ze het zelf ook eens had gehad bij een klant toen ze in 69 lagen en zij deepthroat wilde doen en er plots een wind ontsnapte en zo bij haar klant in het gezicht Ze zei ook dat je het beter kon laten gaan, want ze heeft ook weleens gehad dat ze het inhield en daardoor later er buikpijn van had. Even later voelde ik er weer 1 opkomen en zei dat ook tegen haar. Ze zei, laat maar gaan, dus dat deed ik dan ook maar. Deze was nog harder dan de eerste en ze lag helemaal in een deuk

Ondanks de scheten hadden we een geweldige tijd samen. We hebben nog een tijdje liggen knuffelen en praten en ook ik vergat de tijd, alleen ik was er niet bedroefd over, want de herinnering blijft

Naam: Alexis
        Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
        Leeftijd: 23
        Haarkleur: blond
        Lengte dame: 1,63 mtr
        Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Na de kamer met Alexis heb ik nog een tijdje met Firehawk aan de grote tafel tegenover de bar gezeten. De avond was min of meer voorbij, want veel gasten waren of gingen weg en de dames gingen hielden het ook stuk voor stuk voor gezien. Alleen Maya en Chayna hadden nog energie over en waren nog aan het dansen op de muziek. Dat was erg leuk en soms grappig om te zien. Ze maanden ons ook aan om mee te dansen, maar mijn gevoel voor ritme in niet zo geweldig. Desalniettemin erg genoten van de danskunsten van Maya.

Daarna werd het ook tijd voor ons om te gaan. Iets voor 1 uur hebben we ons omgekleed en zijn we naar de parkeerplaats gegaan, waar we nog even hebben staan praten. Op een gegeven moment zagen we een dame naar een auto toelopen. We begonnen te speculeren wie het zou zijn en we dachten dat het Alexiswas. Even later kwam de dame in kwestie onze kant op gelopen en het bleek inderdaad Alexis te zijn. We hebben met ons drieën nog even staan praten en daarna nam Alexis afscheid van ons. Erg leuk dat ze dit soort dingen toch nog even doet.

Weer een topdag gehad in Babylon en sinds lange tijd weer eens een trio gedaan, 2 zelfs op 1 dag

Commentaar

• Gisteren in Babylon geweest voor het feest van Brombeerzuid. In de morgen nog een berichtje van Patjax dat hij toch wel mee wou. Eerst hem opgehaald en door naar Babylon. Volgens mij waren we er rond 15:00 uur en de parkeerplaats stond helemaal vol.
          Binnen was het ook goed druk en bleek ook een feestje te zijn van een Duitser. Lockers waren volgens mij ook vol want we kregen een kluisje beneden. Was wel lekker rustig daar.

De jarige had ik al gespot en gefeliciteerd, vrij snel werd ik geconfisqueerd door Lora. Had haar die week van te voren ook beloofd te gaan kameren deze week, en dat onthouden ze wel. De Banaan stond er ook bij maar heel lang van zijn biertjes kon hij niet genieten want Lora lustte ook wel een biertje. Voor de rest een beetje lol maken en Franceska kwam er ook bij zitten.

Op een gegeven moment begon Lora wel aardig geil te doen en ze begon te tongen. Ik was ook aardig hitsig dus dat werd het moment om naar de kamer te gaan. Super kamer gehad met haar, volle bak tongzoenen, ik moest soms even naar lucht happen want ze hield maar niet op. Al kan ze in de club aardig gek zijn, op de kamer kan het ook gewoon een lieve meid zijn. Lekker tongen, knuffelen. Ze geeft je het gevoel dat ze er van geniet. Ze doet lekker mee. De kamer ging redelijk snel en was binnen het half uur klaar.

Terug in de bar bijkomen, wat eten, beetje kletsen met Boomer21 en Patjax. Alexis kwam ook nog even buurten maar zat nog volgeboekt. Ze zou nog terugkomen als ze klaar was. Ik kon niets beloven want weet niet hoelang dat gaat duren en geen zin om op meiden te moeten wachten.
          Ik vermaakte me wel. Zag ook dat Alice er weer was, een kort praatje meegemaakt en zei dat ze maar een paar dagen zou blijven.
          Het feestje van BBZ werd ook nog gevierd. We kregen champagne en later kwamen de vlaaien erbij. Een lekker stuk rijstevlaai met slagroom gehad. Smaakte goed kerel.

