Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Algemene Info Babylon

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gisteren mijn sauna/FKK aftrap van 2018 gemaakt in Elsdorf.
    Eerst rustig aan de koffie en een broodje kaas en daarna met noglangnietuitgewandeld een praatje gemaakt.
    Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf
    Tegenvaller 1: het feestcomité bestond uit maar één dame (Kendra) en niet uit een hele batterij "engeltjes".
    Ik zag je binnenkomen, maar ik dacht dat ik niet het engeltje was waar jij op zat te wachten bij binnenkomst.

Rond 13.00 uur met Bianca een uurtje gaan kameren. Niet de mooiste dame van Babylon, wel één van de leukste dames. En als ze je op de kamer eerst feliciteert met je verjaardag van een paar weken terug, dan scoor je punten.
    Met een smile na afloop de kamer weer verlaten. Die avond zou de smile overgaan in een big smile.

De rest van de dag gezellig gekeuveld met de verschillende heren. Het enige minpuntje was het live in actie zien van de eerde genoemde exhibitionist. Ik geloof dat tegelijk met hem Gina Gerson te zien was op het grote tv scherm. Nou: Gina: douze points, exhibitionist: zero points.

De dag afgesloten met Bianca en met de tong op mijn slippers teruggekeerd aan de bar.

Kortom: een geslaagde dag in Babylon.

- Swiftnick

Ik ben een gelukkeling - Loesje

Commentaar

• Hallo heren mag ik wat vragen ik zelf ook een vrouwliefhebber maar ik heb alleen met yy ss en gt bekend en er is overal wat maar mijn vraag is is babylon de moetie waar want ik moet bekenen dat ik ook een keer ben geweest in xsanten maar ik ben eerlijk en dat was 1 keer en nooit meer en nu wil ook eens in babylon kijken en inn happy graden het is een eindtje uit de beurt das ne het probleem hoor maar ik wil weten dat het geen exsanten is want das de hel sorry maar vind ik groet haasjeboz hoor graag jullie verhaal wantt kom er voor mijn een nieuwe top 3

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Deadalos Bekijk bericht
        Klara? of toch Karla?
        Ai, tikfout in mijn slotalinea. Klara was in de Sundenpuhl, maar in een mega pannenkoeksessie, Karla heb ik niet gezien.

Groet,
        69

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door haasjeboz Bekijk bericht
          Hallo heren mag ik wat vragen ik zelf ook een vrouwliefhebber maar ik heb alleen met yy ss en gt bekend en er is overal wat maar mijn vraag is is babylon de moetie waar want ik moet bekenen dat ik ook een keer ben geweest in xsanten maar ik ben eerlijk en dat was 1 keer en nooit meer en nu wil ook eens in babylon kijken en inn happy graden het is een eindtje uit de beurt das ne het probleem hoor maar ik wil weten dat het geen exsanten is want das de hel sorry maar vind ik groet haasjeboz hoor graag jullie verhaal wantt kom er voor mijn een nieuwe top 3
          Ik was stamgast in YY en ben ook een regelmatige bezoeker van SS, maar sinds ik Babylon heb ontdekt afgelopen zomer, is Babylon mijn favoriete club geworden.
          Sfeer is een stuk gemoedelijker dan (vooral) in YY, zeker omdat "haantjes" ontbreken in Babylon en de dames niet jagen als een dolle dino.

Service van de dames ligt op een (let wel: gemiddeld) hoger niveau dan YY. Als je voor de eerste keer gaat, dan is het aanbevelenswaardig om op een vrijdag of zaterdag te gaan.. De line-up is dan op z'n sterkst. De bezetting nu is nog niet volledig op peil, maar dat zal normaliter aan het einde van deze maand wel weer het geval zijn. Last but not least, Babylon is een dagclub en dat is ook een wezenlijk verschil met YY.

