Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vraagje (misschien staat het hier ergens, maar vind het niet). Is het mogelijk om met kaart (visa) te betalen? Niet de dames natuurlijk :-)

Commentaar

• dat weet ik niet of dat je visa kunt betalen bij saunaclubs voor zover ik het weet altijd case geld

Commentaar

• is de presentie lijst altijd wel aardig nauwkeurig van wie der zijn? (ik snap ook wel dat er altijd iemand opeens ziek kan zijn.)

Commentaar

• https://www.saunaclubs.org/modelle/s...nwesenheit.php

hier heb je de link vlugejantje

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door vlugejantje Bekijk bericht
            is de presentie lijst altijd wel aardig nauwkeurig van wie der zijn? (ik snap ook wel dat er altijd iemand opeens ziek kan zijn.)
            Een ruwe schatting. Voor 85% kan je wel vertrouwen op de aanwezigheidslijst. De nieuwe (volgende) week is wat minder betrouwbaar. De 'aankomende' week is een kopie van de lopende week. Zeker voor wat betreft de aanwezigheid van dames op maandag. Daar zit nog al eens een behoorlijk verschil in. In de loop van de maandag lijkt de lijst weer op 'orde' te zijn, met dien verstande dat er altijd wijzigingen zijn op de dag zelf.

Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door buffy75 Bekijk bericht
              Vraagje (misschien staat het hier ergens, maar vind het niet). Is het mogelijk om met kaart (visa) te betalen? Niet de dames natuurlijk :-)
              Je kan niet met een kaart betalen, in geen enkele club overigens. In Babylon staat er wel een cash-automaat; let wel : er zijn kosten aan verbonden (ik meen 10 euro).
              Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Damenprüfer Bekijk bericht
                @ vlugejantje, zie hier: https://www.saunaclubs.org/modelle/s...nwesenheit.php

Christina is deze week en volgende week aanwezig, behalve op maandag en dinsdag.
                De AWL is, zoals bekend (zeker op de meer dan ultrakorte termijn), indicatief. Op de AWL van afgelopen maandag stond Christina aangekondigd vanaf woensdag 18 juli, maar op de AWL van donderdag 19 juli was de woensdag bij haar alweer geskipt en stond ze aangekondigd vanaf donderdag 19 juli. Gisteren met kameraad Swiftnick "Live am Ort und Stelle", maar géén Christina gezien! Op de AWL van vanochtend was de donderdag bij haar weer "geleegd" (dus aan de ogen van Swiftnick en ondergetekende mankeert gelukkig niks) en staat ze aangekondigd vanaf vrijdag 20 juli. Dat kan natuurlijk kloppen, maar naar goed Duits recht: "Alle Angaben wie immer ohne Gewähr!"

Groet
                69

Commentaar

• Afgelopen woensdagmiddag ben ik na bijna 3 jaar nog eens naar Babylon afgereisd, want ik had een kortingskaart gewonnen. Ik was benieuwd naar het zwembad en de tuin, want deze had ik nog niet gezien. Moet zeggen dat het er nu erg mooi uitziet, genoeg ligbedden en zonneschermen om lekker in de schaduw te kunnen liggen. In GT mis ik de schaduwplekken wel eens op een warme zomerdag. Ook de nieuwe parkeerplaatsen achter de club zijn mooi aangelegd. Rond 13 uur binnengekomen, maar helaas geen welkom door een groep dames in eva-kostuum . Maar ik zag hier en daar toch al wat moois lopen toen ik aan de theke stond. Na het omkleden eerst maar eens met een drankje bij het zwembad relaxen.

De line-up viel niet tegen, er waren ook vroeg in de middag al genoeg dames aanwezig. Als snel zag ik de jonge Jenna samen met Franceska zitten. Jenna had ik vantevoren al op mijn lijstje gezet, vanwege haar heerlijke slanke figuur met toch volle stevige borsten. Maar ik wilde nog even wachten met kiezen en kijken wat er nog zoal voorbij kwam. In de binnenplaats bij de bar nog even op de loungebanken gezeten, waar Franceska even polshoogte kwam nemen. Daarna ben ik nog even onder in de kelder gaan kijken maar de touretappe, hier herkende ik Jenny van de AWL en ff met haar gebabbeld. Had goede dingen over haar gelezen, maar ik vond haar toch wel erg skinny, heb liever wat meer rondingen.