Na een tijd kwam Lora weer bij me staan en was geil tegen mij aan het rijden. Dit ging zo een tijdje door en was er weer goed hitsig van geworden vooral toen ze ook weer begon te tongen. Had er weer goed zin in dus weer met haar naar de kamer gegaan. Net met inschrijven komt Alexis naar boven. Helaas voor haar, al heeft ze niets te klagen aan klandizie.
          Op naar de kamer met Lora, ze liet er weer geen gras overgroeien. Deze kamer nog geiler als de vorige. Ik had op een gegeven moment geen kracht meer om te tongen, kreeg gewoon pijn in mijn kaken en mijn tong was moe. Zij ging gewoon door en likte mijn hele gebit af. We lagen lekker innig in elkaar en kwam met mijn hand bij haar poesje. Kwam tussen haar lipjes en was een glibberige natte bende. Normaal ga ik niet over tot vingeren maar het was zo glibberig dat mijn vingers er bijna automatisch ingleden. Er kwam aardig wat sopgeluiden uit want haar helemaal aanspoorde.
          Zij zat intussen aan mijn piel te trekken en dit alles met constant tongen erbij. Een geile bedoening was het. Ze rolde mij op haar rug en ging op mij zitten, ze reed bijna mijn pik eraf. Daarna over naar missio waar ik daarna haar hele buik volspoot. Super geile sessie was het.
          Ik zat precies op het uur maar ze ging nog poetsen wat nakletsen zodat we er eigenlijk overheen gingen. Gelukkig liet ze het bij betalen bij een uur. Omdat ik mijn kluisje onder had ging ze even naar boven om de lijst af te tekenen en nam een handdoek mee en zijn we samen onder gaan douchen. Dit maak ik ook niet veel mee en vind ik wel een leuk gebaar. Daarna samen naar boven gegaan.

Er stond een hele mensenmassa bij de bar en de banken. Daar bleek zich wat openbare actie af te spelen. Lora en ik gingen er samen ook bij staan kijken. 2 meiden maakte er een flink showtje van met een kerel. Ze neukte op de muziek en in allerlei posities en iedereen stond te juichen. Ik heb mij kapot gelachen. Er was die dag wel vaker wat openbare actie maar zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Gekkenhuis was het.

Alexis kwam later ook naar mij toe kijken of er nog een kamertje inzat. Maar moest haar teleurstellen, voor mij was het nu wel klaar met kameren. Ze snapte het wel en zei de volgende keer dan. Als nog een tijdje mee staan praten. Boomer21 kwam er ook bij en nog een beetje zitten klieren met Alexis. Van Alexis weet ik het niet maar veel van de Bulgaartjes waren goed aangeschoten, vooral Franceska die elke keer mijn Radler bietste.
          Ik weet niet wat er gebeurde maar op een gegeven moment viel de hele stereo installatie op de grond. De muziek ging nog wel door maar stond niets meer op het scherm. Eddy wou niet dat er iemand naar keek en wou het zelf oplossen. Ging uiteraard helemaal fout en uiteindelijk was er geen muziek meer. De Bulgaren gingen helemaal los en begonnen zelf maar door de tent te krijsen. Boomer21, Patjax en ik stonden er echt bij van wat gebeurd hier allemaal. De meiden waren net een stel wilde dieren, was niks meer mee aan te vangen. Ik vermaakte mij goed kan ik je vertellen.
          Uiteindelijk deed de muziek het weer en Patjax en ik besloten zo rond 00:30 uur te vertrekken. Nog even afscheid genomen van de geile klapeksters en na een mooi dagje naar huis gereden.

Commentaar

• 5 dagen Babylon in oktober. Dag 5, kinky seks in Babylon

Afgelopen zaterdag mijn 5e bezoek deze maand aan Babylon gebracht. Brombeerzuid vierde zijn verjaardag daar en ik had me, net als de vorige keer, weer opgegeven als Azis. De Bulgaarse dames waren dat zeker niet vergeten. Met name Lora die steeds liedjes van Azis begon te zingen als ze mij zag.

Ook vandaag bleken er 2 verjaardagen te zijn, die van BBZ en nog een Duitser. Het was druk in Babylon, maar gelukkig niet te druk, zoals een paar weken geleden op mijn 1e dag in Babylon deze maand. Toen stond er een lange rij voor de Theke om binnen te komen.