Groet,
          69

Commentaar

• Dank je ben benieuwd als het weer eens sana tijd is dan wordt het babylon is proberen

Commentaar

• Onverwacht kon ik op zaterdag een week voor Kerst de boel thuis de boel laten en afzakken naar Elsdorf. Daar de middag en avond doorgebracht en genoten van het uitzicht. Maar ook van enkele dames. Na binnenkomst, aanmelden (helaas deze keer geen kortingskaart dus € 60 voor de inkom), omkleden en douchen en daarna een hapje en een drankje. De aanwezige dames bekeken en aan de praat geraakt met Kelly. Daar had ik bij mijn eerste bezoek een half jaar geleden goed mee gekamerd. Dus een uurtje op herhaling, dat was weer goed. Na het afrekenen en douchen wat gedronken en aan de praat geraakt met 2 beren van het ijsberenforum. Veel ervarener dan ik op het gebied van sauna clubs maar mijn keus voor Babylon is een goede volgens hen. Een massage van Milenka mocht niet ontbreken vandaag. Eerder op de dag had ik al gesproken met Aylin, de turks/Duitse. Zeker niet de mooiste, wel aardig in de omgang. Via de whirlpool op kamer beland met haar en ons daar ook goed vermaakt, ze had een goede dag blijkbaar (van een medewandelaar begreep ik dat haar dienstverlening wisselend kan zijn). Toen was mijn portemonnee leeg en na douchen en een drankje weer naar huis. Ik ga er ongetwijfeld terug komen dit jaar.

Commentaar

• Misschien hoort deze vraag hier niet thuis, maar ik stel 'm toch maar gewoon: 'vroeger', als een dame van de ene club naar een andere club ging om te werken, werd haar draadje zichtbaar verplaatst, zodat het duidelijk was waar ze was gebleven. Is dat nu veranderd? Violetta werkte bijvoorbeeld tot voor kort hier bij Babylon, maar haar recensies zijn hier volledig weg, ze is 'onvindbaar'. Via, via, kwam ik er achter dat ze tegenwoordig te bewonderen is bij Sixens en haar draadje is daar naartoe verplaatst. Is het misschien ook mogelijk om haar recensies hier te laten staan met daarbij de opmerking dat haar recensies zijn verplaatst? Volgens mij ging dat 'vroeger' namelijk ook zo hier.

Commentaar

• @ Viscamessi,

Als ik een damestopic verplaats naar een andere club, dan klik ik de optie aan dat er nog een maand lang een verwijzing blijft staan. Dan hebben de meeste lezers het wel kunnen zien. Gisteren nog de topics van Eva en Sophia verplaatst naar Sixsens. Nu blijkt dat ze in de Babylon rubriek verdwenen zijn. De zoveelste bug zal dat wel zijn. Dit nemen we op met de technische mannen.
                  Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

• Dank voor je reactie! Duidelijk verhaal.

Commentaar

• Woensdag 17 januari
                      Vandaag mijn debuut bij Babylon. Mooie parking. Had ik gelukkig gezien via maps dat je ook achter kon parkeren, anders had ik het niet geweten. Na een reis van 2 en half uur met een tussenstop van ruim een uur in de sportschool in Venlo kwam ik aan. Precies om 11 uur belde ik aan en ging de deur open. De entree is zeer netjes. De theke vroeg aan mij of ik Duits of Engels als taal wilde en gekozen voor Engels. Ze legde alles uit inclusief het basis tarief van de dames. Bibi stond bij haar en bracht me nadat de theke me een fijne dag had gewenst naar de kleedruimte. Ik kreeg 2 handdoeken mee.... geen badjas! Ze wees Mn kastje aan, legde uit waar de douches waren en slippers en gaf aan te wachten in de bar, dan zou ik nog een rondleiding krijgen. Bibi is Duits met lang blond haar. De kleedkastjes zijn wel klein. Ik kon niet echt goed Mn kleding gevouwen opbergen. Dus we zien wel na afloop. Na mijzelf te hebben omgekleed en het badlaken omgeslagen te hebben ging ik naar binnen. Bij de bar wachtte Bibi. Slank blond en op hoge hakken en ook nog eens een leuk bekkie. Ik kreeg een rondleiding eerst de bar en dan naar achteren waar veel banken staan en een paal om langs te dansen. Grote TV aan de muur met normale programma’s. We liepen naar het natte gedeelte. Mooie wirltpool, sauna, douches en relax stoelen. Daarna volgde de reis naar boven. Een Kino, massageruimte en veel kamers. Ook nog een zonnebank. Beneden gingen onze wegen weer uit elkaar. Tijd voor een bakkie thee en een beetje rondkijken. Er zouden 28 dames komen en ze druppelden binnen. Hier en daar werd ik gelokt met een flirt maar kon alles afslaan. Nog een colaatje van de barvrouw gekregen en nog maar een rondje gelopen. Daar zat Bibi weer. Niks opdringen alleen lief lachen. Ik dacht hier ga ik eens lekker naast zitten. Ze was Duitse. Na een kort gesprekje kreeg k een tongzoen. Dat zat dus in het programma. Likken was ook mogelijk. En ze kon een paar woordjes Nederlands. We kunnen lekker gaan knuffelen.Tijd om een kamer op te zoeken.

