Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bezoekje aan de Babylon.

Gezien ik een uurtje later een telefoongesprek moet voeren, vraag ik aan de theke of het een probleem zou zijn dat ik een uurtje weg ga. Helemaal niet. Fatastische club.

Gezien ik wat gehaast was om een eerste kamergang af te werken, ging ik niet zelf aktief zoeken. Ik plofte met een koffie in de zeteltjes, en besloot me door de eerste meid die ik aantrekkelijk vond te laten versieren. Casandra dus.
    Terwijl ze tongzoent voelt ze of ik opstijf. En of !
    In de kamer is ze nog heter dan in de zeteltjes.
    Ze laat haar poesje lekker diep beffen, en gaat na een tijdje in 69.
    Ik voel dat ik zou klaarkomen, en werk af op zijn hondjes.
    Vreemd eigenlijk: normaliter zou ik deze 'girl next door' nooit kiezen. Helemaal onterecht, want echt een leuke meid.

Zoals boven gezegd verlaat ik Babylon voor een uurtje. Daarna kies ik voor de tweede kamergang Melissa. Een iets oudere meid. Heel zacht.
    Melissa is voor alles in, tongzoenen, pijpen, beffen, 69. Je zou bijna vergeten dat het een DVP is.

Goedgemutst rijd ik terug huiswaarts.

Commentaar

• Op zaterdag heb ik tijd voor een clubbezoek, zoals de meeste ijsberen. Dit is ook te merken aan de drukte bij Babylon en geeft tevens aan dat deze club behoorlijk populair is. Niet voor niets, want het is 1 van de betere clubs in saunaland .

Toch ook een paar kanttekeningen:
      - te weinig ligbedden bij het zwembad als het lekker weer is. Er is ruimte voor een dubbel aantal, en ook het aantal bezoekers vraagt hier om
      - ook het aantal zitplaatsen buiten aan de voorkant van het gebouw is te beperkt (2 kleine tafeltjes met max 6 stoelen)
      - barjuffrouw (blond 50 plus dame) is onhandig en heeft last van vergeetachtigheid. Ongeschikt

Verder niet zo veel te klagen. Het was een feestje zaterdag, vanwege de verjaardag van de clubmanager Eddy. Gezelligheid troef

Meisjes voldoende aanwezig.
      Wilde eigenlijk met Jenny naar de kamer, maar die was duidelijk overbezet. Door haar terugkeer onlangs zijn er blijkbaar veel beren die opnieuw een wippie met haar willen maken.
      Met nieuw jong meisje gekamerd: Jenna. Dit is een concurrent voor Jenny. En de service is goed, eigenlijk zeker zo goed als Jenny. Kortom een prima ervaring.
      2e ronde met Zuid Afrikaanse Za. Dat viel tegen. Op de kamer was ongeveer alles te gevoelig om ook maar een beetje lekker aan te raken. Ook in Babylon zijn er dames van het mindere kaliber

Al met al me best vermaakt, zoals altijd goed eten, prima biertje erbij (als je er tenminste eentje hebt bij die suffe barvrouw), en over het algemeen leuke dames.

Tot de volgende keer maar weer (ga toch proberen een keer op een andere dag te komen).

Commentaar

• Woensdag 9 mei een bezoek gebracht aan Babylon. Op een dag met zulk mooi weer komt Babylon echt goed tot zijn recht: zowel buiten als binnen is het overal gezellig druk. Ik was er vlak na 11 uur en er waren al wat gasten en vooral veel meiden. Wat mooi toch al die naakte meiden die je opwachten. Ik besloot eerst maar wat te ontbijten en een bak koffie te drinken. Heerlijk, gelijk in de tuin aan de barzijde. Ik had niet echt een plan, maar ik had wel goed op de AWL gekeken welke favorieten van mij er zouden zijn.

De eerste favoriet kwam ik kort na half 12 tegen:Dolly. Wat mij betreft één van de aantrekkelijkste vrouwen in Babylon. Persoonlijk houd ik wel van het natuurlijke en mooie slanke dat zij heeft. Echt een girl next door, hoewel mijn buurmeisjes er absoluut ook goed uit zien. Maar ja....