Zoals gebruikelijk ben ik begonnen met een stevig ontbijt. Aan de bar een jus d'orange besteld en daarbij viel me een dame op. Dany. Ze heeft in het verleden als DVP gewerkt in Babylon, maar ik ken haar nog uit Pauschalclub Dortmund en dit jaar heb ik ook met haar gekamerd in Sixsens. In deze clubs heette ze Daniela. Nu heeft ze een carrièreswitch gemaakt en werkt ze achter de bar in Babylon. Met haar later op de dag een kort praatje gemaakt. Leuke meid en in het verleden altijd goede kamers mee gehad.

Alexis
            Na mijn ontbijt kwam ik Alexis tegen, die eveneens een ontbijtje aan het klaarmaken was. Ze werd ondertussen door diverse gasten aangesproken om afspraken in te plannen Om rustig haar ontbijtje te nuttigen, ging ze in het kleine gedeelte van het rokershok zitten. Ik besloot haar gezelschap te houden en dat was geen probleem. Een leuk gesprek gehad en nog wat zaken van de vorige keer besproken. Toen ze klaar was met haar ontbijtje vroeg ik haar of ze voor vandaag ook tijd had, want ze werd al door iedereen geboekt. Ze gaf me een dikke zoen en zei dat ze voor mij altijd wel tijd had Daarna ging ze naar haar eerste klantje en ik naar de sauna.

Een paar uur later kwam ik Alexis weer tegen in de bar. We hebben even wat gedronken en zijn toen naar een kamer gegaan. Op de kamer hebben we het lekker rustig aan gedaan. Een beetje zoenen en een beetje kletsen, waarbij Alexis me wat opmerkelijke dingen vertelde over wat ze lekker vindt en die we daarna voor een deel in de praktijk hebben gebracht Bij de juiste klik kan deze dame echt genieten van de seks en is ze voor veel dingen in. Met haar dit keer een meer kinky-achtige sessie gehad, die in de toekomst zeker herhaald en uitgebreid gaat worden Overigens geen illegale praktijken, mochten er gasten zijn die dat denken. Daar doe ik niet aan mee.

We hadden beide erg veel lol en genoten er enorm van, waardoor we de tijd helemaal vergaten. Toen we beide uitgeput en voldoen op het bed lagen, keek Alexis op haar telefoon, maar realiseerde zich dat ze niet meer wist hoe laat we de kamer waren opgegaan. Ik wist het ook niet meer,, alleen dat het 20 over een heel uur was, maar welk uur wist ik niet meer. Ze schrok van de tijd dat we al op kamer waren blijkbaar en ze had het gevoel dat het veel korter was. Ik zei, als je er van geniet en plezier hebt, dat de tijd dan erg snel gaat Voor de zekerheid ging ze even boven kijken wat ze had genoteerd op het blaadje. Toen ze terugkwam gaf ze aan dat het inderdaad klopte, vwb 20 minuten over het hele uur. Ook had ze 2 colaatjes meegenomen en de resterende tijd hebben we (tong)zoenend en pratend doorgebracht.

Later op de avond nog een hele tijd met Alexis doorgebracht in de bar. Veel gasten waren toen al weg en het leek erop dat veel dames het ook wel mooi vonden geweest, zo ook Alexis.

Het zal even duren voor ik Alexis weer zal zien, want ze gaat binnenkort een paar weken terug naar Bulgarije. Ik denk dat het december wordt dat ik haar weer ga zien en ik weet nu al dat het weer een spetterende sessie zal worden

Naam: Alexis
            Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
            Leeftijd: 23
            Haarkleur: blond
            Lengte dame: 1,63 mtr
            Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Na de sessie met Alexis moest ik even bijkomen in de sauna en de jacuzzi. Daarna de bar opgezocht, waar Firehawk inmiddels aanwezig was. Hij was samen met Patjax (Tafkap), maar die bleek al op kamer te zijn. Met Firehawk wat bijgepraat en wat liggen klieren en jennen met de Bulgaarse dames Lora, Gina en Franceska. Franceska was gaande weg de dag en de avond helemaal in een gekke bui. Ze haalde allerlei geintje uit, waaronder dat ze je zogenaamd ging zoenen, maar dan opeens hard in je neus beet... Ze deed dat bij mij, Firehawk en een andere gast. Was erg pijnlijk en eigenlijk niet zo leuk... Zelf had ze de grootste lol Een andere dame die je flink pijn kan doen, is Lora. Daar weet Ricardo Banana alles van. Hij kreeg op een gegeven moment een paar flinke tikken in z'n gezicht, omdat ie haar een paar keer een tik op haar billen had gegeven en ze daar even niet meer van gediend was Maar ondanks al deze “handtastelijkheden” bleef het gezellig in Babylon.