Het werd kamer 15. Zij was al naakt, ik alleen Mn badlaken. Het bed werd opgemaakt. Nou ja lakentje erop. Eerst knuffelen we staand maar al snel gingen we liggen. Ze pakte wat massage olie en hij werd er warm van. Heerlijk zoenen en ze ging over in een heerlijke blowjob. Lekker rustig en vol overgave. Alleen niet zo diep. Maar ze ging wel met haar tong langs de schacht. Af en toe zoenen tussendoor en na een kwartiertje werd het tijd dat ik afzakte. Ze liet zich gewillig likken. Draaide met haar lichaam. Ik heb niet de illusie dat ze er echt van genot maar ze speelde het spel goed mee. Na verloop van tijd ging ze weer met haar mond aan de slag. Totdat ik het tijd vond voor het andere werk, en ze stapte op. Ik vond het heerlijk en had een mooi uitzicht. We gingen over naar missio. Al knuffelend kreeg ik een lekker ritme af en toe beet ze een beetje en algauw kwam ik in haar klaar. Nog even nahijgen en schoonmaken. Het knuffelen ging gewoon door. Bij de locker heeft ze haar beloning in ontvangst genomen en met een paar kussen namen we afscheid.

Tijd voor een beetje herstellen. De pool in. Broodje eten en een beetje rond kijken. Al gauw zat er een kortharige naar me te smilen. Beetje oogcontact zoeken. Maar het was me te vroeg. Nog maar een drankje, even zitten, van het uitzicht genieten naar de dames die flaneren door de ruimte.

Bella uit Roemenië zo heette ze. 28 jaar en vriendelijk. Het duurde best wel lang voor kamervraag kwam. Kamer 12 beneden. Daar was het rustig. En benauwd. Maar ze had me behoorlijk op gegeild. Dus lakentje spreiden en het bed is klaar. Langdurig vonden onze tongen zich. Toch met iets minder tong dan Bibi. Maar geheel volgens afspraak. Opeens had ze hem in haar mond en dat voor een flinke tijd. Ik hoefde niks te doen, alleen maar genieten. Ik wilde toch wat doen, dus met Mn tong nam ik de aktie over. Wat kreunen, zuchten en met haar heupen draaiend was ik lekker bezig. Totdat ze hem weer in haar mond had, ze bood aan door te gaan. Maar dat sloeg ik af,en in missio reed ik naar het einde. Bij de locker weer hetzelfde ritueel. Met een kus gingen we uit elkaar, haar beloning in haar tas stoppend. En ik douchen, wat van de inwendige mens gebruiken en voorbereiden op een volgende wip. Of dat gaat lukken weet ik niet, maar we zien wel.

Het was druk geworden. Veel beren en de dames maakte veel kamers. Ook in de kino was volop aktie. Beneden bij de banken was ook wat aktie te bespeuren. Zelfs op het toilet werd gewerkt, ja in zo’n klein hokje. En ze waren niet aan het bellen. Heel bijzonder. Er kwam een schoonheid binnen met een vrolijke uitstraling. Het bleek Amira te zijn uit Moldavië. Even een praatje gemaakt maar het was me te vroeg voor een samenzijn. Eerst nog wat voor de inwendige mens zorgen en zij ging met een ander op pad. Toch kwamen we elkaar weer tegen...

Amira dus. Ze had een vrolijke uitstraling. Kon goed Engels en een paar woordjes Nederlands. Ik hou van kussen, nou zij ook. We lagen tegen elkaar aan en onze lippen bleven verbonden. Na verloop van tijd zakte ze af voor een stevige pijpbeurt. Maar goed dat dit Mn derde keer was, Anders was ik zo klaar geweest. Maar dat was niet het geval dus ze mocht lekker te keer gaan. Ik ben ook nog even met Mn tong bezig geweest. Ze bewoog lekker mee en speelde het spel. Op een gegeven moment ik op m'n knieën Amira op haar zij. Wat een vakvrouw. In missio afgemaakt. Ze keek me lekker aan. Echt m'n laatste kruid verschoten. Zoals bij alle 3, bij de locker haar beloning in ontvangst en met een kus nam ze afscheid.