Boven in de bar zag ik Jenna weer zitten op de banken tegenover de bar. Ben bij haar gaan zitten en vond haar wel een beetje terughoudend en onervaren overkomen, maar ze is wel een lieve meid. Het communiceren met haar gaat wat lastiger, omdat ze niet zo goed Engels of Duits spreekt. Maar volgens mij was de klik er wel dus met haar een half uurtje naar een kamer. We hadden een kamer boven die half open was naar een andere kamer. Aan de andere kant was een stelletje bezig. In andere clubs zie je dit niet vaak, vond het af en toe toch een beetje afleidend. Op de kamer merk je dat Jenna nog onervaren is, maar ze tongzoent echt lekker, net alsof ze je vriendinnetje is. ik heb haar lekker gevingerd en haar mooie volle borsten verwend. Daarna over op oraal, waarbij je bij het omdoen van het rubber merkt dat ze nog niet zo ervaren is. Toch pijpt ze lekker. Toen gewisseld naar 69 en ze genoot er net zo van als, werd ook lekker nat. Wegens de hitte had ik niet zo'n zin om te neuken, dus Jenna lekker verder laten zuigen. Ik hield ik het ook niet meer lang vol en kwam heerlijk klaar. Daarna nog lekker gezoend en geknuffeld en toen was het half uurtje alweer om.

Na de kamersessie nog lekker gerelaxed aan het zwembad en genoten van het mooie uitzicht. Rond 17 uur ben ik weer vertrokken na een heerlijke middag. De club heeft me na de verbouwing positief verrast. Voorheen kon ik er niet zo mijn draai vinden, maar nu met de extra aanbouw en mooie tuin is het zeker een club om vaker terug te komen. Ik wil hookers dan ook hartelijk danken voor de gewonnen kortingskaart!

Commentaar

• Het kwik kwam al net boven de 30 graden toen in net na de middag in Elsdorf aan kwam. Dacht nog niet te gaan daar het zo warm was. Toen dacht in aan dat lekkere zwembad en toch mijn fun-mobiel die kant op geknald. Meteen onder de douch en het water in geplonsd
                    De ligstoelen waren natuurlijk allen bezet met ijsberen dan wel handdoeken, lijkt wel de costa hier
                    Bij het halen van mijn drankje kreeg ik de verrassing van de dag, een dvp die ik al ruim 2 jaar niet meer gezien had en nog kende van de goede oude tijd van Haus Panthera. Het was Denisa
                    Tijdje gekletst en een afspraak gemaakt, daar ik nog wat wilde aansterken eerst. Ik wist dat ik dat bij haar wel nodig had
                    Later op de middag een uur topsport verricht met haar, en zij wist precies nog wat deze jongen allemaal lekker vond
                    Wat een dag weer, binnenkort maar weer snel eens terug gaan

Commentaar

• Wat zijn eigenlijk de drukste dagen, buiten het weekend?

Commentaar

• Op een tropische zomerdag had ik deze week een keer vrij genomen. Behalve werken in een airconditioned ruimte is het met deze temperaturen alleen uit te houden bij het water. Ik had geen zin in jeuk veroorzaakt door blauwalg, nee het mag wel gaan jeuken maar dan om iets heeeel anders

Gekozen om naar BBL te gaan, flinke rit met de auto, maar met airco aan is dat te doen. Vroeg in de middag aangekomen en na een douche met een klein handdoekje op de laatste vrije ligstoel gaan liggen. Heerlijk genoten van een biertje en de lekkere dametjes. Hoewel ik er wel een paar miste, zoals Jenny en Jenna (allebei niet aanwezig). Beetje zwemmen, biertje erbij mooie meiden, ik had het prima naar de zin. Had me voorgenomen om bij het halen van een biertje bij een klik met een van de dames in de buurt van de bar een kamergang te doen. Aanvankelijk lukte dat niet, net zoals dat gepruts achter de bar met biertappen. Ik sta werkelijk versteld dat in zo'n kwaliteitsclub zulk slecht personeel achter de bar staat. Het betreft deze keer een kiloknaller en een bardame die eerder ook in VGoch werkte. Doen er 5 minuten over om een biertje te tappen. En ben je dan toevallig niet heel scherp aan het opletten, dan zijn ze het vergeten of geven zomaar je biertje mee aan een ander, echt waardeloze bediening daar!

Afijn na deze ergerlijke ervaring deed het me goed te zien dat er verschillende donkere dames waren, waarvan ik Naomi nog herkende van een tijdje terug. Deze dame geeft heel goede service en ben dus bij 1 van mijn wandelingetjes naar de bar voor de bijl gegaan. Uurtje gekamerd en heerlijke ervaring gehad, haar blowjob is echt geweldig

Teruggekomen bij het zwembad had een Duitse stamgast het noodzakelijk gevonden mijn handdoek en slippers opzij te leggen en mijn ligstoel in te pikken. Tja, hij zag niemand, maar die sukkel zat dus de hele dag daar maar een beetje boekjes/tijdschriften te lezen i.p.v. de dames ook een beetje omzet te gunnen, ophoepelen dit soort gasten! Hoogst vervelend, daar er ook geen andere stoelen vrij waren (een aantal gereserveerd met een handdoek). Was echt van plan bij de eerste de beste move van die kerel 'mijn stoel' terug te pakken. Gelukkig voor hem kwam er een andere stoel vrij op een betere positie.