Dolly zit vaak in het loungedeel en draagt bijna altijd witte hakken. Met Dolly zijn de presales altijd erg prettig: niet na drie zinnen al vragen naar een kamer te gaan, maar gewoon bijpraten alsof je met een vriendin praat. Nog een bakkie koffie gedronken en toch maar vertrokken naar kamer 1. Ook wel favoriet bij mij. Heerlijk uurtje gehad. Ze zoent echt zo lekker. Natuurlijk elkaar uitgebreid verwend. Rustig aangedaan en de actie mooi verdeeld over het uur. Uiteindelijk spetterend klaargekomen en zij ook. Het rode lakentje moest wel echt in de was: overal natte plekken.

De periode na de eerste keer sex vind i in Babylon heel prettig. Ik ben geheel ontspannen, weet dat ik later nog een keer naar een kamer zal gaan maar nog geen idee met wie. Intussen relaxen. Eerst een tijdje bij het zwembad gezeten, waar Tanja een ijsbeer aan het verwennen was. Altijd mooi om te zien. In de jacuzzi geweest en heerlijk gebubbeld. De sauna was niet erg warm, het enige minpuntje van de dag. Na twee minuten weer naar buiten gegaan: in de zon was het warmer dan in de sauna. Op het ander terras wat gegeten. Er was al van alles klaar bij de barbecue. En intussen komen er voortdurend mooie naakte meiden voorbij.

Ik besloot nog een kamertje te doen met Dolly. Het was eerder die dag uitermate goed bevallen. Zij was ook blij: ze had er wel weer zin in. Het werd een herhaling van de eerste keer, maar dan wat korter. Voor mij de ultieme GFE. Na een half uur weer een nat rood lakentje in de was gedaan.

Na dit halve uurtje een biertje gedronken en 10 euro in een gokkast gegooid. Na 5 minuten 120 euro er weer uitgehaald. Soms zit het even mee en het bood mij de gelegenheid voor een derde kamergang. Het werd Amira. Mooie meid om te zien en ze vrijt heel natuurlijk. Je kan wel zeggen dat ze er talent voor heeft. We lagen in dat kamertje beneden met dat raam er in. Maar daar had ze een lakentje voor gehangen, gelukkig. Ik heb haar even gebeft en het was opvallend hoe makkelijk ze klaar kwam. Ze zei dat ze net drie dagen thuis was geweest en dat dit haar eerste kamergang was. Vandaar. Daarna in missio klaargekomen. Het was heerlijk, maar niet zo bijzonder als met Dolly. Ach ieder heeft zo zijn favoriet daar in Babylon.
        Toen ik naar huis ging, zag ik dat er een rode kaart onder de ruitenwisser van mijn auto zat: een boete omdat mijn auto niet in de rijrichting van de Oststrasse was geparkeerd. Weet ik veel dat dat niet mag in Duitsland. Nog wel grappig dat er op de kaart staat dat als je de boete niet binnen 10 dagen hebt ontvangen er iets mis gegaan kan zijn met de automatische verwerking. Of ik dan zo vriendelijk wil zijn contact op te nemen met de stad Elsdorf. Was ik niet van plan, maar inmiddels heb ik de boete thuisgestuurd gekregen. Ook niet echt lekker, ik was ergens aan het werk die dag, maar zeker niet in Duitsland. Overigens was het 15 euro.

Een mooie dag daar in Babylon. Binnenkort weer, maar jammer dat het zo ver rijden is iedere keer.

Commentaar

• Achteraan de club is er sinds kort een grote parking.
          Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

• Ik wil met mijn vriendin(31) en zeer sexy, naar babylon omdat zij graag een trio wil met mij. Ze is bi en geilt erg op meiden. Nu zag ik op de site dat Babylon ook open staat voor stellen. Kan iemand mij vertellen of er vaker stellen naar deze club komen? Zijn er mogelijk nog andere clubs waar dit "normaal" gevonden wordt? En nu ik toch aan het posten ben: heeft iemand nog een tip welke dames het beste voor een trio zijn?