Tijd om naar huis te gaan. Ik zeg maar zo. Deze nemen ze niet meer af. Jammer dat het best een stukje rijden is.... nou ja ook weer niet. Nu wordt ik niet verslaafd. Haha! Over een maandje of 2 gaan we nog eens. Misschien kan je dan al in de tuin bij het zwembad heerlijk genieten
                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 19-01-18, 07:42.

Commentaar

• Birthdayparty 26 jan Babylon

Vorig jaar november mijn B-day in Babylon al aangekondigd én voor deze dag ook een dagdate afgesproken met the Queen.
                        Met de onverwachte transfer van enkele meiden naar Sixsens heb ik mij wel even op de lippen gebeten. Voorgaande 2 jaren uitstekende, goed georganiseerde en fantastische verjaardagen gevierd in Sixsens. Doch, uiteindelijk alles gelaten voor wat het is en dat heeft achteraf nog goed uitgepakt. De dinsdag voorafgaande aan de party heb ik mijn verjaardag met ‘her royal highness’ in Sixsens gevierd zonder veel 'kijkers'. Dat geeft wel wat rust.

Vrijdag de party in Babylon dan.
                        Dus....afgelopen vrijdag gewapend met heel veel ECHTE Limburgse vlaaien (van ver beneden de rivieren en dus niet uit een FABRIEK in GELDERLAND ) bij Babylon ingecheckt en een deelnemerslijst met 38 namen afgegeven. Bij het verlaten rond middernacht bleken 29 zondaars daadwerkelijk aanwezig te zijn geweest. Ik ben (ingetogen) vereerd met deze opkomst!
                        Ik ga geen namen noemen in dit verslag, want dan doe ik sommigen weer tekort. Met velen heb ik kort of lang kunnen ouwehoeren. Het was gezellig, iedereen heeft zich zichtbaar geamuseerd en de nodige vitaminen verschoten. De meiden, die op gezette tijden in de minderheid waren, deden goede zaken.

KARLA
                        Ik was er al om kwart voor 11. Een paar bakken koffie en een ontbijtje. Sinds dagen een volgeladen geladen pistool. De trekker moest snel over.
                        Ik had van the Queen de 'verplichting' meegekregen met Karla te kameren. Nou......dat is alles behalve een straf. Dus de eerste kamer met Karla om 12 uur. Ik was net op de kamer toen ik een berichtje ontving van the Queen die me ‘the best party ever’ toewenste. Ik dacht, ik doe eens gek......een live verbinding gelegd tussen Babylon en Sixsens. Dat had ook wel wat. Een hoop Roemeens gebrabbel tussen Karla en Violetta, waar ik een geen klote van verstond natuurlijk. Soms mocht ik ook wat zeggen.
                        De kamer met Karla was verder een van uitstekende klasse. Ze heeft weer met haar voeten over mijn rug gewandeld als onderdeel van haar massage.

ALICE en BIANCA
                        De druk was van de ketel. Tijd voor een vino blanca! In de smoking corner had ik Bianca nog net niet aan mijn Zwans hangen. Heute Mund- oder Muschiseks, vroeg ik? "Heute gibts alleine trio's". En wie kwam er bij staan? Alice! Gevaarlijk, een trio met die twee. Een kamer waarvan je vooraf weet dat je er mogelijk niet levend uit komt. Maar een kamer die je ook niet wilt missen. Oke.....deal! Afgesproken om 3 uur. Op dat tijdstip was Alice op kamer en zo werd het kwart voor 4 alvorens ik mij moest begeven naar 'death row'
                        Wat een hete meiden! Nog jaloers ook als je de schaamlippen en clitoris van de een wat langer in je mond hebt dan van de ander. Een hoop fun. Ik was benieuwd met wie ik het plafond mocht witten. Zouden ze daar vooraf een afspraak over maken? In dit geval was het Bianca.

De vlaaien werden pas in de avond klaar gezet. Misschien maar beter ook, want binnen een uur was alles op! Na de inwendige mens stevig te hebben gevuld en een saunaronde met whirlpool was ik weer helemaal fit voor ronde 3.