Roberta
            's Avonds was ik toe aan een tweede kamer. Ik had me al voorgenomen om die te doen met Roberta. Eerder op de dag kwam ik haar al een keer tegen en even kort mee gesproken, gezoend en haar nieuwe tattoos bekeken. Ze heeft er nu ook 1 boven haar linker borst, 1 op elke pols en nog een tattoo op haar rechter onderarm. In een maand tijd heeft ze 7 tattoos laten zetten.

Roberta zat op een sofa onder de TV. Het lijkt erop dat dat haar vaste plekje begint te worden, want daar heb ik haar vaak zien zitten deze maand. Ze was in gesprek met Denisa, een meid met heel veel tattoos en die er ook een paar heeft bij laten zetten. De dames waren de nieuwe tattoos met zalf aan het insmeren. Ik plaatse me naast Roberta en knoopte een gesprekje met haar aan. Af en toe een zoentje, want dat is wat Roberta veel doet. Ze bleek tot nu toe slechts 2 kamertjes van een half uur gedaan te hebben en was daar niet heel erg blij mee Ze was dus blij dat ik een sessie met haar wilde doen, want dat zou haar daginkomsten minimaal verdubbelen

Uiteindelijk zijn we naar een kamer gegaan, kamer 18 op de begane grond, omdat de kamers beneden allemaal bezet waren en ik de kamers boven, muv kamer 1 niets vind. Met Roberta weer een uitstekende kamer gehad met veel zoenwerk. Dit keer haar ook eens verwend. Dit heb ik in het verleden ook eens geprobeerd, maar toen leek het alsof ze er een beetje ongeïnteresseerd bij lag en er niet echt van kon genieten. Dit keer was het anders. Ze kreeg een heerlijk nat poesje

Daarna was het mijn beurt en Roberta weet inmiddels wat ik lekker vind. Een beetje kinky seks, waarbij ik uiteindelijk in missio ben klaargekomen en haar heerlijk heb kunnen tongzoenen. Na de tijd nog wat nagepraat en gezoend.

Naam: Roberta
            Postuur/Cupmaat: Normaal, 50kg, maat 36/ B-cup

Na sessie met Roberta uiteraard de sauna weer opgezocht, maar eerst liep ik even de bar in om Firehawk wat te vragen. Een aantal Bulgaarse dames stonden ook in de bar, waaronder Alexis enze moesten erg lachen om mijn haar. Door de kamer met Roberta zat mijn haar blijkbaar flink in de war en stond het alle kanten op Ik probeerde het met mijn handen nog wat glad te strijken, maar aan het blijvende gelach te horen, hielp het niet veel

Gauw de sauna maar opgezocht. Deze bleek pikkedonker te zijn. In de sauna zaten 4 gasten en Diana en Alma. Het bleek dat door welke reden dan ook de sauna uitstond, maar de sauna was nog wel warm genoeg. De dames waren ook even aan het genieten van de sauna, hoewel Alma meer aan het ouwehoeren was en steeds de deur open en dicht deed. Niet echt bevorderlijk om de warmte binnen te houden. Gelukkig verlieten de dames de sauna na enkele minuten, zodat we nog een laatste Aufguss konden doen.

Na nog even in de jacuzzi gezeten te hebben, de bar weer opgezocht. Daar heerste een gezellige stemming, zeker toen eerst Georgiana op de bar een grondige was beurt kreeg van een gast en later op de avond Alice. De muziek was ook erg goed in Babylon, zeker toen Chayna de geluidsinstallatie omver gooide. Toen begonnen de dames zelf maar te zingen en het volume was harder dan uit de geluidsinstallatie Het leken wel een stel krijsende chimpansees

Eddy was not amused met dit voorval en probeerde de geluidsinstallatie zelf te repareren, wat erg lastig bleek na een paar wijntjes. Hij dulde daarbij geen hulp van de dames, die het allemaal erg grappig vonden Na een tijdje kreeg Eddy het dan toch voor elkaar, wel met hulp van de “klusjesman”.