Commentaar

• Er zijn wel eens stellen in de club. Tijdens mijn bezoekjes aan Babylon nooit meer dan één stel tegelijk gezien. Omkleden is ook voor de dame van het stellen in kleedruimte voor de gasten. Een dame waarmee ik wel eens de lakens heb gedeeld, heeft met een stel lange dates (en€€€) gemaakt.
              Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

• Na mijn bezoek van gisteren en twee recensies geschreven te hebben over twee dames waarmee ik gekamerd heb ben ik the day after onder de indruk van deze club en besloten om hier wat vaker naartoe te gaan en dus voor het hogere serviceniveau te kiezen, kosten ook hoger maar dames nemen de tijd (kost ook geld) maar dat is beter dan 15 min zaadlozing voor 30 euries. Eten is verder ok maar daar kom ik niet voor, leuke gezellige bardame en als geschreven voor iedereen wat wils in diverse leeftijden maten en groottes. Aangezien ik normaal van wat vollere dames houd en nooit voor superskinny zou kiezen heeft Gabriella daar wel verandering in gebracht en die ga ik komende week dus nog een keer opzoeken. Volgens mij is Dolli (iemand omschreef haar als degene op witte hakken en een bril) wel behoorlijk steviger geworden als op de fotos en daarom twijfelde ik of zij het was maar die neemt er wel de tijd voor. In de kleine kino kan je ook beetje "tv" kijken of naar actieve dame met heer kijken. Verder is het een kleine compacte club waar er openbaar toch nog wel eea gebeurt maar als je er niet voor in bent kamers genoeg. Binnenkort mijn volgende expeditie!

Commentaar

• Dolly vandaag nog gezien en een fantastisch uur mee gehad. Zij is absoluut niet stevig te noemen. Ze is echt slank, net niet te skinny. En zeker geen bril.

Commentaar

• he fervent dan moet ik eens nagaan wie die dame was maar heeft dolly herkenninspunt want de fotos zeggen niet altijd veel zijn vaak bewerkt of al gedateerd

Commentaar

• Ze zit vaak in het loungegedeelte en ziet er heel naturelle uit. Geen tattoos of piercings. Ze lijkt eigenlijk wel op de foto's die op de site staan. Ze zit vaak naast Erica, die heel herkenbaar op de site staat, maar nu wel blond haar heeft. Meestal witte schoenen aan inderdaad. Verder lang haar dat wat krult. En vooral vriendelijke uitstraling.

Commentaar

• Niet meer klein maar nog altijd even fijn. Zo zou je Babylon best kunnen omschrijven. Deze club heeft een enorme groeispurt gemaakt de afgelopen jaren en wordt daar nu voor beloond : de AWL vermeldt al maar meer dames (al klopt die AWL niet altijd) en ook het aantal heren blijft toenemen.

Ik was er zaterdagavond voor een kort en ongepland bezoek, omdat een andere privé-activiteit onverwacht was gecancelled. Toch scheelde het niet veel of ik was er niet geraakt : een hertje wou op de snelweg oversteken en dat had ei zo na een perte totale opgeleverd; ook op de terugweg was er een vos die graag dood wou zijn. Dat wild van tegenwoordig heeft echt geen manieren.

De entree is zoals iedereen weet zestig Euronen; ik herinner mij nog levendig de felle discussie toen Eddy besliste de entreeprijs op te trekken. Wie heeft er nu gelijk gekregen...
                        Zestig euro is behoorlijk wat maar je krijgt er wat voor terug : naakte deernes, veel ambiance, degelijk eten (al is er nog altijd te weinig ruimte om je maaltijd te verorberen), lekker en gratis bier (Leffe, waar je in het eigen land al 3,5 euro voor mag betalen), en niet te vergeten een meer dan behoorlijke wellness.

De wellness is een schot in de roos. Een heerlijk warme jacuzzi, een goede sauna (al heeft die z'n kuren) en een mooi zwembad. Afgelopen week nog las ik dat er te weinig ligbedden waren, awel het moet zijn dat er meegelezen wordt want er waren zaterdag een twintigtal nieuwe zetels present. Het was wel net iets te fris om in de zon te gaan liggen.