KENDRA
                        Een onbekende dame: Kendra! Na de eerste minuten was er meteen al een 'Go'. Gewoon op basis van de eerste indruk. Het voelde dik oke! Bijna 30 lentes. Wat een passie! Een dame die gewoon de kleine subtiele dingen beheerst, zonder meteen naar de kamer te willen. Dan trek je Sjeuf echt wel over de streep. Fun, fun en nog eens fun op de kamer en daarnaast een retegoeie service! Voor mij hoort Kendra meteen tot de toppers.

ANTONIA
                        Tja, dan loopt de klok naar 22 uur. Als ik nog een kamer zou willen doen, dan moest het wel een zekerheidje zijn. Ik durfde Roxana of Anna niet aan, al hadden die wel mijn voorkeur.
                        Dus kwam ik weer uit bij Antonia die de vorige keer ook als 4e kamer met gemak het laatste stof er uit perste. Deze keer moest ze meer moeite doen. She did it en zelfs binnen het half uur. Deze kamer is overigens bekostigd door Babylon. Was bijna vergeten dat je een half uur van Eddy krijgt als je er je verjaardag viert!

Een drietal openbare acties gezien. waarvan een met Lulu. De act trok veel aandacht en vooral aanmoediging van sommige mannen. Aan het eind van avond was een bekende op weg naar de zevende hemel op het terras met Paris. De finish heb ik niet meer gezien, want om middernacht is deze jongen vertrokken richting gebreide broek.
                        Ik wil dan toch één maat noemen en dat is mijn pupil PaorNeemn. Die jonge gast heeft meer stress dan ik. Als die een meid heeft gelikt, willen ze verkering.

Bedankt aan allen die de rit naar Elsdorf hebben ondernomen.

De feestweek is voorbij.

Illusion Plopp!
                        Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

• ?????
                          ????VERJAARDAG SJEUFKE, BABYLON 26 JANUARI 2018

Een dagje Babylon, daar kan ik me nou op verheugen. En dit keer al helemaal! De verjaardag van mijn mentor , daar mocht ik natuurlijk niet ontbreken.
                          Ook de verwachte gasten, die maken zo'n dag toch extra leuk.

Mijn Brabantse clubvriend, ik noem hem nu even Digibeet, was ook weer van de partij en zodoende om 11:30 afgesproken met hem.
                          Het mocht allemaal weer zo zijn dat ik die ETA voor de tweede keer in de clubgeschiedenis ging halen. Geen file, geen mankementen, amper regen en dat beloofde veels goed!

Enfin, om 11:35 aangebeld en werd zoals gewoonlijk weer vriendelijk en lachend ontvangen. Flori kwam gelijk even een lebber brengen.
                          Ja, we zijn er weer. Bij het paradijs.

Omgekleed en wel, de bar opgezocht. Digibeet zat er al met enkele heren. Aan de stammtich zat Reagen met een paar beren. Altijd gezellig.
                          Sjeufke, tja.... die lag natuurlijk weer te rommelen.

A fijn, mijn ritueeltje. Bak pleur en een sigaretje. Even die lange rit uitzitten.
                          Het was nog een beetje tam. Weinig meiden en beren te zien nog.
                          Geleidelijk aan liep het vol. Sjeufke kwam inmiddels lachend naar beneden en even bijgekletst met hem. Goed vertoeven is het.
                          Het terras naast de bar is winterproof dit keer. Een serre met heaters. Een grote verbetering als je het mij vraagt. Ook voor de niet rokers, want men is toch geneigd wat sneller op het terras te gaan roken.
                          Met enkele bekenden nam ik plaats op het terras en hier een poos gezeten. Lachen gieren brullen met een biertje en af en toe een mooie dame erbij. Wat kan het leven toch heerlijk zijn.

Later even in de wellness gezeten. Het bubbelbad was dit keer lekker op temperatuur. De sauna goed warm, met aufguss mogelijkheid!
                          Gedurende de dag hier meerdere malen gezeten om te relaxen.

Zo'n dagje kost natuurlijk een bult energie. Digibeet en ik gingen eens lekker a la carte eten. Flori had ik als toetje!