Tijdje lekker in het zonnetje gezeten afgewisseld met zwemmen, eten en beetje drinken. Vroeg in de avond op zoek gegaan naar een meisje voor de 2e ronde, en dat werd skinny Betty. Leuk koppie, met een ingehouden lach (vanwege slecht gebit), en aardig gebruinde body. Mij eigenlijk beetje te skinny, maar goed veel keus in mijn genre was er niet. En ik moet zeggen dat het met Betty een heel prettig half uurtje werd.

Vroeg in de avond teruggereden naar huis. Inmiddels begon ik van het BBQ vlees aardig aan de race te geraken, dus was net op tijd thuis om de druk eraf te halen

Al met al toch een lekker zomerdagje bij BBL, waar de temperatuur soms aardig oploopt

Commentaar

• [QUOTEUurtje gekamerd en heerlijke ervaring gehad, haar blowjob is echt geweldig.
                          Teruggekomen bij het zwembad had een Duitse stamgast het noodzakelijk gevonden mijn handdoek en slippers opzij te leggen en mijn ligstoel in te pikken.][/QUOTE]

Ik vroeg me altijd al af wie dat altijd zijn op vakantie die op vakantie om 6.00u de wekker zetten om handdoekjes te leggen en daarmee een stoel voor de hele dag denken te kunnen claimen. Nee, dit kan dus niet. Als je een uur weg bent geweest heeft die Duitse beer het volste recht je handdoek van die stoel af te gooien. Ik kan me er kapot aan ergeren als ik een zwembad zie waar op alle bedjes een handdoek ligt, maar waarvan nog geen 25% bezet is.
                          Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 30-07-18, 06:44.

Commentaar

• Eerste keer in Babylon geweest en zeker voor herhaling vatbaar. Heel vriendelijke en behulpzame thekevrouw. Het was ff wennen met al dat naakt maar dan weet je ook dat je geen teleurstelling krijgt op de kamer als een bh af gaat . Het was er netjes en de kamers en alles zagen er goed uit. 2 minpuntjes voor mij. Het eten vond ik niet zo lekker en de muziek stond toch wel erg hard binnen voor zo een kleine ruimte. Al met al een zeer positieve ervaring.

Hartelijk dank voor het vrijkaartje van de tombola

Commentaar

• Ben geen doorgewinterde beer. Ik wilde eens een FKK in NRW bezoeken, en mijn keus viel op Babylon wegens naakte dames en mogelijkheden tot openbare actie. Dus toog ik gisteren naar Elsdorf. Mijn laatste saunaclubervaringen hiervoor waren in YY, dus daar ga ik het mee vergelijken.

Wat in het voordeel uitvalt voor YY: 1. het eten; dat is er veel uitgebreider, maar allez dat is een bijzaak. De beperkte keus aan salades, plus wat er vers van de bbq kwam in Babylon was precies genoeg op zo'n hete zomerdag. 2. de lockers; dat is een mierenhoop in Babylon, en dat nog wel op een donderdagmiddag in augustus, waarschijnlijk niet de drukste tijd. En je moet je toch weer na iedere kamergang naar je lockertje wurmen om een dame te betalen.

Wat in het voordeel uitpakt voor Babylon: al het andere. Naar mijn mening.

Ik werd niet goed van de onnozele regeltjes in YinYang. Babylon voelt voor mij zoveel relaxter. Geen gedoe met badjassen, dames zijn naakt; net zoals in mijn favoriete fkk in München. Ik zie dat graag, naakte dames. Ik word er warm van. Zelfs tussen de kamers door is het een continu voorspel. Van de ~40 aanwezige dames waren er genoeg bij die ik "interessant" vond, veel meer dan dat ik in één middag aan zou kunnen. Maar de keuzestress was beperkt omdat ik me graag liet inpakken door de pre-sales van enkele dames die me konden overtuigen dat een kamergang de moeite waard zou zijn.
                              Ik had vooraf geen enkele recensies gelezen, go with the flow, en ik maak ter plekke wel een inschatting of er een klik is met een dame.

En zo liep ik Emma tegen het lijf, letterlijk, in de deuropening van de Kino, wat leidde tot een leuke sessie aldaar waarbij we precies deden wat er op het scherm te zien was. (zie recensie)
                              Ik had een guilty pleasure met debutante Nicole, een Ariana Grande look-a-like die haar eerste dag had in Babylon. (zie recensie)
                              Vervolgens op herhaling met Emma, deze keer met Michele als sidekick.