Zoals eerder gezegd nog een tijd met Firehawk en Alexis in de bar vertoefd tot een uur of half 1. Er waren toen bijna geen gasten meer en de dames vonden het ook welletjes.

Alweer een leuke dag gehad in Babylon met dit keer 2 kinky sessies. Vooral met Alexis De details houd ik voor mezelf, dus Pret, je hoeft er niet om te vragen

De balans, 5 dagen Babylon in oktober:
            3x sessies met Alexis
            3x sessies met Roberta
            2x sessies met Georgiana
            2x sessies met Isabella
            1x sessies met Dolli
            1x sessie met Mary
            1x sessie met Valentina

En over de financiën zullen we het maar niet over hebben

Commentaar

• Hier zijn alle foto's die Boomer21 regelmatig laat zien:
              https://www.saunaclubs.org/modelle/s...nwesenheit.php

Hopelijk stopt meneer nu met het vervuilen van het algemene clubtopic en de afzonderlijke topics van de dames.
              4 recensies achter elkaar de foto van Alexis zien, met de bijbehorende emoticons, gaat knap vervelend worden.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftnick Bekijk bericht
                Hier zijn alle foto's die Boomer21 regelmatig laat zien:

Hopelijk stopt meneer nu met het vervuilen van het algemene clubtopic en de afzonderlijke topics van de dames.
                4 recensies achter elkaar de foto van Alexis zien, met de bijbehorende emoticons, gaat knap vervelend worden.
                en dat is nog niet alles op de drie nederlandstalige fora zijn verslag doen is ook sterk overdreven, de meeste van ons lezen ze toch alle drie dus …(boomer 21, Taylor en Azis)

Commentaar

• Dat gevoel van irritatie heb ik ook al even. Maar ja, voor een vrijkaartje alles, zo te zien. Zelfs (als klopt wat op een ander forum staat) ondanks een ban daar toch nog terugkomen met een nieuwe nick om toch maar een vrijkaartje te scoren.

Ik begrijp niet zo goed dat de tombola-verantwoordelijken op hookers of het ijsberenforum niet gewoon iemand die een bericht met copy-paste op een ander forum zet van winnen uitsluiten.
                  God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time

Commentaar

• Er is volgens mij niets dat je verbiedt op verschillende fora te schrijven. Wat is daar mis mee? Ik kan je zo al een aardig lijstje opsommen van leden die dat doen, ook onder verschillende nicknames trouwens. Ik zou enkel een probleempje zien als je een club zou recenseren met een gewonnen vrijkaart op forum X, en dat vervolgens ook rapporteert op forum Y. Maar dan nog lijkt me dit geen grote misdaad.

Dat men dit enkel doet voor vrijkaarten kan ik moeilijk aannemen. Ervaringen delen of opschrijven is leuk. Het is ook fijn om na een tijdje je eigen verhalen nog eens terug te lezen. Een vrijkaartje is hierbij mooi meegenomen.

Doorgaans vind ik Boomer21 één van de betere schrijvers die de fora rijk is. De recensies hebben een vlekkeloze structuur, zijn klaar en duidelijk, en bevatten nauwelijks schrijffouten. Al die afbeeldingen zijn misschien wel iets te veel van het goede... En van emoticons ben ik zelf ook geen grote fan.

Dat hij een ban heeft opgelopen op een ander forum geloof ik niet. Een vluchtige blik leert dat zijn oud profiel aldaar niet de status "banned" heeft. Ik heb hem trouwens al meermaals irl ontmoet, en hij lijkt me niet onmiddellijk het type om ergens gebanned te kunnen worden.

Maar om terug on topic te komen, binnenkort ga ik naar Babylon (ook met een kortingskaart weliswaar).