FLORI
                          Een kamer hing al dagen in de lucht. Ik zag dat ze weer terug was en tja, dan gaat mijn bloed toch ietstje sneller stromen.
                          Na het eten dus een dessert in de vorm van Flori. En die smaakte weer uitstekend. Flori kan ge-wel-dig pijpen en doet leuk voorspel.
                          Wasmachine is ook weer back en draait op volle toeren. Flori haar verdiende pleziertje bezorgt.
                          Daarna mocht ik Flori's pijpkunsten weer aanschouwen. Dit is zo lekker dat ik het hier bij gelaten heb. Bij een goed dessert hoort slagroom en Flori had geen enkele moeite mijn bus te legen.
                          De kamer volgemaakt met knuffelen en kletsen. Het is een schatje.
                          Breed lachend kwamen we de kamer weer uit en Flori haar verdiende centjes overhandigd.

Eenmaal terug on de bar om een poar te neemn, lag er een beer tekeer te gaan met Lulu. Lekker ding zeg die Lulu, maar zijn wasbeurt.... laat ik daar geen woorden aan vuil maken.

Had ik net een Weissen besteld, komt er een nieuwe dame om mij heen hangen. Ene Rebekka die naar haar zeggen net 2 dagen in Bab is. Een type volhouder. Ze zocht me constant op, complimentjes geven, knuffelen, zoenen. Zonder bril zit er een prachtig koppie op, mooi figuurtje, lekkere billen maar die borsten.... ik wist t niet.
                          Normaal geven ze wel op na een afwijzing maar Rebekka bleef het maar proberen. Waar ik ook kwam, Rebekka hing om mij heen.

Enfin, de wellness nog even een bezoekje gebracht en met de rakkers in de bar de nodige drankjes genuttigd.
                          Een nadeel gevonden: ik heb volgens mij niet meer dan 20 verschillende nummers gehoord. Kan mij voorstellen dat dit gaat irriteren.

REBEKKA
                          Op het terras was het the place to be en zo zat ik met Digibeet over onze kamers te kletsen. Raad eens? Rebekka had me weer gevonden en zette alles op alles op me te overtuigen. "Meine prins, komm mit mir..." Ze gaf mij al een voorproefje en dit beloofde veels goed.
                          Snel naar boven waar de deur nog niet dicht was en ik had de Tong van Rebekka al in mijn mond. Ze had er erg erg erg veel zin in. Een half uur vol actie, passie, hevig zoenen en een potje stevige seks. Geweldige klik en dat is voor een kamergang zeer prettig. En natuurlijk, ook hier stond de wasmachine niet op eco stand.
                          Haar aftersales waren uitzonderlijk uitgebreid, zelfs toen er klanten bij haar zaten. Het leek Georgiana wel uit mijn eerste Babylon verslag.

Zo kwam er langzaam een einde aan deze zeer geslaagde dag. De rest van de avond vul je dan met drankjes, kletsen en klooien met de dames.
                          Aan mijn junior was al een eind gemaakt, dus een kamertje zat er niet meer in.
                          Tegen 23:15 vond ik het genoeg geweest. De vermoeidheid sloeg toe en heb de resterende rakkers gedag gezegd.
                          Sjeufke had zichbaar genoten en zo zie ik het graag. Die ouwe snoeperd blijft de king of Babylon.

23:30, na een dikke kus van Flori en Rebekka trok ik de poort van de hemel weer dicht.
                          Breed lachend bereed ik het lange asfalt weer terug.

Commentaar

• hallo heren
                            ben ook een keer naar babylon geweest en ik moet zeggen 1 keer maar nooit meer
                            ik ben geen talen wonder waardoor het zal komen heb toch twee keer met een dame naar de kamer geweest maar door mijn steenkolen engels en dat van de dames ik kwam voor roberta van ss voorheen maar die zou de gehele dag bezet te ziijn
                            maar voor mijn de goed koopste sauna bezoek ooit voor mijn
                            en ben er achter dat mijn auto echt de 230 haal maar daar gaan ik ne voor dus ne naar babylon
                            dan maar weer 2uur en 45miin terug naar huis maar ik zelf
                            dus voor mijn te ver weg van huis maar smaken verschillen blijf toch maar bij ss en yy en gt sorry babylon ne voor mijn

Commentaar

• haasjeboz
                              Zie hetgeen ik hieronder schrijf als positief kritisch.
                              Ik heb 2 punten die ik je wil meegeven.
                              1. Gebruik in je verhaal 'punten' en komma's'.
                              2. Schrijf op waarom jou bezoek eenmalig is.