Het was gewoon een middag hoe het zijn moest. Compleet relaxt, leuke dames, leuke kamergangen. Genoeg om voor terug te komen. Jammer dat het voor mij nogal uit de route ligt, maar in de toekomst wellicht een goede reden voor een omweg.

PS:
                              ik spotte een slanke blondine. Vrij lang (op haar hoge hakken in ieder geval .. ), zelfverzekerd, goedlachs en sociaal. Ze had een 'secretaresse-look'; een bril met donker montuur, en mooie donkere lippenstift. Geen tattoos of piercings (althans niet in het oogspringend). Leeftijd lastig te schatten van een afstandje, maar mijn eerste gok is midden 20. Ze deed een poging me te benaderen, maar dat was nét na mijn derde en laatste kamer toen ik uitpuft op de bank met lege zak en dito portemonnee; voordat ze bij me was gebaarde ik al dat ik out-of-order was, waar ze hard om moest lachen. Achteraf spijt, want nu weet ik haar naam niet. En bij het nalopen van de aanwezigheidslijst kom ik ook niet tot een naam.
                              Iemand enig idee wie dit zou kunnen zijn?

Commentaar

• Rebekka...

Commentaar

• of alesia….

Commentaar

• Nee, bref-jefke heeft gelijk - waarvoor mijn dank! - het was Rebekka. Ze staat nu bovenaan mijn virtuele Babylon-lijstje.

Commentaar

• Met een kortingskaart van de tombola naar Babylon afgezakt tijdens mijn laatste vakantieweek. In ruil voor deze leuke dag voor mij mijn verslag voor jullie! Ik ben al in GT YY en SS geweest maar dit was de eerste keer in Babylon voor mij. Ik weet nog niet welke ik de leukste vond, maar Babylon heeft na deze namiddag misschien wel een voorsprong verkregen.

Ik was in de buurt rond de middag. Het was wat zoeken naar de parking, maar eens ik mijn auto kwijt was ik snel binnen. De parking stond vol en ook binnen was het zeer druk. Na betaling kreeg ik mijn sleutel en ging ik richting kleedkamer. Na een verfrissende douche richting bar voor een Kölsch biertje en BBQ. Op andere plaatsen is het eten beter maar hier was het zeker wel ok.

De club binnen is best groot. Lange bar, koffiehoek, ruime zithoek en een nieuwe wellness gedeelte achteraan. Wat minder uitgebreid dan YY maar toch wel ok en heel proper. De tuin met zwembad is dan wel eerder klein in vergelijking met GT en YY. Vergelijkbaar met SS. Helaas geen buitenbar (maar het is gelukkig niet zo ver tot aan de bar). Ook heel proper en netjes allemaal.

De sfeer in deze club is heel relaxt. Geen kamerjassen, maar gewoon een handdoek is de regel. De meisjes lopen gewoon naakt rond wat echt wel opwindend en je weet waar je aan begint zonder verrassingen. De sfeer tussen de mannen onderling is ook relaxt en misschien nog meer relaxt dan in de andere clubs.

Liana
                                      Aan het zwembad zaten een paar mooie dames samen te praten en te lachen. Ik ging er gezellig bij zitten en een kwartier later waren we op de kamer. Daar zei ze 29 jaar oud te zijn en al een tijdje gewerkt te hebben over verschillende clubs in Duitsland. Op de kamer bleef Liana de hele tijd sensueel dichtbij, met veel TZ tot gevolg. Misschien zelfs een beetje te veel en te heftig. Wat later zakte ze tot beneden voor een wilde pijpbeurt met veel variatie. Zo goed zelfs dat ik heb gevraagd of ze even een pauzetje kon doen wat voor haar geen probleem was. Daarna verder gegaan in missio, doggy, en afgewerkt met de mond.

Na het gebeuren nog wat aftersales op de kamer. Rustig gepraat en nog wat gezoend. Toen we buiten waren raadde ze me aan om eens een kamer te doen met haar halfzus Lorena. Hier heb ik nog even over nagedacht maar toch niet gedaan omdat ik Diana tegengekomen ben.

Zowel Liana als Lorena waren er maar net en overwogen alweer andere oorden op te zoeken. Van andere beren gehoord dat ze allebei ook al in SS hebben gewerkt.

HHG 7/10

Diana
                                      Buiten was het warm. Dan maar binnen wat verkoeling opzoeken. Mijn pad kruiste met een mooie jonge blonde dame en we geraakten aan het praten en wat later ook aan het zoenen. Diana 21 lentes jong en merkbaar ervaren in het vak. Dan maar een kamer opgezocht voor een plezieruurtje.

Op de kamer afwisselend zoenen strelen enzovoort tot Diana subtiel overging naar pijpen. Dit ging zelfs zo goed dat het einde al wat sneller in zicht kwam. Dan maar een halfuurtje erbij gedaan waarbij Diana me nog wat heeft liggen pijpen en we verschillende standjes hebben gedaan.