De dames : op de AWL stonden meer dan 50 namen en in reality waren er dat ruw geschat een veertig. Dat is nog altijd een pak meer dan twee jaar geleden. Keuze genoeg dus. Ik wilde graag de bejubelde Dolli vastkrijgen maar deze was steeds bezet en ook de knappe Tamara kon ik niet verschalken. Dan maar een oude bekende aangesproken : Amira, die ik kende van Magnum en zowaar, zij herkende mij ook nog. Naar de kamer, nummer 15.

Amira is een behoorlijk grote dame en dat helpt als je graag zoent. Mechelen verandert nooit . Dan toch maar seks met pijpen en neuken in de populaire standjes, en zij heeft mij uitendelijk klaargereden.
                        Amira vertelde dat het in Magnum steil bergaf is gegaan. Hier vindt ze het wel leuk. Kosten : 50 euro.

https://www.hookers.nl/forum/saunacl...24-tatiana-roe

Ik heb maar 1 kamergang gedaan omdat het al laat was (voor deze club; elders begint het dan pas) en ik vooral wilde wellnessen. Ondergetekende is wegens wat privézaken een tijdje uit saunaclubland geweest en ik wilde er nog van profiteren. Babylon sluit eerder vroeg (met reden wellicht) en ik wou toch graag nog wat rondhangen in de jacuzzi. Jenny die weer terug is blijkbaar heeft nog een paar keer haar tong in mijn mond gestoken maar ik had geen zin meer. Volgende keer schatje!

Dit deed deugd. Ik kom zo snel mogelijk terug naar Babylon, de dure Hessense clubs zijn voor later.
                        Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
                          Ze zit vaak in het loungegedeelte en ziet er heel naturelle uit. Geen tattoos of piercings. Ze lijkt eigenlijk wel op de foto's die op de site staan. Ze zit vaak naast Erica, die heel herkenbaar op de site staat, maar nu wel blond haar heeft. Meestal witte schoenen aan inderdaad. Verder lang haar dat wat krult. En vooral vriendelijke uitstraling.
                          Gisteren had Dolli zwarte schoenen aan.

Dolli praat meestal Engels, is zeer slank/dun en heeft een mooie lach.
                          Ze neemt geen initiatief om naar een man toe te lopen, dus gewoon zelf initiatief nemen en naast haar op een bankje gaan zitten.
                          Ik ben een gelukkeling - Loesje

Commentaar

• Ik ga morgen weer die kant op en als ik het goed begrepen heb zit Dolli dus rechts van de doorgang naar de sauna toe? ik zie Gabriella de komende twee weken niet op de lijst maar dan worden we toch gedwongen om te blijven testen morgen dolli en nog twee anderen op de planning waaronder de donkere dame

Commentaar

• Dolly zit vaak naast Erica. Tegenwoordig blond. Anders even vragen.

Commentaar

• hier kijken https://www.saunaclubs.org/modelle/s...nwesenheit.php
                                en je weet wie er zijn bij babylon

Commentaar

• Dank zij de hookers tombola mijn kaartje "halve prijs" gaan verzilveren. Met de ICE vanuit Brussel tot Aachen. Vervolgens een locale trein tot Horrem en dan gebruik gemaakt van de funktaxi uit Elsdorf. Hoe korter bij de bestemming... hoe duurder het vervoer, maar je kan gewoon niet anders want op zon- en feestdagen rijdt er geen bus 941. Er was een mooie opkomst vrouwelijk schoon en aan beren ontbrak het ook niet, wegens de feestdag. Met het uitzoeken van de dames had ik deze keer minder geluk als met de tombola. Franceska, Flori en Stefanie uitgekozen om mij te laten verwennen. Het blijft toch ver reizen en duur en gecompliceerd, met het openbaar vervoer, in mijn geval.

Commentaar

• Gisteren, 22 mei, weer eens een bezoek gebracht aan Babylon, nadat ik er eind vorige week ook al even was geweest voor een 'bliksembezoek'. Ik was er al lange tijd niet meer geweest en heb na aankomst eerst maar eens de verbouwing bewonderd. Het moet gezegd worden: het ziet er echt puik uit allemaal. Het zwembad, het bijgebouw met de sauna etc., het is er echt mooier op geworden.