Commentaar

• En laten we het hier maar bij laten voor wat betreft crossposten. Het wereldje van de saunaclubs en fora zit nu eenmaal zo in elkaar dat zulke dingen voorkomen. Graag verder over Babylon. (Iets minder grote foto's en emo's zou best mogen.)
                      Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

• Het was vrijdag 2 november en ik besloot naar Babylon te gaan. Lekker op tijd vertrokken en rond 11.00 uur de parkeerplaats opgereden waar in ieder geval al één bekende collega-ijsbeer stond te wachten. Samen naar binnen gelopen en ingecheckt. Zoals gebruikelijk maar eerst een bak koffie. Je kan beter de koffie uit de rechter machine nemen, die is een stuk lekkerder dan de linker. Ontbijten had ik al gedaan dus gelijk maar een praatje gemaakt met Mara. Laatste keren lukte het steeds niet met haar te kameren. Als ik wilde was zij net niet beschikbaar en als ik even uit moest rusten zat ze steeds te wachten. En dat dus drie keer achter elkaar. Vandaag maar gelijk als eerst met haar naar een kamertje beneden geweest. Een babylon-sessie zoals het hoort: passie, zoenen, pijpen, beffen en neuken. Helemaal goed.
                        Ik had de hele dag tijd, dus maar eens rustig aan doen. Wel een afspraak gemaakt met Sascha dat we zeker nog naar een kamer zouden gaan, maar eerst uitgebreid naar de wellness. Als ik sommige collega ijsberen zie, ben ik blij dat er chloor in het water zit. Niet iedereen ziet er zo fris uit, soms klagen de meisjes daar ook over. Na een uurtje wellness was het tijd voor een volgende sessie. Wat rondgelopen en geaarzeld over Klara. Ze ziet er wel heel goed uit. Mooi slank geworden. Maar vanwege de herinnering van de vorige keer koos ik voor zekerheid: Denisa. Ieder zijn ding, ik vind die piercings en tattoos echt niet mooi, maar het is een superlief meisje. En dat bleek maar weer: vol zoenen en knuffelen. OP een gegeven moment zei ze: ‘ik wil gewoon eens even echt lekker geneukt worden’. Nou dat wilde ik wel en het werd heel mooi in missio. We werden er beiden blij van.
                        Nog een praatje gemaakt met Dolly, maar ik moest nog uitrusten en later zag ik haar niet meer. Tja, ik ben niet de enige die weet dat zij heel goede service geeft.
                        In het lounge-gedeelte gaven Johanna en een duits meisje een erg geile show: elkaar beffen, zoenen en vingeren, ik zat er gelukkig vlakbij. Ze vonden het nog wat te mat en hebben hun spel daarna op de bar voortgezet. Leuk om te zien en zij willen ook wel erg graag gezien worden.
                        Het showtje had mij wel weer opgewarmd en ik zag Saschanet lopen. Ze zei dat ze er nog een week zou zijn en daarna naar roemenie zou gaan voor een pauze. Ze wist nog niet hoe lang ze weg zou blijven.
                        Op de kamer is het gewoon prima met haar: ze geniet er echt van en laat mij ook genieten, met precies de goede aanpak. We zijn al eens wat vaker met elkaar geweest en dan weet ze wat ik lekker vind en ik weet wat zij lekker vindt.
                        Daarna naar huis, ik had gelezen dat de A73 afgesloten zou zijn enik had geen zin in een eind omrijden. Mooie dag in Babylon, ook als het te koud is om buiten te relaxen, kan ik mij daar een hele dag goed vermaken.

Commentaar

• Nog nooit een club als dit bezocht maar zou dit wel eens willen doen,iemand een idee welke dagen het beste zijn bij babylon om de eerste stap te zetten (niet te druk,...)

Commentaar

• Jake, de drukste dagen zijn vrijdag en zaterdag. Vooral als er verjaardagsparty's zijn. De maandag en de dinsdag daarentegen erg rustig, met ook weinig dames, zie de aanwezigheidslijst:

Alle andere dagen zijn goed te doen. Niet al te veel gasten en toch een goede dames line up.
                            Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                            En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

• Dinsdag een perfecte dag voor te clubben!