Fijne kamer, mooie lieve meid. Volgens onze collega's hierboven wel eens wat profi maar daar heb ik toch niet veel van gemerkt.

HHG 8/10

Nog een tweede keer BBQ gegeten voordat ik me ging opfrissen en om tien uur 's avonds tevreden thuisgekomen.
                                      Ik kan iedereen Babylon aanraden !

Commentaar

• Op deze warme vrijdag gekozen voor de zwembadclub Babylon. Route ernaar toe is redelijk goed te doen met al dat vakantieverkeer. Beetje oponthoud bij Mönchengladbach (10 minuutjes) verder was het goed doorrijden.

Begin van de middag aangekomen, P kon ik nog in de straat. Douchen en op naar het zwembad. Redelijk druk al, maar kon nog wel een vrij bedje vinden. Al gauw in het water geplonst, waar ook een paar ander meiskes waren. Toen ik een watereendje naar een dametje gooide om een beetje lol te maken, werd ik van een onaangename reactie voorzien, iets wat ging over haar make-up. Fu.. you zou ik zeggen, ga dan niet het water in. Tijdje later zag ik haar deelnemen in een balspelletje, dat van die make-up had ze blijkbaar opgegeven.

Afijn, af en toe een bietje halen, beetje zwemmen en naar de line-up kijken, dat bevalt me goed. Hoewel de line-up geen stunners bevat, is het beter als ergens aan het strand.
                                        Barpersoneel was deze keer beter met het biertappen, dame met lange zwarte haren (rond de 50 schat ik), lukte het zowaar soms een biertje in 1 x goed te tappen. Is ook wel nodig want die glaasjes zijn zo klein dat je na 2 slokken opnieuw kunt gaan halen. Dat houd je wel lekker in beweging en zo zie je ook nog eens wat.

Binnen was me een donkere kleinere dame opgevallen, die ik later uitnodigde voor een kamergang, haar naam is Mickey . Ze is zeker een aanbeveling waard. Komt uit Mexico, donkerbruin en leuk koppie. Is al 30, terwijl ze er echt jonger uit ziet. Goede service op de kamer.
                                        Vervolgens weer biertje gedronken en wat eten gehaald. Inmiddels is het wespentijd, en is eten buiten niet verstandig. Veel wespen komen op de geur af, en je zit niet meer rustig. Helaas is dat weer het nadeel van dit mooie weer, deze plaaggeesten die venijnig kunnen steken laten je nauwelijks met rust.
                                        Na een tijdje, inmiddels was de zon aan het onder gegaan, voor een 2e ronde op zoek gegaan. Moet zeggen dat met dit warme weer de meisjes behoorlijk passief zijn en samenklitten. Daarbij waren er minder meisjes dan normaal (veel dames op vakantie). Meiskes die wel aan het jagen zijn zoals Sara, kan je beter mijden (althans als ik de recensies van haar alhier lees). Uiteindelijk een leuk 22 jarig Roemeens meisje ontmoet genaamd Monica. Herkenbaar aan een tattoo op haar rechterbil met de cijfers 666. Monica is klein en heeft een normaal figuurtje. Vriendelijk en op de kamer goede service, waarbij ze een prima blowjob geeft. Heeft me goed halfuur bezorgd met een lekker hp. Monica zou ik zeker aanbevelen en HH zit er zeker in.

Nog even koffie gedronken, inmiddels was het donker en nog steeds gezellig. Wel de hele dag een scheve verhouding, veel meer ijsberen dan meiden. Toch een fijne zomerse dag gehad in Babylon.

Op terugweg langs Venlo vastgesteld dat wegwerkzaamheden bij Mönchengladbach (A61) gereed zijn (ondanks dat de navigatie van de auto dacht dat de weg was afgesloten). Je kunt dus met een gerust hart de borden Venlo A61 volgen (en niet je navigatie, want er is een compleet nieuwe route aangelegd).
                                        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 07-08-18, 06:35.

Commentaar

• Afgelopen woensdag naar Babylon getrokken. Ik arriveerde om 11 uur en net na mij kwam een hele stoet bezoekers. Duitsers, Belgen, Fransen, Japanners, een enkele Nederlander en heel wat Roemeense vrouwen. Heel veel.mannen dus op deze Maria Hemelvaart.

Ik ga jullie niet vermoeien met de kwaliteit van de BBQ etc etc want het was allemaal weer op het gebruikelijke Babylon niveau.

Normaal zoek ik altijd vaste dames en gezien de AWL en de dames die er waren zou ik dus op kamer moeten met Rebekka en Mara. En hoewel ik deze meiden graag mag, had ik me vandaag voorgenomen voor 'vers' te gaan. Nou ja... voor mij vers dan.