Een voordeel van het meer dan een jaar niet bezoeken van Babylon (ik gaf de voorkeur aan Van Goch), is dat de line-up nagenoeg volledig ververst is. Ik schat dat er rond de 40 poedelnaakte dames rondliepen. Uiteraard lopen er ook nog steeds een aantal oude bekende rond (zoals de Poolse / Roemeense wiens naam mij nu is ontschoten, maar die altijd tamelijk wanhopig op zoek lijkt naar een verzetje), maar 80 / 85% was nieuw voor mij.
                                    Ben eerst maar neergeploft in een ligstoel naast het zwembad met het lekkere weer en het allemaal maar eens aangezien. Al vrij snel kwam er een Roemeense schone vol tatoeages, siliconentieten en siliconenlippen mij gezelschap houden, op zoek naar een kamer. Maar een dergelijke 'agressieve' aanpak werkt bij mij totaal niet en bovendien was zij ook totaal niet mijn type. Heb haar daarom maar direct duidelijk gemaakt dat een kamergang het echt niet ging worden met haar, waarnaar zij afdroop.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat namelijk uit naar de jonge, magere, (Roemeense) poppetjes en daar lopen er in Babylon momenteel echt een aantal van bij. Ben uiteindelijk in gesprek geraakt en op de kamer beland met Daria, 20 lentes jong uit Roemenië. Qua gezicht niet de mooiste die daar rondloopt, maar wel een heerlijk lichaam. Ook een leuke meid om in het Engels mee te babbelen. Op de kamer een goede GFE, ze is niet het type voor het wat steviger werk. Komt een beetje verlegen over, maar weet zeker waar ze mee bezig is. Zeker een aanrader.
                                    Herhalingsgevaar zit er ook absoluut in, alleen er lopen nog genoeg andere dames rond met wie ik eerst nader wil kennismaken de komende periode voordat zij weer aan de beurt is.

Wat mij in algemene zin nog opviel en waar een aantal dames ook over klaagden was dat sinds de verbouwing een groot aantal ijsberen alleen naar Babylon komt voor een dagje welness/spa, inclusief eten en drinken, en totaal niet uit zijn op één of meerdere kamergangen. Zo lag er rond het zwembad een groepje Duitse ijsberen van een man of 5 / 6. Zij lagen er al toen ik aankwam rond 12.30 uur en toen ik rond 17.00 vertrok, lagen zij daar nog steeds gezellig met elkaar en zij waren totaal niet geïnteresseerd in al het vrouwelijk schoon. Toch jammer.

Heb ook nog even een maaltijd gegeten daar. De bbq. stond aan en het vlees en de groenten smaakten prima (vooral in vergelijk met wat je bij Van Goch kreeg voorgeschoteld ). Was goed verzorgd en werd ook regelmatig aangevuld.

Babylon gaat mij de komende periode met dit lekkere weer en al dat vrouwelijk schoon zeker snel weer zien!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door fervent Bekijk bericht
                                      Dolly zit vaak naast Erica. Tegenwoordig blond. Anders even vragen.
                                      Je bedoelt: Erica is blond?

Dolly is een brunette.
                                      Ik ben een gelukkeling - Loesje

Commentaar

• heren kijk eff hier https://www.saunaclubs.org/modelle/s...nwesenheit.php
                                        dan zien je wie er blond is of donker haar heb
                                        gr haasjeboz

Commentaar

• haasjeboz In de basis genomen heb je gelijk, echter de foto van Erika op de AWL is verre van actueel. Zij is zo blond als ze maar zijn kan en dat is niet bepaald het geval als je de foto op de AWL ziet.

Groet,
                                          69

Commentaar

• Teruglezend had ik de herkenbaarheid van Dolly wel iets beter kunnen omschrijven. Ik bedoelde inderdaad dat Erica blond is en nog met een andere haarkleur op de awl staat. Dat heeft Swiftnick scherp opgemerkt.