Voor wat betreft de punten en de komma's, het zou je verhaal veel leesbaarder maken. Ik ben voor mezelf 'punten' gaan zetten om te begrijpen wat er staat.
                              In je laatste zin schrijf je 'smaken verschillen'! Daar kan ik helemaal in mee gaan. Wat voor de een prima en perfect is, kan voor de ander bagger zijn. Ik mis wel je onderbouwing, waarom Babylon een tweede bezoek van haasjeboz kan vergeten. Ik meen te lezen dat je 2x hebt gekamerd. Welke dames en hoe was de service? Zonder dat je dat op 'venusheuvelhaarniveau' moet beschrijven. Wat valt verder tegen aan Babylon?

Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

• sorry voor mijn schrijf kunst.
                                maar ik ging voor roberta die bij ss heb gewerkt en door het tallen wonder wat ik ben
                                heb haar ook ne gezien en die handdoek vind ik mis .
                                mee dat ik weg ging wist ik hoe dat werkt .want ik wilde niet dat die af ging onder het lopen .
                                en door dat ik alleen was wat ik altijd ben .
                                zijn er voor mijn minder veer weg van thuis ook saunaclubs .
                                wilde eerst 26 jan gaan met je verjaardag sjeuke maar lukte mijn niet om die dag vrij te maken .
                                heb wel op de autobaan in duistland de 230 km met mijn auto gehaald voor het eerst zo snel met mijn auto was wel leuk .
                                maar had ook liever gehadt dat ik meer dan mijn nederlandse hadt gekunt
                                maar het viel tegen en dan is de weg naar huis lang
                                groet haasjeboz maar mischeen komen wij elklaar wel eens tegen want ik vind vrouwen het mooiste wat er is ook al is er niet met of zonder te leven
                                groet haasjeboz

Commentaar

• Even geleden samen met collega naar Babylon gereden. Vlakbij geparkeerd dus dat was een mooi begin. 60 Euro entree, ontvangstdame was nog maar eens met het verkeerde been uit bed gestapt. Zij is bijna altijd nors. Bij vertrek was het nog erger. Zowel ik als m´n maat hadden een slechte sessie gemaakt (ik met Beatrice, hij met Rebecca) en we maakten daar melding van. De dame was al behoorlijk onder invloed van alcohol leek me, het interesseerde haar geen biet en zonder commentaar werden we buitengelaten. Klantenbinding ziet toch anders uit, het vergemakkelijkt alvast de keuze waar we de volgende uitstap entreegeld gaan overhandigen. Klant is koning is overdreven misschien maar een beetje respect voor wie 60 Euro betaalt zou toch mogen.

Weinig medewandelaars die dag, een 25-tal meisjes aanwezig waarvan het gros oninteressant qua looks helaas. Geen enkel meisje dat je als een stunner kan bestempelen, een boel meisjes meteen kansloos. Het Evakostuum is voor weinig meisjes een voordeel. Niet erg voorts, 1 of 2 dames kunnen volstaan voor een leuke dag dus we lieten de moed niet zakken. Een drankje genomen aan de bar bij de vriendelijke bardame, s´avonds was helaas de baas weer compleet dronken. Hij heeft zelfs de betreffende hardwerkende dame voluit en luidop beledigd, meermaals. Ongelooflijk. Een Duitse stamgast ging openlijk in discussie met hem daarover maar het mocht niet baten. Bizar. Het liep bijna uit op een handgemeen tussen de klant en de baas. De stemming die sowieso al matig was werd zo compleet naar de knoppen geholpen. Ik wil niet weten hoe het s´avonds en s´nachts daar nog geweest is want kort na dat triest schouwspel besloten we te vertrekken net als de briesende Stamgast die we komisch genoeg deze week in een andere club tegenkwamen. Hij heeft het hoofdstuk Babylon afgesloten zei hij, wij (nog) niet maar het geeft toch te denken.