De eerste kamer was met Roxanna. De vorige keer wilde ik al met haar kameren maar ze wilde me toen niet zien. Nu ging ik naast haar zitten, even kletsen en naar de kamer. Ze krijgt geen super recensies, maar ik vind het een mooie en jonge tante. De kamer was prima. Niet super. Zoenen was wat flauwtjes. Vingeren alleen met meerprijs.... wel een uur met haar op kamer omdat ze enorm nat werd van mijn Beffen. Was heerlijk om te doen en het leek of ze er enorm van genoot. Beffen, spugen, vingeren het werd een kliederboel. Ik werd er goed geil van. Na pijpen, neuken etc etc enorm lekker met de hand klaar gekomen. Een rasecht cumshot. Dikke volle klodders in het gezicht. Alleen..... het was mijn eigen gezicht dat er onder zat. Positief hieraan is dat er blijkbaar nog wel wat druk op de zaadbuis zit.

Na wat recupereren in de kino gaan liggen. Daar kwam Gabrielle bij me liggen. Leuke meid om mee te kletsen. Kamer mee gedaan. Ik zie geen paspoort van haar. Maar ik las ergens dat ze 34 is, maar volgens mijn is ze ouder. Niet vers meer in ieder geval. Ze heeft cup -A ofzo. Er zat helemaal niets op de plek waar borsten horen te zitten. Half uurtje met haar doorgebracht. Was ok. Maar niet een meid waar ik m'n paard voor uit de stal haal.

Derde kamer werd een kino sessie. Ik wilde even uitrusten en ging weer naar de kino. Daar lag Rosanne met de benen helemaal weid met haar gsm te spelen. Na even een geil filmpje gekeken te hebben Rosanne gevraagd bij mij te komen. Ze heeft me een half uurtje lekker verwend in de kino. M'n vingers mochten in beide gaatjes. Lekker zo in de kino. Wellicht ooit nog wel eens een keer met haar naar de kamer. Maar wederom ga ik er mijn auto niet voor starten.

Om een uur of half zes richting huis.

Tijdens de dag nog een Nederlandse beer uut de hoofdstad gesproken die veel in VM kwam. Ik heb geen naam van deze beer. Hij had wat oneerbare voorstellen van een paar dames gehad waar hij niet op ingegaan was. Namen van deze meisies heb ik trouwens niet gekregen.

That's all folks.

Commentaar

• Zaterdag 18 augustus in babylon geweest. Om 11 uur ging ik met een groepje, waaronder Ricardo Banana, Jooploop en Cheasehead naar binnen. We waren niet de enigen er was al een wachtrij. De thekedame raakte er lichtelijk gestrest van en reageerde nors tegen enkele gasten. Toen ik aan de beurt was, bleef ze uitermate vriendelijk. Voor mij een positief begin van de dag.

Snel omkleden en een ontbijtje pakken. Dat is altijd goed in Babylon, mits je niet te laat komt. Een dame met een brilletje kwam me tijdens het ontbijt vriendelijk begroeten. Ik herkende haar niet zo gauw, maar even later drong het tot me door dat het Gina was. Na mijn ontbijt met verschillende gasten wat bijgepraat, waaronder Sjeufke, Jooploop en Cheasehead. Ik wilde Gina weer opzoeken, maar die bleek net met een oudere Turkse man naar de kamer te gaan. Dan maar eerst een sauna pakken, een duik in het zwembad nemen en even uitbubbelen in de jacuzzi. Na de jacuzzi met wat gasten, waaronder Cheasehead en Jooploop, onder het overdekte terras wat bijgepraat. Partycrasher bleek ook al aanwezig te zijn en was wat aan het eten. Ik zocht 'm op en hij was inmiddels al aan z'n tweede bord bezig.

Gina
                                            Gina zat aan dezelfde tafel te eten als Partycrasher en ik begon een gesprek met haar. Na het eten hebben we het gesprek buiten voortgezet. Wel een leuke meid in de omgang, Gina. Na ruim een half uur met elkaar gesproken te hebben, zijn we een kamer gaan opzoeken. Op de kamer een leuke sessie met haar gehad. Ze deed haar brilletje af en dan vind ik haar er toch wat beter uitzien. Dames met brilletjes trekken me eigenlijk niet zo, een enkele uitzondering daargelaten. Het (tong)zoenen was niet heel overtuigend, maar pijpen en vooral neuken was zeer goed. Gina wist me in cowgirl klaar te laten komen en dat lukt maar zeer weinig dames, zeker als ik zelf niets doe. Ik kan me niet herinneren dat een andere dame in een saunaclub dat voor elkaar heeft gekregen. In mijn Pauschalclubverleden lukte dat tot 2 keer toe wel Daniela (Pauschalclub Münster), een meid met een werkelijk heerlijk wulps kontje. Gina is dus de eerste saunaclubdame die dat lukt, top!