Vanmiddag rond 16.00 aangekomen in babylon., met dank aan kortingskaartje van hookers!
                              Kwam binnen en daar keek Melissa mij al aan en glimlachte!
                              Kreeg mijn spullen en douchen, gelijk door naar het buffet een lekker soepie met brood en wat roken.
                              Daar kwam Melissa polshoogte nemen als er een kamertje erin zat.
                              Ik zei eerst wat relaxen in de whirlpool en daarna ben jij aan de beurt.
                              De maandag en dinsdag zijn niet de top dagen voor de dames, velen verveelde zich.
                              Maar voor de beren top!!!
                              Echt wel veel jongere dames daar, enkele wel heel erg mooi.
                              Maar laat ze nog maar ff rijpen en wat jaartjes erbij krijgen, dan ja dan.......
                              Zit in de whirlpool en daar komt Tanja, ook zei kwam ff polsen of er een kamer in zat vandaag.
                              Geen probleem maar eerst was een andere dame, ze keek me aan en zei wie is dat.
                              Melissa is eerst en ja inmiddels wist mellissa ook dat ik met Tanja ging kameren,wat een geroddel.

Tijd om Melissa op te zoeken en ja ff wat bijgekletst enop naar een kamer.
                              De start heel rustig met veel tz en zoenen, strelend over en weer.
                              Dat zo een 20 minuten en een duikvlucht volgde, ze genot ondertussen lekker wat met haar borsten spelen, ging zij aan het werk.
                              Een bj volgde als nog nooit met haar, ze maakte me helemaal gek.
                              Wat een heerlijke meid, tijd om me laten te bestijgen, ze bereed mij lekker.
                              Maar iets klopte er niet, ze trok een pijnlijk gezicht en ik kapte het af, dan maar combi bj en hj!
                              (vroeg het haar en ze zei sorry, er was niks aan de hand)
                              De combi was heerlijk en met een felle kreet kwam ik klaar!
                              Weer een heerlijke kamer met haar, oei dacht ik nog als Bella en Emma er zijn wordt het lastig om een keuze maken!

Tijd om wat te eten en wat relaxen bekeek me alles eens en zag dat er steeds minder mannen waren.
                              De meiden keken je met hongerige ogen aan.
                              Na weer ff in de sauna ruimte wat gerelaxt te hebben en onder tussen Kaschida die een man aan het opgeilen was met succes.
                              Werd het tijd voor Tanja op te zoeken ze zat tussen haar (vriendinnen) geen plaats dus en wilde mij ook niet opdringen.
                              Ze zag me en ff later kwam ze mij halen en daar stuurde ze een van die meiden weg en we lagen al snel heerlijk te tongzoenen.
                              Op naar een kamer en daar volgde een sessie jeetje wat kan die meid pijpen.
                              Haar duidelijk gemaakt dat ik een uurtje wilde met haar en wat gas terug moest geven.
                              Ze lachte gelukkig graag wilde ze dat en een duikvlucht volgde die lang aanhield.
                              Wat kan ze lekker nat worden, mijn vinger sopte gewoon.
                              Over en weer bj en beffen daar belanden ze in een worp in 69.
                              Ze kreunde maar pijpte er heerlijk op los ondertussen mijn tong haar likken en een vinger die haar schaamlippen stimuleerde,sop,sop sop!
                              Onder tussen nog ff wat neuken, maar Tanja had andere ideeen ja graag en trillend van genot had ze een presentje!
                              Eerlijk gezegt vandaag de beste kamer van de dag, als ze los gaat gaat ze ook los!

Daarna zat ik in de wintertuin, daar zat Bibi en Kaschida en andere meiden, we moesten maar met 4 meiden tegelijk op de kamer.
                              Tegen mij en een Duitser en ja die Bibi had geschoten dat ik een hollander was en daar begon het spel.
                              In slecht nederlands was ze wat aan het dollen ,maar ik hield het netjes af en ging weer de whirlpool in .