Wellness is mooi en de jacuzzi functioneerde prima. De saunatemperatuur was té laag zo rond de 80°, daar moeten ze toch werk van maken. Het à la carte menu is prima, jammer dat we ondanks de kalme bezoekersdag toch meer dan een halfuur moesten geduld oefenen. 1 extra keukenhulpje en dat is geregeld. Gelukkig was het niet druk qua mannen, dan loopt die wachttijd nog erger op. Het geserveerde eten was goed te noemen, frietjes en Hänchen, dat smaakt altijd. Bardame zoals gezegd erg vriendelijk maar ik heb eigenlijk bijna medelijden met haar na het schouwspel s´avonds.

2 Kamersessies, eentje met Anna die redelijk was maar ook niks bijzonders. Eentje met Beatrice die simpelweg ondermaats was. De rest van de dames konden me weinig bekoren, ook m´n collega had 1 slechte sessie met Rebecca en 1 goede met Amira. Meer info staat in de topics van Beatrice en Anna.

Babylon is al een tijdje behoorlijk slechter geworden, de wellness is een fikse verbetering maar qua dames en klantenrespect wordt het continu slechter. We zijn dan ook deze week naar 2 andere clubs geweest waar we op bijna elk vlak superieur zijn terechtgekomen. Die verslagen komen binnenkort. Op deze manier worden de uitstapjes richting Elsdorf niet talrijker en ironisch genoeg is de baas daar zelf schuld aan. Triestig eigenlijk.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door jippie66 Bekijk bericht
                                    Babylon is al een tijdje behoorlijk slechter geworden, de wellness is een fikse verbetering maar qua dames en klantenrespect wordt het continu slechter. We zijn dan ook deze week naar 2 andere clubs geweest waar we op bijna elk vlak superieur zijn terechtgekomen. Die verslagen komen binnenkort. Op deze manier worden de uitstapjes richting Elsdorf niet talrijker en ironisch genoeg is de baas daar zelf schuld aan. Triestig eigenlijk.
                                    Eigenaardig genoeg heb ik dezelfde ervaring gehad bij mijn laatste bezoek. En in deze zin mag je laatste letterlijk nemen. Het was mijn laatste bezoek aan BB. Ik weet niet wat er precies misloopt; misschien dat een collega het wel weet, maar voor mij nooit meer.
                                    wat baten borst en bil
                                    als de lul niet stijven wil

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door jippie66 Bekijk bericht
                                      We zijn dan ook deze week naar 2 andere clubs geweest waar we op bijna elk vlak superieur zijn terechtgekomen. Die verslagen komen binnenkort.
                                      We wachten met ongeduld jullie verslagen af en schrappen ondertussen Beatrice van de lijst (zonde eigenlijk, op de foto's ziet ze er best wel héél erg lekker uit).

Commentaar

• Omstreeks 14.30 , met een 30 € kortingsbonnetje (dankjewel Hookers.com) bezoek ik op donderdag-middag de Babylon.

Een 30-tal beren en minstens evenveel berinnen. Iedereen (van het personeel) is verkleed voor Carnaval … ook enkele beren. Leuk allemaal.

Vorige keer was de nieuwe SPA nog in aanbouw, nu is alles netjes afgewerkt. Mooi.
                                        Ik neem een sauna, en presteerhet om mijn hand te verbranden, de de bijna lege emmer uit te gieten op de gloeikolen.
                                        Best pijnlijk. Ik ga naar de eeuwig vriendelijke Eddy, en vraag een koudeverband (handoek met was ijs er in).

Ik kijk wat rond, en geniet van een MVV vrijbeurt in de porno.

De Italiaanse Mara, is degene die me het meest aanstaat. We praten wat, en doen een kamergang. Ze is extreem opwinden en lief, en na zo’n 20 minuten zeg ik haar dat we een kamergang van 1 uur zullen doen.
                                        Had ze blijkbaar niet verwacht … en ze wordt nog liever J
                                        Een aanradertje die meid.

Na nog een lichte avondmaaltijd, vertrek ik omstreeks 18.30 Uur

Commentaar

• Beste wandelaars. Hoe kan ik aan een kortingskaartje komen voor deze saunaclub of een andere? Want lees vaak dat men zo n kaartje heeft maar heb geen idee hoe ik zo n kaartje kan bemachtigen....

Commentaar

• @ Fred85, als je vijf of meer recensies of anderszins nuttige berichten hebt geschreven, dan kun je hier meedingen naar een kortingkaart:

https://www.hookers.nl/forum/saunacl...mbola-februari

Er wordt van winnaars wel verwacht dat ze een verslag(je) schrijven over hun bezoek.