Ik hoop overigens wel, dat Gina haar oude figuurtje weer terugkrijgt, want ze is wel een paar pondjes aangekomen. Wel heeft ze haar kracht behouden, wat ze nog over heeft gehouden uit haar tijd waarin ze professioneel gewichtheffen deed.

Een potig meisje dus, maar toch met vrouwelijk vormen.

Naam: Gina
                                            Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
                                            Leeftijd: 25
                                            Haarkleur: zwart
                                            Lengte dame: 1,50 mtr
                                            Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup

Na de kamer met Gina wat ontspannen in de sauna en in het zwembad. Daar zat ook een groepje met oa Graagneuker en Tafkap. Partycrasher was daar ook. Een gezellig en jolige boel, vooral toen Partycrasher door Graagneuker het zwembad in werd geduwd, met handdoek, zonnebril en glas bier en al. Bij het zwembad viel me een bijzonder mooi meisje op, Tamara, maar die bleek de gehele dag geboekt te zijn door een pannenkoeker. Echt wel een dame, waar ik eens een kamertje mee zou willen maken.

Zo een tijdje door de club gewandeld, een paar Leffes aan de bar gedronken, wat gegeten van de BBQ en met verschillende gasten een praatje gemaakt. De sfeer was goed en ook het personeel vond ik erg klant vriendelijk. Misschien dat Eddy toch iets heeft gezegd tegen de Duitse dames? Deze dag geen enkele keer een probleem gehad, erg positief.

Amalia
                                            Uiteindelijk ben ik even rustig gaan zitten bij de TV en daar wat voetbal gekeken. En natuurlijk de voorbij lopende dames geobserveerd. Een dame tegenover mij was steeds vriendelijk naar me aan het lachen. Toen ik 's morgens net in de club was, was ik haar ook al een paar keer tegen gekomen en iedere keer begroette ze me vriendelijk. Op een gegeven moment wenkte ze me om bij haar te komen zitten. Ik dacht, waarom niet. Ze komt spontaan over en is dat ook. Ze stelde zich voor als Amalia. Ze heeft kastanje roodachtig haar en iet wat hangende borsten, net zoals Anka dat heeft, maar iets minder erg. Ik dacht overigens dat zij en Anka zusjes waren, want ze lijken wel wat op elkaar, maar dat blijkt niet zo te zijn.

In de sofa begon Amalia me flink op te geilen met heerlijk diepe tongzoenen. Af en toe hadden we even een gesprek, maar steeds bleef ze me zoenen. Zo heb ik de dames graag Dit belooft veel goeds op de kamer en dat werd het ook toen ik met haar naar een kamer ging. Deze meid heeft tot de laatste minuut alles gegeven. Een werkelijk super blowjob, heerlijk neuken in verschillende posities en van de eerste tot de laatste minuut tongzoenen. Herhalingsgevaar is heel erg groot.

Een ander groot pluspunt is dat Amalia niet rookt en dat maakt het tongzoenen nog lekkerder. En een erg correcte dame, want ze gaf netjes aan hoeveel tijd we hadden, nadat ik was klaargekomen en maakte die tijd zeer nuttig vol Amalia is overigens een dame, die niet snel op je afstapt en je dus zelf de eerste stap zult moeten zetten. Spijt zul je daar niet snel van krijgen.

Naam: Amalia
                                            Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
                                            Leeftijd: 28
                                            Haarkleur: kastanje roodachtig
                                            Lengte dame: 1,61 mtr
                                            Postuur/Cupmaat: normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup (volgens de website van Babylon, maar denk eerder een C)

Bij een eerste kamergang met een dame, geef ik nog niet direct het predicaat “uitstekend”, maar mocht het de volgende keer weer zo goed zijn, krijgt ze die zeker van me

Na de kamer met Amalia mijn gebruikelijke sauna, zwembad en jacuzzi ronde weer gedaan. In de jacuzzi een tijdje gesproken met Cupido (Odipuc). Leuke kerel en houdt binnenkort zijn verjaardag in Babylon en hem beloofd dat ik van de partij zal zijn. Na de jacuzzi weer een paar Leffes gedronken en 's avonds met verschillende gasten gesproken. Tussendoor nog 2 keer naar de sauna en de jacuzzi geweest, waarvan 1 keer met Jooploop, Cheasehead en Graagneuker. Dat werd een gezellige en luidruchtige boel, zeker toen Partycrasher ook kwam buurten. We werden door menig dame aangemaand om het wat rustiger aan te doen, ook door 1 van de Thekedames. Graagneuker was degene die luidruchtig bleef en moest dat bekopen, omdat de Thekedame zijn bril afpakte en deze een paar minuten later pas weer teruggaf door deze in de jacuzzi te gooien. Daarna werd ons groepje gelukkig wat rustiger. Een geintje is leuk en even luidruchtig ook, maar het moet niet te gek worden. Inmiddels was het een uur of tien. Ik had eigenlijk plannen om te vertrekken, want ik wilde op de terugweg nog een rondje over de Vulkaan lopen. Dat liep toch iets anders.