Daarna dacht ik nog ik ga naar huis maar wilde nog wat drinken aan de bar en daar kwamen ze aan Bibi en Kaschida.
                              Duidelijk uit op een trio, normaal gesproken houdt ik dat af maar nu, ging ik voor de bijl.
                              Bibi blond,uh ik en blond en De oudere dame van het huis,ok ik val wel op de oudere garde geef ik toe!
                              Ze en vooral Bibi geilde me op en Kaschida hield wat afstand ,maar toen ik zei zullen we eens proberen, ging ze ook los.
                              Op naar en kamer daar aan gekomen ik zeg nee niet hier het stinkt hier, er stond een bord dat ze pas geverft hadden,,de verflucht bah.
                              Op naar een andere kamer en daar volgde een heerlijke trio ,Kschida mij aan het tongen en Bibi ontfermde zich over bbztje en de ballen.
                              Een heerlijk gevoel, maar merkte gelijk ik heb handen en ogen te kort, daar ging Kaschida mij pijpen en Bibi gaf mijn ballen een grondige beurt, wat een geil gezicht en gevoel.
                              Het wisselde wat af en daar lag Bibi naast mij om in mijn oren te bijten, ik zeg tegen Kaschida condoom en berijd me en daar ging ze tekeer ,onder tussen bewerkte Bibi mijn oor en tepels.
                              Daar ging Kaschida over in schommelpaard, te laat ze had ff moeten door galoperen en ik was klaar.
                              Nee, ik ben geen schommelpaard en bbztje protesteerde, ha damn, dus het werd een hj met olie en dat deed Bibi als een volleert hj koningin.
                              Ik steeg bijna van het bed toen ik klaar kwam, wat een magische hand heeft Bibi!

Zo mijn eerste trio in een sauna club, volgen er meer ik denk het niet.
                              Kom gewoon ogen en handen tekort, liever 1 op 1!
                              Weer een topdag in Babylon en trouwens er staat nu een bord om recencie´s te schrijven op Saunaclubs.org dacht ik.
                              Ff afscheid genomen van Melissa en Tanja , Kaschida kwam ik ook nog ff tegen .
                              Dinsdag een topdag voor te clubben!
                              En als de vliegende brandweer naar huis!

Commentaar

• Beste Collega's

Afgelopen donderdag 1 november met een korting kaartje dankzij Hookers mij naar deze plaats van genot begeven

Bij het opdraaien op de parking achteraan rond een uur of 1 was deze al bijna volledig gevuld.
                                dat beloofde een drukke dag te worden maar niet getreurd ik had de aanwezigheids lijst vlak voor vertrek geraadpleegd en deze sprak van 58 aanwezige dames die dag

Eens binnen mijn kortingkaartje ingeruild, gedouched en mij bij wijze van spreken voor de welpen gegooid
                                Maar deze hadden het druk en dan maar eerst wat gegeten, gerelaxed en de dames wat in het oog gehouden.
                                Er zijn wel een aantal die ik nog niet gezien had in het verleden en daar lopen wel een paar mooie bij
                                Zo had ik Elize in het oog waar dan ook een kamer met volgde en daarna ook met Mara dat altijd gas geven is

Op het einde van de dag was het eindtotaal van aanwezige dames die dag 27
                                Dat de aanwezigheids lijst dikwijls niet klopt had ik al eerder gemerkt maar nooit zo erg
                                Dan maar naar huis

Groeten Aventador

Commentaar

• Op zondag 11-11 weer eens een bezoek gebracht aan Babylon dankzij het kortingskaartje van Hookers.nl, dank daarvoor. Ik was er al vaker geweest en toen was het net als nu ook prima bevallen. Babylon is iets kleiner dan de grotere clubs waar ik normaal kom en het gaat er iets gemoedelijker aan toe.
                                  Al snel na binnenkomst de kamer opgegaan met de 22-jarige Roemeense Monika, herkenbaar aan de 666-tattoo op haar kont. Prima start van de dag.

Daarna van een lekkere warme lunch genoten. Die was zeer goed. Aardappels, met broccoli, salades en vlees. Vervolgens van de prima wellness genoten, vooral het bubbelbad is lekker ruim.
                                  Hierna was ik weer lekker opgefrist en weer richting de bar gegaan om een keuze te maken voor mijn tweede kamergang.
                                  Dit werd de tevens 22-jarige Roemeense Ana. Ook dit was weer een prima kamergang. Hierna nog wat gegeten en huiswaarts getrokken.
                                  Babylon is een club waar het al vroeg druk is, maar gisteren was het tegen voor 20.00 's avonds al wel een beetje gedaan.

Zelf ben ik meer een dagclubber, dan een nachtclubber, dus vind het wel fijn dat de sfeer er al vroeg in zit. Ik zie wel op de aanwezigheidslijst dat de drukkere dagen van woensdag t/m zaterdag zijn, maar meestal heb ik dan geen tijd. Ben toch benieuwd hoe de sfeer dan is.

Commentaar

Aan het werk...
                                  X