Alexis
                                            Ik liep nog een laatste rondje door de club en belandde in de kelder. Toen ik weer naar boven wilde, liepen er 2 dames langs me heen en gingen via de nooduitgang bij de loopband naar buiten. Ik dacht, ik loop binnendoor naar boven en ga via het buiten zwembad even kijken wat die dames aan het doen waren. De 2 dames waren Fransceska en Alexis. Ze stonden op het trappetje naar de nooduitgang in de kelder. Ik stond te hoogte van het zwembad hun te observeren. Alexiswenkte me een paar keer, want die zag dat ik naar hen aan het kijken was. Ik dacht, ach laten we eens kijken wat de dames uitvoeren. Fransceska was aan het telefoneren en ik begon een kort gesprekje met Alexis. Onderwijl zat ze me met haar wulpse kont me te “schuren”. Ik begon haar kontje en borsten te strelen en de vraag of ik met haar naar een kamer wilde kwam snel. Ik speelde een beetje met haar en zei “misschien” Fransceska was inmiddels klaar met telefoneren en stelde een trio voor, maar daar had ik niet zoveel trek in. Dat doe ik bijna nooit. Ik gaf aan dat ik alleen met Alexis een kamertje wilde gaan nemen en Fransceska maakte daar gelukkig geen probleem van en gunde haar vriendin dit kamertje wel. Wel wilde Alexis eerst nog wat gaan eten, want ze had honger en nodigde me uit om bij haar te komen zitten.

Tijdens het eten gaf ze me heerlijk (tong)zoenen en kon ik lekker van haar lichaam genieten. Alexis is volgens eigen zeggen nog niet zolang werkzaam in deze business, maar dat kon ik aan de tafel niet merken. Haar tongzoenen zijn heerlijk diep en met volle overgave. Haar Duits is overigens ook erg goed en ze vertelde me dat ze al een paar jaar in Duitsland was, maar had gewerkt in de schoonmaak, horeca, etc., waardoor ze de Duitse taal goed kan.

Na het eten een kamertje opgezocht en op de kamer gingen we verder met tongzoenen. Na een tijdje gaf ze me een blowjob en daar kon ik wel merken dat ze nog niet zolang in het vak zit. In het begin voelde ik er weinig van, wat onder andere te maken had, dat ze het velletje niet van de eikel stroopte. Haar wat aanwijzingen gegeven, zodat het beter werd. Hier heeft ze nog wel wat oefening nodig, maar dat gaat haar wel lukken. Het neuken met haar was erg lekker en tijdens het neuken bewerkte ze mijn tepels, wat ze na wat aanwijzingen erg goed deed. Tijdens het neuken lekker blijven (tong)zoenen en genieten van haar lekkere lijfje. Ook het zoenen met haar is bijzonder lekker, want ook Alexis is een dame die niet rookt, top! Na mijn orgasme nog wat nagepraat en veel blijven tongzoenen. Ook bij deze dame is een herhaling zeer groot. Dit meisje kan een echte Babylontopper worden, want aan haar instelling ligt het niet. Ze heeft soms wat aanwijzingen en oefening nodig, maar dan kun je heerlijk genieten met haar.

Naam: Alexis
                                            Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
                                            Leeftijd: 23
                                            Haarkleur: blond
                                            Lengte dame: 1,63 mtr
                                            Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Ook voor Alexis geldt bij een eerste kamergang met een dame, geef ik nog niet direct het predicaat “uitstekend”. Daarnaast moet ze nog het eea leren, maar ze kan zeker het predicaat “uitstekend” verdienen als ze zo doorgaat. Echt een heerlijk meisje.

Na de kamer met Alexis nog even een sauna genomen en een jacuzzi. In de jacuzzi zat ook Vazkor. Met hem nog een tijdje gesproken. De Vulkaan zal niet meer wat worden. Het was inmiddels al na 12. Ik besloot me snel te douchen en om te kleden en naar huis te gaan.

Ik kan niet anders zeggen dat ik een topdag heb gehad Babylon. 3 hele goede kamers gehad met 3 erg leuke dames. Bij Alexis en Amalia waren het kamers met een heel hoog GFE-gehalte en Gina heeft me op een (voor mij) unieke manier klaar weten te krijgen. Verder hing er een gemoedelijke sfeer vandaag in Babylon en het Duitse personeel was dit keer ook erg vriendelijk. Zo kan het dus ook!